Todistettu juttu."Mies ilman koulutusta ja uraa kelpaa kehnosti naisille." Linkki
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009487833.html
Tuo on joko syy tai seuraus. Ne, jotka jää kouluttamatta, ovat ehkä jo muutenkin elämänhallintaongelmaisia eivätkä kelpaisi muutenkaan. (Päihteet.) Esim tyttäreni alkoi seurustella 14-vuotiaana vuotta vanhemman pojan kanssa. Kolmen vuoden päästä oli pakko lopettaa. Poika keskeytti amiksen ja käytti liikaa päihteitä. (Nuorempana vihasi päihteitä, koska vanhempansa olivat alkoholisteja.)
Kommentit (394)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ilman koulutusta oleva perseaukinen ahmed kelpaa mutta suomalainen ei? Ok
Pidätkö sä itsestäsi yhtä hyvää huolta kyin ahmed? Panostatko hyvään ulkonäköön, tuoksutko hyvältä? Jutteletko, osoitat naiselle kiinnostusta, olet aloitteellinen, sosiaalinen? Pidätkö huolta perheestäsi ja ystävistäsi kuten ahmed? Oletko hyvää seuraa? Positiivinen? Ahmed on.
Jos palkka tuosta kaikesta vaivannäöstä on sen näköinen nainen, joka Ahmedilla yleensä on, niin ei kannata panostaa mihinkään noihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö sä itsestäsi yhtä hyvää huolta kyin ahmed? Panostatko hyvään ulkonäköön, tuoksutko hyvältä? Jutteletko, osoitat naiselle kiinnostusta, olet aloitteellinen, sosiaalinen? Pidätkö huolta perheestäsi ja ystävistäsi kuten ahmed? Oletko hyvää seuraa? Positiivinen? Ahmed on.
Jos palkka tuosta kaikesta vaivannäöstä on sen näköinen nainen, joka Ahmedilla yleensä on, niin ei kannata panostaa mihinkään noihin.
No sitten kiukuttelusi asian tiimoilta tekee entistä vähemmän järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä naisia voi löytää kenen kanssa perustaa perhe? Tuntuu siltä ettei suomessa ole naisia juurikaan. Vaadin että suomeen tuodaan niistä maista naisia missä naiset on kauniita sekä naisellisia niin sitten me saataisi syntyvyys nousuun!
Tuodaan? Oletko perustamassa jotain karjatilaa missä naisia synnyttämässä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä naisia voi löytää kenen kanssa perustaa perhe? Tuntuu siltä ettei suomessa ole naisia juurikaan. Vaadin että suomeen tuodaan niistä maista naisia missä naiset on kauniita sekä naisellisia niin sitten me saataisi syntyvyys nousuun!
Etkö osaa itse käydä etsimässä kumppania ulkomailta? Verorahoillako se täytyy sun ovelle tuoda?
Vierailija kirjoitti:
No tehdään analyysi. Ahmed haluaa töihin mutta ei pääse, sinä pääsisit töihin mutta et halua. Ahmed on puhelias, rento ja hauska, sinä olet murjottava tuppisuu tosikko valittaja. Ahmed pitää naisista, sinä vihaat ja kiusaat naisia. Ahmed pitää huolta ulkonäöstään, sinä olet epäsiisti ja homssuinen (ja ylipainoinen). Ahmed ei käytä päihteitä, sinä olet parhaillaankin kännissä/aineissa. Avaako yhtään?
Oli koulut käyty, opiskeltukin, hyvässä duunissa ja omistus asunto, enkä siltikään kelvannut kenellekään.
Voitte ihan vapaasti arpoa tästä. 🖕
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit lukenut jutun niin tietäisit että ensimmäiset tekevät lapsia, toinen sukupolvi sitten onkin jo kantaväestön tasolla. Joten aika varmoja voimme olla siitä että tässä on kyse yhteiskunnallisesta "ongelmasta" miksi lapsia ei tehdä. Yksilöt eivät tässä yhteiskunnassa halua tehdä lapsia. Voisin veikata että vielä vähemmän sellaiset haluaa jotka tänne tuodaan sen sijaan että he itse valitsisivat tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näköinen kuin sinä itsekin olet.
Ammattikoulun käynyt on naisten silmissä kouluttamaton.
Vierailija kirjoitti:
Oli koulut käyty, opiskeltukin, hyvässä duunissa ja omistus asunto, enkä siltikään kelvannut kenellekään.
Voitte ihan vapaasti arpoa tästä. 🖕
Minäkö sinun kumppaninasi siis siellä hyvässä duunissasi kävisin ja kmistusasunnossasi asuisin? Mulla on jo omani, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ajatellaan, että jo koulutuksen ja hyvän työn kanssa mies kelpaa kehnosti naisille, niin miten sitten ilman mitään koulutusta? Ulkonäkö on se, mikä ratkaisee, mutta toki peruskoulupohjalle jääneen miehen sivistystaso on niin järkyttävää katsottavaa, että se karsii aika paljon kumppaniehdokkaita pois.
Ovatko siis myös peruskoulupohjalla olevat naisetkin jotain järkyttävää?
Aika todennäköisesti ovat. Kyllä jokaisen pitäisi joku koulutus hankkia ja pystyä elättämään itsensä. Peruskoulupohjalta se on aika hankalaa vaikka toki poikkeuksia on.
Yksi ongelma on se että nykyisin naiset kouluttautuvat enemmän kuin miehet joka johtaa tilanteeseen että korkeakoulutetuista naisia on enemmistö ja matalastikoulututetuista enemmistö on miehiä.
Korkeakoulutettu nainen harvoin kelpuuttaa kumppanikseen matalastikoulutettua miestä joten nyt meillä on kohtaamis ongelma.
Korkeakoulutetut miehet sekä naiset seurustelevat keskenään ja matalastikoulutetut miehet ja naiset keskenään.
Vain peruskoulu käyty ja sen jälkeen ei mitään. Ei töitä ja syrjäytyminen sekä useimmiten päihteet ja ehkä mielenterveysongelmia. Ei kukaan normaalia elämää elävä nainen halua lisääntyä tai olla muutoinkaan suhteessa tuollaisen kanssa. Jos nuo miehet saavat lapsia niin kaltaistensa naisten kanssa korkeintaan mutta noin eläviä naisia vähemmän.
Ei noilla asioilla ole mitään väliä, jos mies on komea.
T: Aina työtön 41v komea panomies, raitis ja mukava tosin
Eiköhän tämä ole ollut palstalaisten tiedossa jo iäti.
Itse olen köyhä ja huonotuloinen, en viitsi edes hakea nais seuraa, kun puitteet ei riitä. Hyvä auto, asunto ja työ pitäisi jo olla. Hyviä naisia en saa ja huonoa en ota.
Minulla oli hyvä nainen ja lapset, mutta menetin ne, kun jouduin työttömäksi ja elämä muuttui turvattomattomaksi tulojen heikennettyä, enkä pystynyt enää elättämään heitä. Pyysin vaimoa myös hakemaan töitä , että selviäisimme. Vaimon saadessa töitä, sanoi ettei hän jaksa tämmöistä ja otti eron.
Nyt en enää pysty nostamaan elintasoa sillä palkastani 2300 e netto menee 1000e elatusmaksuihin, jolloin vuokran jälkeen jää toimeentulotuen verran . Kukaan itseään kunnioittava nainen ei huoli köyhää.
Myös rikas mies jolla on lapsia on yhtä huonossa asemassa. Miksi siivoaisin miehen hienoa kotia joka menee perinnöksi sen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Yksi ongelma on se että nykyisin naiset kouluttautuvat enemmän kuin miehet joka johtaa tilanteeseen että korkeakoulutetuista naisia on enemmistö ja matalastikoulututetuista enemmistö on miehiä.
Korkeakoulutettu nainen harvoin kelpuuttaa kumppanikseen matalastikoulutettua miestä joten nyt meillä on kohtaamis ongelma.
Korkeakoulutetut miehet sekä naiset seurustelevat keskenään ja matalastikoulutetut miehet ja naiset keskenään.
Mikä ongelma tämä on? Emme elä yhteiskuntaa varten, varsinkaan parisuhde-elämäämme, vaan ihan itseämme varten.
Vierailija kirjoitti:
Ammattikoulun käynyt on naisten silmissä kouluttamaton.
Se riippuu ihan siitä naisen koulutustasosta, jos nainen on vähintään amk koulutuksen käynyt niin se kyllä pitää miestä joka on käynyt pelkän ammattikoulun kouluttamattomana. Koulutustaso määrittää todella paljon sen minkä tasoisen kumppanin saa koska suomi on luokkayhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin vain otsikon. En pystynyt jatkamaan lukemista. Ihan tosissaan joku luuli että tuollaisen julkaiseminen on hyvä idea?
Luin jutun. Perustui yhden henkilön pohdintaan. Faktaksi saatu vain syntyvyysluku. Ei edes kysytty niiltä jotka lapsia ei tee. Journalistinen arvo nolla.
Tämä. Ap virheellisesti väittää että jotain olisi todistettu.
Todistettu että yksi gubbe on pohtinut nuorten asioista kysymättä nuorilta mitään. Ei tätä tarvitsisi todistaa, siihen pitkälti perustuu monien maiden politiikka. Arkisin asia mitä maailmassa on.
Minulla on yksi lapsi. Kukaan ei ole koskaan kysynyt miksi mutta saan silti lukea kun sedät pohtii syntyvyysloukkuja ja synnytystalkoita. Taidan minä mielipiteideni kanssa olla merkityksetön vanhojen setien talkoissa.
Minä itse uskon että tuossa on perää mitä uutisessa kerrotaan. Syntyvyys laskee kaikissa pohjoismaissa.
Ruotsissa,Tanskassa ja Norjassa on hiukan korkeampi syntyvyys kuin Suomessa koska kyseisiin maihin on muuttanut paljon ihmisiä niistä maista missä naiset tekee niitä lapsia todella paljon.
En usko että syntyvyys nousee juurikaan sillä että lapsiperheitä tuetaan enemmän ja enemmän koska alhainen syntyvyys johtuu siitä että täällä on paljon (iki)sinkkuja ja parisuhteet eivät kestä.
Minä itse olen pelkän amis tason ihminen, mulla on vakituinen työpaikka mutta en ole koskaan seurustellut.
M32