Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 48 *~*

27.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
61/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm69: Joo, katottiinhan me Alias. Sehän on nyt vain ihan pakko nähdä joka kerta. =) Mies kanssa sanoi, että pitihän se arvata että se hengissä on. Tänään tulee sitten jatkoa. Me tosin nähdään se huomeniltana, kun laitetaan se dvd:lle. Tänään kun katellaan eilen tullu Deadwood.

Vierailija
62/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

77mm:koita kestää, noita " muistutuksia" tulee ikävästi vastaan edellisestä raskaudesta milloin missäkin :( Tuttu tunne. Välillä kurkkua kuristaa, kun näkee vauvamahan tai vauvan, tai " oman" lasketunajan tai " omat" raskausviikot. Huoh. Pidän sulle plussapeukkuja!! Koska meinaat taas testailla?

Tuutupii:Loisto uutisia! Ja sitten eikun vällyjen väliin ;) Täällä kans lähtökuopissa pyristellään ja voimia keräillään, kp 7 menossa. Ajattelin ottaa varman päälle ja pari viikkoa mietä väsyttää... Eikös se mennyt niin, että mielellään jtp että simpat jaksaa? :))

Ida:Toivottavasti saan toivotun kylävieraan pian visiitille - kertaluontoiselle!!

kaisuli: voimia tässä tarvitaankin! :) No, kuten eilen sanoin, miestä on jo kova ikävä kun on iltoja ollut kotoa pois. Että oikein hyvänä aion häntä pitää :))

vm69:lle tätiä toivon vierailulle!

katri:*halaus* Kiva kuulla, että jakselet hyvin olosuhteisiin nähden :)

Eilen taisin kertoa, että työhommat mieltä painaa... Niin ne painaa edelleenkin, tosin tänään piristi todella paljon, kun sain yhdeltä asiakasperheeltä ison Joulutähden. Saatiin vähän Joulua meidänkin kotiin. Eiköhän se Jouluilokin ala pikkuhiljaa löytyä. Tiedättekö, nyt musta tuntuu, että haluaisin vaan olla kotona. Kokonaan vähäksi aikaa töistä pois! Kotia laittelisin, lapsia kouluun ja koulusta kotiin, leipomista, ruuanlaittoa, pyykkäystä ja silitystä! Kuulostais musta aivan fantastiselta! " oikeat" kaverit ei usko, että kotona viihtyisin, mutta minä kyllä uskon. Tekis ihan pirun hyvää. Mutta eipä sitä noin vain töistä jäädä pois, kun asuntolainaakin pitäis maksella.

vm, taidan mennä tupakoimaan... eikös sullakin se pahe ollut? En montaa päivässä polta, mutta tuntuu että polla poksahtaa ellei sauhuttele! Tiedän, tyhmiä tekosyitä keksii aina... Mutta Enkelin synnytyksen jälkeen vaan repsahdin, minkäs teet.

Ihanaa ja rentouttavaa torstai-iltaa kaikille toivottelee

lottovoittoa odotteleva Sofia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli josko jotain muistaisin kun niin raivostuin, hih kirjoituksen lomassa!

Eli eilen haettiin mun niita labratuloksia ja mitaan eivat olleet tehneet: eivat kuulemma tuota koetta tassa maassa tee, vaan pitais lahettaa seuraavaan leheiseen suureen maahan! Voihan ripuli! Mika takapajula taa valilla on ja ma kun luulin etta tuo tukostaipumuskoe on ihan simppelijuttu joka normaali lapsettomuustutkimuksissa yleensa tehdaan??! Ma kun pyorin taalla netissa oikeella ja vasemmalla tietoja imien niin loysin vaikka mita pitais tutkia, heh.

Nyt jos tuon uuden kokeen sitten otankin ja lahetetaan se tutkittavaksi (jollei maltaita maksa), niin se tarkoittanee etta ens kuun tarppiyrityksista ei sitten tuu mitaan, plaah....voi letkunpatka!

Pitaa odottaa niita tuloksia herra tietaa miten kauan ja ja ja... voi azrhghjkskudyegajjydi - ja muut kiroilut paalle!

Kaisuli olisko sulla tietoja niille tukos- sivuille, vai lienevatko yksityisia?!

Mutta eipa nyt paista ainakaan tan taivaan alla tanaan, niin sai tuokin tieto taas matalaksi;

-levinia-

Vierailija
64/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisuli: Olipa mukavaa, että voit jo paremmin. Kivaa kun pikkuhiljaa täällä porukka piristyy!!!

Sofia: Kiitos tätitoivotuksista. Kumma juttu, kun välillä on niin ilkeä juttu, mutta nyt oikein kaipaan.

Ida: joo, otetaan täti tuplavierailulle!! Ja sitten tosiaan heivataan se toooosi kauas.

katri: enää puolitoista tuntia uuteen Aliakseen..

Vierailija
65/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: Joo, minä sauhuttelen aina silloin tällöin. Ei se oikeesti mitään hlpota, mutta kun kovasti uskoo, niin kyllä ne hermosauhut pikkaisen rentouttaa.

Levinia: Mekin keväällä tuskaisina odoteltiin tukostaipumustuloksia ja muita verikoetuloksia SPR:n veripalvelusta. Eli ei kai se mikään ihan simppeli juttu ole. Tai en tiedä, mutta ainakin monta viikkoa piti odotella.

Ei pysty keskittyy kirjoitteluun, kun kaikki tytöt huutelee kilpaa huoneistaan. Äiti, äiti, äiti... Kaikilla kummasti asiat tulee mieleen, kun ovat jo sängyssä...

Katotaan vieläkö palaan myöhemmin. Ai niin, en kai, kun tulee Lost ja Alias... Mut nyt sauhulle äkkiä, Sofia lähe mukaan!!!

Vierailija
66/133 |
30.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun kans samaan ryhmään joka repsahti tupakoimaan synnytyksen jälkeen. Ei edes tehnyt heikkoa lopettaa tupakointi ennen raskautta, ajattelin että teen sen siksi että tulevalla vauvalla olis terve ympäristö kasvaa. Kolme kuukautta ennätin olla polttamatta kunnes olin raskaana. Ekan km jälkeen en edes ajatellu tupakoinnin alottamista uudestaan, ajattelin ettei kannata alottaa kun vauvaa alettiin yrittään heti uudestaan. No niinhän siinä kävi että taas kolme kuukautta ja uus plussa. Joka meni kesken niinku tiedätte. Samantien kun sairaalasta kotiuduin niin laitoin miehen hakemaan tupakka-askia. Ens meni pari-kolme tupakkaa päivässä. Sit kun yölliset painajaiset ja päivälliset paniikit iski päälle niin tupakka rauhotti. Nyt oon siis pari kuukautta poltellu, viime päivinä noin 5 tupakkaa päivässä. Purkkaakin oon taas ottanu käyttöön, tarkotuksena lopetella pikkuhiljaa.

Tänään tuli taas kurja tilanne kun tapasin yhen tutun pitkästä aikaa. Viimeksi kun nähtiin olin rv 18 ja hän sillon vasta huomas että odotan. Tänään kun törmättiin mulla oli ulkotakki päällä, tää ystävä rupes sit väkijoukon keskellä mulle että näytäppäs nyt sitä sun mahaa. Muutkin siinä käänty mua kattoon. Ei auttanu sanoo muuta kun että en näytä kun ei ole mitään näytettävää...

Illan päälle toinen ystävä soitti synnäriltä että hän lähtee nyt saliin, lykkyä pyttyyn toivottelin. Ihan oikeasti sitä tarkotin, tuntuu taas vaan niin kurjalta tämä oma tilanne... :(

Vierailija
67/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottelemaan teille mukavaa viikonloppua ja jaksamista näiden asioiden keskellä! Itselläni on ollut muutaman päivän ikävä päänsärkyä enkä ole jaksanut oikein tehdä mitään. Minulla on migreenitaipumusta ja olen kuullut että monella migreenipotilaalla on raskauden aikana päänsärkyjä. Mutta ei auta muu kuin kärsiä, panadolikaan ei auta. Muuten olo on melko normaali, pahoinvointia ei kuvotusta lukuunottamatta vieläkään ole ollut. Yskiessä meinaa kyllä oksu tulla ylös, mutta pönttöön asti ei vielä ole tullut. Pohjaton vatsa ja kipeät rinnat muistuttelevat aina välillä tästä olotilasta. Reilun viikon päästä on ultra, jossa selviää sitten asioita paremmin, sitä odotellessa.

Viikonloppua siis kaikille ja jaksuhaleja!

DreamOne rv 6+2

Vierailija
68/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ollut vilkasta keskustelua. Katrille ensin isot pahoittelut. Täällä on kyllä uskomattoman vahvoja naisia, joilla rohkeutta riittää.

ON: Menkat loppuivat sunnuntaina ja odottelen ovista ensi viikolle. Jännittävää olla taas ¿tositoimissa¿. Ajattelin, että kaiken hääsuunnittelun ja opiskelun lomassa, yrityspaineet eivät ehkä olisi niin suuret. Todennäköisesti näin ei ole...

Ammattikyselyyn vastaan, että olen opettaja. Tämän syksyn olen tehnyt gradua, joka toivottavasti valmistuu ennen kevätlukukauden alkua. (Valmistuisi nopeammin jos käyttäisin aikaani tehokkaammin)

Vierailija
69/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

DREAMONE jaksuja sen migreenin kanssa. On tosi yleistä alkuraskaudessa ja minullakin on kaikista 3.sta alkuraskauden pahentuneesta migreenistä kokemusta. Johtunee hormonitoiminnan muutoksista mutta ainakin itselläni helpotti n. rv12 jälkeen..

MENIER minäkin tulin just sauhuttelemasta enkä koe minkäänlaisia omantunnon kolkutuksia, välillä menee enemmän ja toisina päivinä vähemmän noita syöpäkääryleitä mutta show what..

VM69 Hienoa, että kaikki oli ok jälkitarkastuksessa, itse en viitsinyt edes mennä arvauskeskuslääkärille ronkittavaksi, sen hcg-kontrollin otatutin ja se ok ja kävinhän silloin jo samalla viikolla kun ole se tyhjennys oli yksityisellä gynellä ultrattavana ja kaikki tuolloinkin oli jo ok. Nyt lähettelen täältä tätityssäteilyä sinne päin....

LEVINIA Heips vanha kamu ; -)

SOFIA Sulla on just samanlaisia fiiliksiä kuin itselläni, että haluais vaan olla kotiäitinä vaikkei muut uskokkaan, mutta usko pois vielä mekin saadaan nauttia siitä ennemmin tai myöhemmin ja sitten ihmetellään että tätäkö tämä taas olikin ??

KATRI mukavia piparinleipomishetkiä, minä leivoin ekat piparit jo pari päivää sitten kuopusten kanssa ja nam, että olivat hyviä! Piparkakkutalon värkkääminen olis muksujen kanssa seuraavaksi ohjelmassa kunhan saan tykötarpeet ostettua. Meillä yleensä se on itsenäisyyspäivän ohjelmana mutta saas nähdä kuinka nyt kun on sille päivälle ohjelmassa veljen tytön lakkiaiset.

TUUTUPII Nyt vaan ahkerointia kovasti siellä vällyjen välissä niin sitten se uurastus plussalla palkitaan.. oletan että mulla olis ens viikolla samanlaista urakointia tiedossa,pitänee alkaa harjoitukset jo viikonloppuna !!

77mm ihanan ymmärtäväisiä työkamuja sulla, ihan kateeks käy, omani ovat ihan empaattisia mutta sen verran jo tämän vaiheen ohi eläneitä etten viitsi heille tälläisiä asioita juurikaan kertoilla.

Kaikille ihanille haahuille mukava viikonlopun odotusta ja isoja haleja ja jaksuja näiden mietteiden / olotilojen kanssa kyllä se aurinko paistaa vielä tänne meidänkin risukasaan vaikka ei just nyt näyttäydykkään...

mä menen leikkimään kotihengetärtä ja alan tanssimaan tangoa tuon imurin kanssa...

Isotikru

Vierailija
70/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiyhteys ei ole toiminut moneen päivään, joten pimennossa olen ollut :( Että nää koneet sitten osaakin temppuilla juuri silloin kun niitä eniten tarttis...toisaalta näin sitä huomaa miten riippuvainen näistä sivuista on :]

vm: kiitti tsempityksestä, se tais oikeasti purra. Aurinko ei tosiaan paistanut, mutta pöytälampun tujottelusta taisi olla apua ;) Ihana että jaksat olla täällä tsemppaamassa meitä kaikkia...oot kai sitten vaan peruspositiivinen luonne :) Ja niin ihana runo ;)

Katri: Joulumieltä täälläkin odotan. Ehkä se alkaa vähitellen nousta. Oon yleensä niin jouluihminen, että oikein ihmetyttää missä joulunpunaiset fiilikset nyt on. piparit ja joululaulut on kyllä takuuvarma joulumielen nostattaja. Niin ja glögi ja torut. Mums ja nam! Tosta sun kommentsta että olet viimeinen...olen tota samaa huolta lukenut myös muista pinoista. Tuntuuhan se varmasti todella ikävältä olla se perän pitäjä (halaus) mutta toisaalta meitä on tässä loppujenlopuksi aika rajallinen määrä...että jos otetaa kaikki suomen vauvakuumeilijat, niin tuskin sinä viimeinen olet :) Olen tuolla pitkisten pinossa paljon palstaillut ja siellä on aktiiviporukka kuihtunut aika pikkuruiseksi, kun melkein kaikki ovat siirtyneet odotuspuolelle. Jotkut on jo takasin kuumeilupuolella odottamassa seuraavan kuumeilun alotusta. Onhan se tietysti harmi, kun itsellä menee sinne toiselle puolelle pääsemiseen kohtuuttoman kauan. Pitää vaan uskoa että se oma vuoro (kestävä sellaine) koittaa vielä

Tuutupii: Hienoa että kaverilla kaikki hyvin! Ihana että osaat elää noin hänen onnessaan mukana. Ja hienoa että myös sulla kaikki mallikkaasti. On se ikävä elää pelossa, että jotain olisi vialla. Nyt ei muuta kuin vilttelä pöllyttelemään :)

sofia: ihana kuulla että sulla jo paremmat fiilikset. se hyvä siinä kuopan pohjalla olossa on, ettei suunta ole kuin ylöspäin!

levinia: Sun elämä kuulostaa jotenkin leppoisalta. Mä niin unelmoin kotiäidin elämästä, muttakun opiskelutkin on vielä kessken niin ei sitä voi oikein kuvitellakaan jäävänsä vuosiksi kotiin lapsia hoitamaan. Olen kyllä ehdottomasti sitä mieltä, että jos mahdollisuus on, niin todellakin kannattaa jäädä kotiin nauttimaan siitä kun lapset on pieniä. Niinkuin jo sanoit: niitä töitä ehtii tehdä myöhemmin

Ida: syvimmät pahoittelut ja tervetuloa mukaan!

77mm: aika ajattelemattomasti tehty tältä ystävältäsi :¿( Minun mieleni pahoitti todella pahasti kaksi viikkoa sitten kaveri, joka tietää kyllä keskenmenoistani, mutta joka ilmeisesti osaa olla hienotunteinen. Itkin silloin tuntitolkulla.

Menier: Että noi ystävät osaa. joskus tietämättään ja joskus ajattelemattomuuttaan. ARGH!!!! Mutta tuskin pahalla koskaan. Miten tämä kaverisi suhtautui, kun ei masua ollutkaan?

).( Tein siis viime lauantaina sen negatiivisen testin ja nyt viikon aikana olen vaan entistä varvempi ollut että jotain elämää tuolla masussa on. Sen vaan jotenkin tietää ja kaikki tuntemukset viittaa siihen. Huomenna oli tarkotus tehä seuraava testi, mutten malttanut odttaa vaan menin dippaamaan sen testin pissakuppiin jo tänään. Kaunis haaleahko viivahan siihen tuli. Ensin teki mieli sanooa, että mitä mä sanoin, haalea viiva = tää menee kesken, mutta olen nyt kuitenkin varovaisen toiveikas, sillä näin vahvaa viivaa en ole tainnut kertaakaan testiin saada :)

Pelkoahan tää tietää...hui kauheata. Seuraavat viikot siihen saakka jos alkaa vuotaa tulee olemaan yhtä piinaa ja pelkoa. Ihan tyhmiä kyselen, mutta osaatteko mitään varotoimenpiteitä neuvoa? Siis tyyliin ei kovaa liikuntaa tai 10 kuppia kahvia??? Siis kaikki poppaskonstit olen valmis ottamaan käyttöön, vaikka niihin tavallisessa mielentilassa skeptisesti suhtaudunkin.

Pumpsu, kai tämän nyt sitten tähän loppuun töräytän:rv 5+0

Vierailija
71/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpsulle onnittelut plussasta!

Levinia, Käy kurkkaamassa kenguru.fi, keskustelut, veriryhmä. Sieltä saat ohjeet kuinka hakea jäsenyyttä ryhmään. Mulla nuo tukostestit tehtiin kanssa SPRn veripalvelussa, kuten vm69lläkin. On olemassa myös " kotikonsti" ehkäistä noita tukoksia, eli ottaa babyaspiriinia 50-100mg päivässä. Toiset aloittavat noiden nappailun jo yritysvaiheessa ja toiset plussattuaan.

Vierailija
72/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. ihan mielettömän hyvä loppulause. Onnea ihan tosi tosi paljon. Ja suojelusta pikkuiselle!!!

Palaan paremmalla ajalle, pikana luin uudet läpi..

Vierailija
73/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattikyselyyn minunkin piti vastata, eli teen päihdeongelmaisten nuorten kanssa töitä. Vaativa, mutta antoisa työ. Välillä näin lapsettomuuden kanssa painiskelevana tämä ei vain ole ihan paras työpaikka, kiukuttaa aika ajoin vanhemmat jotka tekevät lapsia eivätkä sitten välitä niistä. Tai sitten naiset, joilla on lapsia joka toisen miehen kanssa ja lapset sitten oirehtivat näitä kotioloja päihteiden käytöllä. Mutta kyllä tämä työ antaa valtavasti voimaakin ja tunnetta siitä, että auttajana on näille nuorille todella tärkeä!

pumpsu: Ihanaa, kaksi viivaa tikussa!! Mahtavaa! Nyt vaan luottoa ja uskomista siihen että homma onnistuu. Noin aikaisessa vaiheessa viiva voi muutenkin olla vielä vaalea, ei se vielä mitään ennusta. Tsemppiä!

isotikru: Kiva kun kerroit kokemuksistasi. Näin olen itsekin ymmärtänyt että päänsäryt ovat melko yleisiä. Inhottavaa vaan kun ei pääse töihin näin " pienen" vaivan takia. Mutta eipä voi mitään :)

DreamOne

Vierailija
74/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia!

Vaaviliimaa ja enkeleitä pikkuistasi suojelemaan !!

Näin tuli taas todistettua, että toivoa on vaikka testi negaa aluksi näyttääkin !!

Isotikru joka lähtee nyt ostaa suklaista piiniskalenteria...

Vierailija
75/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tämän viikon muutenkin yliherkällä päällä. Viimeksi itkin äsken kun piti väsyneen lapsen kanssa juosta ympäri kaupunkia etsimässä sitä oikeaa kunnallista hammashoitolaa (oltiin alkuun saatu vajavaista infoa) 1,5 v tarkastusta varten, joka sitten oli vielä yhtä tyhjän kanssa. Oli mielestäni aika mielenkiintoista että 1,5 v tarkastusaika oli klo 13, joka on päiväuniaikaa varmaan 99,9 %:lle tuon ikäisistä. Viitsi vielä hammashoitaja ihmetellä että onpa veltto ja hiljainen lapsi. Hyvä kun pysyi rassukka hereillä. Meni hermo sen verran pahasti, että taisin rähistä aika pahasti sekä neuvolaterkkarille että hammashoitolan henkilökunnalle, vaikkei nyt ehkä ollutkaan heidän vikansa.

Pumpsulle onnittelut. Toivotaan että samaa tarttuisi tännekin päin. Tein tänään toisen negatiivisen raskaustestin kp 32/29-ehkä 35 tai jopa 50 (Miten niin epäsäännöllinen kierto? ;) ). Mutta menkkoja ei tosiaan ole näkynyt, joten toivoa vielä on.

Vierailija
76/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menier: Sullapa oli ikävä kohtaaminen kaverisi kanssa. Tollasista just muistuu se oma tilanne mieleen, vaikka eipä se nyt unholassa ole muutenkaan...

Keväällä just pelkäsin, että mulla käy samoin, siksi mä kerroin kaikille mahdollisille mitä oli sattunut. Me vielä asutaan niin pikkukylässä, että kaikki varmaan jo tiesi tulevasta vauvastakin.

DreamOne: Jaksuja sulle päänsäryn kanssa. Pohjatonta vatsaa on onneksi helppo hoitaa... syö, syö, syö...

Carpel: Totta tosiaan, kun on muutakin ajateltavaa ja asioita hoidettavana, jää se vauvakuume hiukan taka-alalle. Siis ettei ole koko ajan päälimmäisenä mielssä. Pikaista tärppiä " siinä sivussa" sulle toivottelen.

Isotikru: Miten tanssi sujui ihanan partnerin kanssa?? Varmaan olitte romanttinen näky..

77mm: itku ja herkkyys on varma merkki tulevasta plussasta. Enkä kyllä yhtään ihmettele, että hermosi menivät...

vm69

Vierailija
77/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että mua helpotti kummasti, kun muutkin ovat tunnustautuneet " silloin tällöin" sauhuttelijoiksi. Kun jotenkin tuntuu, että edes vauvaa halutessa ei saisi poltella. Olen aina ollut raskaus/imetys-ajat savuton, mutta muuten on kausia, jolloin poltan enemmän tai vähemmän. Itse asiassa just kävin tässä viestieni välissä vetäsee tupakin...

Nyt heräsi kuopus. Must go..

Vierailija
78/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan kaikki!

Sain vasta nyt aikaseks sen verran, että tulee jotain kirjoteltua. Olen kyllä pitkin päivää käyny lukemassa, mutta ihme lorvikatarri oli, kun en mitään vastaillut.

Paljon on taas kirjoteltu. Pakko hieman luntata, kun ei kaikkea muuten muista. ;)

Kaisuli: Kiva kuulla, että sullakin mieli jo vähän parempi. Niin on mullakin, ihme kyllä.

Sofia: Mitkäs sulla on tänään tunnelmat? Toivottavasti jo paremmat. Halauksia sinne.

vm69: Mitäs pidit Aliaksesta? Me ei olla vielä kateltu, mutta tänä iltana katellaan jahka ehditään. Pitää vain ensin käydä kaupassakin kun mies kotiutuu ja on käyttäny koiran ulkona.

Menier: Kävipäs kurja tilanne ystäväsi kanssa. Kommentoikos siihen mitään kun sanoit ettei ole mitään näytettävää? Jaksuja sulle. Se on just ikävää, että noita tilanteita saattaa tulla.

DreamOne: Myös mulla oli nyt raskauden aikana päänsärkyä. Se oli ihan joka päiväistä ja haittas kyllä vähän olemistakin. Kaikki vähänkin koliseva tuntui hajottavan mun pään täysin. Mäkin olen aika migreeniherkkä, kaikki voimakkaat hajut taikka katkut, niin taas viedään.. =( Sulla ne päivät vain lisääntyy. Onnea jatkoon!

carpel: Kiitos pahoittelustasi. Tsemppiä ens viikkoon! ;)

Isotikru: Meillä nää piparit on ekat tänä jouluna, mutta pariin kertaan on tullu torttuja tehtyä... ja syötyäkin ne kaikki. ;) Pipareista lähtee se oikein kunnon jouluinen tuoksu...nams.

pumpsu: Meilläkin ollu välillä nettiongelmia, mutta ei onneks noin pitkäaikaisia. Muutamista tunneista tai puolesta päivästä on ollu kyse noin yleisesti ottaen. Ja juu, tuskin tosiaan olen koko maan viimeisin vauvakuumeilija. ;) Tuntuu vain niin pitkältä ajalta kun on kohta sen 1.5v täällä pyöriny. Porukka vain vaihtuu ja vaihtuu, mutta itse pysyy. No, eiköhän se tästä vielä parempaan suuntaan mene...

Niin ja lopuksi vielä ONNEA PLUSSASTA!! Ja paljon tarrasukkia matkaan jne. =)

77mm: Peukutuksia sinnekin plussan puolesta!! bdbdbdbd

Sauhuttelusta: Mä en kuulu tähän joukkoon sillä en oo eläissäni edes maistanu, enkä aio. Onneksi mieskin kuuluu tähän samaan " kastiin" . Mullakin kun iskee välittömästi kunnon migreeni, kun tupakan haistan.

Ja lopuksi ON: Vuoto näyttää loppuneen, joten nyt vain äkkiä toivomaan menkkoja ja sen jälkeen niiden ei tarvis tullakaan noin vuoteen. ;) Kyllä tässä vain on jo ajatukset kääntyny siihen suuntaan, että pian pitäis päästä jatkamaan yrityksiä. Eri asia sitten milloin taas tärppää...

Oikein mukavaa adventtia kaikille! Sunnuntaina meilläkin laitetaan eka jouluinen juttu ja se on valot parvekkeelle. Ja sitten kun niitä pipareitakin paistetaan, niin eiköhän tässä tule kunnon joulutunnelma esiin.

Samoin joulumieltä toivottelen kaikille! Toivottavasti se teillekin tulee. Mulle se näyttää jo tulleenkin..

Vierailija
79/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea pumpsulle plussasta! Hienoa, upeaa, mahtavaa!

ON lyhyesti: Perhanan munasarja - on niin saamarin kipeä! Koko vasen puoli alavatsasta ihan tulessa ja kosketusarka. Epäilisin kyllä vahvasti tulehdusta, jos en ois just lekurilla käyny. Eikä oo kuumetta eikä pahanahajuista vuotoa ja oik. puli vatsasta ihan ok.

Lääkäri sanoi, että rakkula oli n. 15 mm, eli eikös se jo ole aika kookas - miten isoksi se kasvaa ennen ovulaatiota? 20 mm? En tiedä, löytyisköhän googlesta? Teki mieli jo alkaa hyppiä tasajalkaa tänään, että irtoais se munasolu ja hellittäis tää jomotus. Äh.

Vierailija
80/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljoonasti haleja, Suojelusenkeleitä matkan varrelle pienokaiselle!!!

Nyt ruuan laittoon, tulen illalla myöhemmin.....