Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~* HAAHUT viikko 48 *~*

27.11.2006 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.

[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (133)

Vierailija
81/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille onnitteluista, tarrasukista, vaaviliimasta ja suojelusenkeleistä! Eihän tätä alkua voi jaksaa jos ei usko noitten tehoon :)

77mm: milloinka meinaat testailla seuraavan kerran? Toivotaan tosiaan että nämä plussaenergiat säteilevät sulle asti.

tuutupii: mulle tuli yhtäkkiä mieleen, että mulla oli kevätkesällä, ekan keskenmenon jälkeen aivan tolkuttoman kipeä oikea munasarja. itsekin kävin silloin gynellä joka totesi kaiken olevan niin kuin pitääkin. Ehdin jo maalailla kauhukuvia kohdunulkoisesta. Ja tosiaan niin kipeä oli että useampana päivänä kävely teki kipeää, kun joka rärähdyksellä vihoi ja poltti. sitä sitten tassuttelin hissukseen eteenpäin vaikka normaalisti mun kävely on puolijuoksua :)

Katri: on jotenkin rohkaisevaa huomata, että olet jo vähitellen toipumaan päin. Jotenkin kamalaa sanoa näin, mutta se antaa toivoa että vaikka se kolmaskin keskenmeno itselle tulisi, niin ei sitä välttämättä järkeään menetä (mitä olen ihan tosissani aina välillä pelännyt). Halaus sinulle vielä kerran

Vierailija
82/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutupii: Koitahan painiskella sen kivun kanssa. Hyvä ainakin se, että tietää mistä kipu johtuu. Ihana toi sun hyppimisjuttu...

Katri: Mulle kävi ohrasesti sen Aliaksen kanssa... Kattelin sohvalla itsekseni Lostia, ja kun se loppui ajattelin, että panen hetkeksi silmät kiinni. Heräsin kun Alias oli jo melkein puolessavälissä. Olin ihan sekaisin, enkä heti edes tajunnut mikä ohjelma on menossa. Kattelin sen loppuun, mutta hiukan jäi epäselväksi tapahtumat. Taisin torkahdella siinä lopussakin koko ajan. Mies kun oli kipeä, oli jo nukkumassa kun katselin tv:tä. Yleensä se aina huutelee " hei älä nuku" ..

Illan jatkoja kaikille.

veeämmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pumpsu: Kiitos haleista. =) Joo, parempaan päin tosiaan on jo. Mulla nää km:ista toipumiset on menny vähän vuorotellen. Nyt meni nopeammin, on siis mun neljäs km. Edellinen oli tosi raskas ja kesti aika pitkään toipua, toinen oli kanssa jos nyt voi sanoa " helppo" ja eka tietysti kanssa raskas, kun ei voinu ja osannu edes kuvitella noin käyvän. Meilläkin kun suvussa ei ole kellään mitään ongelmia ollu raskautumisessa... mä olen ainut, jolla niitä on. No, mä oon ainut myös siinäkin, että yritykset on aloitettu yli 30 ikäisenä.

vm69: No voi harmi miten sitte kävikään sen Aliaksen kanssa. Seuraavassa jaksossa varmaan kyllä taas näytetään vähän mitä tässä jaksossa tapahtui. Me tosiaan katellaan se tänään. Heh, pitäiskö sunkin laittaa se aina ihan varuiksi nauhottumaan, jos vaikka käy kuten eilen. Sitten vois katella sen jälkeenpäin...

Jaahas, mies tuli just kotiin, joten lopettelenkin tähän.

Vierailija
84/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas te kokeneemmat,mitä tarkoittaa tämä: mullahan oli menkat pe-su ja sunnuntaina loppui vuoto kuin seinään. Sen jälkeen ei mitään, kunnes eilen kp 7 ekan kerran tässä kierrossa lemmittiin miehen kanssa, jonka jälkeen kirkasta verta vuodin. En runsaasti, mutta vuodin kumminkin ja side oli laitettava. Nyt sitten eilis illasta asti tuhrua. PIRU! Onko tämä kierto nyt menetetty vai sekaisin vai mitä ihmettä??? Mitään kipuja missään ei ole. Jos jollain on näin käynyt, niin miten on kierron ja oletetun ovulaation kanssa käynyt?

Paska, kun nyt olen ihan paniikissa, jos tämä kierto on " pilalla" . Ikinä ei ole mitään väli/tiputteluvuotoja ollut!

Auttakaa :(

Vierailija
85/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi toivotan kaikille rentouttavaa viikonloppua!

vm96:meillä täysin sama juttu, että tytöillä sänkyyn menon jälkeen tulee kaikki mahdolliset asiat mieleen. Kun ehtii sohvalle oikaseen, niin äitii...tuu käymään... Kovasti yritän sitten ravailla ees taas huoneidenväliä, ettei vaan joku Sofia tai parhaan kaverin kuolema kummittele mielessä. Se on vaan välillä niin rankkaa tuo ravaaminen. Mutta ihaniahan nuo tytöt on :) Tuosta sauhuttelusta vielä, että mullakin osa taakasta tippu harteilta, kun en ole ainoa " syntinen" ... ihan naurettavaahan se on että aikuisen ihmisen pitää tuollaista hävetä, mutta niin kuin sanoit, niin tuntuu ettei tosiaankaan edes vauvaa toivoessa saisi tuota pahetta harrastaa. Jokaisen oma päätös. Piste. Onneksi raskausaikana ei edes mieli tee tupakoida!

Isotikru:joo, aina haluaa sitä mitä ei saa :) Tiedän, että luonteelleni ei sopisi monen vuoden kotona olo, vaan tarvitsisin töitä. Mutta nyt tämän kamalan syksyn jälkeen niin sitä tarvitsisin! Ei jaksa kaikkea... ja surustaan ei pääse, lapsistaan ei halua luopua, joten töistä pitäis häipyä. Voi kun se olis niin helppoa!

77mm:toivon kovasti ettei akkaa näkyisi siellä main! Se meinaan tuli yllätysvisiitille meille, joten tuskin sinne nyt ehtiikään!

katri:kiitos halista - tuli tarpeeseen! Työasiat ahdistaa mieltä edelleen, kotona vaan haluaisin olla :' ( Miten tässä nyt petitouhuissa jaksaa kun on suru puserossa... paska olo. Mutta ihanaa että sulla jo mieli hyvä ja kuumeiluakin odotat! *vastahali*

Omaa napaa tulikin jo aiemmassa viestissä. Mitä lie vuotoa onkaan. No, olo taas kurjempi, kun työasiat painaa niin tuntuu, ettei kotonakaan pysty rentoutumaan ja vapaapäivistä nauttimaan. Surullista. Ja sitten ottaa päähän, kun vihdoinkin saa olla miehenkin kanssa kotosalla, niin ahdistaa vaan. Mä haluaisin olla vaan kotona.

Toivottavasti joku teistä osaa auttaa tossa vuotohommelissa...

Olette ihania kaikki! Anteeksi taas tämä pohjamudissa rypeminen :' )

Vierailija
86/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskoisi että on kyseessä mitään huolestuttavaa. Niinku pari päivää sitten sanoin niin niitä vuotoja voi vielä tulla. Kattele rauhassa. :)

Vierailija
87/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia: en osaa sanoa tuosta oudosta vuodosta mitään, mutta en minäkään usko sen mitään huolestuttavaa olevan. Haleja!!

Ihan totta, miten aikuisen ihmisen pitääkään miettiä " voinkohan mä polttaa..?" Mutta ajattelpas, mä en KOSKAAN ole polttanut isäni nähden... Ja olen siis 37v.

Katri: joo, ajattelin jo eilen laittaa nauhoitukseen Aliaksen, että mies olisi nähnyt. Ja ihan siltä varalta, että nukahdan. Olin vaan niin laiska, etten jaksnut nousta etsimään kasettia. Ensi kerralla sen teen!!

vmsixtynine.

Vierailija
88/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olenko mä vaan ihan friikki...?

Mä jo tuolla toisessa vakipinossani, 60-lukulaisissa, kiitin kaikkia, niin kiitän vielä teitäkin. En varmaan olisi toipunut näin nopsaan ilman teidän tukea ja tsemppihenkeä. Tuntuu ihan hassulta, että pari viikkoa sitten ryömin ihan pohjamudassa ja nyt jo olen kuumeilemassa. Tulis nyt se tätsy...

Nyt varmaan suljen minäkin koneen. Tai ainakin kohta... Jospa joku vielä kirjoittaisi...

Öitä!

Vierailija
89/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkumassa vielä ole. Just tultiin kaupasta.

Sofialle kanssa kiitos vielä niistä " vastahaleistakin" . Eiköhän tähän perään laiteta vielä kunnon ryhmähalit kaikille. =) Valitettavasti en osaa kyllä mitään sanoa tuohon sun vuotojuttuun kun mullakaan ei ole noin käynyt.

vm69: Sama juttu mullakin, että jos ei olis tätä palstaa ja muutamia kavereita joiden kanssa olen voinu km:sta jutella, niin tuskinpa olisin näin positiivisella mielellä näin nopsaan. Ihmeellinen voima on vertaistuella, ei siitä mihkään pääse. Ja tosta Aliaksesta vielä, että jos oikein haluais nähdä, niin onhan niitä " paikkoja" jota kautta voi vielä nähdä. ;)

ON: Joo, kaupasta tultiin tosiaan äskettäin. Tuli käytyä Gigantissakin, kun siellä oli yks kännykkä tarjouksessa. Ajateltiin ostaa se mun isälle joululahjaksi. Ensin vähän epäilytti, että mahtaakohan sitä enää saadakaan kun on jo monta päivää mainoksesta, mutta olihan siellä. Tuli siis eka joululahja sitten hommattua. =)

Kohta olis iltakahvin aika ja sen jälkeen katsomaan sitä Aliasta. Vieläkös se " veeämmä" täällä pyörii vai joko laitoit koneen kiinni??

Vierailija
90/133 |
01.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katri, ehdottomasti RYHMÄHALIT kaikille =))

Kuten vm ja katri sanoi, täällä on niin hienoja ja empaattisia ihmisiä ettei muusta väliä! Vertaistuen voima tosiaankin on uskomaton. Minäkin haluan teitä kaikkia kiittää, kova on ollut suru ja te olette jaksaneet kuunnella ja lohduttaa.

Huomenna meillä on hulinapäivä, juhlat edessä joten en varmaan paljoa ehdi teitä moikkailla. Olkaa hyviä miehillenne =) ja halikaa lapsia!

Rakkaudella Sofia

Vierailija
91/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro vaan taas kaikille pitkästä aikaa.....

Oon ollu nyt taas hetken laiskempi tän palstan kanssa, kun aika ja motivaatio on riittäny vaan muutamaan juttuun kerrallaan.

Nytkin pläräsin äkkiä vaan pari viimeistä sivua, et josko oisin päässy äkkiä juoneen kiinni, mut höpö höpö, turha toivo, ootte te niin paljon puhua pulisseet tässä parissa päivässä.

Joten siirrymme sujuvasti oman navan kaiveluun....

Elikkäs piinistä vedetään tästä hämärässä kierrossa. Eka luulin et tästä kierrosta tuli kerta laakista hukkakierto, kun en bongannu ovista silloin kun sen olis pitäny ilmaantua. No toivosta luopuneena, ja melkein sata varmana ovis tulikin myöhässä! Seksii vaan ihan spontaanisti sattumalta samana päivänä ja sormet vaan ristiin ja toivomaan parasta.

No tän viikkoo on ollu omituisia tuntemuksia mahassa, enkä sit osaa päätellä johtuuko se siitä myöhäisestä oviksesta vai kenties " siitä" .

Mut huomenna sen pitäis selvitä... Tänään kp27/ 28

Nyt mää hermoheikkoinen yritän mennä nukkumaan.... Päikkäritkin kun jäi välistä kun mieli harhaili mahdollisesn plussan perässä! =)

Vierailija
92/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri: joo, olin jo sulkenut koneen. Enkä mä oikeesti uskonut kenenkään olevanvielä nukkumassa, on vaan niin vaikea tajuta, että teillä muilla on muutakin elämää... No joo, on mullakin, mutta joskus tää palstailu vaan vetää amgneetin lailla puoleensa... vai joskus... ainahan mä täällä roikun.

Helga: supermega kivaa lukea sun kuulumisia! Ja nyt on peukut tosi korkeella pystyssä. Odottelen täällä plussauutisia siltä suunnalta!!

Sofia ja muutkin: minäkin osallistun ryhmähalukseen: täältä pesee, kova rutistus!!

Kohta pitäisi lähteä kauppaan ja veljen luona käymään. ihanaa, taitaa tulla aurinkoinen päivä.

Vierailija
93/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan kaikille!

vm69: Pitää kuule myöntää, että niin se mäkin pyörin täällä ahkeraan. Mulla kun on yleensä kone koko päivän auki, niin samalla on tää vauviksenkin sivu. Sitten aina välillä tarkastelen onko kukaan mitään kirjoitellut.

ON: Tein tänään raskaustestin ihan mielenkiinnosta, kun illalla olisi tarkoitus tehdä pizzaa ja halusin tietää mitä näyttää, kun yleensä olutta ollaan juotu. Noh, kun suoraan katsoi, niin näkyi vain tyhjää, mutta kun vähän käänsi, niin näkyi toinenkin viiva hailakampana, mutta kuitenkin. Kutsuin miehenkin katsomaan, ensin ei nähny mitään, mutta sitten kun taas vähän käänsin ja näytin missä kohdin olin ite näkevinäni, niin se sanoi sitten että kun sen tolleen näytit, niin näyttäis siinä sellanen hailakka olevan.

Testi oli siis eri kuin millä viimeksi testasin. Ei ollut tuolla apteekissa sitä samaa. Meneepäs taas tosi monimutkaiseksi...

Vierailija
94/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi ällö kysymys, siis onko normaalia, että kaavinnan jälkeen tulee vielä reilun viikon päästä vuotoa? Kaavinta oli siis viime viikon perjantaina ja nyt torstaina ja perjantaina on melkein eniten tullut vuotoa (poislukien tuo viime viikon perjantai tietenkin). Onko tuo vuodon runsastuminen normaalia? Siis kuitenkin pärjään (to ja pe juuri ja juuri) pikkuhousunsuojilla, kun vaihdan ne joka vessakäynnillä.

katri72:lle jaksamisia! (((Hali))) Todella pahoillani olen puolestanne, ei tätä kohtaloa tosiaankaan kenellekään toivoisi. :(

Tuutupii: Mun nikkini tausta on simppeli, oon tuore rouva ja haaveena on vauva - siis Rouvavauva. Voi harmi tota sun tilannettasi, toivottavasti tuo asia selviää gynekologilla. Outoa, että plussa voi vieläkin testistä tulla. :o Pitääkö kaavinnan jälkeen katsastaa kohtu ultrassa? Mä varasin ajan arvauskeskuksesta (eikä siellä mitään ultraa ole), enkä nyt sattuneista syistä (kts. alla oleva viesti) oikein luota koko lafkaan.

pumpsu: Ymmärrän tavallaan asenteesi. Silloin, kun mulle sanottiin alkuraskauden ultrassa, ettei tästä pysty nyt sanomaan, onko kyseessä tuulimuna vai myöhäisempi hedelmöitymisajankohta, pyörittelin kyllä tuota negatiivisempaa vaiihtoehtoa aika lailla mielessäni. Ajattelin, että pessimisti ei pety. No, pettyi kuitenkin. :-/

Ida: Tervetuloa, oot exactly mun kohtalotoverini. Kesällä olisi meillekin syntynyt vauva(t), mutta kesken meni viikolla 11 (eli viime viikolla). Oikein paljon tsemppiä sulle!

Merkinnäksi itselleni, pääsin vain sivulle 5, pitää jatkaa lukemista.

Sain tällä viikolla sairaalasta " sairauskertomuksen" , jonka mukaan sikiön koko vastasi viikkoja 6+1. Ultraankin tuli kutsu, jota yritin perua, muttei NKL:n annettuun numeroon päässyt soittoaikana kiinni. Täytyy varmaan lähettää kirje sinne, etten kaiken tän lisäksi joudu maksamaan peruuttamattomasta ultra-ajasta. Jouduin perumaan myös ekan neuvolakäyntini, joka oli viikolle 11+0 varattu (km siis rv. 10+1). En sitäkään meinannut millään saada peruttua, kun soitin puhelinajan ulkopuolella (oli käytännössä mahdotonta soittaa puhelinaikana). Eka virkailija vaan siirsi puhelun neuvolan puolelle sanoen, etteivät he kuitenkaan varmaan vastaa. Juu, eivät vastanneet. Tokalla soitolla heti perään toisen henkilön kanssa heti onnistui. Kaiken huippu oli kuitenkin, kun olin varaamassa aikaa saamieni ohjeiden mukaan arvauskeskuksen Perhesuunnitteluneuvolaan keskenmenon ja kaavinnan jälkitarkastukseen.

Noh, virkailija vastasi puhelimeen ja esitin asiani, että olisin varaamassa aikaa keskenmenon ja kaavinnan jälkitarkastukseen. Tää virkailija alkoi kysellä kaikkea kuukautiskierrosta, kuukautisten alkamisajankohdasta ehkäisymenetelmiin. Tiedusteli tarkasti, mitä ehkäisyä olemme käyttäneet. Minä sanoin, että eihän me nyt tässä olla ehkäisyä nyt viime aikoina käytetty. Mutta sitä ennen, käytittekö kondomia. Joo' o. Entä oletko käyttänyt pillereitä? Minkä merkkisiä? Kuinka kauan yhteensä? Miten ne sopivat sinulle? Ihmettelin hiukan näin tarkkoja ehkäisydetaljien kyselyitä, mutta vastailin kuitenkin - mistä minä tiedän, mitä kaikkia tietoja tuolla arvauskeskuksessa tarvitsevat. Sitten tämä virkailija kysyi, että laitettaisko samalla kerralla nämä ehkäisyasiat kuntoon. Minä siihen, että niin, ne kun eivät ole ajankohtaisia. Ai teillä on vakituinen suhde? Mä olin, että kyllä on ja kun siis oli tämä keskenmeno ja vähän päinvastaisia suunnitelmia kuin ehkäisyä. Ai jaa, minulta meni tuo keskenmeno ihan ohi. *Dou* Luuli siis koko ajan, että mulle on tehty abortti, vaikka tuolla tavoin vastailin. Joku vähän mua masentuneempi voisi tässä tilanteessa kyllä loukkaantua kunnolla. Mun " arvostus" kunnallista terveydenhuoltoa kohtaan sen kun nousi... Puoliksi siis repeilyttää, sillä toi virkailija oli ihan oikeasti kuin jostain sketsistä ja puoliksi ärsyttää, sillä ei kunnolla pyytänyt anteeksi väärinkäsitystään. Sain lopulta omaan aikatauluuni sopivan ajan gynekologilta/lääkäriltä (?), joka on sattumalta myös mun omalääkäri. Katsotaan, millainen kohelo sieltä tulee vastaan.

Vierailija
95/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ahkeria kirjoittajia. En ole pariin päivään ehtinyt käymään täällä ja odottikin monen monta sivua luettavaa:) Nyt en sitten yhtään muista kuka on kirjoittanut mitäkin..

Rouvavauva: pikaista paranemista sulle. Itselläni oli kemiallinen tyjennys, jota ennen suurin osa ehti tulla ulos. Enpä osaa kaavinnasta siis mitään sanoa. Itsellänikin on kyllä sellaisia kokemuksia tämän keskenmenon aikana arvauskeskuksen ym. henkilökunnasta että huh huh. Yksikään lääkäri, kätilö tai hoitaja ei mitenkään pahoitellut tilannettani, vaan teki rutiinihoidot ja löi vaan paperi käteen, että lue siitä. Nyt kun kävin myöhemmin gynekologilla, niin hän oli ensimmäinen joka kysyi, että miten minä voin. Vaikka en juurikaan enää itkeskele asiaa ja pystyn hyvin puhumaan keskenmenosta, niin silloin lääkärin kysymys avasi sellaisen itkutulvan..kylläkin hyvällä tavalla, sentään joku hoitosektorilta jaksaa välittää.

Siitä sauhuttelusta. Älkää nyt poteko huonoa omatuntoa. Eiköhän meillä kaikilla ole paheemme. Itse en ole myöskään koskaan tupakkaa maistanut, mutta monissa muissa elämäntavoissa olisi kyllä kohennettavaa..

ON: keskenmenon jälkivuoto loppui muutama päivä sitten ja nyt tulee taas rusehtavaa vuotoa..olisikohan täti todella tulossa kylään, jee!! Sitten pääsisi ensi viikolla taas tositoimiin. KIITOS teille kaikille ja ISO halaus. Teidän ansiosta olen näinkin pian päässyt suosta ylös ja haaveilen uudesta raskaudesta. Olette korvaamattomia!

Nyt vien poikulin päiväunille. Viikonloppuja!

Vierailija
96/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouvavauva: Minulla oli keväällä kaavinta ja muistaakseni vuotoa oli reilun viikon. Ihan tarkkaan en nyt muista enää, mutta mieluummin reilun viikon kuin alla viikon.

Aikamoista kohtelua sinulla ollut asioita hoitaessasi.. Itsellä tänä vuonna molemmissa keskenmenoissa saamani palvelu sekä sairaalassa, että tk:ssa on ollu ihan uskomattoman hyvää. Kaikki ovat olleet empaattisia ja inhimmillisiä. Normaalisti kun olen tottunut julkisella puolella aina " huonoon palveluun" niin nyt näissä ikävissä tapahtumissa olen kyllä saanut niin hyvää palvelua, että voisi luulla sen maksaneenkin jotain... On kyllä järkyttävää jos km:n kokeneen oletetaan tehneen abortin.

-Ida- jos se täti nyt sun luo parkkeeraa, niin lähetä sitten pliis tänne. Joka vessakäynnillä kyttään minkäväristä paperiin tulee... (anteeksi kuvaus..) eikä mitään. Silloin kuin raskautta jännitti, niin kyllä akka aina hyökkäsi tuhruineen jo pari päivää ennakkoon.

Ihana rauha, sain pikkulikan nukahtamaan päikkäreille, ja torkahdin itsekin hetkeksi. Isommat katselee telkkarista Beethovenia. Ja mies jossain taas painelee töitä tehden. Hyvä kun ehti vielä parantua, niin jo pitää mennä jotain rakentelemaan.

Jospa sitten päiväkahvit keittäisi. maistuuko jollekin muulle, montako kuppia laitan?

Vierailija
97/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä päästy ja silleen... Tuli sit koukattua apoteekin kautta ja nyt pöydällä kovasti huutelee aconi testi..

Se suorastaan kiljuu mulle, et testaa....testaa...testaa...testaa...

Ja joo testaan tänään,Jahka koira on pissatettu ja itellekkin saatu aikaiseks pissahätä.. Kunnollinen sellainen, eikä mikään hätä pissa josta iroits vaan kolme tippaa. ( Mulla on tapana jännittäessä tuntee olevinas tooooosiiii iso pissahätä ja se on just sit toi kolem tippaa ja ah kun helpottikin...)

Nyt sinne ulos!

Pssst: Veeämmä, kiitti peukutuksista! Mä tartten ne!

Vierailija
98/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän missä mun loppuilta sitten meneekin... ravaan täällä odottaen onko sulla plussauutisia..

Jännittää!! Ja peukutan lisää, toivotaan, että siitä on apua!!

Vierailija
99/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vm: Höh, harmi kun en nähny viestiäs aiemmin. Mulle olis kyllä kahvit kelvannu ruuan päälle. Mutta mites ois huomenna, niin mä tuon pipareita kyytipojaksi? ;) Niitä koiraleffoja on tullu itekin kateltua, tuo Beethovenin neljäs on ollu aiemminkin ja silloin sen katoin. Kait se on sekin kun on itellä koira, niin on sitte kiva katella näitäkin.

ON: Siis voi vietävä näitä oireita kun ne on tullu takaisin. Heti kun on vuoto vähentymässä, niin ei kun oireita taas kehiin... Rintoja on tänään vihlonu, väsymys on tullu takaisin, samoin kuvotus ja eilen sitten oli pientä nipistelyäkin alavatsalla. Siis täsmälleen samat oireet kuin ennen tätä vuotoakin. Ihme juttu vain, kun välillä oli poissa, mutta nyt sitten tulivat takaisin... ja sitten vielä se aamuinen plussatestikin... ota nyt näistäkin taas selvää.

Joo, mutta nyt piparitaikinan tekoon. =)

Vierailija
100/133 |
02.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... no ei vielä!

Katri: Kahville voit tulla huomennakin, katellaan sitten mikä aika sopisi.

Plussatestin ymmärrän, koska hormoni ei niin nopsaan kai poistu. Mutta ne oireet.. En tiedä. Mä en nyt muista, mutta kävitkö sä missään lääkärillä??