Selviytyjät Suomi 2023!
"Kausi on ennätyksellisen pitkä, peräti 37 päivää. 18 Selviytyjät Suomi -kilpailijaa on tänään perjantaina lähtenyt kohti Malesiaa. 30 000 euron pääpotista kisaavat nämä julkisuudesta tutut henkilöt:" https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/5ca017c9-a26d-447b-b352-95b4da5…
Katso lähetysajat : Selviytyjät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2596)
Vierailija wrote:
Sergey voittaa tän kauden.
Toivottavasti ei. Tuhlaa rahat kauneusleikkauksiin.
Sergei on kiva tyyppi. Kiltti ja ei tee pahaa kenellekään.
Tyllerö on mennyt niin ihonahan alle, etten olisi ikinä kuvitellut jonkun radiojuontajan menevän. Mutta tuo irvinaamainen naurukin saa syvän inhon huokauksen esiin.
Sonja on ei kiitos. Pinja on ei kiitos. Ritu on ei kiitos. Viki on iso ei kiitos.
Alina on kyllä kaunis. Pidin Alinasta Farmikisassa. Olisi saanut jäädä ja tyllerö ulos.
Uskomattoman hoopoa porukkaa. Eikö tuota Pinjaa saada ulos kisasta. Se voittaa tämän pelin ihan taatusti. Vetelee muita kuin marionetti nukkeja ja tuo sakki ei tunnu tajuavan yhtään mitään.
Miksi ihmeessä täällä kirjoitetaan Pinjasta niin rumasti. Minä pidän hänestä ja kelpaa minulle myös voittajaksi.
Selkeimmät vapaamatkustajat Viki ja Tytti näyttivät taas "osaamisensa". Miten voivatkin olla noin surkeita!
Vierailija wrote:
Miksi ihmeessä täällä kirjoitetaan Pinjasta niin rumasti. Minä pidän hänestä ja kelpaa minulle myös voittajaksi.
Taidat olla lapsellinen lammas ja seuraaja kun lähtisin tuon manipuloijan matkaan.
Sergeystä ensimmäinen h o m o voittaja?
Vierailija wrote:
Jos sinä pidät niin ei tarkoita että muut olisivat yhtä tyhmiä.
Vierailija wrote:
Selkeimmät vapaamatkustajat Viki ja Tytti näyttivät taas "osaamisensa". Miten voivatkin olla noin surkeita!
Nämä kaksi ovat ne Selviytyjien /C:n sudit.
Miksi muuten kun Kipa putosi ei näytetty ollenkaan syömistä putoamisen jälkeen? Muilla on näytetty.
Minulla ei ole Ruutu plussaa niin vasta nyt uskalsin tulla kurkkimaan keskustelua, tosin noita vanhempia viestejä vain, kun en halua spoilaantua.
Tämän vuoden kaudessa on ihmetyttänyt se, miten vähän ja heikkoja liittoja on solmittu. Hyvin löyhästi hyppäävät puolelta toiselle, erityisesti Sergei ja Viki. Omia kavereita ollaan valmiimpia pettämään kuin aiemmilla kausilla, kuten Rami nyt TeemuLia. Ainut vahva liitto on TeemuR, Sonja ja Pinja, Rami vain löyhästi tässä mukana Ismon mantrelinperijänä.
Riku on Juusoa parempi juontaja mielestäni, jämäkkä ja ääni lähtee koko kehosta eikä kurkkuhuudolla.
Tyttiviha on jännä. Mielestäni hän on tosi hienosti sinnitellyt, ottaen huomioon että oli jo kertaalleen varmaa että hän lähtee. Hän on fyysisesti kisan heikoin lenkki, mutta sosiaalisia taitoja ja juonittelua hän osaa kyllä. Peliliike Ismon pudottamiseksi oli äärimmäisen rohkea, koska johtajahahmon pudottamisesta saa kyllä itse vihat niskaansa.
Vierailija wrote:
Tyttiviha on jännä. Mielestäni hän on tosi hienosti sinnitellyt, ottaen huomioon että oli jo kertaalleen varmaa että hän lähtee. Hän on fyysisesti kisan heikoin lenkki, mutta sosiaalisia taitoja ja juonittelua hän osaa kyllä. Peliliike Ismon pudottamiseksi oli äärimmäisen rohkea, koska johtajahahmon pudottamisesta saa kyllä itse vihat niskaansa.
Tytti"viha" en nyt kutsuisi vihaksi. Kutsun vastenmielisyydeksi. Heikko fysiikka, lihavahko, ei mikään selviytyjien selviytyjä. On ikävä selkään puukottaja ja omsta mielestään niin lojaali ja hyväntahtoinen.
Olen katsellut Petollisia ja siellä on samanlainen peluri Sipe, joka on ilkeä ja pahantahtoinen. En pidä tämän tyyppisiä pelaajia hyvinä pelureina vaan inhottavina ilkeilijöinä.
Kaikki propsit Alinalle. Olis varmasti mennyt pitkälle. Tässä kisassa vahvat leivotaan ulos vaikka väkisin.
Vierailija wrote:
Minua raivostuttaa nykyään lukea tätä ketjua kun tuo sama Tyllerö-jankkaaja ei pääse yli pakkomielteestään. Yksi ja sama tyyppi kylvää joka toisessa viestissä Tytti vihaa muka nikkelin letkautuksin. Tämä on vain peli. Koita nyt hyvä ihminen päästä jo eteenpäin elämässä.
Ei ole sama.
Vierailija wrote:
Juuson kaudella toi ohjelma oli parempi. En tiedä johtuiko siitä,että tykkään Juusosta juontajana. Nykyään vois Rantalan juontamana olla teksti ei herkille. Vaikka ei kai Rantala ole syypää jos noi haluaa tappaa. Mutta herkät ja lapsetkin kattoo tota mikä olisi kannattanut muistaa.
Jokainen kana, oli se fileenä tai paloina lautasella, on tapettu. Pää poikki. Herkkien ja lapsienkin on hyvä tietää mistä niiden ruoka tulee, ja se tulee just noin. Sama koskee muuten jauhelihaa, eli porsaita ja lehmiä. Nekin tapetaan ennen syömistä.
Eli peliä hallitsee Pinja ja Sonja. Enpä olis uskonu!
Harmi, kun Alina tippui. Rupesin jo ajattelemaan, että hän olisi hyvä naispuolinen koko kisan voittajaehdokas, kun pärjää myös kilpailuissa, ei vain juonittelussa.
No tämä on pelin henki. Sekin on mukavaa, että ihmiset suhtautuvat tervehenkisesti koko peliin. Ei ole paljonkaan tunnekuohua ja loukkaantumista peliliikkeistä.
Oho pelottava pahoinpitelijä Sonja 😨 Milloinkohan on oikeudenkäynti.
pissikset äänestää Alinan seuraavaksi ulos.