Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 48 *~*

27.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tosiaan vielä. Piinaavaa odotusta on tuleeko Helgalta plussaa vai ei...

vm69: No en käyny lääkärissä. Soitin kyllä, mutta sanottiin että odottele vuodon loppumista ja testaa sitten joskus uudestaan. Ja mikäli kipuja tulee, niin sitten heti yhteyttä. Noh, ehkä tässä vain nää hormoonit vielä jyllää sitä tahtiin... välillä pois ja sitten taas takasin..

Piparitaikina on valmis ja odottelee jääkaapissa huomista. Nyt mies tekee tuolla pizzaa meille... namskis. =)

Vierailija
102/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos veeämmän peukutusten se on PLUSSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oon tässä itkeny ja nauranu hysteerisesti jo hetken aikaa ja ootan miestä kärsimättömästi kotiin, et pääsen sille kertoon uutiset!

Infoo jota suurinosa kaipaa kuitenkin:

Eli tänään kp27/28

Oireet: Maha arka, kouraisu kipuja viikon verran, lämmöt koholla asteen verran, oikea nänni tänään sika kipeä aamulla, myös muutamana päivänä lievä huonon olon aalto, väsymys, tihentyny pissaus tarve.

Oon ihan pihalla, en keksi mitään järkevää enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia pikkuiselle. =)

Meilläkin alkaa pizza olla valmista, joten en ehdi nyt sen enempää.

Vierailija
104/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis testinä Aconin apteekin kasettimalli.

Ja hyvä kun kerkesin ne kolme pisaraa pissaa tipauttaa siihen niin väri lähti heti liikkeelle.

Sinä aikana kun laitoin pipettiä roskiin, ajatuksena mennä 3min ajaks tupakalle, vilkaisin ohimennen testiin ja jumankauta ne viivat oli _heti_ siinä jo, siis tyyliin parissa sekunnissa!!

Ja vahvana.

Viime toukokuinen plussa odotutti itseään 2viikkoa ja näkyi vaan haamuna. ( Sekin vain apteekin omalla, muut ei näyttäny mitään.)

Kiitos Katri, nauti pitsasta!

Vierailija
105/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HELGA: Ihanaa, mahtavia uutisia. Et tiedä miten iloitsen sun puolesta!!! Ei muuta kuin toivotaan, että saat nauttia tilasta seuraavat 9 kk. Suojelusenkeleitä matkaan!! Liimaa ja tarrasukkia myös. Voi miten mahtavaa...

Katri: Pliis, lähetä pala pitsaa, niin tekisi mieli... Meillä on ranskikset uunissa ja nakkeja keitellään seuraksi. Pitsa olisi parempaa. Olisi pitänyt päivällä ostaa juustoa, muut tarpeet kyllä löytyisi. No jos huomenna poikkeat kahville, niin tuo pala maistiaisiksi (jos jää..)

Ette arvaa mitä tein hetki sitten ennen saunaa... Olin juoksemassa kahden kk:n tauon jälkeen ja jaksoin ihan niinkuin ennenkin. Ihme juttu. Tuli hyvä fiilis. Reidet on aika jäykkänä, venyttelin kyllä, mutta silti on sellainen olo, kun olisi tehnyt " jotain muuta jossain ihme asennossa" ...

Mutta vielä helga, ihanaa...

veeämmä

Vierailija
106/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia, onnea, onnea ja paljon! Nyt vauvalle tarratassuja ja suojelusenkeleitä teille molemmille. Tulipas iloinen olo:)

Vierailija
107/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäihän sitä pizzaa vielä. Mies teki pellillisen ja puolet meni nyt. Kelpaako tonnikala? Sitä pizzaa kun meillä on...

Helgalle vielä loppuun, että maistuihan se pizza. =)

Vierailija
108/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpaa, huomista odottelen...

Vitsi, että mua ilostuttaa niin se Helgan plussa!!

Vierailija
109/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumpe, voiko olla totta!!!!

Me tupsahdettiin tälle palstalle oisko ollu peräkkäisinä päivinä silloin joskus (mä muistan kun oltiin aluksi molemmat vähän pihalla, että ketä te ootta?). Voisko tässä tosiaan olla nyt käymässä niin, että oltais ilmestymässä ex-haahuihinkin samoihin aikoihin. Sepäs ois hauska sattuma :D

Mulla kanssa viiva oli tummempi ja tuli nopeemmin kuin aikasemmissa kahessa. Jotenkin se tuo nyt toivoa tähän, että jos nyt olis mun vuoro.

Onnea matkaan sulle ja pikkuselle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
110/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskin on äly iloinen, kuten nyt varmaan arvata saattaa... =)

Jooh, jos ei jotain hyvää niin vähä pahaakin... Tunsin äsken lorahduksen, ja itsepäisesti kieltäydyn menemästä vessaan tarkistuskierrokselle. Jos mä nyt sen teen, niin sit saan juosta vessas jatkuvasti kun alan vainoharhaiseks!

Voi kun elämä ois niin paljon helpompaa, jos ei olis ikinä kokenu km! Mut nyt päätin otaa ihan tälleen " löysin rantein" tän ekat 3kk. Viinaa ei mut tupakkaa epäsääännöllisesti, mentaliteetillä, jos siltä tuntuu niin sit poltetaan. Tosin mun nykytupakointikin on sellasta 2-4 röökiä per päivä,ja vp päivinä oon polttamatta, et eipä tuota kauheesti tuu polteltua.

Huh, huh.... Katri mut saa lisätä plussanneisiin, LA 13.8 ja plussauspäivä 2.12. ( vaikka tippuisin sieltä ens viikolla pois jo niin silti haluan olla virallisesti plussannut!!)

Kiitos Veeämmälle... Oot ihana kun jaksat iloita nyt mun puolesta vaiks omasta menetyksestä ei vielä niin kamalan pitkä aika oo. Toivotaan et miehen pää kääntyy äkkiä, ettet joudu ootteleen ens vuoden puolelle turhaan! ( Koita sitä perinteisä 5 vuotiaitten metodia: " Mä HALUUN, mä HALUUN ja pontevasti polje jalkaa lattiaan 10min... Yleensä isähahmot antaa tässä vaiheessa periks lapsilleen! Jospa se tehois tähänkin?)

Kiitos myös Iidalle (Muistinko nikin oikein?) tsempityksistä! Niitä tarvitaan tällä äärettömän pitkällä ja kivikkoisella tiellä!

Hmmm Pitäisköhän mun kuitata itseni plussanneeks myös tuonne exiin jo nyt.... Jospa huomenna... Taikka ens viikolla.... Njää... ei kait tässä kiirettä ole?

Katri: Mä tahon pitsaa kans! Tosin tyydyin äsken jo munakkaaseen, kun en jaksanu alkaa oikein kunnon ruokaa tekeen.

Vierailija
111/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeaa ja mahtavaa luettavaa !! Oikein iso Onnittelurutistus !!

Katrille sanoisin että onpas outo juttu, että oireet on lisääntyneet mutta voishan se olla niinkin onnellisesti käynyt, että niitä ois ollut siellä kaks asukkia tulollaan mutta toinen jäi ?? mun yhdelle kamulle nimittäin kävi näin, se meni vatsakivun ja vuodon vuoksi päivystykseen ja oli aivan varma että se on nyt keskenmeno, mutta siellä oli ollut kaks ja toinen on nyt kohta 6 kk vanha pikku-ukko !!

Mä ainakin tekisin niin että menisin ihan oman mielenterveyden vuoksi päivystykseen ja " liiottelisin" vähän oireita niin pakkohan niiden ois tutkia ja ultrata !! Mulla kun oli se tuulimuna tässä taannoin niin itselläni oli koko ajan kuopusten aikaansaama sektiohaava kipee ja itsellä outo tunne, ettei kaikki ok niin menin tervariin ja jos rehellisiä ollaan niin en ollut ihan niin kipeä kun annoin ymmärtää ja sain päivystyslähetteen gynen päivystykseen...ja siellä sitten tutkittiin ja asia selvisi, muutenhan ois voinut olla niin ettei sitä tuulimunaa edes oltais tuolloin vielä havaittu vkolla 6+2 ?

Noh joskus vaan pitää käyttää kaikki keinot että saa selvyyden asioihin ja toisaalta tuolla päivystyksessä ramppaa pilvin pimein ihan oikeasti tekosairaitakin !!

Käytiin äsken koko porukalla kyläilemässä ja oli ihan kivaa, niin harvoin loppujen lopuks tulee noita kamuja tavattua kun viikolla ei illalla viitsi töiden jälkeen raahautua kyläilemään !!

Täällä alkaa olemaan niin väsyneitä pimuja että taitaa olla parempi laittaa ne nukkumatin maille ja palata sitten takaisin tänne höpöttelemään !!

Onnea vielä kerran Helgalle !!

Isotikru

Vierailija
112/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai iloitsen sun puolesta... Kyllähän säkin sen plussan jo ansaitsit. Ja kiitti vinkistä... mies varmaan on kuullut tota " mä haluun, mä haluun" niin paljon tytöiltään, että ei jaksa enää mun mankumista ja antaa heti periksi. Heh, kun nyt se täti hyökkäisi ekana. Ei se silloin tuu kun odottaa.

Illan jatkoja kaikille. Tää sulkee nyt koneen!

Vierailija
113/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helgalle suuren suuret onnittelut. Toivottavasti perässä tullaan. Uuden testin aion tehdä alkuviikosta (taas) jos ei menkkoja kuulu.

Sofialle, kun noista vuodoista kyselit. Minullakin on keskenmenon jälkeen pari kertaa tiputellut hieman verta seksin jälkeen. Jostakin asiasta luin, ja on kuulemma ihan normaalia, siis ihan ilman keskenmenoakin, tosin itselläni ei koskaan ennen ole tuollaista ollut.

Vierailija
114/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauhuttelijaksi tunnustaudun minäkin. Nuorempana poltin paljonkin, mutta fysioterapeutin opinnot aloitettuani päätin etten ikinä haise asiakkaalle tupakalle. Töissä en ikinä polta, mutta iltaisin tulee usein käytyä sauhulla pojan nukahdettua, ja sitten alkoholia ottaessa kärytän reilumminkin. Molemmilla kerroilla plussattuani lopetin polttamisen saman tien kokonaan. Imetysaikana en myöskään polttanut juuri lainkaan. Keskenmenon jälkeen tupakan kulutus kummasti kasvoi, mutta nyt plussaa toivoessa olen taas reilusti vähennellyt.

Vierailija
115/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellisen ihanaa... Suojelusta matkaan.

Toivottavasti plussa-aalto tästä vaan kasvaa ja ottaa minutkin pian mukaansa.

Muillekin mukavaa lauantai-iltaa.

Vierailija
116/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella ihanaa lukea positiivisia uutisia mukavan illan päätteeksi! Toivon sulle Helga kestävää onnea!

Kotiuduttu ollaan mukavista juhlista, lapset hoidosta haettu. Nyt istahdin koneelle ja ihania uutisia totta tosiaankin oli! Voi kun minäkin pääsisin jo piinaileen ja testaamaan... tiedä kokemuksesta, että kun alkaa olla kp 24/30-tieskuinkamonta, niin meikä tyttö istuu pissalla tikuttelemassa... :))

77mm: (olikohan noinpäin..) joo, vuoto varmasti normaalia onneksi. Mua vaan pelottaa, ettei nyt vaan ovulaatiohäikkää tilis.. :(

Kaikille teille kultsipuppeleille toivotan kauniita unia jälleen kerran! Huomenna palaillaan...

Vierailija
117/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON: Oon tässä miettiny että josko alotettais vauvapuuhat vasta maaliskuun hujakoilla? Mulle vihjattiin että vois olla VAKItyöpaikka 1.6 lähtien..! Mitään varmaa ei toki vielä, mut lupaavaa! Nyt vois olla pari kuukautta stressaamatta kaikista ovulaatioista sun muista, keskittyis vaan työkuvioihin. Toki vauvan haluan, ihan hirveästi, mutta voishan sitä välillä kattoa mitä elämä tarjoaa muilla rintamilla. Ja luulen että en kestäis vielä jos sattuis taas km. Miestä varovasti puhutin, hän ei ole vielä kuulemma edes ajatellut uutta raskautta. Minä taas olen, koko ajan! Ehkä muutama kuukausi antaisi miehelle (ja itsellekin) aikaa toipua ja pikkuhiljaa suunnitella tulevaa. Itse olen kolmisen vuotta kyttäillyt kuukautisia vauva-mielessä. Vielä sitä ei siis ole suotu. Tuntuisi helpottavalta kun ei tarvitsisi sitä miettiä koko ajan. Hoitoalalla vakipaikat on todella kiven alla, luultavasti saisin odotella sitten pitkän tovin uutta mahdollisuutta. Kaiken lisäksi työ tuntuu todella unelmapaikalta! Ja jos sitten kävisikin niin että tulisin maaliskuussa raskaaksi niin sitähän ei työnantaja vielä kesäkuussa näkisi eikä minun tarvitsisi kertoa (ko?). Näitä pohtiessa on mennyt koko viikonloppu, perjantaina kuulin pomolta mahdollisesta työstä. Tosi mukavaa kun on piiiitkästä aikaa ollu joku juttu mikä piristi mieltä! Nyt lähden vielä tupakalle ja sit nukkumaan, huomiseen!

Vierailija
118/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikeesti jaksa!

Tänään alavatsakivut mun mielestä tuntui " laajemmalla" alueella ja kun miehen kanssa harrastettiin intiimiä kanssakäymistä, tuntui jotenkin oudolta. No ajattelin, että paras kai kattoa virtsastix - siinä kun näkyy pissiitti, mutta myös tietty, jos kohdun puolella jotain, kun kerran pissaan yleensä sekottuu muutakin eritettä. No, olipa taas leukkarit kolmella plussalla ja verta ja valkuaisaineita. Eli ihan selkeä tulehdus! Voi vitt*! Ja ihan varmana kohdussa. Taas. En vaan tajuu, mistä se on nyt tullu. Miehestä? Raskaustesti oli sentään tänään täysin puhdas nega, joten ei pitäis olla mitään siis jäänyt kohtuunkaan (ja ultrassahan se on jo 3 kertaa puhtaks todettu).

No, aloitin taas antibioottikuurin ja pistin miehenkin sille.

Mutta nyppii ihan olan takaa! OIKEESTI, eikö tää helv**ti riitä jo yhen saamarin tuulimunan osalta! Mä haluun vaan päästä nyt eteenpäin!

Ja jos tässä nyt tuliskin raskaaksi, eihän mikään voi kyydissä pysyä, jos on joku jatkuva kohtutulehdus.

Itkettää...

Vierailija
119/133 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupii: Kyllä sua nyt koetellaan. Olen samaa mieltä kanssasi, että kyllä sulle jo noi vastoinkäymiset riittäisi. Koita jaksaa, kaikesta huolimatta. Halit sinne.

Menier: Järkeviä aatoksia sulla. Miten sitä muut osaakin ajatella noin fiksusti... No, omaa yrityskiirettä selittää varmaan tuo ikä...

Katri: Tälle päivälle tulikin vähän yllätysmenoa, joten katsotaan onnistuuko kimppakahvit tänäänkään. Sitä pitsaa kyllä maistaisin, joten eiköhän jossain vaiheessa päästä " treffeille" . Hauskoja piparinleipomis-hetkiä teille.

Sateinen sunnuntai täällä. Tasan 9kk siitä kun Inka lensi taivaaseen ja tasan 1kk siitä kun kuulin toisenkin pienen kehityksen lakanneen. Ja eka adventti, joten sateesta huolimatta tänään sytyttelen kynttilöitä.

Vierailija
120/133 |
03.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se täällä jo ylhäällä pompin vaiks työt kutsuu vasta illalla! ja ihan vaan tän perinteisen syyn takia... Pissahätä herätti!

Huomasin aamulla sillä samalla reissulla oudon jutun... Mun mahaan on tullu se " linea negra" !!!!! En tiiä koska on siihen tullu, mut nyt aamulla sen huomasin, kun vessasta tultua jäin vähä peilaileen mahaa... *Nolo myöntää*

Ei mulla viimeks tommosta tullu! Siks alankin ehkä enemmän luottaa tähän raskauteen, kun kaik on tullu niin äkkiä ja silleen.. Siis viiva heti testiin, nännikipu (uus juttu mul), tuo maha juova, herään pissal yöl jo nyt.. Vaiks toisaalta pelottaakin, et miks nää maha kourinnat vaan jatkuu ja jatkuu? Tätä kourintaa on kestäny jo viikon verran! Noo jospa sekin ois positiivinen oire, kun viimeks kourintaa tuli vaan joskus.

KIITOS kaikille onnitteluista teitä oli niin hurjan monta, että millään ei pysy kaikkien nikit mielessä! =)

Pumpsu, juu mä muistan sut kans!!! Onkii tosi kivaa, et joku muukin on näin alkutekijöissään, sit kun uskallaudun siirtyyn tuonne exiin... Okei no tänään ilmottaudun sinne plussani kera, mut varmaan ens vuoden puolel hipsin sinne sit, jos on vielä aihetta! Oleks sä jo sinne siirtyny?

VM: Tuli nuista sun " merkkipäivistä" mieleen, et noo helmikuussa mun pitäis olla ns. selivillä vesillä eli 3kk riskiraja täynnä. Ja mullahan oli eka LA helmikuussa, et siitä tulee sit mulle suru kuukausi, jos tää ei mee hyvin loppuun asti. *Ravistus* mitä mää höpötän! Pakkohan sen näillä oireilla on mennä loppuun asti, taikka sit kyllä suutun ja mustaks muutun, jos ei mene. ;)