Todistettu juttu."Mies ilman koulutusta ja uraa kelpaa kehnosti naisille." Linkki
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009487833.html
Tuo on joko syy tai seuraus. Ne, jotka jää kouluttamatta, ovat ehkä jo muutenkin elämänhallintaongelmaisia eivätkä kelpaisi muutenkaan. (Päihteet.) Esim tyttäreni alkoi seurustella 14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Kolmen vuoden päästä oli pakko lopettaa. Poika keskeytti amiksen ja käytti liikaa päihteitä. (Nuorempana vihasi päihteitä, koska vanhempansa olivat alkoholisteja.)
Kommentit (394)
Miksi kukaan ottaisi ristikseen jotain ongelmaista luuseria?
Vierailija kirjoitti:
Komeat ja itsevarmat miehet saa aina naisia, vaikka eivät osaisi edes kengännauhojaan solmia. Fakta.
Ja tätä kaikkien tietämää ei nainen voi myöntää, koska silloinhan hän saattaisi vaikuttaa pinnalliselta- täydellisyys-julkisivuun tulisi särö! (ja sitten alapaukkujen kaatosade)
Koriorjan osa ei onneksi kiinnosta mykynaista. Ne miehet pariutuvat ja pysyvät pariutuneina, jotka kykenevät tasa-arvoiseen parisuhteeseen ja perhe-elämään. Muu ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä ole ollut palstalaisten tiedossa jo iäti.
Itse olen köyhä ja huonotuloinen, en viitsi edes hakea nais seuraa, kun puitteet ei riitä. Hyvä auto, asunto ja työ pitäisi jo olla. Hyviä naisia en saa ja huonoa en ota.
Minulla oli hyvä nainen ja lapset, mutta menetin ne, kun jouduin työttömäksi ja elämä muuttui turvattomattomaksi tulojen heikennettyä, enkä pystynyt enää elättämään heitä. Pyysin vaimoa myös hakemaan töitä , että selviäisimme. Vaimon saadessa töitä, sanoi ettei hän jaksa tämmöistä ja otti eron.
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.
Nyt rehellisesti, paljonko alkoa kului.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen köyhä ja huonotuloinen, en viitsi edes hakea nais seuraa, kun puitteet ei riitä. Hyvä auto, asunto ja työ pitäisi jo olla. Hyviä naisia en saa ja huonoa en ota.
Minulla oli hyvä nainen ja lapset, mutta menetin ne, kun jouduin työttömäksi ja elämä muuttui turvattomattomaksi tulojen heikennettyä, enkä pystynyt enää elättämään heitä. Pyysin vaimoa myös hakemaan töitä , että selviäisimme. Vaimon saadessa töitä, sanoi ettei hän jaksa tämmöistä ja otti eron.
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.Nyt rehellisesti, paljonko alkoa kului.
Plus hoituiko työttömänä kotityöt ja lastenhoito?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulun käynyt on naisten silmissä kouluttamaton.
Se riippuu ihan siitä naisen koulutustasosta, jos nainen on vähintään amk koulutuksen käynyt niin se kyllä pitää miestä joka on käynyt pelkän ammattikoulun kouluttamattomana. Koulutustaso määrittää todella paljon sen minkä tasoisen kumppanin saa koska suomi on luokkayhteiskunta.
Amk - koulutuksella ei vielä kenenkään kannata nokkaansa nostella. Onhan se totta ,että yleensä pelkän amiksen käyneet on joko tyhmiä tai laiskoja, mutta amiksesta tietyillä aloilla valmistuttuaan saa tasan yhtä hyvää liksaa kuin useimmat AMKista valmistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeat ja itsevarmat miehet saa aina naisia, vaikka eivät osaisi edes kengännauhojaan solmia. Fakta.
Ja tätä kaikkien tietämää ei nainen voi myöntää, koska silloinhan hän saattaisi vaikuttaa pinnalliselta- täydellisyys-julkisivuun tulisi särö! (ja sitten alapaukkujen kaatosade)
Ja minä kun olen yrittänyt vuosia opettaa palstamiehille että itseluottamus on ykköskysymys pariutumisen kannalta. Yleensä kyllä tappelevat viimeiseen asti vastaan että sitä omaa itseluottamusta kannattaisi yrittää parantaa. Mut hei, kiva että opetus on mennyt perille ja nyt yritätte kääntää sen niin päin ettei naiset myönnä. Kuinkas muutenkaan :D. Takit kääntyy mutta ulina pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.Nyt rehellisesti, paljonko alkoa kului.
Kyllähän vaimo jonkun verran joi, mutta en usko sen olleen syy eroon.
Nykyisin yhteiskunnassa ihmisen koulutus määrittää valtavasti asioita. Koulutus määrittää pitkälti sen minkälaista palkkaa saat eli mitä enemmän kouluttaudut niin sitä parempaa palkkaa saat ja koulutus myös määrittää pitkälti sen minkälaiseen kumppaniin sulla riittää rahkeet.
Ihmisen koulutus määrittää aika pitkälti myös sen minkälaista elämää ihminen elää jne.
Se määrittääkö ihmisen koulutus nykyisin jo aivan liikaa ihmisen aseman yhteiskunnassa on sitten asia toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan myöntäisi jotain, mikä ei ole totta . Miehille naisen ulkonäkö on tärkeä valintaperuste ja he kuvittelevat, että naiset toimii samoin kuin he itse .
helda.helsinki.fi
https://helda.helsinki.fi Pete...PDF
Sukupuolten parinvalintapreferenssit lyhyt- ja pitkäkestoisessa ... - Helda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Plus hoituiko työttömänä kotityöt ja lastenhoito?
Näin. Mies on töissä ja nainen hoitaa kodin ja lapset, osat vaihtuu ja nainen tekee kahta vuoroa. Eron tullen mies on ihan että mitä ihnettä. Only men. Toki turha luulo että tuo kirjoittaja myöntää mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan koskaan väittänyt, että miehet, jotka eivät kykene kantamaan elämästään vastuuta edes sen alkeellisimman amistutkinnon ja duunarityön verran, eivät ole kuuminta hottia naisten keskuudessa?
Se pointti tässä onkin se, että osa näistä miehistä ei ymmärrä, miksi he eivät saa naisia. On helpompi syyttää yhteiskuntaa ja naisia, kuin katsoa sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan myöntäisi jotain, mikä ei ole totta . Miehille naisen ulkonäkö on tärkeä valintaperuste ja he kuvittelevat, että naiset toimii samoin kuin he itse .
helda.helsinki.fi
https://helda.helsinki.fi Pete...PDF
Sukupuolten parinvalintapreferenssit lyhyt- ja pitkäkestoisessa ... - Helda
https://helda.helsinki.fi/bitstream/handle/10138/323288/Petersen_Emma_p…
Vierailija kirjoitti:
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.
Tonni elatusmaksuihin noilla tuloila?
Kyllä jukoliste nää jaksaa ruikuttaa. Aina uusia aloituksia, kun ei kelvata kenellekään. Mitähän jos katsoisit sinäkin ap peiliin.
Siis ihan tosissaan -komea supliikkimies ei kiinnosta naisia? Rehellisesti? (tarkoittaa semmoista että ei valehtele)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulun käynyt on naisten silmissä kouluttamaton.
Se riippuu ihan siitä naisen koulutustasosta, jos nainen on vähintään amk koulutuksen käynyt niin se kyllä pitää miestä joka on käynyt pelkän ammattikoulun kouluttamattomana. Koulutustaso määrittää todella paljon sen minkä tasoisen kumppanin saa koska suomi on luokkayhteiskunta.
Amk - koulutuksella ei vielä kenenkään kannata nokkaansa nostella. Onhan se totta ,että yleensä pelkän amiksen käyneet on joko tyhmiä tai laiskoja, mutta amiksesta tietyillä aloilla valmistuttuaan saa tasan yhtä hyvää liksaa kuin useimmat AMKista valmistuneet.
Amk tasolla pääset alkuun 3000-4000 euron palkkoihin kiinni kun taas amistasolla tienaat sen 1000e/kk vähemmän. Toi 1000e on iso raha ja se vaikuttaa elämään aika paljon.
Ammattikoulun tasoisista töistä vain erittäin harva uransa huipussa pääsee sinne 4000e/kk palkkoihin kun taas amk tason töissä tuo 4000e/kk on hyvin usein se alku palkka.
Ulkonäkö jankkarin kannattaa lukea tämä.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/21/onko-kumppanin-ulkonaolla-vali…
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäkö jankkarin kannattaa lukea tämä.
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2016/04/21/onko-kumppanin-ulkonaolla-vali…
Kyllä tuo miesten hyoergamia on kamalaa kun yrittävät aina vaan niitä ,joihin ei omat rahkeet riitä.
Tuo raha ei merkitse, mutta muut asiat kyllä. En halua hoitaa miehen lapsia ja kuunnella niiden kiukuttelua enkä halua olla sulle terapeutti enkä ilmaissiivooja.