Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille

Vierailija
01.04.2023 |

Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?

Kommentit (280)

Vierailija
101/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Olen aika ruma nainen ja 30-vuotiaasta eteenpäin olen ollut myös lihava. Miehiä on aina löytynyt hyvin jos sellaisia olen kaivannut. Ei siiis tunnu kaikki olevan ulkonäöstä mitenkään tarkkoja. Seurustelusuhteeni ovat aina alkaneet muun kaveruuden kautta esim työpaikalta, harrastuksista tai ystäväpiirin kautta, joten en tiedä olisiko ollut vaikeaa löytää näistä Tindereistä ja vastaavista ketään, kun vahvuus ei ole ulkonäkö vaan ehkä enemmänkin helppo ja mukava luonne.

Vierailija
102/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 v naisena, 30 vuoden parisuhde juuri päättyneenä niin tämä palstahan on ihan hirveätä luettavaa. Niin ja siis mies lähti, ikäkriisi + masennus ja perhe jätettiin tyyliin päivän varoitusajalla. Lisään tähän että seksielämämme oli hyvinkin vilkasta, mutta haluaisin vapauteen vei. Sinänsä tämä ihan ok, enhän minä toista omistanut. Kyllä meistä molemmat ulkonäöllisesti muuttuivat 30 v aikana, mutta itse rakastin edelleen ihan tosissani. On ollut ihan järkyttävää seurata näitä keskusteluja minkälaisiksi nämä parisuhdekuviot on menneet. Olen pikkuhiljaa Sinut sen ajatuksen kanssa, että loppuelämäni yksin vietän, mutta olisihan se kiva elämään jonkinlainen vakituinen kumppani löytää seksiä/läheisyyttä varten, mutta ei tässä kyllä uskalla asian eteen mitään tehdä.

Kyllähän se ikä alkaa näkymään, mutta ihan tavis nainen kaipaisi ihan tavis miestä.

Parempi vaan lähtee tonne aurinkoon tekemään kunnon kävelylenkki musiikki korvilla.

Muistakaa nuoret naiset että tämä on teillä edessä sitten kun olette antaneet kaikkenne suhteelle ja miehelle. Kun tulette keski-ikään, miehen rakkaus vaan loppuu. Kannattaa miettiä haluaako oikeasti käyttää elämänsä alunperinkään tällaiseen ja tulla noin syvästi satutetuksi lopulta? Itse olen päätökseni tehnyt. Elämässä on niin paljon kestävämpiä ja aidompia asioita kuin miehen rakkaus.

Olen tuo alkuperäinen 50 v nainen ja pakko vielä todeta, että en olisi ikinä uskonut käyvän minulle näin. Suhteemme oli hyvä, seksiä riitti, emme riidelleet tms. Tänä päivänäkään en tiedä milloin miehen rakkaus alkoi hiipumaan, esitti loppuun asti, että kaikki on kunnossa. Nyt 10 kuukautta erosta niin lähipiirissäni on kaksi vastaavaa tapausta, teinistä asti yhdessä olleita pareja joista mies on halunnut vapauden 50v korvilla. Jokainen jolla on hyvä suhde kuvittelee, että ei voisi käydä minulle, mutta niin vaan elämä voi yllättää. Kyllä tässä sydän murtui, mutta elämä jatkuu.

Kuitenkin, meillä oli hyvä suhde ja minulla oli hyvä mies. Itse sain suhteelta paljon, sain rakastaa ja minua rakastettiin todella pitkään. En vaihtaisi mennyttä pois, en kadu antamaani rakkautta sain sitä myös itse. Olin siis yhtälailla saajan roolissa, elimme hienon yhteisen elämän.

Mieheni rakkaus loppui, se on surullista, mutta toisaalta jokainen on oman onnensa seppä. Piti päästää irti. Mies yrittää olla edelleen tiiviisti elämässäni, mutta nyt on minun aika tehdä siitä loppu, en pääse muuten eteenpäin itse. Kuinka helppoa miehen on vaan lähteä ja jättää yhteinen koti, puoliso ja lapset (se vähän katkeroittaa).

Nyt on elämään löydettävä uudet tuulet.

Uskalla rakastaa, mutta muista pitää ystävät ja harrastukset aina elämässäsi, että elämä ei kävisi niin yksinäiseksi jos rakkaus loppuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kestää ilkeää ja nalkuttavaa kaunista tiettyyn pisteeseen asti. Sellaista nussitaan mahdollisimman monta kertaa ja sitten tehdään bänät kun ei sellaista luonnetta jaksa kovinkaan kauan. Ne kaksi kertaa kun itse tein bänät naisen kanssa, niin oli kyseessä hoikat, kauniit ja jopa seksikkäät naiset jotka olivat hyviä sängyssä ja hyviä ottaan poskeen. Yksi oli bipolaari ja toinen narsisti. Jos ainoa hyvä asia on seksi, mutta muuten ollaan koko ajan riidoissa, niin kyllä miehetkin tekeen ne bänärit.

-mies

"Nussitaan mahdollisimman monta kertaa"

Tämä tiivistää perusmiehen ajatusmaailman: pitää päästä nussimaan kaunista naista mahdollisimman monta kertaan. Ja me naiset ollaan muka pinnallisempia :D

Vierailija
104/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mene ulinat aivan yhteen kun eroista suurin osa taisi olla ihan naisten aloitteesta. Joten se siitä väitteestä että miehet aina lähtee suhteesta.

On totta, että nainen vie useammin sen eropaperin. Mutta oletko miettinyt miksi hän sen vie? Siksi, koska miehen rakkaus on loppunut naisen ulkonäön muuttumiseen. Mies joko etsii nyt kiireellä kauniimpaa tai kiroaa masentuneena elämäänsä kun nainen ei ole enää yhtä kaunis kuin ennen.

Kyllä minun nähdäkseni mies on tässä se joka lähtee rakkaussuhteesta, vaikka se avioeron hakeminen jääkin lopulta sitten naisen kontolle. 

Ei herranen aika kukaan muutu niin paljon muutamassa viikossa tai parissa kuukaudessa, että miehen täytyy rynnätä pettämään. Ja yleensä nämä pettää ennen avioliittoakin koko suhteen ajan, että jos unohdettaisiin nämäkin puheet.

Jotkut pettää raskaana olevia ja synnytyksestä toipuvia, koska ulkonäkö ja alapää on muuttunut ja seksiä ei ole.

Vierailija
105/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen enemmän masentunut siitä faktasta, että ulkonäkö vaikuttaa niin paljon koko elämääsi - miten sinua kohdellaan, kehutaan ja miten saat jopa töitä. Tämä erityisesti silloin, jos olet nainen.

Kyllä. Hyvällä ulkonäöllä nainen saa paljon helpommin parempia töitä, kuin vastaava tavallinen, rumasta puhumattakaan.

Rumat ja tavalliset, joutuvat työskentelemään samaan päästäkseen keskimäärin 25-80 % pitempään tai jopa enemmän.

Mutta yksikään tuntemani kaunis nainen, ei ole valittanut sitä, et on päässyt helpommalla.

M42

Vierailija
106/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 v naisena, 30 vuoden parisuhde juuri päättyneenä niin tämä palstahan on ihan hirveätä luettavaa. Niin ja siis mies lähti, ikäkriisi + masennus ja perhe jätettiin tyyliin päivän varoitusajalla. Lisään tähän että seksielämämme oli hyvinkin vilkasta, mutta haluaisin vapauteen vei. Sinänsä tämä ihan ok, enhän minä toista omistanut. Kyllä meistä molemmat ulkonäöllisesti muuttuivat 30 v aikana, mutta itse rakastin edelleen ihan tosissani. On ollut ihan järkyttävää seurata näitä keskusteluja minkälaisiksi nämä parisuhdekuviot on menneet. Olen pikkuhiljaa Sinut sen ajatuksen kanssa, että loppuelämäni yksin vietän, mutta olisihan se kiva elämään jonkinlainen vakituinen kumppani löytää seksiä/läheisyyttä varten, mutta ei tässä kyllä uskalla asian eteen mitään tehdä.

Kyllähän se ikä alkaa näkymään, mutta ihan tavis nainen kaipaisi ihan tavis miestä.

Parempi vaan lähtee tonne aurinkoon tekemään kunnon kävelylenkki musiikki korvilla.

Muistakaa nuoret naiset että tämä on teillä edessä sitten kun olette antaneet kaikkenne suhteelle ja miehelle. Kun tulette keski-ikään, miehen rakkaus vaan loppuu. Kannattaa miettiä haluaako oikeasti käyttää elämänsä alunperinkään tällaiseen ja tulla noin syvästi satutetuksi lopulta? Itse olen päätökseni tehnyt. Elämässä on niin paljon kestävämpiä ja aidompia asioita kuin miehen rakkaus.

Miehenä olen vastaavassa tilanteessa, toki haluan antaa 4- kymppiselle naiselle vielä rakkautta, tämänkin jälkeen, ja tukea häntä, kaikella kunnioituksella.

Mutta rakastan 26 vuotiasta ihanaa nuorta naista, ja hänen vitaalista elämänasennetta.

Ei ole mitään parempaa, kuin rakkaus molempia kohtaan.

Mutta kyllä sen nuoremman kanssa seksielämän aloittaminen oli, kuin ois alkanut nuoruus uudelleen. Ostin avoautot, korut ja kaikkea kivaa, mutta vain kohtuudella.

Mikään ei korvaa niitä aktiivisia kuntoiluja, saunomista ja taivaallista seksiä.

M43

Vierailija
107/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nykyään jo nuoretkin naiset alkaa ymmärtää tämän, mihin suhde miehen puolelta perustuu ja johtaa. Omassa kaveripiirissä harva nainen enää haluaa suhdetta ollenkaan. Kyllähän se nyt varmaan olisi oikeinkin mukavaa, mutta tosiaan tulevaisuudessa sitten odottaa tuo mistä M43 tossa aiemmin kirjoittaa. 

Ja mikäpä siinä. Miesten pinnallisuus on saanut miehet ja naiset erkaantumaan täysin. Muutama nuori nainen vielä jaksaa uskoa että suhteessa mieheen olisi jotain aitoa rakkautta. Se luulo karisee ajan myötä ja samalla tieto lisääntyy mm. tällaisten palstojen välityksellä. Näitä tosiaan kannattaa jokaisen nuoren lukea.

Vierailija
108/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko edes oikeasti noin typerää miestä itsellesi, joka välittäää vain ulkonäöstä eikä luonteesta. 

Vierailija
109/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko edes oikeasti noin typerää miestä itsellesi, joka välittäää vain ulkonäöstä eikä luonteesta. 

Eihän kukaan halua. Mutta onko muunlaisia? Tässä ketjussa ei ole vielä ilmoittautunut ketään. 

Vierailija
110/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Ihan luonnonvalinta, atavistinen vaisto.

Mitenkäs se tämäkään ei mitenkään tunnu vastaavan oikeaa elämää missä kaikilla tietämilläni tukevilla naisilla on ollut hyvinkin vientiä. Ei ole kukaan kilojensa takia yksin jäänyt.

Ne miehet ovat tyytyneet ja vaihtavat hoikempaan heti kun on tilaisuus. Ei kuulosta kovin mukavalta tilanteelta olla koko ajan vaakalaudalla odottamassa että milloin mies löytää kauniimman. Tosin sama tilanne se on kaikilla naisilla, koska aina on joku kauniimpi eikä mies voi mitään biologialleen.

Nimenomaan: aina on joku kauniimpi. Vaikka olisit kuinka hyvännäköinen, se ei takaa mitään, koska kauniimpia on aina ja jos miehelle sellaiseen tulee tilaisuus, harva jättää sen käyttämättä. Kenties siksi ainakin oman ikäluokkani (~30) ihmisille sitoutuminen on niin pirun vaikeaa, kun tinderin kautta niitä uusia ja aina edellistä kauniimpia tulee eteen jatkuvasti. Jos pysähdytään yhden kohdalle, saatat missata vielä kauniimman. Sehän olisi kamalaa.

Vierailija
111/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä se masentaa. Tai siis ennen en ole niin ajatellut, kun ei suhteessa ole tullut oikeastaan mieleenkään etten kelpaisi.

Mutta nykyinen on ilmaissut melkoisen suoraan että olen läski, syön liikaa jne.

Katselee nuoria naisia netistä jatkuvasti, ja onpa tuo jotain lähes ikäistäni telkkarissa näkyvää botox- ym. täytemonsteria ihaillut kun näyttää niin nuorelta.

Melkein jo harmittaa ettei minulla ole varaa tehdä moisia toimenpiteitä...

No ei. Kaipa se joku löytyisi jolle kelpaisin tällaisena, vaan en oikein tiedä pitääkö se joku kasikymppinen sitten ottaa, sellaisia minullekin on somessa välillä tyrkyttämässä itseään.

Mutta en minäkään kyllä halua itseäni 30 vuotta vanhempaa katsella.

Vierailija
112/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen vastaavassa tilanteessa, toki haluan antaa 4- kymppiselle naiselle vielä rakkautta, tämänkin jälkeen, ja tukea häntä, kaikella kunnioituksella.

Mutta rakastan 26 vuotiasta ihanaa nuorta naista, ja hänen vitaalista elämänasennetta.

Ei ole mitään parempaa, kuin rakkaus molempia kohtaan.

Mutta kyllä sen nuoremman kanssa seksielämän aloittaminen oli, kuin ois alkanut nuoruus uudelleen. Ostin avoautot, korut ja kaikkea kivaa, mutta vain kohtuudella.

Mikään ei korvaa niitä aktiivisia kuntoiluja, saunomista ja taivaallista seksiä.

M43

Ja ajatella, se tyttöparka hyppää suoraan vanhuuteen ja menettää ne omat parhaat vuotensa jolloin voisi katsella hyvännäköistä nuorta miestä...

Vierailija
113/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt mene ulinat aivan yhteen kun eroista suurin osa taisi olla ihan naisten aloitteesta. Joten se siitä väitteestä että miehet aina lähtee suhteesta.

On totta, että nainen vie useammin sen eropaperin. Mutta oletko miettinyt miksi hän sen vie? Siksi, koska miehen rakkaus on loppunut naisen ulkonäön muuttumiseen. Mies joko etsii nyt kiireellä kauniimpaa tai kiroaa masentuneena elämäänsä kun nainen ei ole enää yhtä kaunis kuin ennen.

Kyllä minun nähdäkseni mies on tässä se joka lähtee rakkaussuhteesta, vaikka se avioeron hakeminen jääkin lopulta sitten naisen kontolle. 

Sitten herää kysymys että kun naiset tietävät hoikkuuden olevan tärkeää miehille, niin miksi välittömästi kun mies on sormustettu, painoa tulee se +20kg?

Ja minä olen havainnut sellaisen ilmiön että aika usein nainen on noudattanut seuraavaa kaavaa:

1. Nuoruus, eli ikävuodet 16-28, seurustellaan/paneskellaan ihan eri tyyppisten miesten kanssa kuin se tuleva aviomies. Näitä miehiä miellytetään ja heidän annetaan sikailla

2. Kun perustetaan perhe, sellainen tasainen mies alkaakin kiinnostamaan tämän kaiken mahdollistajana. Tietysti tälle miehelle ei olle mieliksi ollenkaan, vaan lihotaan ja kaikki sisustuksesta suklaaseen on tärkeämpää kuin seksi

3. Kun lapset ovat isompia ja yhteistä aikaa olisi, alkaa nainen kaipaamaan elämänmuutosta

Todellisuudessa ainoa syy miksi mies kiinnosti alunperinkään, oli perhehaaveet. Siksi ennen sitä nainen pyörikin eri tyyppisten miesten seurassa.

Vierailija
114/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kyllä se masentaa. Tai siis ennen en ole niin ajatellut, kun ei suhteessa ole tullut oikeastaan mieleenkään etten kelpaisi.

Mutta nykyinen on ilmaissut melkoisen suoraan että olen läski, syön liikaa jne.

Katselee nuoria naisia netistä jatkuvasti, ja onpa tuo jotain lähes ikäistäni telkkarissa näkyvää botox- ym. täytemonsteria ihaillut kun näyttää niin nuorelta.

Melkein jo harmittaa ettei minulla ole varaa tehdä moisia toimenpiteitä...

No ei. Kaipa se joku löytyisi jolle kelpaisin tällaisena, vaan en oikein tiedä pitääkö se joku kasikymppinen sitten ottaa, sellaisia minullekin on somessa välillä tyrkyttämässä itseään.

Mutta en minäkään kyllä halua itseäni 30 vuotta vanhempaa katsella.

No onko tuossa perää?

Syötkö liikaa? Oletko lihonut?

Naiset keskittyvät liikaa botoxiin ja tekotisseihin.

Hoikkuus on kaiken A ja O. Mikään laittautuminen ei pelasta jos painoa on liikaa. Se harvoin kasautuu imarteleviin paikkoihin kun ikää on merkittävästi yli 20v.

Vierailija
115/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Ihan luonnonvalinta, atavistinen vaisto.

Mitenkäs se tämäkään ei mitenkään tunnu vastaavan oikeaa elämää missä kaikilla tietämilläni tukevilla naisilla on ollut hyvinkin vientiä. Ei ole kukaan kilojensa takia yksin jäänyt.

Ne miehet ovat tyytyneet ja vaihtavat hoikempaan heti kun on tilaisuus. Ei kuulosta kovin mukavalta tilanteelta olla koko ajan vaakalaudalla odottamassa että milloin mies löytää kauniimman. Tosin sama tilanne se on kaikilla naisilla, koska aina on joku kauniimpi eikä mies voi mitään biologialleen.

Nimenomaan: aina on joku kauniimpi. Vaikka olisit kuinka hyvännäköinen, se ei takaa mitään, koska kauniimpia on aina ja jos miehelle sellaiseen tulee tilaisuus, harva jättää sen käyttämättä. Kenties siksi ainakin oman ikäluokkani (~30) ihmisille sitoutuminen on niin pirun vaikeaa, kun tinderin kautta niitä uusia ja aina edellistä kauniimpia tulee eteen jatkuvasti. Jos pysähdytään yhden kohdalle, saatat missata vielä kauniimman. Sehän olisi kamalaa.

Tuo käytös on tyypillisempää naisilla.

Olen postannut palstalle yliopistotasoisen tutkimuksen jossa asia todettiin.

Miesten kriteerit olivat absoluuttisia ja muuttumattomia, naisten kriteerit olivat relatiivisia ja riippuivat miestarjonnasta.

Ja tämä on itse asiassa todella olennainen asia. Naiset kuvittelevat että kun mies kyllästyy vaimoonsa, tämä tapahtuu siksi kun jossain on joku kauniimpi ja nuorempi. Ei, ei ja ei. Absoluuttinen vs relatiivinen. Kyse on siitä että mies halusi tietyt asiat naisessa, ja nyt naisessa ei niitä enää ole. Esimerkiksi hoikkuus, hauskuus ja halu harrastaa seksiä. Nyt nainen on ylipainoinen, arkikäytännöllinen tylsimys ja takana on ruuhkavuodet jolloin nainen ei halunnut seksiä (ellei saanut ensin hemmotteluviikonloppua).

Vierailija
116/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten herää kysymys että kun naiset tietävät hoikkuuden olevan tärkeää miehille, niin miksi välittömästi kun mies on sormustettu, painoa tulee se +20kg?

Ja minä olen havainnut sellaisen ilmiön että aika usein nainen on noudattanut seuraavaa kaavaa:

1. Nuoruus, eli ikävuodet 16-28, seurustellaan/paneskellaan ihan eri tyyppisten miesten kanssa kuin se tuleva aviomies. Näitä miehiä miellytetään ja heidän annetaan sikailla

2. Kun perustetaan perhe, sellainen tasainen mies alkaakin kiinnostamaan tämän kaiken mahdollistajana. Tietysti tälle miehelle ei olle mieliksi ollenkaan, vaan lihotaan ja kaikki sisustuksesta suklaaseen on tärkeämpää kuin seksi

3. Kun lapset ovat isompia ja yhteistä aikaa olisi, alkaa nainen kaipaamaan elämänmuutosta

Todellisuudessa ainoa syy miksi mies kiinnosti alunperinkään, oli perhehaaveet. Siksi ennen sitä nainen pyörikin eri tyyppisten miesten seurassa.

Se hoikkuus ei ehkä ole niille naisille itselleen kovin tärkeää, ehkä he pitävät hyvästä ruuasta enemmän kuin jääpalojen ja hapankorpun imeskelystä. Joillekin jää raskauskilot, vatsan muotokin voi muuttua. Ikää kun tulee lisää, myös laihduttaminen voi vaikeutua.

Mitä outoa siinä on, että perhe perustetaan tasaisen ja luotettavan ihmisen kanssa? Eihän sitä niiden sikailijoiden kanssa kannata perustaa.

Lapsiperheessä voi olla vähemmän aikaa seksille tai väsymystä. Kaikille naisille seksi ei ole kovin tärkeää.

Sellainen mies ei kiinnosta, joka ei osallistu kotitöihin eikä lastenhoitoon, ei ole henkisesti ja emotionaalisesti läsnä. Siinä alkaa sitten elämänmuutos houkuttelemaan.

Vierailija
117/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se hoikkuus ei ehkä ole niille naisille itselleen kovin tärkeää, ehkä he pitävät hyvästä ruuasta enemmän kuin jääpalojen ja hapankorpun imeskelystä. Joillekin jää raskauskilot, vatsan muotokin voi muuttua. Ikää kun tulee lisää, myös laihduttaminen voi vaikeutua.

Mitä outoa siinä on, että perhe perustetaan tasaisen ja luotettavan ihmisen kanssa? Eihän sitä niiden sikailijoiden kanssa kannata perustaa.

Lapsiperheessä voi olla vähemmän aikaa seksille tai väsymystä. Kaikille naisille seksi ei ole kovin tärkeää.

Sellainen mies ei kiinnosta, joka ei osallistu kotitöihin eikä lastenhoitoon, ei ole henkisesti ja emotionaalisesti läsnä. Siinä alkaa sitten elämänmuutos houkuttelemaan.

Olennainen kysymys on miksi se tasainen ja luotettava mies ei kiinnostanut ennen kuin perhehaaveet alkoivat pyörimään mielessä?

Vierailija
118/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olennainen kysymys on miksi se tasainen ja luotettava mies ei kiinnostanut ennen kuin perhehaaveet alkoivat pyörimään mielessä?

Siis mitä helvettiä? Miten parisuhde ja perhehaaveet voisivat kiinnostaa ennen kuin ne alkavat pyöriä mielessä? Tää menee jo ihan absurdiksi.

Ja miksi tuo on olennaista? Vaikka perustaisi perheen ennen kuin sitä oikeasti edes haluaa perustaa, niin miten se muuttaisi asiaa? Silti saattaa tulla vaikeuksia terveyden, painon tai seksin kanssa.

Vierailija
119/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi nyyh, kun nainen ei saa olla oma itsensä, siis ahmia ja lihottaa itteesä 

Vierailija
120/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä helvettiä? Miten parisuhde ja perhehaaveet voisivat kiinnostaa ennen kuin ne alkavat pyöriä mielessä? Tää menee jo ihan absurdiksi.

Ja miksi tuo on olennaista? Vaikka perustaisi perheen ennen kuin sitä oikeasti edes haluaa perustaa, niin miten se muuttaisi asiaa? Silti saattaa tulla vaikeuksia terveyden, painon tai seksin kanssa.

Ei mene absurdiksi, puhuit vai itsesi pussiin.

Linkkasit automaattisesti parisuhteen ja perhehaaveet yhteen. Huomasitko? Koska, totta kai, se tasainen mies kiinnostamaa vain perhehaaveiden yhteydessä. Miksi se muuten kiinnostaisi?