Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Kokki Teemu L putoaa +jaksossa
Viimeisen plussa-jakson jälkeen tajusin, että Vikihän tuolla on aika epeli. Hän tuntuu lähes aina olevan jonkinlaisessa vaa`ankieliasemassa äänestyksissä. Nytkin, ainakin ohjelmassa näytetyn perusteella, lupasi äänestää niin Pinjaa kuin Teemu L:ää. Tuntuu olevan sosiaalisesti taitava, eikä itse menetä malttiaan tai mene liikaa tunteella. On huono kilpailuissa, niin ei koeta uhkaksi.
Hermojen menetys ja tiuskiminen kostautuu tuolla äkkiä. Ritu joutui heti pudotusuhan alle.
Vierailija wrote:
Viimeisen plussa-jakson jälkeen tajusin, että Vikihän tuolla on aika epeli. Hän tuntuu lähes aina olevan jonkinlaisessa vaa`ankieliasemassa äänestyksissä. Nytkin, ainakin ohjelmassa näytetyn perusteella, lupasi äänestää niin Pinjaa kuin Teemu L:ää. Tuntuu olevan sosiaalisesti taitava, eikä itse menetä malttiaan tai mene liikaa tunteella. On huono kilpailuissa, niin ei koeta uhkaksi.
Hermojen menetys ja tiuskiminen kostautuu tuolla äkkiä. Ritu joutui heti pudotusuhan alle.
Viki on kyllä mustahevonen kun mennään finaalia kohti. Eikä hänellä näytä tuottavan tuskaa äänestää ketään. Taisi itekin sanoa et finaaliin keinolla millä hyvänsä.
En ole aiemmin nähnyt Tytistä ihan noin vastenmielistä piirrettä aiemmin kuin tällä kertaa, vaikka inhokkini on ollutkin, kun meni kertomaan miehille, että hän ei ole Alinan kanssa sitten liitossa/kaveri vaikka Alina onkin liimautunut hänen kylkeen. Aiemmin niin hehkutti, että ihanaa päästä juonimaan Alinan kanssa taas. Sitten Alina palkitsee vielä tuon palkinnon jakamisella. Alan saamaan tarpeeksi Tytistä. On kova syyttelemään muita valehtelusta ja pelaamisesta, mutta itse hän on viaton mukamas vaikka koko ajan puhumassa pahaa muista selän takana ja juoni Ismonkin lähdön. Podcastissakaan ei siedä itse kritiikkiä ja ei ymmärrä, että hän ei ole tuonut joukkueelle mitään lisäarvoa, kun on huono kaikissa fyysisissä kilpailuissa ja sen takia hänet olisi pitänyt äänestää pois jo joukkuekisojen aikana. Ei ansaitse myöskään voittoa, samasta syystä. Harmittaa jos pelkillä radiojuontajan puhelahjoilla voi päästä finaaliin.
Pinja, Sonja, Teemu R ja Rami taitaa olla vahvin liitto
Vierailija wrote:
Pinja, Sonja, Teemu R ja Rami taitaa olla vahvin liitto
Onpa kiva kuulla. Toivottavasti voittaja on tästä jengistä, mieluiten Teemu.
Vierailija wrote:
Mitä Ritu on riehunut?
Vierailija wrote:
Voihan Kipa :( Hän oli mun BodyCombat-kouluttaja kun olin hankkimassa ohjauslisenssiä, ja hän oli kyllä yksi ammattitaitoisimmista ja avuliaimmista ihmistä keitä olen ikinä tavannut!
Taisin juuri oksentaa vähän suuhuni. Hän on täysin ammattitaidoton ja eipä taida loistaa millään muullakaan osa-alueella. Nelikymppinen teini, kuka on jäänyt lapsen tasolle ja huomio pitää saada itseensä keinolla millä hyvänsä.
Pinja on kiero. Kertoi voitosta muille , kun oli vähän pakko koska heimot yhdisty. Osa totesi , että voi enää luottaa siihen.
Vierailija wrote:
Pinja on kiero. Kertoi voitosta muille , kun oli vähän pakko koska heimot yhdisty. Osa totesi , että voi enää luottaa siihen.
Ai että omasta edusta pitäis huudella liiton ulkopuolella oleville henkilöille jotka äänesti Ismon pois aikaisemmin?
Oot aika hölmö.
Haisti että pakko kertoa koska se tulee ilmi pian yhdistymisen jälkeen vikin myötä ja tyllerö vetää uudet itkupotkuraivarit.
Ideana ihan hyvä mut ei nyt vaan langat ollu täysil hanskassa, koska Sergey ei ollu ihan kartalla tästä
Ei, vaan uusinta äänestys ilman mustaa ääntä ja lopputulos sama.
Hyvä, ollaan askel lähempänä Tytin pudotusta.
Miten noi pelaajat ei näe Pinjan kieroilua? Itkeä tirauttaa pari kyyneltä, kun paljastuu valehtelijaksi. Voi kun se saatais pelistä pois. Ja Sonja myös. Ei ole tehnyt mitään ansaitakseen jatkopaikkaa.
Alina pärjäsi hienosti kisoissa. Sellaiselle voitto ennemmin kuin peesaaja Sonjalle.
Vierailija wrote:
Kun ensimmäinen tuomarineuvosto jäsen tuli resortiin, niin vastaanottokomiteaa ei ollutkaan. Olikohan laitettu Suomeen menevään lentokoneeseen ?
Kun jury alkaa, niin aiemmin pudonneet ovat siihen mennessä lähteneet pois resortista. Jenkeissä on ainakin aiemmin ollut ennen juryn alkamista tippuneille yhteinen reissu (en tiedä miten korona on tähän vaikuttanut). Suomen versiosta en osaa sanoa, ovatko lähteneet kotiin vai ovatko siirtyneet johonkin muualle odottamaan kauden loppua.
Vierailija wrote:
Aivan mahtavaa miten kusiset paikat Tytille koittaa sen myötä, että kirjoittivat Alinan kanssa Pinjalle mustan äänen, mutta Pinja ei sitten lähtenytkään vaan Teemu!
Alinasta pidän, joten toivottovasti hänelle ei tuosta harmia koidu.
Kisassa olevat naiset on läpeensä kieroja. Jotkut vielä ällöttävän kieroja.
Vierailija wrote:
Kokki Teemu L putoaa +jaksossa
Harmi, uskoin, että hän olisi sopiva voittajaksi.
Vierailija wrote:
Miten noi pelaajat ei näe Pinjan kieroilua? Itkeä tirauttaa pari kyyneltä, kun paljastuu valehtelijaksi. Voi kun se saatais pelistä pois. Ja Sonja myös. Ei ole tehnyt mitään ansaitakseen jatkopaikkaa.
Alina pärjäsi hienosti kisoissa. Sellaiselle voitto ennemmin kuin peesaaja Sonjalle.
Pinja voisi jo häippästä kisasta. Valehtelija ulos.
Vierailija wrote:
Aivan mahtavaa miten kusiset paikat Tytille koittaa sen myötä, että kirjoittivat Alinan kanssa Pinjalle mustan äänen, mutta Pinja ei sitten lähtenytkään vaan Teemu!
Alinasta pidän, joten toivottovasti hänelle ei tuosta harmia koidu.
Olisipa saaneet valehtelija Pinjan ulos.
Martina liittyy toiseen heimoon ensi jaksossa