Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille
Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?
Kommentit (280)
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mene ulinat aivan yhteen kun eroista suurin osa taisi olla ihan naisten aloitteesta. Joten se siitä väitteestä että miehet aina lähtee suhteesta.
On totta, että nainen vie useammin sen eropaperin. Mutta oletko miettinyt miksi hän sen vie? Siksi, koska miehen rakkaus on loppunut naisen ulkonäön muuttumiseen. Mies joko etsii nyt kiireellä kauniimpaa tai kiroaa masentuneena elämäänsä kun nainen ei ole enää yhtä kaunis kuin ennen.
Kyllä minun nähdäkseni mies on tässä se joka lähtee rakkaussuhteesta, vaikka se avioeron hakeminen jääkin lopulta sitten naisen kontolle.
Vierailija kirjoitti:
Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?
Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?
Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla naisen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä työttömyyttä ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi olla työttömänä päivääkään, eikä toki liikaa töissäkää, koska siitä voi jäädä ryppyjä rakkauteen, entä mitä jos hiukset alkaisi harventua tai vaikka tulisi joku lähtisi hammas. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan mies uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?
En kyl hengailis fädiksen kanssa vaan lähtisin menee. Kyllä kumppanin pitää olla fittis.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt mene ulinat aivan yhteen kun eroista suurin osa taisi olla ihan naisten aloitteesta. Joten se siitä väitteestä että miehet aina lähtee suhteesta.
Jos mies pettää kauniimpien kanssa, nainen ottaa eron.
Naisia ei haittaa jos mies pettää ja on väkivaltainen jos mies on komea mies.
Miksi pitäisi valita ruma, kun kauniitakin on liian kanssa tyrkyllä?
Miksi nämä "rumat"(hoitamattomat) luulee että he olisivat parempia.
Kun tietää että suurin osa meistä rumenee ja rupsahtaa entisestään, harva kaunistuu vanhetessaan,joten valmiiksi itseään laiminlyövät jää auttamattomasti huomioimatta ja se hyvyys sitten huomaamatta.
Ei sille voi mitään.
Vanha viisaus sanoo: "Valitse itsellesi ruma vaimo."
Vierailija kirjoitti:
Hetken sietää ja panemaan pystyy, mutta ei kukaan halua elämänkumppanikseen luonnevikaista. Henkilökohtaisesti minulle ulkonäön merkitys pienenee kun tunnen naisen paremmin ja luonteiden yhteensopivuus kasvaa tärkeydessä.
Tämä on naisen kirjoittama?
Mä erosin kun nainen lihosi 20 kiloa koska seksin puute kuihdutti romanttisen rakkauden.
Tykkäsin, mutta ei ottanut eteen valasmamman kanssa.
Synkkä totuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ikinä kuitenkaan petä kauniimpien kanssa. Ihan hirveimpiä näkyjä ne pettämiskumppanit. Näkee että ei mitään väliä ulkonäöllä eikä iällä kunhan pääsee pettämään.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa varmaan itserakkaalta, mutta olin itse kaunis lapsi (tyttö) ja minua kehuttiin, mistäs muustakaan kuin ulkonäöstä. Olin kuulemma tuleva missi ja sukulaisten mukaan "isä joutuu pyssyn kanssa ajamaan poikia pois" kun kasvan isommaksi. Naisen arvo tuntui olevan pääsääntöisesti ulkonäössä ja molemmat vanhempiani tukivat tätä näkemystä omilla kommenteillaan ja käytöksellään.
Noh, tuli murrosikä ja "rumennuin". Kasvonpiirteet muuttuivat romuluisiksi ja ne sirot kasvonpiirteet katosivat, jotka minulla lapsena oli. Pojat olivat kimpussani aina haukkumassa ulkonäköäni ja kuinka ruma olin.
Jossain vaiheessa tajusin, että en tule koskaan kelpaamaan miehille aitoon rakkaussuhteeseen. Olen vieläkin vihainen vanhemmilleni siitä, että he antoivat ymmärtää, kuinka tärkeää on olla kaunis (jotta saa miehen)
Ehkä itsetuntoni ei olisi saanut peruuttamattomia vaurioita mikäli minua olisi kehuttu jostain muusta kuin kauniista ulkokuoresta lapsena...
No tuo kuulostaa harmilliselta.
Ikävä tosiasia on, että naiset saavat ulkonäöllä ja seksikkyydellä valtavasti huomiota jo nuorina. Naiset kuvittelevat että jos he olisivat miehiä, he saisivat huomiota muista asioista.
Mutta naiset eivät tajua miten homma toimii, vaikka asia selviäisi peilin katsomalla. Nimittäin miehistä huomiota saavat vain harvat. Miehen on oltava se joukkueen kapteeni, suositun bändin laulaja, tms. Loput ovat täysin näkymättömiä. Nuori mies on täysin arvoton, keskeneräinen, ei vielä mitään. Siinä missä nuori nainen on arvokas.
Jotain kertoo tunnettu tapaus naisesta joka kokeili elämää miehenä. Norah Vincent päätyi mielisairaalaan ja teki itsemurhan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On totta, että nainen vie useammin sen eropaperin. Mutta oletko miettinyt miksi hän sen vie? Siksi, koska miehen rakkaus on loppunut naisen ulkonäön muuttumiseen. Mies joko etsii nyt kiireellä kauniimpaa tai kiroaa masentuneena elämäänsä kun nainen ei ole enää yhtä kaunis kuin ennen.
Kyllä minun nähdäkseni mies on tässä se joka lähtee rakkaussuhteesta, vaikka se avioeron hakeminen jääkin lopulta sitten naisen kontolle.
Ei herranen aika kukaan muutu niin paljon muutamassa viikossa tai parissa kuukaudessa, että miehen täytyy rynnätä pettämään. Ja yleensä nämä pettää ennen avioliittoakin koko suhteen ajan, että jos unohdettaisiin nämäkin puheet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, että tällasta tälläkertaa. No mikäpä siinä, elelkää näissä maailmoissanne täällä sitten toisianne peukutellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ikinä kuitenkaan petä kauniimpien kanssa. Ihan hirveimpiä näkyjä ne pettämiskumppanit. Näkee että ei mitään väliä ulkonäöllä eikä iällä kunhan pääsee pettämään.
Vähän niinkuin reikä se on rinkelissäkin, kunhan saa munansa dipattua johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää riittävän jo ihan pelkkä sukkien lattialle jääminen siihen naisen ottamaan eroon, ei tarvitse edes pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuulostaa varmaan itserakkaalta, mutta olin itse kaunis lapsi (tyttö) ja minua kehuttiin, mistäs muustakaan kuin ulkonäöstä. Olin kuulemma tuleva missi ja sukulaisten mukaan "isä joutuu pyssyn kanssa ajamaan poikia pois" kun kasvan isommaksi. Naisen arvo tuntui olevan pääsääntöisesti ulkonäössä ja molemmat vanhempiani tukivat tätä näkemystä omilla kommenteillaan ja käytöksellään.
Noh, tuli murrosikä ja "rumennuin". Kasvonpiirteet muuttuivat romuluisiksi ja ne sirot kasvonpiirteet katosivat, jotka minulla lapsena oli. Pojat olivat kimpussani aina haukkumassa ulkonäköäni ja kuinka ruma olin.
Jossain vaiheessa tajusin, että en tule koskaan kelpaamaan miehille aitoon rakkaussuhteeseen. Olen vieläkin vihainen vanhemmilleni siitä, että he antoivat ymmärtää, kuinka tärkeää on olla kaunis (jotta saa miehen)
Ehkä itsetuntoni ei olisi saanut peruuttamattomia vaurioita mikäli minua olisi kehuttu jostain muusta kuin kauniista ulkokuoresta lapsena...
No tuo kuulostaa harmilliselta.
Ikävä tosiasia on, että naiset saavat ulkonäöllä ja seksikkyydellä valtavasti huomiota jo nuorina. Naiset kuvittelevat että jos he olisivat miehiä, he saisivat huomiota muista asioista.
Mutta naiset eivät tajua miten homma toimii, vaikka asia selviäisi peilin katsomalla. Nimittäin miehistä huomiota saavat vain harvat. Miehen on oltava se joukkueen kapteeni, suositun bändin laulaja, tms. Loput ovat täysin näkymättömiä. Nuori mies on täysin arvoton, keskeneräinen, ei vielä mitään. Siinä missä nuori nainen on arvokas.
Jotain kertoo tunnettu tapaus naisesta joka kokeili elämää miehenä. Norah Vincent päätyi mielisairaalaan ja teki itsemurhan.
Hän teki itsemurhan koska oli päästään seonnut mt tapaus eikä naisten takia. Ei kukaan tee jonkun kokeen takia itsaria. Jos et itsenäsi esiinny niin ei hevonkukkua kiinnosta mikä testiyleisön vastaanotto on koska esität jotain muuta kuin olet. Että voi olla miehet yksinkertaisia taas.
Kestää ilkeää ja nalkuttavaa kaunista tiettyyn pisteeseen asti. Sellaista nussitaan mahdollisimman monta kertaa ja sitten tehdään bänät kun ei sellaista luonnetta jaksa kovinkaan kauan. Ne kaksi kertaa kun itse tein bänät naisen kanssa, niin oli kyseessä hoikat, kauniit ja jopa seksikkäät naiset jotka olivat hyviä sängyssä ja hyviä ottaan poskeen. Yksi oli bipolaari ja toinen narsisti. Jos ainoa hyvä asia on seksi, mutta muuten ollaan koko ajan riidoissa, niin kyllä miehetkin tekeen ne bänärit.
-mies
Tämän palstan perusteella ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä mistään. Trollit siellä vaan availee uusia ketjuja toisensa perään. Ulkonäkö on silti tärkein asia elämässä kaikilla sukupuolilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan perusteella ei kannata tehdä mitään johtopäätöksiä mistään. Trollit siellä vaan availee uusia ketjuja toisensa perään. Ulkonäkö on silti tärkein asia elämässä kaikilla sukupuolilla.
Huomaa kyllä miten tässäkin ketjussa ainakin yksi oletettavasti katkeroitunut yksilö keskustelee itsensä kanssa yrittäen saada aikaan tiettyä vaikutelmaa vastasukupuolesta.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5067645/vinkkia-tinderkuviin-miehille-i…
Joo, on ne miehet niiiin pinnallisia.
Jep, se on hyvä lukea täältä, että viimeistään synnytyksen jälkeen pinnallinen pikkupoika häippäsee, kun muuttunut naisen kroppa ei miellytäkään. Ellei sitten ole käynyt jo kuin Leonardo Di Caprion tyttöystäville, eli vaihdettu äkkiä nuorempaan. Ja käyty välillä panemassa paremman näköistä, koska oli tilaisuus, eihän sitä voi jättää käyttämättä.