Te jotka kuntoilette tai treenatte kotona onnistuneesti
Mitkä kuntoiluvälineet on ollut niitä, joita olette jaksaneet käytää pitkään ja vielä parin viikon jälkeen? Entä mitkä on sellaisia jotka on jääneet kaappiin pölyttymään?
Kommentit (408)
Joogamatto tms on eniten käytössä
Käsipainot
Jumppamatto
Jumppakuminauha
Hulavanne, tavallinen (painohulavanteesta en tykkää)
Rekkitanko vapaalla tangolla ja jumppamatto. Kaiken muun pystyy tekemään kehonpainolla. Selät, punnerrukset, vatsat, lankut, kyykyt jne.
Jumppamatto, käsipainot, pilatespallo ja kahvakuula. Ohjeet YouTube tai IG.
Jumppamatto, käsipainot ja Youtube :D
Vierailija kirjoitti:
Kotijumpassa motivaatio loppuu helposti. Kuntosalille kun jaksaa raahautua niin ei sinne asti istumaan mennä.
Mihin se motivaatio loppuu? Asun kaksiossa ja mulla on makkari treenihuoneena. Herään yleensä aamulla aikaisin ja ekana poljen kuntopyörää ja sitten teen pilatesta FitOnissa. Polkiessa treenaan saksaa Duolingossa. Musta on paljon helpompaa treenata yksin kun kukaan ei naureske tai arvostele.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon laadukas jumppamatto, itellä tätä mallia: https://tinyurl.com/msw47ym4 Muut jää yleensä kaappiin pölyttymään. No on ne jo suunnilleen maksaneet itsensä takaisin, jos kuntosalien hintoihin vertaa..
Mä teen tällä hetkellä joogaa ja youtuben Hiit-treenejä.
samoilla mennään
Vierailija kirjoitti:
Kotijumpassa motivaatio loppuu helposti. Kuntosalille kun jaksaa raahautua niin ei sinne asti istumaan mennä.
Itse en saa kuntosalista kunnolla tehoja irti. Jään liian helposti vaan haaveilemaan. Kotona ei käy samalla lailla ja motivaatio nyt joka tapauksessa vaihtelee.
Kotona kuntoillessa saa vaihteluakin ihan hyvin YouTuben avulla.
Mulle sopii kotitreenit parhaiten.
Kiitos kysymästä. ei (enole itselihavaenää kun en tykkää. roskaasokeriavehnäsii syyä ja passivoituusohvaannetflixiin. vain kuntoilla nykysin) ole muuta käytössä kuin:
- kädet (omat)
- kroppa (oma)
ja ihan sängyssä selällään.
parhaat liikkeet ja fiilikset saan..
Vierailija kirjoitti:
Mä teen jotain aina heti heräämisen jälkeen matolla, ei mulla ole salilla mitään tekemistä eikä kiinnosta bodaus pätkääkään. Salilla ei ole minulle mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ne välineet on jäänyt ja mennyt ties minne. Mutta minä kuntoilen - en kotona.
Tämä aloitushan ei koske sinua! Mutta silti piti vaan tännekin ängetä heti ensimmäiseksi lätisemään paskaa 🙄
Mihin käytätte noita käsipainoja? Siis että mitä niillä tekee?
Leuanvetotanko joka maksoi 10euroa, elämäni paras ostos hintaan nähden.
Lisäksi säädettävät käsipainot ja voimapyörä. Reilu vuoden ollut kaikki käytössä pari kertaa viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Katso vinkit esim. IG Tracey Mallett
Vierailija kirjoitti:
Bicep curleja. Katso Arnold Schwarzenegger 777 ohjelma
Minulla on ollut jo vuosia eri painoisia kahvakuula. Tanko painoinen. Nyt ostin vastuskuminauhoja.
3krt viikossa treenaan.
Minulla on kuntopyörä. sitä polkemalla laihduin 30 kg. Ostin myös painoja, tangon 10kg ja siihen 40 kg levypainoja. Sitä nostelin talven ajan mutta olkapää tuli kipeeksi joten en ole nostellut nyt vähään aikaan. Lihosin viime vuonna 10kg mutta nyt on se lähtenyt jo pois koska olen kuntoillut paljon. Nyt kevällä pyöräilen ulkona 20 km päivässä kalaan joten ei tarvii kotona polkea kuntopyörää niin paljoo.
LAADUKAS kuntopyörä. Leuanvetotanko (kunnollinen ja tukeva - EI ovenkarmiräpsy). Käsipainot 3 paria (EI säädettäviä helistimiä, joissa liian pitkä tanko).
Hyvillä vehkeillä motivaatio ja tekeminen parempaa.
Musiikkilaitteet, jumppapallo ja joogamatto