Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille

Vierailija
01.04.2023 |

Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?

Kommentit (280)

Vierailija
61/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 v naisena, 30 vuoden parisuhde juuri päättyneenä niin tämä palstahan on ihan hirveätä luettavaa. Niin ja siis mies lähti, ikäkriisi + masennus ja perhe jätettiin tyyliin päivän varoitusajalla. Lisään tähän että seksielämämme oli hyvinkin vilkasta, mutta haluaisin vapauteen vei. Sinänsä tämä ihan ok, enhän minä toista omistanut. Kyllä meistä molemmat ulkonäöllisesti muuttuivat 30 v aikana, mutta itse rakastin edelleen ihan tosissani. On ollut ihan järkyttävää seurata näitä keskusteluja minkälaisiksi nämä parisuhdekuviot on menneet. Olen pikkuhiljaa Sinut sen ajatuksen kanssa, että loppuelämäni yksin vietän, mutta olisihan se kiva elämään jonkinlainen vakituinen kumppani löytää seksiä/läheisyyttä varten, mutta ei tässä kyllä uskalla asian eteen mitään tehdä.

Kyllähän se ikä alkaa näkymään, mutta ihan tavis nainen kaipaisi ihan tavis miestä.

Parempi vaan lähtee tonne aurinkoon tekemään kunnon kävelylenkki musiikki korvilla.

Muistakaa nuoret naiset että tämä on teillä edessä sitten kun olette antaneet kaikkenne suhteelle ja miehelle. Kun tulette keski-ikään, miehen rakkaus vaan loppuu. Kannattaa miettiä haluaako oikeasti käyttää elämänsä alunperinkään tällaiseen ja tulla noin syvästi satutetuksi lopulta? Itse olen päätökseni tehnyt. Elämässä on niin paljon kestävämpiä ja aidompia asioita kuin miehen rakkaus.

Vierailija
62/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ulkonäkö ei ole tärkeintä, mutta kunnon karvainen römpykkä ja isot nännit ovat valtava plussa. Kyllä kelpaa fistailla! T. Reijo 53v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Ihan luonnonvalinta, atavistinen vaisto.

Ette te miehet edes halua lapsia joten voitteko lopettaa tuon tekosyyn käytön.

Vierailija
64/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

50 v naisena, 30 vuoden parisuhde juuri päättyneenä niin tämä palstahan on ihan hirveätä luettavaa. Niin ja siis mies lähti, ikäkriisi + masennus ja perhe jätettiin tyyliin päivän varoitusajalla. Lisään tähän että seksielämämme oli hyvinkin vilkasta, mutta haluaisin vapauteen vei. Sinänsä tämä ihan ok, enhän minä toista omistanut. Kyllä meistä molemmat ulkonäöllisesti muuttuivat 30 v aikana, mutta itse rakastin edelleen ihan tosissani. On ollut ihan järkyttävää seurata näitä keskusteluja minkälaisiksi nämä parisuhdekuviot on menneet. Olen pikkuhiljaa Sinut sen ajatuksen kanssa, että loppuelämäni yksin vietän, mutta olisihan se kiva elämään jonkinlainen vakituinen kumppani löytää seksiä/läheisyyttä varten, mutta ei tässä kyllä uskalla asian eteen mitään tehdä.

Kyllähän se ikä alkaa näkymään, mutta ihan tavis nainen kaipaisi ihan tavis miestä.

Parempi vaan lähtee tonne aurinkoon tekemään kunnon kävelylenkki musiikki korvilla.

Muistakaa nuoret naiset että tämä on teillä edessä sitten kun olette antaneet kaikkenne suhteelle ja miehelle. Kun tulette keski-ikään, miehen rakkaus vaan loppuu. Kannattaa miettiä haluaako oikeasti käyttää elämänsä alunperinkään tällaiseen ja tulla noin syvästi satutetuksi lopulta? Itse olen päätökseni tehnyt. Elämässä on niin paljon kestävämpiä ja aidompia asioita kuin miehen rakkaus.

Viisikymppisenä naisena annan tukeni tälle viestille.

Vierailija
65/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Mitenkäs se tämäkään ei mitenkään tunnu vastaavan oikeaa elämää missä kaikilla tietämilläni tukevilla naisilla on ollut hyvinkin vientiä. Ei ole kukaan kilojensa takia yksin jäänyt.

Ne miehet ovat tyytyneet ja vaihtavat hoikempaan heti kun on tilaisuus. Ei kuulosta kovin mukavalta tilanteelta olla koko ajan vaakalaudalla odottamassa että milloin mies löytää kauniimman. Tosin sama tilanne se on kaikilla naisilla, koska aina on joku kauniimpi eikä mies voi mitään biologialleen.

Vierailija
66/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa panna, naiset päätätte mihin se johtaa. Meillä ei ole siihen mitää oikeuksia.

Vierailija
67/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa panna, naiset päätätte mihin se johtaa. Meillä ei ole siihen mitää oikeuksia.

Voitte myöntää rehellisesti, että ette etsi mitään hedelmällistä koska ette tee sillä hedelmällisyydellä mitään. Etsitte jotain pantavaa. Tiedän että rehellisyys ei kuulu miehen vakiovarustukseen, mutta koittakaa edes netissä.

Vierailija
68/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehiä ulkonäkökeskeisempiä.

Naisissa korostuu ns. halo-efekti. Eli kun mies on komea (tai vaikutusvaltainen), kaikki mitä hän sanoo tuntuu kiinnostavammalta. Eli komeus ja vaikutusvalta saavat luonteen vaikuttamaan paremmalta.

Tunnen muutamankin naisen jotka ovat vasta vuosien parisuhteen jälkeen tajunneet että mies on täysi pösilö. Mutta kun oli komea ja hyvässä ammatissa...

Omien havaintojen mukaan päinvastoin. Vaikka nainen olisi luonteeltaan ikävä, niin moni mies jaksaa katsella ja antaa paljon anteeksi, jos nainen on hoikka ja kaunis. Onhan siitä tutkimuksiakin että miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin toisinpäin. Tietysti on sitten erikseen ne silikonibimbot jotka ensisijaisesti hakevat lompakkoa itselleen

Enemmistö naisista haluaa tavallisen miehen mutta enemmistö miehistä haluaa sen kauneimman 10% kuuluvan naisen.

Tv-sarjoissa ja elokuvissakin on usein se asetelma, että nörtti/tavispoika saa lopulta omakseen koulun kaunottaren...Miehet siis oppivat että tavismies ansaitsee kauniin naisen jos on tarpeeksi "kiltti" ja hyväluonteinen

Vierailija
69/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.fi/search?q=fertility+goddess&client=safari&hl=fi&so…

Aika reheviltä nuo hedelmällisyyden jumalattarien patsaat näyttävät.

Vierailija
70/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ainakin mies rehellisesti myöntää pinnallisuutensa eikä kaunistele asiaa

Vierailija
71/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia perhettä ja parisuhdetta suunnittelevien naisten kannattaa juurikin lukea tätä palstaa. Saa kaunistelemattoman kuvan. Voi suunnitelmat hieman muuttua.

Vierailija
72/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat miehiä ulkonäkökeskeisempiä.

Naisissa korostuu ns. halo-efekti. Eli kun mies on komea (tai vaikutusvaltainen), kaikki mitä hän sanoo tuntuu kiinnostavammalta. Eli komeus ja vaikutusvalta saavat luonteen vaikuttamaan paremmalta.

Tunnen muutamankin naisen jotka ovat vasta vuosien parisuhteen jälkeen tajunneet että mies on täysi pösilö. Mutta kun oli komea ja hyvässä ammatissa...

Omien havaintojen mukaan päinvastoin. Vaikka nainen olisi luonteeltaan ikävä, niin moni mies jaksaa katsella ja antaa paljon anteeksi, jos nainen on hoikka ja kaunis. Onhan siitä tutkimuksiakin että miehille naisen ulkonäkö on tärkeämpää kuin toisinpäin. Tietysti on sitten erikseen ne silikonibimbot jotka ensisijaisesti hakevat lompakkoa itselleen

Enemmistö naisista haluaa tavallisen miehen mutta enemmistö miehistä haluaa sen kauneimman 10% kuuluvan naisen.

Tv-sarjoissa ja elokuvissakin on usein se asetelma, että nörtti/tavispoika saa lopulta omakseen koulun kaunottaren...Miehet siis oppivat että tavismies ansaitsee kauniin naisen jos on tarpeeksi "kiltti" ja hyväluonteinen

Ja minkäslaisen miehen se satujen nainen saa?

Ei varmaankaan pitkää, komeaa, rohkeaa ja vaikutusvaltaista prinssiä?

Vierailija
73/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/11/02/kleopatrasta-kuntosalinaiseen-…

Vähissä ovat ne aikakaudet, jolloin naisvartalo on hyväksytty sen luonnollisessa muodossa. Kulloisenkin kauneusihanteen saavuttamiseksi on otettu avuksi dieetit, liivit, kosmetiikka, liikunta tai leikkaukset. Kauniina naisena olo on vaatinut typistämistä, latistamista, värjäämistä, venyttämistä ja valkaisemista. Nainen on ollut ihana suorastaan henkensä kaupalla.

2000-luvun ihannenainen on solakka ja terve. Hän omistaa lenkkikengät tai kuntosalin jäsenyyden - ja käyttää niitä säännöllisesti. Ihannemeikki on mahdollisimman luonnollinen ja hoitava. Kauneuskirurgia ja keksinnöt ovat avanneet mahdollisuuksien maailma, jossa kaiken, silmien väristä takapuolen muotoon voi muuttaa. Nykyajan nainen on saavuttanut paljon, mutta ulkonäköpaineet ovat , jos mahdollista, entistäkin suuremmat. Sisäinen kauneuskin olisi syytä kuoruttaa aminohapoilla, liposomeilla ja treenatulla vartalolla - tai ainakin nesteitä poistavalla yrttiteellä.

Helpolla eivät naiset ole päässeet koskaan.

| Vanha, mutta ihan hyvä artikkeli kauneusihanteista läpi aikojen.

Vierailija
74/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?

Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?

Siis hetki, MIESTEN pitkät kriteerilistat? Kai sinunlainenkin tajuaa, että naisten listat on 10x pitempiä?

Vierailija
75/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mene ulinat aivan yhteen kun eroista suurin osa taisi olla ihan naisten aloitteesta. Joten se siitä väitteestä että miehet aina lähtee suhteesta.

Vierailija
76/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kuulostaa varmaan itserakkaalta, mutta olin itse kaunis lapsi (tyttö) ja minua kehuttiin, mistäs muustakaan kuin ulkonäöstä. Olin kuulemma tuleva missi ja sukulaisten mukaan "isä joutuu pyssyn kanssa ajamaan poikia pois" kun kasvan isommaksi. Naisen arvo tuntui olevan pääsääntöisesti ulkonäössä ja molemmat vanhempiani tukivat tätä näkemystä omilla kommenteillaan ja käytöksellään.

Noh, tuli murrosikä ja "rumennuin". Kasvonpiirteet muuttuivat romuluisiksi ja ne sirot kasvonpiirteet katosivat, jotka minulla lapsena oli. Pojat olivat kimpussani aina haukkumassa ulkonäköäni ja kuinka ruma olin.

Jossain vaiheessa tajusin, että en tule koskaan kelpaamaan miehille aitoon rakkaussuhteeseen. Olen vieläkin vihainen vanhemmilleni siitä, että he antoivat ymmärtää, kuinka tärkeää on olla kaunis (jotta saa miehen)

Ehkä itsetuntoni ei olisi saanut peruuttamattomia vaurioita mikäli minua olisi kehuttu jostain muusta kuin kauniista ulkokuoresta lapsena...

Vierailija
77/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on naiselle vaan hyvä etteivät päädy ulkonäkökeskeisen miehen kanssa yhteen. Sellainen mies ei ymmärrä parisuhteista mitään. Ulkonäöllä pääsee parisuhteen alkuun, mutta koska parisuhteesta +90% muuta kuin ulkonäköä niin ne suhteet jäävät lyhyiksi.

Vierailija
78/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kaikille merkitse niku ei kaikillr naisillekkaan. Aina on niitä luusereita joille ulkonäkö merkkaa ja se on vain kuin väistäis luodin kun niitä karttaa. Henkisesti jälkeenjääneitä

Vierailija
79/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken sietää ja panemaan pystyy, mutta ei kukaan halua elämänkumppanikseen luonnevikaista. Henkilökohtaisesti minulle ulkonäön merkitys pienenee kun tunnen naisen paremmin ja luonteiden yhteensopivuus kasvaa tärkeydessä.

Aika moni viis veisaa tuosta luonteiden yhteensopivuudesta ja muutenkin sopivan samanlaisista elämäntavoista, harrastuksista ja kiinnostuksenkohteista sekä tulevaisuudensuunnitelmista.

Moni on myös valmis esittämään tutustumisvaiheessa aivan erilaista mitä todellisuudessa on jolloin tietenkään ei päädytä yhteen ihmisen kanssa joka on aidosti itselle sopiva.

Vierailija
80/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia perhettä ja parisuhdetta suunnittelevien naisten kannattaa juurikin lukea tätä palstaa. Saa kaunistelemattoman kuvan. Voi suunnitelmat hieman muuttua.

Heh, jos perustaisi naiskuvansa tämän palstan perusteella, ei kukaan järkevä haluaisi olla missään tekemisissä naisten kanssa enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä