Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin masentaa kuinka tärkeää ulkonäkö on miehille

Vierailija
01.04.2023 |

Tuossa eräässäkin ketjussa yksi mies kirjoitti, että hyvä ulkonäkö kompensoi luonnevikoja. Eli mies kestää vaikka nalkuttavaa ja ilkeää naista, jos hän on kaunis ja hoikka?

Kommentit (280)

Vierailija
41/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?

Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?

Et kai sinäkään nyt aivan minkä tahansa näköiseen lihanpalaan ihastu. Ulkonäkö nyt valitettavasti on usein se mihin ensin ihastutaan, sitten vasta pääsee se luonne valloilleen ja jos siihen ihastutaan samoin niin voi sen jälkeen se ulkonäkökin rupsahtaa eikä enää haittaa.

En tietenkään. Mutta ulkonäkö ei ole minulle kuitenkaan se tärkein. Siinä missä miesten listat määrittelevät naisen mitat sentilleen ja painon grammalleen, kasvonpiirteet ja hiukset tarkasti määritelty myös, pituus, rintojen koko, kaikki. Nuohan ovat kaikki muuttuvia asioita. Itselleni taas merkitsee lähinnä se, että on siisti ja puhdas. Sen varmasti jokainen pystyy täyttämään loppuikänsä ajan. 

Tuo on myös vähän womanspleinaavasti sanottu ettei miestä haittaisi naisen rupsahtaminen. Esim. täällä miehet päivittäin ilmaisevat että kyllä haittaa ja sylkevät suoranaista vihaa naisten päälle sen vuoksi että nämä ovat vanhentuneet.

Voi luoja! Täällä? Mene ihmeessä ulos reaalimaailmaan ja huomaat, että suurin osa pariskunnista on tavan tavallisia tallaajia, missä ei ulkonäköllä ja rupsahtamisella ole suuremmin väliä sukupuolesta riippumatta.

Mistä tulee tämä käsitys että on olemassa jotenkin kaksi erillistä maailmaa, joita asuttaa eri ihmiset. Jokin reaalimaailma, jossa on toisenlaisia ihmisiä ja joka tapahtuu ulkona, ja sitten internet jossa kirjoittavia ihmisiä ei muka siellä ulkona reaalimaailmassa koskaan näkyisi?

Todellisuudessa ne ovat ihan samat ihmiset sekä täällä että siellä ulkona. Monelle naiselle tämä on ahdistavaa tajuta että omakin mies voi olla yksi täällä kirjoittavista ulkonäkökeskeisistä vihakimpuista. Täällä hän vain voi sanoa todelliset ajatuksensa ääneen. Ja ymmärrän hyvin että se ahdistaa naista, koska olisi ihan kamalaa tajuta että on viettänyt ison osan elämästään tuollaisen ihmisen kanssa, tehnyt ehkä lapsia, on yhteistä omaisuutta jne. Elämä on käytännössä heitetty menemään ja karu tosiasia on se että miehen rakkaus vähenee koko ajan sitä myötä kun naiselle tulee ikää. Ja sitä ei voi mitenkään estää. Ei käy kateeksi.

Vierailija
42/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä miehet voivat olla todellisia itsejään ja tuoda sensuroimattomasti omat todelliset mielipiteensä esiin. Uskoni miehiin on mennyt aika totaalisesti kun on lukenut Ylilautaa, Suomi24 ja vauvalpalstaa (liian monen vuoden ajan)

Tuntuu että ns normaalit ovat vähemmistössä ja enemmistö miehistä halveksuu naisia ja haluaa vaihtaa viimeistään keski-iässä nuorempaan (koska vaimon ruspsahtamien häiritsee, mies haluaa aina oikeasti kauniin ja nuoren naisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää luettavaa.

Vierailija
44/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt koronapandemian aikana pyrin välttämään ihmiskontakteja mahdollisimman hyvin, ja katson Tzuyu-videoita. Ne tuottavat minulle suurta nautintoa.

Vierailija
45/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse rumana naisena olen luopunut toivosta koskaan löytää normaalia parisuhdetta kun tajusin siinä kolmenkympin jälkeen että en en ole tarpeeksi kaunis parisuhteeseen. Näin se vain menee, ulkonäkö on aina ollut naisen tärkeintä valuuttaa ja on nykyään tärkeämpi kuin koskaan

Miehet eivät arvosta ei-kauniita naisia ja olen tämän saanut tosielämässäkin huomata. Kauniita kavereitani miehet kohtelevat hyvin mutta itse olen aina ollut miehille joko näkymätön tai sitten se, jolle ollaan ilkeitä/muuten tylyjä

Kauniit naiset elävät aivan eri todellisuudessa kuin me rumat

Vierailija
46/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Mä olen ruma, tyhmä, läski yms ja silti mulla on mies.

No yksinkertaisuutta esiintyy valitettavasti miehissäkin🤣

Vierailija
47/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Omasta mielestä suurimmalle osalle miehistä se varsinainen kauneus näyttäisi olevan aika toissijaista. Kunhan nyt ei ihan naama petolinnun siltä näytä.  Hoikkuus on kyllä sitten taas todella tärkeää. Ja hoikkuudella tarkoitetaan kyllä yleensä vaan sitä, että ei ole ylipainoinen. 

Vierailija
48/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat miehiä ulkonäkökeskeisempiä.

Naisissa korostuu ns. halo-efekti. Eli kun mies on komea (tai vaikutusvaltainen), kaikki mitä hän sanoo tuntuu kiinnostavammalta. Eli komeus ja vaikutusvalta saavat luonteen vaikuttamaan paremmalta.

Tunnen muutamankin naisen jotka ovat vasta vuosien parisuhteen jälkeen tajunneet että mies on täysi pösilö. Mutta kun oli komea ja hyvässä ammatissa...

Vierailija
49/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse rumana naisena olen luopunut toivosta koskaan löytää normaalia parisuhdetta kun tajusin siinä kolmenkympin jälkeen että en en ole tarpeeksi kaunis parisuhteeseen. Näin se vain menee, ulkonäkö on aina ollut naisen tärkeintä valuuttaa ja on nykyään tärkeämpi kuin koskaan

Miehet eivät arvosta ei-kauniita naisia ja olen tämän saanut tosielämässäkin huomata. Kauniita kavereitani miehet kohtelevat hyvin mutta itse olen aina ollut miehille joko näkymätön tai sitten se, jolle ollaan ilkeitä/muuten tylyjä

Kauniit naiset elävät aivan eri todellisuudessa kuin me rumat

Kolme kysymystä:

1. Oletko hoikka, ja jos et, miksi et ole hankkiutunut sellaiseksi?

2. Mitkä ovat kriteerisi miehelle ulkonäön ja sosioekonomisen statuksen suhteen? Oletko ihastunut ns. rumiin miehiin (oikeasti rumiin, siis pienikokosiin ja hinteliin, ei pitkiin miehiin joilla on "kirveellä veistetyt kasvot" tms)

3. Oletko ollut miehille aloitteellinen? Millaisille miehille?

Vierailija
50/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Omasta mielestä suurimmalle osalle miehistä se varsinainen kauneus näyttäisi olevan aika toissijaista. Kunhan nyt ei ihan naama petolinnun siltä näytä.  Hoikkuus on kyllä sitten taas todella tärkeää. Ja hoikkuudella tarkoitetaan kyllä yleensä vaan sitä, että ei ole ylipainoinen. 

Jää. Tuolla kun katsoo kaupungilla pariskuntia niin aika vähän näkee yli 30-vuotiaita naisia, jotka ei olisi ylipainoisia. Monella kuitenkin mies käsipuolessa.

Vierailija
51/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa miehistä vielä viehättyy ns jännänaisista eli näistä persoonallisuushäiriöstä kärsivistä, jotka pakonomaisesti muokkaa ulkonäköään, skitsoilee, ryyppää, työkseen tekee Onlyfansiä. Sit ihmetellään miksi suhde on niin vaikea :D Mutta hienot silikoniulokkeet oli ja irtoripsien ja hiuslisäkkeiden kanssa NIIN kaunis nainen. Naurattaa miesten tyhmyys. 

Vierailija
52/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin ulkonäkö on tärkeä. Miksi katselisin tai kuuntelisin rumaa, tylsää ja/tai läskiä miestä?

Vierailija
53/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin vanheta ihan normaalisti. Antaa perseen ja tissien roikkua. On hieman mistä ottaa kiinnikin vaikka ei ole ylipainoa. Valitsenko säärikarvat vai miehen? Valinta on säärikarvat+ saa syödä ja juoda mitä haluaa, kukaan ei hauku ulkonäköäni eikä arvostele kaikkea mitä teen.

Vierailija
54/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies on nykyään naismainen naurettava muotipelle joka ehostelee itseään enemmän kuin naiset. On partaa ja tauointeja ja kaikki näyttävät samoilta wannane harrikkakuskeilta.

Mitä rumempi mies, sitä enemmän on kaikkea.

Vierailija
55/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oikein ymmärrä tätä että kun miehet latelee ne pitkät listansa niitä ulkonäkökriteereitä niin kuvittelevatko he että jos he sellaisen löytävät niin se nainen on sitten ikuisesti muuttumaton? Vai ajatteleeko he edes tulevaisuutta vai onko se nainen ajateltu vain hetkeksi vierelle?

Olisi kyllä tosi ahdistavaa olla miehen kanssa. Tuntisi koko ajan olevansa tarkkailun ja arvostelun alaisena, pitäisi pelätä vanhenemista ja yrittää epätoivoisesti estää sitä, ei saisi lihoa kiloakaan, eikä toki laihtuakaan koska siitä voi jäädä ryppyjä ja löysää nahkaa, mitä jos hiukset alkaisi ohentua tai vaikka tulisi joku arpi kasvoihin. Rakkaus olisi sitten siinä? Miten kukaan nainen uskaltaa perustaa elämäänsä tuollaiseen?

Et kai sinäkään nyt aivan minkä tahansa näköiseen lihanpalaan ihastu. Ulkonäkö nyt valitettavasti on usein se mihin ensin ihastutaan, sitten vasta pääsee se luonne valloilleen ja jos siihen ihastutaan samoin niin voi sen jälkeen se ulkonäkökin rupsahtaa eikä enää haittaa.

En tietenkään. Mutta ulkonäkö ei ole minulle kuitenkaan se tärkein. Siinä missä miesten listat määrittelevät naisen mitat sentilleen ja painon grammalleen, kasvonpiirteet ja hiukset tarkasti määritelty myös, pituus, rintojen koko, kaikki. Nuohan ovat kaikki muuttuvia asioita. Itselleni taas merkitsee lähinnä se, että on siisti ja puhdas. Sen varmasti jokainen pystyy täyttämään loppuikänsä ajan. 

Tuo on myös vähän womanspleinaavasti sanottu ettei miestä haittaisi naisen rupsahtaminen. Esim. täällä miehet päivittäin ilmaisevat että kyllä haittaa ja sylkevät suoranaista vihaa naisten päälle sen vuoksi että nämä ovat vanhentuneet.

Voi luoja! Täällä? Mene ihmeessä ulos reaalimaailmaan ja huomaat, että suurin osa pariskunnista on tavan tavallisia tallaajia, missä ei ulkonäköllä ja rupsahtamisella ole suuremmin väliä sukupuolesta riippumatta.

Mistä tulee tämä käsitys että on olemassa jotenkin kaksi erillistä maailmaa, joita asuttaa eri ihmiset. Jokin reaalimaailma, jossa on toisenlaisia ihmisiä ja joka tapahtuu ulkona, ja sitten internet jossa kirjoittavia ihmisiä ei muka siellä ulkona reaalimaailmassa koskaan näkyisi?

Todellisuudessa ne ovat ihan samat ihmiset sekä täällä että siellä ulkona. Monelle naiselle tämä on ahdistavaa tajuta että omakin mies voi olla yksi täällä kirjoittavista ulkonäkökeskeisistä vihakimpuista. Täällä hän vain voi sanoa todelliset ajatuksensa ääneen. Ja ymmärrän hyvin että se ahdistaa naista, koska olisi ihan kamalaa tajuta että on viettänyt ison osan elämästään tuollaisen ihmisen kanssa, tehnyt ehkä lapsia, on yhteistä omaisuutta jne. Elämä on käytännössä heitetty menemään ja karu tosiasia on se että miehen rakkaus vähenee koko ajan sitä myötä kun naiselle tulee ikää. Ja sitä ei voi mitenkään estää. Ei käy kateeksi.

Niin, kyllähän ne naisetkin miehiä lihaviksi täällä on sanoneet ja vaikka miksikä. Älkää nyt yrittäkö esittää että tämä olisi pelkästään joku miesten juttu.

Vierailija
56/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä miehet voivat olla todellisia itsejään ja tuoda sensuroimattomasti omat todelliset mielipiteensä esiin. Uskoni miehiin on mennyt aika totaalisesti kun on lukenut Ylilautaa, Suomi24 ja vauvalpalstaa (liian monen vuoden ajan)

Tuntuu että ns normaalit ovat vähemmistössä ja enemmistö miehistä halveksuu naisia ja haluaa vaihtaa viimeistään keski-iässä nuorempaan (koska vaimon ruspsahtamien häiritsee, mies haluaa aina oikeasti kauniin ja nuoren naisen

Itselläkin on silmät täällä auenneet. Mitä nuori nainen tekee suhteella, joka päättyy viimeistään keski-iässä miehen vaihtaessa nuorempaan, tai ainakin haaveillessa siitä? Itse haaveilin aikoinaan elämänmittaisesta suhteesta, mutta miehen kanssa se ei selkeästi ole mahdollista. 

Vierailija
57/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten tullut mieleen, että kaikilla alustoilla saattaa olla yhdet ja samat elämänsisällöttömät tyypit spämmäämässä fantasioitaan.

Vierailija
58/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Ihan luonnonvalinta, atavistinen vaisto.

Vierailija
59/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v naisena, 30 vuoden parisuhde juuri päättyneenä niin tämä palstahan on ihan hirveätä luettavaa. Niin ja siis mies lähti, ikäkriisi + masennus ja perhe jätettiin tyyliin päivän varoitusajalla. Lisään tähän että seksielämämme oli hyvinkin vilkasta, mutta haluaisin vapauteen vei. Sinänsä tämä ihan ok, enhän minä toista omistanut. Kyllä meistä molemmat ulkonäöllisesti muuttuivat 30 v aikana, mutta itse rakastin edelleen ihan tosissani. On ollut ihan järkyttävää seurata näitä keskusteluja minkälaisiksi nämä parisuhdekuviot on menneet. Olen pikkuhiljaa Sinut sen ajatuksen kanssa, että loppuelämäni yksin vietän, mutta olisihan se kiva elämään jonkinlainen vakituinen kumppani löytää seksiä/läheisyyttä varten, mutta ei tässä kyllä uskalla asian eteen mitään tehdä.

Kyllähän se ikä alkaa näkymään, mutta ihan tavis nainen kaipaisi ihan tavis miestä.

Parempi vaan lähtee tonne aurinkoon tekemään kunnon kävelylenkki musiikki korvilla.

Vierailija
60/280 |
01.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo, oikeesti ei siiderivalaalla ole mitään jakoa, vaikka olisi kuinka kiva ja älykäs!

Mies haluaa naisen, joka on potentiaalisesti lisääntymiskykyinen ja läzki ei ole.

Ihan luonnonvalinta, atavistinen vaisto.

Mitenkäs se tämäkään ei mitenkään tunnu vastaavan oikeaa elämää missä kaikilla tietämilläni tukevilla naisilla on ollut hyvinkin vientiä. Ei ole kukaan kilojensa takia yksin jäänyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi