Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todistettu juttu."Mies ilman koulutusta ja uraa kelpaa kehnosti naisille." Linkki

Vierailija
01.04.2023 |

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009487833.html

Tuo on joko syy tai seuraus. Ne, jotka jää kouluttamatta, ovat ehkä jo muutenkin elämänhallintaongelmaisia eivätkä kelpaisi muutenkaan. (Päihteet.) Esim tyttäreni alkoi seurustella 14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Kolmen vuoden päästä oli pakko lopettaa. Poika keskeytti amiksen ja käytti liikaa päihteitä. (Nuorempana vihasi päihteitä, koska vanhempansa olivat alkoholisteja.)

Kommentit (394)

Vierailija
381/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ihan avoimin mielin tutustunut työttömiin ja max ammattitason koulutuksen suorittaneisiin miehiin. Itse olen korkeakoulutettu ja aina ollut vakitöissä. 

Yleensä näillä tapauksilla on taustalla päihteiden liikakäyttöä tai mielenterveysongelmia. Työttömän vapaa-aikaa ei osata käyttää rakentavasti, vaan pelataan aamuyöhön, kulutetaan liikaa por*oa, ei urheilla pätkääkään ja vedetään kaljaa kaverien kanssa samalla, kun haukutaan baarin naisia siiderivalaiksi.

Tämä kaikki näkyy ihmissuhdetaitojen puutteena, lapsellisuutena, itsekritiikittömyytenä ja naisvihamielisyytenä. Jankataan vaan kuinka naiset ovat gold diggereitä, vaikka loppujen lopuksi se miehen tyhjätaskuisuus on pienin ongelma ja aika moni muu juttu karkottaa naiset sitä ennen. 

Olet varmaan myös tehnyt vastaavan analyysin miksi itse olet edelleen sinkku.

Vastaus ei ole "ei ole hyviä miehiä"

En ole enää sinkku, enkä ikinä väittäisi,ettei ole hyviä miehiä :) 

Vierailija
382/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt ole itsestään selvää, että naiset joilla on koulutus ja työpaikka, haluavat miehen jolla on samat asiat. Kyse ei ole mistään vääryydestä, jota miehet saisivat täällä itkeä. 

Aika harva nainen haluaa olla perheen ainoa elättäjä, kun ei se oma palkkakaan välttämättä niin suuri ole. Jos miehellä ei ole mitään mahdollisuuksiakaan päästä enää töihin, niin kannattaa etsiä samassa tilanteessa oleva nainen puolisoksi, eikä havitella hyväpalkkaista naista elättäjäkseen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt ole itsestään selvää, että naiset joilla on koulutus ja työpaikka, haluavat miehen jolla on samat asiat. Kyse ei ole mistään vääryydestä, jota miehet saisivat täällä itkeä. 

Aika harva nainen haluaa olla perheen ainoa elättäjä, kun ei se oma palkkakaan välttämättä niin suuri ole. Jos miehellä ei ole mitään mahdollisuuksiakaan päästä enää töihin, niin kannattaa etsiä samassa tilanteessa oleva nainen puolisoksi, eikä havitella hyväpalkkaista naista elättäjäkseen. 

Täysi vötkäle nainenkin etsii itseään parempaa miestä, kun hänellä on siihen mahdollisuus.

Vierailija
384/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä olen vain AMK koulutettu, 53 v, 10 kg ylipainoinen ja ihan tavallinen mies. Kelpasin näköjään ekonomille, fiksulle, huumorintajuiselle ja 10 vuotta nuoremmalle kauniille naiselle. Tavattiin pari vuotta sitten ja suhde jatkuu oikein hyvin voivansa.

Onko naiset alkanut laskemaan tasoa?

Vierailija
385/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysi vötkäle nainenkin etsii itseään parempaa miestä, kun hänellä on siihen mahdollisuus.

"Itseään parempaa"? Eiköhän tarkoitus olisi olla tasa-arvoisessa parisuhteessa, eikä arvottaa toisia paremmiksi ja huonommiksi. 

Vierailija
386/394 |
02.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saapahan olla rauhassa ainakin. Eipä ne ongelmat avioliittossa/parisuhteessakaa välttämättä aina ratkee. Tai tee autuaaks. Voi lisääntyä voi vähentyä. Kaikessa on puolensa. Kunhan on happy

Vierailija
387/394 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kuin yksi huono ominaisuus lisää pitkässä listassa, joista jokainen pudottaa miehet yksinäisyyteen.

Naisten on helppo syyllistää miehiä ja hoputtaa heitä kehittämään itseä, jotta olisimme kiinnostavanpia, mutta heidän itsensä ei kuitenkaan tarvitse kuin sanoa kyllä tai ei lähestyville miehille vaikkei nainen omaisi mitään hyviä ominaisuuksia.

No mutta kun nykynarratiivin mukaan nainen on arvokas itsessään, omana itsenään. Olipa sitten minkälainen ihminen vain. Vain miehen on todistettava arvonsa jollakin. 

Vierailija
388/394 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen elämää nähnyt ymmärtää, että mies on pelkkä väline naiselle. Tämä pitäisi opettaa pojille jo nuoresta pitäen, etteivät turhaan särkisi sydäntään moneen kertaan. Se asia pitää tiedostaa ja hyväksyä, että osaa suhtautua siihen oikein. Ja se ei tee naisesta pahaa, se vaan on se miten luonto ohjaa koska naisen täytyy lapsia ja muuta varten varmistaa itselleen riittävät resurssit.

Vierailija
389/394 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo ole kuin yksi huono ominaisuus lisää pitkässä listassa, joista jokainen pudottaa miehet yksinäisyyteen.

Naisten on helppo syyllistää miehiä ja hoputtaa heitä kehittämään itseä, jotta olisimme kiinnostavanpia, mutta heidän itsensä ei kuitenkaan tarvitse kuin sanoa kyllä tai ei lähestyville miehille vaikkei nainen omaisi mitään hyviä ominaisuuksia.

No mutta kun nykynarratiivin mukaan nainen on arvokas itsessään, omana itsenään. Olipa sitten minkälainen ihminen vain. Vain miehen on todistettava arvonsa jollakin. 

Ei tarvitse miehenäkään todistella omaa arvoaan, mutta soidinmenot pitää hoitaa kunnolla jos tahtoo pesää saada.

Vierailija
390/394 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, minä olen vain AMK koulutettu, 53 v, 10 kg ylipainoinen ja ihan tavallinen mies. Kelpasin näköjään ekonomille, fiksulle, huumorintajuiselle ja 10 vuotta nuoremmalle kauniille naiselle. Tavattiin pari vuotta sitten ja suhde jatkuu oikein hyvin voivansa.

Tässä on se virhe minkä moni mies tekee. Ei nähdä naisia yksilöinä vaan kun yksi nainen tekee niin tai näin, niin silloin "kaikki naiset" (tai vähintään suurin osa) toimivat miehen logiikalla näin.

Vierailija
391/394 |
03.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha ratkaisee. Koulutuksella on väliä jos sillä saa hyväpalkkaisia töitä.

Vierailija
392/394 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raha ratkaisee. Koulutuksella on väliä jos sillä saa hyväpalkkaisia töitä.

Olen kertonut tämän ennenkin mutta palautetaanpa taas mieleen:

Jos jossain palstatodellisuudessa olisi tarjolla kaksi miestä (jo tämä on käsittämätön tilanne, koska en ole koskaan ollut tilanteessa, jossa minulle olisi ollut tarjolla miehiä joista voin vain valita haluamani, kaikki suhteeni ovat alkaneet keskinäisestä ihastumisesta). Toinen olisi peruskoulupohjalta menestyvän yrityksen perustanut, sellainen oman elämänsä toivo sukari, ei harrasta lukemista, ei puhu vieraita kieliä rallienglantia lukuun ottamatta, ei ole kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista (paitsi bensan hinta) eikä ole kiinnostunut kulttuurista. Toinen olisi informaatikko, töissä kirjastossa kuntasektorilla. Palkka vähän alle mediaanin, kiinnostunut kulttuurista, lukee paljon, haluaa keskustella lukemastaan, puhuu vieraita kieliä, harrastaa elokuvia (ei Hollywood -tuotantoa), tykkää matkustaa, on kiinnostunut yhteiskunnallisista.

Valinta olisi äärimmäisen helppo.

Mutta näiden rahajankuttajien ongelma onkin siinä, että he itse haluaisivat niitä rahasta kiinnostuneita "nadjoja". Meitä muunlaisia naisia ei ole heille olemassakaan. Ja kun pelimerkit eivät riitä nadjoihin, niin sitten itketään meille toisenlaisille naisille siitä, kuinka kaikki naiset haluavat miesten rahat.

Vierailija
393/394 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ajatellaan, että jo koulutuksen ja hyvän työn kanssa mies kelpaa kehnosti naisille, niin miten sitten ilman mitään koulutusta? Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee, mutta toki peruskoulupohjalle jääneen miehen sivistystaso on niin järkyttävää katsottavaa, että se karsii aika paljon kumppaniehdokkaita pois.

Ovatko siis myös peruskoulupohjalla olevat naisetkin jotain järkyttävää? 

Kyllä, mutta heitä on huomattavasti vähemmän, kuin peruskoulupohjalle jääneitä miehiä. Esimerkiksi naisten kohdalla koulutustaso ei näy syntyvyydessä, toisin kuin miesten. Se tarkoittaa siis sitä, että nainen löytää kumppanin myös ylemmistä sosiaaliluokista, vaikka olisi itse vain peruskoulupohjalla.

Siinä näkyy enemmänkin se, että nainen pystyy valehtelemaan ehkäisystä ja pitämään lapsen.

Ihan varmasti elämänkallumiehetkin saa joskus seksiä ja suhteilla ylempiin sos.luokkiin kuuluvien naisten kanssa. Naiset vaan ei tee kovin usein lapsia niille. Tai ainakaan ilmoita tietävänsä lapsen isää jos se tuommoinen on...

Jep, voisi ihan uskottavasti olettaa, että isättömän lapsen isä oikeasti on tiedossa useammin kuin se ei ole. Eli kyllä näille surkeimmillekin miehille syntyy lapsia. Eivät vain tilastoidu.

Vierailija
394/394 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko. Et ilmeisesti käynyt lukiota ennen sitä Ammattikorkeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän