Kaipaan kolmekymppisiltä sinkuilta vertaistukea
Deittimaailmasta on tullut karu, kun on 30+. Tuntuu, että paras jako noin omanikäisistä vakavasti otettavista kumppaneista on jo tehty ja kolmekymppisistä on pitkälle jäänyt jäljelle ikuista nuoruutta eläviä, sitoutumiskammoisia, teinityttöjen perään haikailevia miehiä tai jo eronneita pienten lasten isiä.
Välillä parisuhteissa olevat kaverit tsemppaavat puhuen omista sinkkuvuosistaan, mutta todellisuudessa heidän sinkkuvuotensa ovat olleet vähän päälle parikymppisenä eivätkä paineet ole samanlaisia kuin kolmekymppisellä. Minulle on alkanut esimerkiksi tulla salaa surullinen ole, kun kuulen ystävien raskausuutisia, sillä haluaisin itsekin jo lapsia, mutta parisuhteen muodostaminen on hankalaa.
Millaisia kokemuksia deittailusta muilla kolmekymppisillä on? Kiinnostaisi kuulla myös miesten näkökulmasta.
Kommentit (916)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että + 30 -vuotiaissa miehissä on iso joukko niitä jotka hakevat joko lapsilleen tai itselleen äitiä. Vaikea löytää miestä suhteeseen, jossa kumpikin säilyttää oman asuntonsa ja itsenäisyytensä ja suhde on vain extraa päälle.
Eli siis etsin ns. sunnuntaisuhdetta, mutta tässä iässä on jotenkin tosi hankalaa löytää samoilla linjoilla olevaa miestä.
No juuri noita miehiähän sataa ovista ja ikkunoista. Mene Tinderiin ja löydät kymmeniä tuollaisia.
Olen Tinderissä ja poikkeuksetta jokainen mies etsii jotain "enempää" vaikka alussa väittäisi muuta.
Miehet sanoo alussa olevansa avoimin mielin ja kevyesti liikenteessä. Se taitaa olla sellaista, että haluaa antaa itsestään muka rennon vaikutelman ja tietysti suojelee itseään pakeilta, kun ei muka edes etsinyt mitään vakavaa. Muutaman kuukauden tapailun jälkeen miestä alkaa kuitenkin ahdistaa, jos tietää, että ko. naisen (esim. minun) kanssa ei ole tulossa yhteen muuttoa, ei häitä, ei lapsia. Mies sitten kuitenkin haluaa sellaista, eikä se kevyt tapailu pidemmän päälle riitäkään. Mies siirtyy seuraavaan muutaman kuukauden tapailuun. Ja saattaa tehdä tuota vuosia.
Miten te naiset voitte ole noin pihalla?
"Avoimin mielin ja kevyesti liikenteessä" on klassisin pelimieskommentti mitä maa päällään kantaa.
Sano nyt vielä että kun mies häippäsi kohti uusia seikkailuja, hän antoi ymmärtää ettei kyse ollut sinusta vaan hänestä?
Ymmärsit minut väärin. Minä halusin kevyen suhteen. Minulle olisi riittänyt se, että nähdään silloin tällöin, eikä haikailla mitään enempää. Mies väittää alussa olevansa samaa mieltä. Mutta muutaman kuukauden päästä mies onkin ihan ahdistuksessa ja yrittää kysellä, että enkö tosiaan halua lapsia jne. Lopulta käy ilmi, että mies haluaa ja kokee, että hukkaa aikaansa kevytsuhteessa.
Jos olisi aito pelimies, niin miksi hän lopettaisi tapailusuhteen, jossa riittää, että nähdään, kun huvittaa/ehtii. Hän varmasti pitäisi ns. varalla roikkumassa, vaikka olisikin paljonkin muita. Kyllä mä luulen, että tuollaiset ihan aidosti haluavat lapsia jne., eivät vaan jostain syystä tinderissä uskalla myöntää sitä. Heikko itsetunto ja pitää esittää rentoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samaa se on näin 26 vuotiaana. Ei miehiä kiinnostaa enää munikäiset. Sinkkuna tässä mennään. Taitaa kaikkia kiinnostaa max 24 vuotiaat.
N26
Olin 23-24-vuotiaana tinderissä ja ainut mitä sieltä jäi käteen on murskattu itsetunto, kun kelpasin vain panoksi.
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.Mistä teet päätelmän, että et ole ruma? Vai onko se vain tunteesi? Koska miehet eivät käyttäisi sinua vain panona, jos olisit oikeasti kaunis. Mies ei pystyisi hylkäämään sinua muutaman seksikerran jälkeen, jos olisit oikeasti upea.
Koska kuulen jatkuvasti että olen kaunis tai että näytän missiltä tai keijulta. Ja nämä kommentit eivät tule minulle läheisiltä ihmisiltä.
Toki minulla on myös peili.
Itselläni kaikkein vaikeinta on lähestyä todella kauniiksi laittautuneita naisia. Myös auratkin vaikuttaa että uskaltaako minkäänlaista kontaktia ottaa.
Meidän pitäisi olla optimistisempia niin oltaisiin halutumpia.
M30
Postasin vähän aikaa sitten palstalle yliopistotasoisen tutkimuksen nettideittailusta.
Siinä kävi ilmi että miesten kriteerit ovat absoluuttisia, naisten kriteerit ovat relatiivisia. Tämä on itse asiassa erittäin olennaista.
Tarkoittaa sitä että kun mies tapaa naisen joka täyttää hänen kriteerinsä, ei ole merkitystä millaisia naisia olisi ehkä saatavilla. Mutta toisaalta mies ei ole halukas muuttamaan kriteerejään. Esimerkiksi jos saatavilla on vain ylipainoisia naisia, hoikkuuskriteeri pysyy samana.
Nainen taas nostaa rimaa sen mukaan miten tasokkaita miehiä on saatavilla, ja saattaa miettiä jopa tietoisesti onko hän nyt tyytynyt vähempään kuin mitä voisi saada. Nainen miestä tyypillisemmin vertaa kumppaniehdokkaita toisiinsa.
Tämä tekee Tinderistä ongelmallisen, koska naiselle on "saatavilla" paljon miehiä. Mutta tarjonta on näennäistä, koska suurin osa - ja käytännössä aina ne tasokkaimmat - eivät olekaan saatavilla parisuhteeseen.
Miehet jäävät ikisinkuiksi koska eivät muuta kriteerejään, vaikka niiden mukaiseen naiseen oma taso ei riittäisi (esim. hoikkaa naista on vaikeampi saada nyt kuin 20 vuotta sitten).
Naiset jäävät ikisinkuiksi koska ajattelevat että tasokkaampi voisi olla saatavilla, ehkä edellisten kanssa vain kävi huono tuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No samaa se on näin 26 vuotiaana. Ei miehiä kiinnostaa enää munikäiset. Sinkkuna tässä mennään. Taitaa kaikkia kiinnostaa max 24 vuotiaat.
N26
Olin 23-24-vuotiaana tinderissä ja ainut mitä sieltä jäi käteen on murskattu itsetunto, kun kelpasin vain panoksi.
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.Mistä teet päätelmän, että et ole ruma? Vai onko se vain tunteesi? Koska miehet eivät käyttäisi sinua vain panona, jos olisit oikeasti kaunis. Mies ei pystyisi hylkäämään sinua muutaman seksikerran jälkeen, jos olisit oikeasti upea.
Koska kuulen jatkuvasti että olen kaunis tai että näytän missiltä tai keijulta. Ja nämä kommentit eivät tule minulle läheisiltä ihmisiltä.
Toki minulla on myös peili.
Noi kuulostavat iskureploilta mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
Postasin vähän aikaa sitten palstalle yliopistotasoisen tutkimuksen nettideittailusta.
Siinä kävi ilmi että miesten kriteerit ovat absoluuttisia, naisten kriteerit ovat relatiivisia. Tämä on itse asiassa erittäin olennaista.
Tarkoittaa sitä että kun mies tapaa naisen joka täyttää hänen kriteerinsä, ei ole merkitystä millaisia naisia olisi ehkä saatavilla. Mutta toisaalta mies ei ole halukas muuttamaan kriteerejään. Esimerkiksi jos saatavilla on vain ylipainoisia naisia, hoikkuuskriteeri pysyy samana.
Nainen taas nostaa rimaa sen mukaan miten tasokkaita miehiä on saatavilla, ja saattaa miettiä jopa tietoisesti onko hän nyt tyytynyt vähempään kuin mitä voisi saada. Nainen miestä tyypillisemmin vertaa kumppaniehdokkaita toisiinsa.
Tämä tekee Tinderistä ongelmallisen, koska naiselle on "saatavilla" paljon miehiä. Mutta tarjonta on näennäistä, koska suurin osa - ja käytännössä aina ne tasokkaimmat - eivät olekaan saatavilla parisuhteeseen.
Miehet jäävät ikisinkuiksi koska eivät muuta kriteerejään, vaikka niiden mukaiseen naiseen oma taso ei riittäisi (esim. hoikkaa naista on vaikeampi saada nyt kuin 20 vuotta sitten).
Naiset jäävät ikisinkuiksi koska ajattelevat että tasokkaampi voisi olla saatavilla, ehkä edellisten kanssa vain kävi huono tuuri.
Tätä voisi myös testata.
Laitetaan kuvaan miehen silmissä nätti ja sopiva nainen. Lisätään kuvaan 12 supermallia. Mies on yhä kiinnostunut tästä naisesta.
Laitetaan kuvaan miehen silmissä liian pullea nainen. Lisätään kuvaan 12 vielä pulleampaa naista. Tämä ei muuta miehen silmissä mitään.
Laitetaan kuvaan naisen silmissä kivannäköinen ja hyvin pärjäävä mies. Lisätään kuvaan 12 miestä niin että tämä mies onkin lyhyin, köyhin ja rumin. Nainen menettää kiinnostuksensa.
Laitetaan kuvaan naisen silmissä vähän tylsännäköinen mies. Laitetaan kuvaan 12 lyhyempää ja rumempaa miestä jotka katselevat tätä ylöspäin. Naisen mieli muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että + 30 -vuotiaissa miehissä on iso joukko niitä jotka hakevat joko lapsilleen tai itselleen äitiä. Vaikea löytää miestä suhteeseen, jossa kumpikin säilyttää oman asuntonsa ja itsenäisyytensä ja suhde on vain extraa päälle.
Eli siis etsin ns. sunnuntaisuhdetta, mutta tässä iässä on jotenkin tosi hankalaa löytää samoilla linjoilla olevaa miestä.
No juuri noita miehiähän sataa ovista ja ikkunoista. Mene Tinderiin ja löydät kymmeniä tuollaisia.
Olen Tinderissä ja poikkeuksetta jokainen mies etsii jotain "enempää" vaikka alussa väittäisi muuta.
Miehet sanoo alussa olevansa avoimin mielin ja kevyesti liikenteessä. Se taitaa olla sellaista, että haluaa antaa itsestään muka rennon vaikutelman ja tietysti suojelee itseään pakeilta, kun ei muka edes etsinyt mitään vakavaa. Muutaman kuukauden tapailun jälkeen miestä alkaa kuitenkin ahdistaa, jos tietää, että ko. naisen (esim. minun) kanssa ei ole tulossa yhteen muuttoa, ei häitä, ei lapsia. Mies sitten kuitenkin haluaa sellaista, eikä se kevyt tapailu pidemmän päälle riitäkään. Mies siirtyy seuraavaan muutaman kuukauden tapailuun. Ja saattaa tehdä tuota vuosia.
"Avoimin mielin ja kevyesti liikenteessä" on klassisin pelimieskommentti mitä maa päällään kantaa.
Sano nyt vielä että kun mies häippäsi kohti uusia seikkailuja, hän antoi ymmärtää ettei kyse ollut sinusta vaan hänestä?
Miksi nämä pelimiehet jäävät sitten roikkumaan siihen naiseen, joka ei halua enempää? Se ei anna minulle kovinkaan vakuuttavaa kuvaa miehen pelimiehyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.Siksi koska matchasit samojen top 10-20% miesten kanssa kuin muutkin naiset.
Tinderin tilastot osoittavat että 80% miehistä jää käytännössä ilman matcheja.
Ymmärrät varmaankin ettei noita miehiä riitä kaikille?
Ymmärrän. En kuitenkaan halua suhdetta, jossa vain minä olen miehelle lottovoitto, eikä mies yhtä lailla minulle. Tiedän että suurin osa (tinder)miehistä ottaisi minut riemusta kiljuen, mutta kun mun pitäisi myös kiljua riemusta. Jos tajuat.
https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6.jpg
Tämä tilasto näyttää miten naiset vs miehet rankkaavat toisensa netideittipalveluissa.
Tästä syystä tuo haluamasi ei toteudu. Jos nainen rankkaa itsensä keskiverroksi, hänen silmissään vastaavan tasoinen mies on top 10-20%. Kiljuaksesi riemusta sinun olisi saatava lähemmäs top 1% mies.
Toteutuneet pariskunnat ovat yleensä sellaisia että nainen ajatteli "saisin komeammankin mutta miehen luonne sytytti". Ja kaverinaisten mielestä nainen on paljon tasokkaampi ulkonäöltään kuin mies. Todellisuudessa pariskunta on ulkonäöltään samaa tasoa.
Niin no, naisissa on enemmän hyvännäköisiä ja itsestään huolta pitäviä kuin miehissä. Onko tuo nyt mikään uutinen. Olen tiennyt tuon jo vaikka kuinka kauan ja tiedän myös, että juuri siksi just mulle sopivan miehen löytäminen on vaikeaa. Rumaa en tule ottamaan, vaikka miten taivuttelisit. Haluan näyttää miehen kumppanilta, en henkilökohtaiselta avustajalta.
Vaikka olisi noin, ja ei ole, se ei muuttaisi mitään.
Vaikka top 10% nainen olisi paremmannäköinen kuin top 10% mies, ei tämä nainen voisi siltikään saada top 1% miestä. Koska kenet se top 1% nainen sitten saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä pelimiehet jäävät sitten roikkumaan siihen naiseen, joka ei halua enempää? Se ei anna minulle kovinkaan vakuuttavaa kuvaa miehen pelimiehyydestä.
Mahdollisesti juuri siksi.
Pelimiehellehän pointti on se valloitus, että saa naisen rakastumaan itseensä.
Kun nainen onkin se joka haluaa vain kevyttä tapailua, pelimies haluaakin saada naisen rakastumaan itseensä vakavammin. Jos niin käy, sitten pelimies toki häippäsee.
Mä seurustelisin onneksi mieluiten sinkkuisän kanssa enkä ole sinkkuäitinä edes vielä kauan sinkku ollut eikä siitä kukaan tiedä, joten en vielä ole ainakaan ehtinyt kokea epätoivoa vaikka välillä yksinäiseltä tuntuu.
Mut ihan varmasti kolmekymppiselle vielä löytyy vastinpari yhtä myöhään liikkeelä olevasta miehestä. Nyt, ap, kevät tekee tuloaan. Aika lähteä liikkeelle ihmisten ilmoille. Pysyt vaan liikkeessä niin joku mies voi tarttua matkaan. Joe ei niin sit ei, mutta sulla on vielä ihan ainakin 3650+ jotain päivää aikaa ottaa selvää. Eikä tarvi kuin yhtenä päivänä onnistua. Hus hus äänestämään ja hyvälle mielelle, pysy liikkeessä, siellä se sun elämäsi rakkaus jossain odottaa ja tulee vastaan kun vähiten odotat. Ei kuitenkaan tule kotoa hakemaan ellei satu olemaan joku taloyhtiön huoltomies.
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla kolmekymppisillä miehillä alkaa olla vatsaa ja silti halutaan hoikka nainen. Kriteerit on turhan korkealla, jos omat elämäntavat ei ole kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa lähestyä keitään.
Vuodesta toiseen menee niin samaa rataa ja haaveiluksi jää, että seurustelisin jonkun kanssa.Tuntuu tämä niin ankealta elämältä ja vielä viime vuosina ja nyt elämä potkii entistä enemmän päähän. Se tästä vielä puuttuisi, että menetän työni ja siltä se tällä hetkellä näyttää aika vahvasti huonon työrintaman takia.
Itse en halua lapsia elämääni, mutta seurustella haluaisin.
M30
Oletko kokeillut reissaamista kaukomailla? Itse löysin tästä tarkoituksen elämääni, ja naisettomuuden tuska laimeni melko nopeasti. Kannattaa ainakin kokeilla.
Ei siitä tulisi mitään, kun itselläni on huono kielipää. Mukava suomalainen nainen olisi niin sopiva itselleni.
M30
Ei se kielitaidottomuus mikään ongelma ole mitä reissaamiseen tuli. Omat ummikkoisovanhempani reissasivat lähellä ja kaukana täysin sujuvasti ja tämä oli aikana ennen älypuhelimia ja niihin saatavia tulkkaussovelluksia ja kääntäjiä. Aloita pakettimatkoilla ja siitä lähde laajentamaan reviiriä.
Jos siis kiinnostaa. Tietenkin toivon, että löytäisit sen haluamasi kumppanin.
Halua olisi matkustaa, mutta esteenä on minkälainen ummikko oon. Pelko on etten mä pärjää ulkomailla. Lapsenakaan en ole saanut minkäänlaisia ulkomaan kokemuksia, joten avaruusmatkalta ulkomaille lähteminen tuntuisi.
Mä oon jo niin paljon kelaillut minkälainen toivoton tapaus mä oon. Vieläpä pieneltä paikkakunnalta kotoisin oon.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monilla kolmekymppisillä miehillä alkaa olla vatsaa ja silti halutaan hoikka nainen. Kriteerit on turhan korkealla, jos omat elämäntavat ei ole kunnossa.
Pituus, raamikkuus, komea naama ja sosioekonominen status ratkaisevat.
Tiedän monia vatsakkaita miehiä joilla on sporttinen ja hoikka nainen. Mutta en ainuttakaan lyhyttä ja köyhää miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette osaa etsiä ja täällä imartelette itseänne kuinka vautsi vau joku samalla aaltopituudella oleva mies sitten ihastuu ja haluaisi enemmän vaikka luuli itsekin ettei halua vakavaa suhdetta.
Jos te ihan oikeasti haluaisitte vain viikonlopputreffejä ja seksiä niin tajuaisitte deittailla sopivan traumatisoituneita miehiä, joilla on kurjia kokemuksia lapsuudesta, esim. äidin alkoholisimia jne. Ei nämä oikeasti uskalla haluta omia lapsia ja naimisiin. Eikä heistä suurinosa ole kuitenkaan mitään naistenvihaajia.
Mut jatkakaa tolla linjalla, että deittailette vaan "en etsi mitään vakavaa" -miehiä ja ilahtukaa kun sekin ihastuu. Voisi sanoa tuotakin jonkinlaiseksi pelaamiseksi, että etsii muka vain sitä viikonloppusuhdetta, mutta oikeasti joka kerta hakeutuu suhteeseen miehen kanssa, joka "yllättäen" haluaa enemmän. Sellaista miesten nielemistä, millä boostata itsetuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Ja ei, en ollut (enkä ole) ylipainoinen enkä ruma.Siksi koska matchasit samojen top 10-20% miesten kanssa kuin muutkin naiset.
Itse asiassa noin 50% mieskäyttäjistä ei saa juuri ollenkaan tykkäyksiä Tinderissä, ei 80% kuten kirjoitit.
10% miehistä saa 50% kaikista naisten tykkäyksistä, ja 50% miehistä ei saa tykkäyksiä juuri ollenkaan, oli ne tunnusluvut jotka minä aikanaan luin nettideittailuun liittyen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en osaa lähestyä keitään.
Vuodesta toiseen menee niin samaa rataa ja haaveiluksi jää, että seurustelisin jonkun kanssa.Tuntuu tämä niin ankealta elämältä ja vielä viime vuosina ja nyt elämä potkii entistä enemmän päähän. Se tästä vielä puuttuisi, että menetän työni ja siltä se tällä hetkellä näyttää aika vahvasti huonon työrintaman takia.
Itse en halua lapsia elämääni, mutta seurustella haluaisin.
M30
Oletko kokeillut reissaamista kaukomailla? Itse löysin tästä tarkoituksen elämääni, ja naisettomuuden tuska laimeni melko nopeasti. Kannattaa ainakin kokeilla.
Ei siitä tulisi mitään, kun itselläni on huono kielipää. Mukava suomalainen nainen olisi niin sopiva itselleni.
M30
Sinulla on varmaan alkanut jo kaljuuntuminen? Siksi meidän ikäiset naiset eivät halua sinua.
Vähiten sua haluaisinkaan kiitos tuon asenteesi.
Eipä myöskään kaljua päässäni ole ja eilen kävin parturissa kun hiuksia oli liiaksikin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisesti juuri siksi.
Pelimiehellehän pointti on se valloitus, että saa naisen rakastumaan itseensä.
Kun nainen onkin se joka haluaa vain kevyttä tapailua, pelimies haluaakin saada naisen rakastumaan itseensä vakavammin. Jos niin käy, sitten pelimies toki häippäsee.
Minä olen aina luullut, ettei säälittävä kinuaminen kuulu pelimiesten toimintatapoihin, mutta aina oppii jotain uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Ymmärrän. En kuitenkaan halua suhdetta, jossa vain minä olen miehelle lottovoitto, eikä mies yhtä lailla minulle. Tiedän että suurin osa (tinder)miehistä ottaisi minut riemusta kiljuen, mutta kun mun pitäisi myös kiljua riemusta. Jos tajuat.
https://pbs.twimg.com/media/Dp76ujlVAAAFDt6.jpg
Tämä tilasto näyttää miten naiset vs miehet rankkaavat toisensa netideittipalveluissa.
Tästä syystä tuo haluamasi ei toteudu. Jos nainen rankkaa itsensä keskiverroksi, hänen silmissään vastaavan tasoinen mies on top 10-20%. Kiljuaksesi riemusta sinun olisi saatava lähemmäs top 1% mies.
Toteutuneet pariskunnat ovat yleensä sellaisia että nainen ajatteli "saisin komeammankin mutta miehen luonne sytytti". Ja kaverinaisten mielestä nainen on paljon tasokkaampi ulkonäöltään kuin mies. Todellisuudessa pariskunta on ulkonäöltään samaa tasoa.
Niin no, naisissa on enemmän hyvännäköisiä ja itsestään huolta pitäviä kuin miehissä. Onko tuo nyt mikään uutinen. Olen tiennyt tuon jo vaikka kuinka kauan ja tiedän myös, että juuri siksi just mulle sopivan miehen löytäminen on vaikeaa. Rumaa en tule ottamaan, vaikka miten taivuttelisit. Haluan näyttää miehen kumppanilta, en henkilökohtaiselta avustajalta.
"Rumaa en tule ottamaan, vaikka miten taivuttelisit."
Ei tuossa ole mitään väärää tai anteeksipyydettävää. En minäkään ottaisi rumaa miestä, enkä usko että juuri kukaan muukaan nainen ottaisi. Kumppaninvalinnassa ulkonäkö on valtaosalle ihmisistä yksi tärkeimmistä kriteereistä, ja se on täysin fine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveriporukassani on useampi 30+ lapseton sinkkumies, joista suurin osa haluaisi lapsia ja loputkin parisuhteen. Kaikki sanovat samaa eli on vaikea löytää lapsettomia sinkkunaisia treffimielessä, vaikka ovat kaikissa mahdollisissa deittipalveluissa ja käyvät suht usein ulkona. Ovat siis kunnollisia miehiä opettajasta sähköasentajaan.
Sillä ammatilla ja kunnollisuudella ei vain ole mitään väliä Tinderissä, jos tämä kahdeksikko ei ole kunnossa:
1) Tummat hiukset, täydellinen hiusraja 2) Pituutta yli 183 cm 3) Selkeästi piirtyvät lihakset 4) Rasvaprosentti 8-12 5) Suorat, sopivan valkoiset hampaat 6) Yksinkertaiset, tyylikkäät vaatteet (ei silmälaseja!) 7) Etnisyys kaukasialainen 8) Ikää maksimissaan 27 vuotta
Jos yksikin noista on eri tavalla, niin deittailu muuttuu heti haastavammaksi. Muutamaan noista voi itse selkeästi vaikuttaa, mutta moni ominaisuuksista on synnynnäinen tai aikaan sidonnainen.
Sama katkera tyyppi joka ketjussa kertomassa omaa näkemystään ihannemiehistä.
En ole koskaan kuullut naisten keskustelevan miesten rasvaprosentista, miehien kylläkin miesten rasvaprosenteista.
Olen pahoillani puolestasi, jos koet sinkkuuden ikävänä! Itse koen parisuhteen (saati perheen/ pikkulapsiarjen) raskaana työmaana, joten en sellaiseen hakeudu. Kieltämättä harmittaa niiden puolesta, jotka pariutuvat myöhemmin, kolmenkympin paremmalla puolella, koska silloin lähes kaikilla on jotain "taakkaa". Siis sellaista taakkaa kuin lapset, aikaisemmat parisuhteet ja niistä tuleva draama yms.
Missä edes ihmiset tapaavat täysipäisiä sinkkuja?