Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Suomi 2023!

Vierailija
31.03.2023 |

"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2596)

Vierailija
1721/2596 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ei ole yhtään ainutta suosikkia. On vain vastenmielisiä ja heistä Tyllerö alimmaisena.

Nina Kuhta onneksi älysi lähteä ihan itse. Miten lähti koko formaattiin?

Jos nyt jonkun toivoisin voittavan, olisi Teemu R.

Podcastissa nämä Tyllerö ja Viki selittivät taas miten hyviä ja miten kilttejä ja miten parhaita he ovat.

Ritu antoi amuletin Tyllerölle ikävä kyllä.

Vierailija
1722/2596 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua raivostuttaa nykyään lukea tätä ketjua kun tuo sama Tyllerö-jankkaaja ei pääse yli pakkomielteestään. Yksi ja sama tyyppi kylvää joka toisessa viestissä Tytti vihaa muka nikkelin letkautuksin. Tämä on vain peli. Koita nyt hyvä ihminen päästä jo eteenpäin elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1723/2596 |
16.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä yhdellä on se rengas tuommoisessa nenässä? 

Vierailija
1724/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on hakenut sen joltain naapurin navetasta joltakin härältä.

Vierailija
1725/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en hyväksy yhtään noita ylimielisiä valehtelijoita, enkä kieroiluja.  

Pitäisi olla rehti peli, eikä kieroilla selän takana, kuten muutama vuosi taaksepäin tapahtui.

Valehtelija Pinja saisi seuraavaksi tippua. 

Vierailija
1726/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Aivan mahtavaa miten kusiset paikat Tytille koittaa sen myötä, että kirjoittivat Alinan kanssa Pinjalle mustan äänen, mutta Pinja ei sitten lähtenytkään vaan Teemu! 

Alinasta pidän, joten toivottovasti hänelle ei tuosta harmia koidu.

Olisipa saaneet valehtelija Pinjan ulos.

Aika kova arvio. Valehtelija oikein. Ehkä et vain ole huomannut, että kaikille ei kaikkea kerrota, tai kerrotaan jotain, mutta ei kaikkea. Ilmiölle on oikeakin nimi, se ei ole valehtelu vaan sitä sanotaan pelitaktiikaksi. 

Vierailija
1727/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Minua raivostuttaa nykyään lukea tätä ketjua kun tuo sama Tyllerö-jankkaaja ei pääse yli pakkomielteestään. Yksi ja sama tyyppi kylvää joka toisessa viestissä Tytti vihaa muka nikkelin letkautuksin. Tämä on vain peli. Koita nyt hyvä ihminen päästä jo eteenpäin elämässä. 

Itse pidän myös kaikista vähiten Tytin pelaamisesta, en vain pidä mitä hänen suustaan tulee ulos. -eri

Vierailija
1728/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaikuttaa olevan melko katkeria kun Alina pärjää paremmin kuin he kisoissa. Go Alina!

Vierailija
1729/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitäisi olla rehti peli, eikä kieroilla selän takana, kuten muutama vuosi taaksepäin tapahtui.

Koko pelin idea on kieroilu.

Vierailija
1730/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein että Teemu L tippui, kuvitteli ihan liikoja itsestään ja mulkoili naisia. Yli-itsevarmuus kostautui.

Vierailija
1731/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä kunnon pelaamista, kukaan ei ole turvassa miehetkin petti teemun.

Vierailija
1732/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eikö se oo tän koko ohjelman pointti? Juonitella ja liittoutua. Juonitella ei voi koko ryhmän kesken suoraan kasvotusten. Ja jos haluaa pitää tietystä liittoumastaan kiinni on pakko valehdella toisaalle. 

Vierailija
1733/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Usko huviksesi, ettei ole yhtä ainoaa Tytti-vihaajaa. T on sen verran vastenmielinen, että meitä on paljon.

Vierailija
1734/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ymmärrä, että tää on peli, johon kuuluu kieroilu ja valehteliminen. Siten pärjää tuolla. Ei nämä ihmiset normaalissa elämässä käyttäydy noin.

Vierailija
1735/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Se on parittelurengas. Siitä sidotaan tolppaan kiinni juuri ennen parittelua

Vierailija
1736/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miehet vaikuttaa olevan melko katkeria kun Alina pärjää paremmin kuin he kisoissa. Go Alina!

Lykkisin

Vierailija
1737/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Usko huviksesi, ettei ole yhtä ainoaa Tytti-vihaajaa. T on sen verran vastenmielinen, että meitä on paljon.

Tytti on samaa kammokategoriaa kuin olivat Eve ja Sööli. Taitaa tämä Tytti olla vastenmielisin jopa noista kahdesta.

Vierailija
1738/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shirly ja Eve ja nyt myös Tyllerö narskuilevat kanssakilpailijat terapiaan

Vierailija
1739/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me luultiin,että se kana on lemmikki mutta se syötiin ja melkein tappokin näytettiin. Pska ohjelma. Me ei tykätä tommosesta. Ollaan eläinten ystävät järjestöstä.T.Kasvissyöjät

Vierailija
1740/2596 |
17.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuson kaudella toi ohjelma oli parempi. En tiedä johtuiko siitä,että tykkään Juusosta juontajana. Nykyään vois Rantalan juontamana olla teksti ei herkille. Vaikka ei kai Rantala ole syypää jos noi haluaa tappaa. Mutta herkät ja lapsetkin kattoo tota mikä olisi kannattanut muistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme