Ylen kannatusmittaus: Kokoomus yhä kärjessä, mutta kannatus hupenee, vain perussuomalaiset nousussa kärkikolmikosta
Aika hurjaa pudotusta demareille ja myös kokkareille, persuille kivaa nousua.
Kommentit (208)
Vierailija kirjoitti:
Pääasia on että Sanna on myös seuraava pääministeri.
Ei missään nimessä. On näyttönsä antanut, ja niillä ei todellakaan mennä jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei missään nimessä. On näyttönsä antanut, ja niillä ei todellakaan mennä jatkoon.
Sannasta ei saa tehdä minkäänlaista ministeriä enää ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sannasta ei saa tehdä minkäänlaista ministeriä enää ikinä.
Ensi kuussa Sanna joutaa jauhojengin ja lima-Ilmarin kanssa diskoon vaikka joka yö.
No tuo ei ole mitenkään mahdollista, koska Marin joutuu jatkamaan pääministerinä niin kauan että uusi hallitus on nimitetty ja se voi kestää kyllä hetken aikaa. Ehkä kesäkuussa on uusi hallitus kasassa.
Minulla ei tällä hetkellä ole mitään suosikkipuoluetta, mutta sen ymmärrän etten ole vihervasemmistoa.
Kun näitä tenttejä on tullut seurattua suht ahkerasti, niin ainoat vaihtoehdot on enää KD tai Persut.
Ja nyt pitäs sitten päättää kummalle ääneni annan, KD:lle joka vastaa arvomaailmaani hyvin pitkälle vai Persuille, joilla on mahdollisuus nyt pääministeripuolueeksi. Joten jokainen ääni veisi lähemmäksi sitä.
Purra on yllättänyt minut fiksuudellaan ja maltillisuudellaan, sekä käytöstavoillaan.
Marin on jo läppä narsistisen hyökkäävillä kommenteillaan ja kyvyttömyydellään ottaa kritiikkiä vastaan, sekä osaamattomuudellaan pyytää aidosti anteeksi.
Hän joutaa kasvamaan vielä 20 vuotta, sen jälkeen voi tulla kokeilemaan onko elämä opettanut nöyryyttä ja toisten kunnioittamista.
Noloa että meillä on ollut 4 vuotta pääministetinä noin itsekeskeinen aikuinen teini.
Ihmettelen oikeasti niiden ihmisten päänuppia jotka arvostavat hänen ominaisuuksiaan johtaa/ tehdä yhteistyötä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys ja toisten sulkeminen pois kostautuu .
Samaa mieltä olen. Riikka Purralta oli ylimielistä sulkea demarit hallitusyhteistyöstä 2021. Viimeviikolla Purra käänsi takkinsa ja sanoi ettei sulje enää mitään puoluetta hallitusyhteistyöstä. Onneksi tämä kostautuu persuille vaaleissa kuten sanoit.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/adb7c439-c234-4385-8215-3e2e1e975…
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f660bc75-78fc-4250-ada3-56e2a0e90…
Hänellä on sentään munaa sanoa se ääneen, sen sijaan kun Marin jankuttaa tätä loppuun asti, vain siksi koska ei koskaan pysty myöntämään itselleen ja muille että on puhunut ohi suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tynkkysestä tai Brother chrismasdeta tulee ministereitä😂😂😂.
No ehkä ei pitäisi nauraa, koska persuista ei koskaan tiedä.Olisko Al-taeet sitten parempia?
Ehdottomasti olisivat. Tynkkynen on kyllä sellainen sankari josta ei ole ollut kuin haittaa eduskunnalle. Saunan taakse ja heti
Suuri osa on jo äänestänyt, jos olisi vaalien jo ollessa käynnissä tenttikielto, niin tulos voisi olla toinen.
Miksi niitä muutenkaan tarvitaan kymmeniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylimielisyys ja toisten sulkeminen pois kostautuu .
Samaa mieltä olen. Riikka Purralta oli ylimielistä sulkea demarit hallitusyhteistyöstä 2021. Viimeviikolla Purra käänsi takkinsa ja sanoi ettei sulje enää mitään puoluetta hallitusyhteistyöstä. Onneksi tämä kostautuu persuille vaaleissa kuten sanoit.
Hänellä on sentään munaa sanoa se ääneen, sen sijaan kun Marin jankuttaa tätä loppuun asti, vain siksi koska ei koskaan pysty myöntämään itselleen ja muille että on puhunut ohi suunsa.
Höpö höpö🤣🤣🤣 oppositio paikka odottaa jälleen persuja. Pitkäsarviset kompromisseihin kykenemättömät eivät sovi ovesta sisään 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei tällä hetkellä ole mitään suosikkipuoluetta, mutta sen ymmärrän etten ole vihervasemmistoa.
Kun näitä tenttejä on tullut seurattua suht ahkerasti, niin ainoat vaihtoehdot on enää KD tai Persut.
Ja nyt pitäs sitten päättää kummalle ääneni annan, KD:lle joka vastaa arvomaailmaani hyvin pitkälle vai Persuille, joilla on mahdollisuus nyt pääministeripuolueeksi. Joten jokainen ääni veisi lähemmäksi sitä.
Purra on yllättänyt minut fiksuudellaan ja maltillisuudellaan, sekä käytöstavoillaan.Marin on jo läppä narsistisen hyökkäävillä kommenteillaan ja kyvyttömyydellään ottaa kritiikkiä vastaan, sekä osaamattomuudellaan pyytää aidosti anteeksi.
Hän joutaa kasvamaan vielä 20 vuotta, sen jälkeen voi tulla kokeilemaan onko elämä opettanut nöyryyttä ja toisten kunnioittamista.
Noloa että meillä on ollut 4 vuotta pääministetinä noin itsekeskeinen aikuinen teini.
Ihmettelen oikeasti niiden ihmisten päänuppia jotka arvostavat hänen ominaisuuksiaan johtaa/ tehdä yhteistyötä?
Kukahan se narsisti on? Yleisesti kaikki persut. Kompromisseihin eivät kykene toisin kuin kaikki muut.
Vierailija kirjoitti:
Oikea suunta! Äänestin itse Kokoomusta mutta olisin tyytyväinen myös Perussuomalaisten voittoon!
Joo, äänestin Perussuomalaisia koska olen suomalainen.
Minun kriteerit olivat seuraavat:
1. ensin puolue
2. sitten ehdokas joka on koulutettu ja mies
Nyt kaikki hallituksen päätäjä - ministerit olivat naisia. On siis aika saada miehet kehiin päätämään.
Vierailija kirjoitti:
S. Ukkola, IL:
"Vaaliväittelyissä Petteri Orpo jäi naisten jyrän alle niin pahasti, että hän joutuu pian hakemaan henkilökohtaisia turvatakuita Natolta."
Tässä se syy kokoomuksen niiaamiseen.
Jossain ekassa (vaali)keskustelussa joku puoli vuotta sittenhän se kertoi hämääntyneensä täysin kun saarikko ja marin kiljuivat ja kirkuivat kuin mielipuolet eikä siksi saanut lausettakaan kunnolla muodostetuksi.
Ei ihme. Sitä säksätystä on oikeasti hankala sietää ja pitää omaa ajatusta kasassa ja itsekin toivoisin, että asioista voisi keskustella rääkymättä ja kiljumatta muiden päälle.
Tosin orpo alkoi pakittelemaan puheitaan, koska tuosta alkoi taas kiljuntakonsertti ja pyysi vielä lopulta anteeksikin, joten miehen arvostus menikin sitten siinä.
Ei tuollaista nöyristelijää voi päästää päättämään asioista.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole vielä äänestänyt, kannattaa se sunnuntaina siis tehdä.
Käyn äänestämässä persuja. Ennen äänestin SDP ja vassareita. Nyt ei enää lompakko kestä ylimitoitettuja ilmastotoimia, joista nuo kaksi degrönien sylikoiraa eivät aio tinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea suunta! Äänestin itse Kokoomusta mutta olisin tyytyväinen myös Perussuomalaisten voittoon!
Joo, äänestin Perussuomalaisia koska olen suomalainen.
Minun kriteerit olivat seuraavat:
1. ensin puolue
2. sitten ehdokas joka on koulutettu ja mies
Nyt kaikki hallituksen päätäjä - ministerit olivat naisia. On siis aika saada miehet kehiin päätämään.
Itse äänestin (perussuomalaisia) sillä paljon neuvotulla/kehutulla kaavalla, että kannattaa äänestää oman ikäistä ja samaa sukupuolta olevaa ehdokasta.
Ehdokas löytyi näillä kriteereillä helposti uudeltamaalta.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole vielä äänestänyt, kannattaa se sunnuntaina siis tehdä.
Käyn äänestämässä persuja. Ennen äänestin SDP ja vassareita. Nyt ei enää lompakko kestä ylimitoitettuja ilmastotoimia, joista nuo kaksi degrönien sylikoiraa eivät aio tinkiä.
Totta tuokin. Itsellä vieläkin suurempi syy puolueen vaihdolle oli Marin. Sdp ei ole minun puolueeni niin kauan kun tuo nainen on pj.
Harmi tietenkin muille demareille, mutta itsepähän sen valitsivat ja sitä vielä puolustelevat joka käänteessä.
Poliitikkojen enemmistöllä ei ole mitään strategiaa, he vain taktikoivat päivästä päivään. Kun puhutaan luovasta poliitikosta, aletaan puhua valtiomiehestä. (Kari Suomalainen)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on yllättänyt minut fiksuudellaan ja maltillisuudellaan, sekä käytöstavoillaan.Marin on jo läppä narsistisen hyökkäävillä kommenteillaan ja kyvyttömyydellään ottaa kritiikkiä vastaan, sekä osaamattomuudellaan pyytää aidosti anteeksi.
Ihmettelen oikeasti niiden ihmisten päänuppia jotka arvostavat hänen ominaisuuksiaan johtaa/ tehdä yhteistyötä?Kukahan se narsisti on? Yleisesti kaikki persut. Kompromisseihin eivät kykene toisin kuin kaikki muut.
Sinun kannattaisi seurata uutisointia sekä muuta mediaa. Voisi avartaa katsettasi ja ymmärrystäsi. Omassa kulpassa piehtarointi ei ole aina tervettä
Poliitikko on akrobaatti. Hän pysyy tasapainossa puhumalla päinvastaista kuin tekee. (Maurice Barrès)
Eduskunnassa oltuaan ihminen harvoin palaa takaisin rehelliseen työhön. (E. W. Howe)
Poliitikon pulma on siinä miten pelastaa molemmat kasvonsa yhtäaikaa. (John A. Lincoln)