Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 48 *~*

27.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
41/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanotot Katrille ja kaikille tsemppiä p***afiilisten kanssa taistelussa, jos sellaisia on ilmassa.

Täälläkin nääs on. Nyt olis vaihteeksi kp 5 eli viime viikon tuntemukset osuivat oikeaan. Ja ensi viikolla olisi sitten ollut sen toukokuun lopun menetyksen laskettu aika. Ei kivaa.

Nimimerkkini on ensimmäisen ja onnistuneen raskauden ajalta, esikoinen syntyi joulukuussa 2004. Tuntui edelleen sopivalta nimimerkiltä vielä tän vuoden toukokuussa... ja nyt taas toiveet siirtyvät näemmä lähemmäs ja lähemmäs joulua 2007.

Hyvää vointia kaikille, yritetään nauttia jokainen omalla tavallamme joulun odotuksesta :) - ja toivotan myös kovasti iloisia joulukuun yllätyksiä jokaiselle täällä!

t Joululahja

Vierailija
42/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on liian monella niin apea mieliala, miten mä teitä piristäisin...Ite olen kanssa pohjalla pyörähtänyt pariinkin kertaan tänä vuonna, mutta nyt on jo viikonpäivät ollut ihan hyvä olo. Tai ainakin muutaman päivän.

Joululahja: Voimia sulle ensiviikon päivämäärän kohtaamiseen ja ylittämiseen. Anna surun tulla ulos jos siltä tuntuu!!

Tuutupii: En oikein jaksa uskoa, että kohtutulehdus voisi nyt tässä vaiheessa tulla, mutta kai kaikki on mahdollista. Hyvä, että olet pikapuoliin pääsemässä tutkittavaksi. Koita jaksaa!!

Kaisuli: Alkaneet menkat varmaan toivat sinulle mukanaan masennusfiiliksiä, ja sen vuoksi podet huonoa omatuntoa. Mielestäni sinun ei tarvitse ajatellä niin, ettet saisi haaveilla " uudesta" vauvasta. Miedän Inka (km rv20+5) tuhkattiin sairaalan toimesta, mutta pihalla on hänelle tehty muistelupaikka. Toisinaan sinne kynttilää viedessä tulee itsellekin noita ajatuksia, mutta sitten mietin, että ei toinen vauva Inkaa korvaisi. Inka oli mun neljäs lapseni, ja seuraava on sitten viides. No viideskin tässä välissä jo menetettiin....

Jokatapauksessa sulla on oikeus haaveilla ja toivoa. Se ei mitenkään vähennä rakkauttasi menetettyä vauvaa kohtaan.

Katri: Hyvä ettei tarvitse sun maalinhajuista kärsiä. Onneksi edes jotkut asiat sujuu hyvin. Mutta kyllä me vielä onnistutaan niissä muissakin asioissa. Meillä kun ollut näitä jengejä (vainut, möllöt...) niin ollaan nyt sitten " vauva jouluksi 2007 projektissa" . Anteeksi, jos et vielä ole valmis tälläisiin juttuihin...

levinia: Ehdottomasti töitä ehtii vielä tekemään. Täällä Suomessa varmaan meidän ollessa ns. eläkeiässä, sitä onkin nostettu jo sataan vuoteen. Joten todella ehtii töissä olemaan.

Isotikru: paranemisia räkäisille!! Ja suuren suuri piristyshali sinullekin.

Tää ilma on niin harmaa, että jo se vetää mielen matalaksi. Sit kun tässä ketjussa ollaan, niin jokaisella on näitä muitakin mielenmasentajia.

Otan säkkini ja sen suuta raotan,

käteeni sieltä siemeniä otan.

Niitä teille kaikille jaan,

ja iloisen mielen teille saan.

Jos ette vielä naura tota mun runoani lukiessa, niin sit mä en muuta osaa.

vm69

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisuli ja Joululahja: Kiitos teillekin osanotosta. Samalla lähettelen teillekin oikein paljon jaksuja ja tsempityksiä!

vm69: Ainakin mua nauratti tuo sun runo. Niin mistäs siemenistä siinä onkaan kyse?? ;) Mut joo, ei mua haittaa se projekti. Yllättävän hyvällä mielellä olen ollukin koko päivän tänään ja paistaa se päivä jostain pilvenraosta tännekin... (oikeesti on pilvistä ja sataa vettä). Ennemminkin tuntuu jo hieman kärsimättömältä, kun haluais päästä jo yrityksiin. Mulle siis sopii paremmin kuin hyvin tuollainen vauvaprojekti jouluksi 2007. =) Tässähän on jopa vähän aikaa harjoittelullekin, vaikkei heti tärppäiskään. ;)

Höh, en tiedä mistä tuli, mutta yhtäkkiä vain tuli jotenkin jouluinen fiilis. Liekö siinäkin, että tuli parille kaverille sekä mun äidille kerrottua, että viikonloppuna leivotaan pipareita. Sitten aloinkin muistelemaan minkälaiset tuoksut lähtee kun niitä paistaa... ja siitä se sitten lähtikin. Ja ens sunnuntai on jo 1.adventtikin. Tietää meille sitä, että laitetaan parvekkeelle jouluvalot. Se on aina meidän eka jouluvalo, muita valoja tai koristeita ei vielä siihen mennessä ole laitettu.

Mites muilla, jokos teillä on joulua valmisteltu ja milloin aiotte laittaa ekan jouluvalon taikka -koristeen?

Jo paremmissa tunnelmissa oleva Katri

Vierailija
44/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... piristyksestä ja tsempeistä, vm69 ja Katri :)

Joo, tarttee tässä ajatella joulua sillä tavalla positiivisesti. Tunnelmaa on hiukan jo viritelty vaihtamalla ruokapöytään punaista kangasta ja kynttilöitä sytyttelemällä. Ainakin yhteen joulukonserttiin on jo liput ostettu ja glögiäkin maistettu.

Edelleen nimimerkkiini viitaten, meillä liittyy joulutunnelmaan väkisinkin vauvamuistelot (ja tänä vuonna siis myös vauvahaaveet). Tarvii vaan pitää ajatus enemmän niiden hyvien muisteloiden puolella.

Ja tosiaan, " vauva jouluksi 2007" - projekti viehättää ajatuksena minuakin!

Hmmm, tartteekin käydä hankkimassa jostain ulkovaloja parvekkeelle, viime vuonna meillä ei ollut niitä ja näytti ihan kaljulta ja valjulta.

Vierailija
45/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on täällä niin mukavan oloinen porukka, että kovasti tahdon liittyä joukkoon:)

Km tapahtui puolitoista viikkoa sitten rv:lla 11:( Mieli on ollut apea ja itkenyt olen enemmän kuin koskaan ennen. Fyysinen puoli korjaantui hyvin km:ssa ja kyllä tämä elämäkin tuntuu aina joka päivä vähän edellistä päivää paremmalta. On vain todella vaikea luopua ajatuksesta, ettei kesävauvaa tulekaan.

Aikomuksena on yrittää heti yksien kuukautisten jälkeen uudestaan ja sitten kun joskus mahdollisesti tärppää, niin toivottavasti koko raskaus ei mene pelätessä, että sama toistuu.

Vierailija
46/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: Hyvä juttu, että ainakin sua huvitti mun runoni. Siemenillä en alunperin tarkoittanut " niitä" , mutta tännehän se ajatuksena sopii hienosti.

Ida, tervetuloa porukkaan. Pahotteluni km:n johdosta. Tämä on tosiaan hyvä porukka. Kun jollain on mieli maassa, aina joku tsemppaa eteenpäin. Kaikilla samat taustat, niin osaamme kuvitella toistemme tuskat.

Joo, ja sitten tärkeä tiedoitus: Kellä se ilkeä kutsumaton vieras on nurkissa, niin antaa vaan sitten mun osoitetta. Pikavisiitille voisin sen akan ottaa. Lääkäri nimittäin sanoi, että raskaushormoniarvo on niinkuin pitääkin ja jos uutta raskautta toivoo, niin yhdet kuukautiset ja siitä sitten eteenpäin. Jippii!!!

Tietty mies on vielä ylipuhuttava siihen, että HETI voitaisi aloittaa. Se kun haluaisi odotella muutaman kk:n, jotta mä olisin varmasti kunnossa. Voi miten ylihuolehtiva oma ihana ukkokulta on. Minä en kyllä kauaa jaksa odottaa, kuten niin miljoonasti olen sanonut, ikä asettaa omat paineet.

Vierailija
47/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida: Pahoitteluni keskenmenosi takia ja tervetuloa joukkoomme! Laittaisitko jotain esittelyä, niin saan sitten päivitettyä tiedot ensi viikon listaa. Mallia näet vaikka tuosta ekalta sivulta minkälaisia me muut olemme tehneet.

vm69: Juu, käsitin kyllä ettei " niistä" ollut tarkoitus. Pientä piristystä kaivoin siitäkin. =) Tosi hieno uutinen, että kaikki oli sitten ok ja yrityksetkin voivat sitten jatkua menkkojen jälkeen. Toivotaan, että saat miehesi pään kääntymään ja pääsisitte " asiaan" mahdollisimman pian. Mahtavaa! =)

ON: Niin se tämäkin päivä alkaa olla takana. Ja sillä tarkoitan lähinnä sitäkin, että mies on jo matkalla kotiin. Illat meneekin sitten paljon nopeammin ja mukavammin kun se on kotona. =)

Hyvää illanjatkoa kaikille ja muistetaanhan pitää niitä miehiäkin hyvänä! ;)

Vierailija
48/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla oli tuolla aiemmassa viestissä, että tuli yllättäin joulufiilis. Tiedätkö mitä; niin mullakin. Jotenkin olen elänyt vaan odotellen noita tuloksia. Koko marraskuu on mennyt tavallaan ihan hukkaan. Nyt yht´äkkiä tajuan, että perjantai on jo joulukuun eka päivä. Kaivoin äsken tyttöjen kanssa joulukoristeita esiin ja nyt istuu muutama tonttu tuolla kirjahyllyllä ja kartonkitontut koristaa huoneiden ovia.

Mä olen yleensä jouluihminen, mutta tässä oli pari viikkoa sitten fiilis, ettei joulua tule meille tänä vuonna. Nyt kun voi taas aloittaa puhtaalta pöydältä, on jotenkin hyvä fiilis. Ja joulu on tervetullut tännekin perheeseen. Jouluvalot loistaa!! Ja minullakin ihanan valoisa olo. Ulkona vallitsevasta harmaudesta huolimatta.

Vierailija
49/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69:juups, pikkasen on parempi jo mieli :) Kiitos sulle kun jaksat lohduttaa omien murheiden keskellä! Akalle voi huutaa ohimennen jos vastaan tulee että siellä kaivataan! On muuten kiva huomata, että kun olet paremmassa kunnossa, kirjoittelet paljon enemmän. Varmasti vaikuttaa myös tuo uuden raskauden toivominen, olenko oikeassa? Hyvä kuitenkin, että voit paremmin. Ja onneksi olkoon hyvistä uutisista lääkäristä =)

katri:sinäkin olet niin uskomattoman ihana ihminen! Just olet kokenut kovia ja minua jo lohduttamassa olet. Tulee melkein syyllinen olo, kun näin rutisen... Sama juttu oli mulla vauvan menetyksen jälkeen, että hyvin pian tuli toive uudesta raskaudesta. Vaikka surua on edelleen, ja ikävä Enkeliämme, tuntuu että uusi raskaus " eheyttäisi" . Joku psykologi voisi sanoa sanan jos toisenkin aiheesta, mutta minusta siinä ajatuksessa ei ole mitään huonoa. Ei se tarkoita sitä, että haluaisin uuden raskauden myötä unohtaa edellisen. Ihanaa, että löysit Joulumielen!! Tartuta se minuunkin :' )

levinia:sullahan on jännät paikat! Nyt peukuttelen täällä jo ahkeraan että vieras tulee niin kuin tahtoisit!

Isotikru:mikä meitä Joulu-ihmisiä oikein nyt vaivaa kun ei Joulumieltä löydy?? Minäkin tässä vaiheessa yleensä vaikka mitä jo valmistellut, mutta nyt painaa taakka harteita matalaksi... Toivon sulle kuitenkin parempaa mieltä, tää masisolo ei ole hyvä kotikaveri!

Tuutupii:toivottavasti sulle on jo selvinnyt mistä noi tuntemukset on peräisin! Kovastihan se pissatulehdukselta kuulostaa, mutta no, selviää pian se syy. Tuli sitten heti kertomaan " tuomio" . Toivottavasti hyviä uutisia, että sinunkin mieli muuttuisi parempaan päin =)

kaisuli:pahoittelut tädistä! Nyt vaan odottelua..Mutta seuraavasta kierrosta tärppää, toivotaan niin!

Joululahja:Sullekin toivon Joulumielen löytymistä, eiköhän se meihinkin jossain vaiheessa tartu *halaus*

Ida:Pahoittelut kokemastasi! Tervetuloa joukkoon, täältä saa lohtua ja tukea ihan milloin vaan. Ja aina just silloin, kun tuntuu ettei valoa näy, niin nämä ihanat ihmiset lohduttaa. Uskomaton voima on tuiki tuntemattomissa ihmisissä! Koskaan en ole täällä mieltäni pahoittanut, kukaan ei ole arvostellut/moralisoinut. Täällä välitetään aidosti :)

Katrille vielä: aion pitää miestä parin viikon ajan superhyvänä, niin hyvänä että se läkähtyy ;)

).( Pikkasen olen jo paremmalla mielellä, kiitos kuuluu myös teille! Mulla ois nyt siis kp 6, ja valmistaudun maratooniin... Mies joutunut olemaan työn puolesta nyt 3 iltaa kotoa pois, niin että illalla myöhään tai aamulla aikaisin vaan nähdään. Kova ikävä on! Mä olen sellainen ihminen, joka kaipaa hirveän paljon läheisyyttä ja yhdessä oloa. Niin on kyllä mieskin. Sekin osaltaan mieltä vetää matalaksi, kun ei ole toista jakamassa näitä arki-iltoja. No, huomenna palataan normaaliarkeen ja on mieskin kotona.

Nyt pyykki-silitys-leivonta-synttärikutsukortti (lapsen)-hässäkkään...

Sofia

Vierailija
50/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa, että mieli ainakin vähän kirkastunut. Siitä se taas lähtee!!

Sinä tsemppasit mua parisen viikkoa sitten, joten täältä pesee takaisin.

Siihen, että kirjoittelen nyt enemmän on useampikin syy. Suurin ehkä se, että kuume nousi pintaan. Ihan niinkuin arvelitkin. Mutta olen nyt lomalla, joten täällä kotona olen voinut enempi palstailla. Töissä on ollut liian kiirettä. Ja víelä kolmaskin syy, mies tekee tällä viikolla pitkää päivää, joten hänkään ei ole " häiriötekijänä" täällä kotona. Hän ei nimittäin tiedä mitä puuhastelen täällä. Saisi varmaan hepulin jos näkisi mitä tänne kirjoittelen... " miehen ylipuhumisesta" jne...

Huomenna lähdenkin heti aamusta kummipojan luokse. Hän on neljän kuukauden ikäinen. Oli laskettu aika samoihin aikoihin kuin meidän vaavilla kesällä. Ristiäisissä oli kyyneleet lähellä kun ajattelin, että näin pitäisi meilläkin olla...

Illan jatkoja. En varmaan enään tänään käy kirjoittelemassa.

Vierailija
51/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Samaa mieltä olen kuin vm69:kin eli sinähän mua tsemppasit nyt viikonloppuna ja tässä alkuviikosta, joten nyt on mun vuoro. Jokaisella on välillä niitä huonoja ja sitten taas parempia päiviä. Tämmöistä vuoristorataahan se on aina ennemmin tai myöhemmin. Välillä hyvä ja välillä huono. Ja täällähän on se hyvä purkupaikka, kun tietää saavansa myötätuntoa ja lohtua. Itsekin sen olen huomannu niin monesti, kun olen kohta 1.5 vuotta tällä palstalla ollut.

Pitkä aika on olla tälläkin puolen ja taidankin olla nyt kaikista kauimmin ollu haahuna kuin kukaan muu... saa nähdä ehdittekö tekin kaikki plussata ja häippästä exien puolelle ennenkuin mä. Jotenkin tuntuu siltä, kun mulla näitä km:ja riittää aina vaan.

Lopuksi vielä isot tsempitykset ja halit kaikille! Paistaa se päivä vielä, vaikka sitä matalapainetta olisikin nyt.

Vierailija
52/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos taas teille :) Ajattelin vaan, että on netissä hyvätkin puolet! Mitenhän ihmiset on jaksanut murheidensa keskellä ennen netti-aikaa... ja varmaan on edelleenkin paljon ihmisiä, jotka eivät ole nettiä löytäneet. Mulle tämä on ainakin henki reikä ja älyttömän iso apu! Joku teistä joskus sanoikin, että hyvä täällä purkaa eikä kaikkea miehen niskaan kaataa! Se on niin totta. Vaikka meillä ihania miehiä onkin, niin uskaltaisin veikata, että useimmat miehet surevat miehisellä tavalla, ja me naiset kaipaamme enemmän tätä vertaistukea. Enkä todellakaan kenekään surua tai tapaa surra vähättele. Jokainen tyylillään.

Mutta onneksi olette olemassa!

Katri:usko pois, että sustakin Ex-haahu tulee! Kuten meistä kaikista. Toisilla se vie enemmän aikaa :' (

Jouluiloa odotellen, Sofia

Vierailija
53/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä selvisi? Toivottavasti kaikki on hyvin :)

Vierailija
54/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas sullekin. Toivotaan, että käy kuten ennustat. Pikaiseen nytkin kävin siellä exien puolella visiteeraamassa, mutta ikävä kyllä sitä ei suotu, että olisin siellä saanu olla seuraavat 9 kk.

Kyllä se jouluilo sinnekin tiensä löytää. Jos vain voisin, niin lähettäisin sulle sunnuntaina piparien tuoksua. Niitä kun aiotaan miehen kanssa silloin leipoa. Ainakin mulle viimeistään tuo piparien tuoksu tuo sen jouluilon ja odotuksen. Nytkin oikein odotan sunnuntaita sen takia. Ja sitten pääsee maistamaankin. =)

Ja kuten sanoit, niin ei ole hyvä kaataa kaikkea sitä paskaa miehenkään niskaan. Ei sekään kaikkea kestä ja parisuhde siinä kärsii. Sen takia onkin hyvä, että on netti olemassa ja just vaikka tämäkin palsta, niin saa sitä hyvää vertaistukea. En tosiaan osaa ajatella miten nämäkin kaikki km:t olisin selvinny ilman täällä oloa.

Illanjatkoja edelleen!

Vierailija
55/133 |
29.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Idalle osanottoni. Tervetuloa jakamaan kokemuksia.

Ammattikyselyihin. Terveysalan ihmisiä olen minä, fysioterapeutti koulutukseltani ja kuntosalilla töissä.

Ja siihen omaan kriisiin. Olin tänään kaverin luona joka on raskaana. Hän jutteli paljon kuinka vauva potkii masussa yms, eikä paljon muusta puhunut. Olen toki iloinen hänen puolestaan, mutta olisin mielelläni puhunut muustakin. Matkalla töihin aloin sitten miettiä että itselläni olisi jo viikkoja kasassa 25, ellei olisi mennyt kesken, ja sen viikkoinen liikkuisi masussa jo paljon ja voisi syntyessäänkin selvitä. Olin töihin päästessä ihan itkuinen ja työkaverit onneksi kuuntelivat mielenpurkaukseni varsin ymmärtäväisinä, ja kyllä helpotti. Nyt on jo 1 kk kulunut edellisistä menkoista ja sain sen negan raskaustestiin, mutta eihän sitä tiedä vaikka tämä kierto vielä positiiviseksi kääntyisi.

Vierailija
56/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalle tervetulotoivotus ja pahoittelut menetyksestä.

77mm: Noi on niin tuttuja tuntoja. Pitäisi olla iloinen toisen puolesta, mutta silti sydäntä kivistää. Kai ne joskus loppuu.

Kaikille jaksuhali yhteisesti, eilen oli kovin mollivoittoisia kirjoituksia, mutta niinhän tämä näköjään menee - välillä parempi mieli, välillä huonompi.

Oma napa sitten: Ei ollut mitään vakavasti vialla meikäläisessä (alapäässä ainakaan, yläpäästä voidaankin olla sitten montaa mieltä). Syynä painontunteeseen ja nipistelyyn oli mielettömän kipeä vasen munasarja, jossa follikkeli hyvin kasvussa eli ovuloin lähipäivinä todennäköisimmin. :)

Hassua, enpä olisi uskonut, että voi noin voimakkaita tuntemuksia yksi munasolun kypsyminen aiheuttaa, melkein huusin, kun lekuri painoi munasarjaa. Kohtu oli ultrassa ihan siisti, ei aristanut, hieman paksu limakalvo eli ehkä tuhruttelu osaksi sitä ja lääkäri epäili myös kaikenkaikkista koettelemusta ja lievää hormonien edelleen sekaisin oloa. Mutta kaikki siis toimii niin kuin pitää - on tullut menkat ja ovulaatiokin on lähellä, joten sain onnentoivotukset uuden raskauden yritykseen. :)

Olin tosi helpottunut. Ja nyt saa kyllä mies kyytiä viikonloppuna, kun kerran ovulaatiokin tulossa... No, luulis ukkelin olevan vaan mielissään... *virn*

Vierailija
57/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset teille kaikille lämpimästä vastaanotosta ja lohduttavista sanoista.

Pyydetty esittely itsestäni:

Ida~itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

Tuutupiille tsemppiä viikonloppuun. Pidetään peukkuja, että plussasäteitä olisi odotettavissa muutaman viikon kuluttua:)

Keskenmenosta johtuva vuoto on nyt oikeastaan lopussa. Nyt odottelen vaan malttamattomana tädin tuloa. Toivottavasti tulee ajallaan, eikä eksy mihinkään. No ainakin ensimmäisen raskauden jälkeen täti päätti tuppautua kylään neljän viikon päästä synnytyksestä. Toivossa on siis hyvä elää..

Ida

Vierailija
58/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupii: Hieno homma, että olet kunnossa!!

77mm: Voimia sulle kriisin iskettyä!! Minä olin tänään kummipoikaa katsomassa. Mietittiin pojan äidin kanssa, että meilläkin pitäisi olla samanlainen nyytti... Lasketuissa ajoissa oli vain parisen vkoa eroa.

Katri: On pitänyt sulta kysyä, että katsoitko viikko sitten Aliaksen? Meidän epäilyksemme erään olemassaolosta taisi osua oikeaan.

Idan kanssa ootellaan tätiä. Jos kierto pysyisi samoissa kuin ennen, alkuviikosta pitäisi ovea kolkutella. Kerrankin akka on enemmän kuin tervetullut!

En tänään paljon ole päässyt palstailemaan, koska aamupv meni kyläillessä ja nyt on mies sairaana kotona. Mulla on siis iso vauva hoidettavana. Aika hiljaista on ollut täällä muutenkin..

Vierailija
59/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: jos kierto pysyy itsellänikin samassa, niin alkuvikkolla pitäisi tädin iskeä vierailulle. Toivotaan, että näin käy molemmille ja voimme sen jälkeen hyvästellä tädit pidemmäksi aikaa. Tai siis meidän kaikkien tädit saisivat lähteä yhteiselle seuramatkalle ja pysyä siellä kymmenisen kuukautta ;)

Nyt pitää kiiruhtaa hakemaan poika hoidosta.

Vierailija
60/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset kaikille tsempityksestä. Kyllä täältä noustaan taas.

77mm Oonkin miettinyt sua koko viikon ja jännännyt puolestasi ettei täti vaan tulisi ja saisit piahkoin tehtyä uuden testin joka olisi plusmerkkinen. Tiedän niin tuon kateuden piston ja kurjan tunteen joka tulee kun näkee toisia raskaana olevia ja tietää että noin mullakin pitäisi olla. Varmasti meidän aika tulee vielä ja toivon että sulla se on nyt lähempänä kuin arvaatkaan:)

Vm69 kiitos lohduttavista sanoistasi. Se on niin jännä kun järki ja tunteet kisailee tuolla päässä ja välillä niistä tulee kauhea sekasotku ja epävarmuus. Minäkin olen sitä mieltä että meillä on kaksi lasta ja sitten se seuraava tulee oleman numero kolmonen. Toivotaan että kiertosi pitää kutinsa ja pääsette pian tosi toimiin.

Levinia kerrohan sitten kun saat tulokset noista tukosjutuista. Mulla on nimittäin itsellä perinnöllinen geenivirhe josta seurauksena on apc-resistenssi (havaittiin selviteltäessä syytä km:n). Tämä oli mitä luultavimmin suurena vaikuttavana tekijänä mun km:ssa ja oon palstaillut yhdellä tukospalstalla, jossa moni useita keskenmenoja saanut on omannutkin tukostaipumuksen ja kun tätä on päästy hoitamaan heti raskauden alkaessa, niin tulokset ovat olleet hyviä : )

Idalle tervetuloa mukaan ja osannottoni menetykseesi. Toivottavasti täti tulee pian.

Tuutupii hyvä että kaikki olikin kunnossa ja sitten vaan hyödyntämään tuo tuleva ovulaatio, plussatuulia puhaltelen sinnepäin

Sofialle " voimia" tulevaan jumppakauteen ; )

Omaa sen verran että tänään tosiaan mieli on huomattavasti parempi. Täti on kyllä mielestäni kumman vaisu ja vuotokin on muuttunut tänään aivan vaaleanpunaiseksi.... Voisinkohan siis vielä elätellä toiveita siitä, että keho ei vielä oikein tiedä että ollakko vai eikö olla raskaana. Vai huijaankohan vain itseäni? Nyt onkin pakko ruveta ruuan laittoon kun tulee tuo miekkonen kohta kotiin ja sillä on aina niiiiin kova nälkä, että parempi kun on padat kuumina kun se ovesta astuu sisään.

Palailen varmaan vielä myöhemmin tänään