*~* HAAHUT viikko 48 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]77mm[/b] 1.9.2006 rv 11+1 todettiin ultrassa sikiö jonka sydän ei lyönyt ja koko vastasi rv 8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Jälkitarkastuksessa kaikki oli ok ja nyt on vuotokin loppunut. Uutta raskautta toivotaan pian. Meillä on ennestään yksi poika, syntynyt 07/05. Ikää itselläni on viikkoa vaille 29 v.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]apuh[/b] olen 29v (vm77) ja mieheni on 32v (vm74). Meillä on elokuussa 2005 syntynyt tytär. Ennen häntä mulla oli neljä alkuraskauden km:a ja hänen jälkeensä on ollut jo kaksi. Viimeisin nyt lokakuussa.
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]Helga76[/b] Mies ja Mä molemmat 30v. Asutaan Etelä-Suomessa ja ensimmäistä lasta toivotaan saapuvaksi. Keskeytynyt keskenmeno 07/06. Minä olen tälläinen omituisen huumorintajun omaava blondi, jolla jopa toisinaan päänupissa syttyy " heureka" lamppu. Olen myös " super-tunteellinen" , välillä mennään korkealla ja kovaa, toisinaan ryömitään pohjamudissa.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Viikko sitten jätettiin ehkäisy pois mutta ei vielä mitään systemaattista yritystä.
[b]kaisuli79[/b] Olen 27-vuotias ja mies 31. Meillä on yksi poika synt. 10/04 ja toinen raskaus päättyi ennenaikaseen synnytykseen rv 22+6 07/06 vauva ei selvinnyt koska viikkoja oli niin vähän. Eli yks keskiraskauden keskenmeno taustalla.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kohta 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]nipsu-79[/b] olen 26 vuotias ja mieheni on 32. Minulla on kaksi lasta 3 ja 5 vuotiaat. nyt olemme yittäneet pikku kolmosta tän kierron jälkeen 8kk. Keskenmeno rv6 9/05. Viime kierrossa testasin plussaa joka muuttui kuitenkin tädin vierailuksi eli epäilen kemiallista km 12/05, km 01/06 ja km 06/06 rv5+.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]pumpsu[/b] Minä 24, Mies 26, Ensimmäistä lasta toivotaan, Spontaanit keskenmenot 4/06 ja 8/06 viikoilla 7-8.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Sofia-77[/b] minä 29, mies 36, minulla t-96, t-99 ja tm-00. Miehellä p-97 ja t-99. Ensimmäinen yhteinen vauvamme siis keskeytys10/06 pahan sydänvian vuoksi rv 20+2.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]marrasmamma[/b] plussa 29.3.2006, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 25.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (133)
Menier: Ihanaa, kun jo huumoria on mukana sunkin viesteissä. Jäsenkortti sairaalaan...:))
Tiedän miten inhottavaa on ravata sairaalassa, mutta kuten totesit, hyvä että tutkitaan. itsekin kyllästytti keväällä ajella joka viikko sairaalaan, mutta ajattelin samoin, että onhan sitten ainakin tieto, että on kunnossa.
Minä odottelen huomista lääkärin soittoaikaa, vasta iltapäivällä. Mutta onhan tässä tottunut odotteluun. Voi kun vaan äkkiä pääsisi uuteen yritykseen. Jospa jo ensi jouluna meitä olisi yksi enemmän. Toivossa on niin hyvä elää.
Hienoja uutisia kaverini osalta: eilen näkyi ultrassa pieni papunen, jolla sydän löi. Viikkoja 7+0. Ihanaa, että heillä kaikki hyvin.
Omaan napaan ei sitten niinkään hyvää: En tajua ollenkaan nyt mistään mitään! Mulla siis menkat alkoi (tyhjennyksen jälkeen) puolitoista viikkoa sitten. Loppuivat viime to, mutta la ja su tuli vielä vuotoa, joka nyt enää tuhrua, jota tulee tosi, tosi vähän.
MUTTA, nyt painon tunnetta alavatsalla. Ei nipistelyjätai kipua tms, mutta sellainen epänormaali olo. Viime viikolla vielä haalea plussa r-testillä ja kun tänä aamuna oli sitten ihan pakko vielä testata - viiva ei ollut muuttunut mihinkään, siis edelleen hyvin haalea plussa (Acon10). Siis tyhjennyksestä on jo 6 vkoa! Ja kuukautisetkin on tullu välissä. Mitä tää nyt on???? Ja kun ultrassa kontrollissa kohtu näytti puhtaalta ja tyhjentyneeltä.
Epäilivät silloin alkavan kohtutulehduksen lisäksi virtsatietulehdusta, koska tikussa leukkareita ja verta ja viljelyssä e. coli. La tein itse stixillä pissatestin ja oli ihan puhdas - ei tulehdussoluja tms. Ei pitäis olla siis pissiittiäkään, mutta voisko olla kuitenkin?
Mä kyllä soitan gynelle tänään, meen vaikka yksityiselle. Pää hajoo, kun joutuu veivaamaan näitä asioita.
V**tuPer**le. (Anteeksi.) :(
Tuutupii: Hyviä uutisia kaverillasi, se on hienoa se. Ikävää vain, että sulla se tilanne ei ole selvillä. Toivotaan nyt ettei tarvi kauaa miettiä päätänsä puhki mikä oikein on. Tsemppiä!
vm69: Pidän sulle peukkuja, että vuoden päästä jouluna teitä olisi sitten yksi enemmän. =) bdbdbd
ON: Vuoto alkaa jo rauhoittua, mutta kyllä sitä on tullukin. En tiedä, jotenkin olen kestäny tämän km:n paremmin kuin edellisen enkä ole niin paljoa itkenykään. Ehkä se miehen hellä ja lämmin hoiva auttoi niin paljon ja sitten kun tuli siitä puhuttua. Tossa kesällähän mä olin yksin, kun mies oli töissä ja silloin kyllä itketti viikon ajan joka päivä.
Jotenkin ajatukset ovat kääntyneet jo osittain tulevaan ja itse olisin valmis jatkamaan vielä yrityksiä. Lauantaina oli tosin ihan eri ajatukset niitten kipujen keskellä, mutta niin se mieli näyttää muuttuvan kun vähän aika kuluu.
Surua tässä tietenkin vielä on, mutta jotenkin on siis helpompi olo eikä aivan yhtä ahdistunut. Eiköhän tästäkin suosta vielä nousta...
Päivänjatkoja kaikille!!
Sain ajan yksityiselle gynelle huomiseksi. Saavat kyllä kaivella nyt pohjia myöten (kirjaimellisesti...) ja selvittää, mikä on vai onko mikään.
Hienoa Katri, että säkin aiot nuosta suosta. Rämmitään ylös yhtä aikaa ja toivotaan, että myös teillä vietettäisiin joulua 2007 vauvan kera!!! Hienoa, että mies on ollut niin tukena. Molempien suruhan se menetetty vauvanalku on.
Tuutupii: Sullekin toivoisin jo selvyyttä tilanteeseen. Inhottavaa kun " jäkipyykkiin" menee aina aikaa, muutenkin kun on jo joutunut vaikka mitä kestämään. Jaksamista selviämiseen!!
Nyt mummolle kylään kuopuksen kanssa.
Katri: hyvä kuulla, että sulla helpottaa :) Toivon sulle jaksamista ja ison halauksen lähetän!
Tuutupii: Onneksi noin pikaisesti pääset selvittämään tilannettasi! Tule sitten pian kertomaan, mitä selviääkään!
vm69: Minäkin niin toivon perhelukumme kasvua Jouluun 2007 mennessä... Nyt on taas jostain syystä järjetön alakulo ja masennusfiilarit... :( työasiat painaa mieltä ja semmosta. Paska paska paska. Ei auta kun tarpoa eteenpäin, vaikka haluaisin vaan olla kotona ja huolehtia lapsista.
Tässäpä se jo tulikin oma napa. Paskafiilikset. En edes jaksa olla ilonen loppuneista kuukautisista.
Vetäydyn nyt vollottamaan.
Koitahan saada paskat fiilikset karistettua. Jospa huominen olisi parempi päivä ja alakulo jäsi tähän päivään.
Toivotaan niin. Halauksia!!
Kai se taas tästä... Tämä ala kun on semmoinen että että - paljon on hyvää mutta paljon pahaakin. Mutta ei siitä sen enempää. Täällä haluan vain olla onneton/onnellinen tavallinen minä ilman mitään ammatillista statusta.
Huomenna tuntuu jo varmasti paremmalta, niin se vaan menee. Pelottaa vaan näinä alakulon hetkinä, että miten kestän mahdolliset tulevat vastoinkäymiset - esim. kuukautisten alkamisen kun plussaa toivois jne.. Huutaa tekis mieli, mutta AAARGH ja VOIH on aivan liian latteita tähän oloon!!
Nyt on taas semmonen tyhjäpääolo, jotenka poistun paikalta.
Olette ihania, koittakaa jaksaa!
Sulle parempia fiiliksia toivottelen; alaka nyt mee vollamaan kun mullekin tulee siita kyyneleet, nyyh.....
Katri; sunkin jutut on kuin omasta nupista tekstust; mun kesakuun km oli se ' maailman loppu' halusin pois joka puolelta(huom. vm) ja ei ikina enaa-fiilikset oli vahvoilla! Niin sita vaan jaksoi nousta pohjamudista ja yrittaa taas innostuneena uudelleen ; vaikka sitten painunkin aivan pohjaan asti kun tuo toinen km ilmestyi lokakuussa: mutta hassua kylla silloinitkin vahemman ja en edes nyt nain jalkikateen aattele sen viikkoja jne. Vielakin itkettaa kun olis jo LA tammikuussa; toukokuu tuntuu jotenkin epatodelliselta?! Hassua eiko; kavin tanaan siina labrakokeessa (tukostaipumus) josko huomenna sais tietoja? Etta alettais oikein Yrittamaan isolla Y:lla joulukuun puolessa valissa!
Mutta kikille haahuille ihanaa viikkoja ja tsemppia!
-levinia kaukomailta!-
että täällä tuntuu olevan enemmänkin meitä hoitoalan ihmisiä: Ainakin ilmeisesti Sofia ja Tuutupii? Osuiko oikeaan? Mitäs muut hommaatte noin päiväsaikaan?
Kuukautiset päällä edelleen, niiden loppumista (ja yrityksen aloitusta) odotellen kipusisko Menier ;)
kätilö olen, mutta välillä aivan hukassa oman kroppani/mieleni kanssa. Ihminen taidan olla minäkin loppujen lopuksi :' ) Elämä on rankkaa ajoittain itse kullekkin säädystä huolimatta - huoh. Useasti tai useimmiten koen voimia tästä hommasta saavani, mutta välillä moni asia mättää ja silloin tuntuu mättävän urakalla. Musta on aivan ihanaa, kun täällä saan olla " luvalla" täysin pihalla ja ulalla ammatista huolimatta. Koska välillä tunnun kovin ulalla olevan. Paha olo tällä erää senkun jatkuu, ei pysty oikein edes keskittymään kirjotteluun.
Jotenka taas kerran, hyvää illan jatkoa teille rakkaat sielunsisaret! Onneksi olette olemassa =)
Levinialle kiitos lohdutuksesta sieltä kaukaa =)
Kyllä tämä taas tästä, Joulukin *prkl* tulee!!
Synkistelevä Sofia
Sofia: Nyt on uusi päivä koittanut... onko parempi fiilis kuin eilen?? Toivottavasti!!
Itse jaksan olla iloisella mielellä... Toivotaan, että iloisuus säilyy vielä iltapäivälläkin. Lääkäri soittaa puoli kolmen paikkeilla ja kuulen labra-arvojen tulokset. No, jos tulokset on p...stä, tuun tänne itkemään ja surraan yhdessä...
Hyvää päivää kaikille!!
vm69
levinia: Joo, aika lailla samoissa näköjään mennään näissä tuntemuksissa. Mullakin tosiaan eka oli tosi paha, kun ei voinut ja osannut kuvitellakaan, että näin voisi käydä. Toinen oli helpompi, kun sitä toisaalta jo itsekin ennakoi sen niin, että kuitenkin menee taas kesken kun sain silloin sen plussankin niin myöhään. Sitten taas tää kolmas, joka oli nyt tänä kesänä, niin jotenkin koin sen kaikista pahimpana. Itkin sitä ainakin viikon putkeen. Ja nyt taas tää neljäs, niin pienet itkut on itketty ja koko ajan suren, mutta se ei ole niin kokonaisvaltaista tälläkään kertaa.
Menierkö kyseli minkä alan ihmisiä täällä on? Nyt olen ollu siis työttömänä yli 4 vuotta putkeen, mutta silloin kun olen töitä tehny, niin toimistopuolella olen erilaisia hommia tehny.
Sofia: Kiitos sulle lämpimistä ajatuksistasi. Niin olet sinäkin mielessäni ja toivottavasti sulla on mieli tänään parempi kuin eilen. Niinhän se vain on, että välillä tuntuu kaikki kaatuvan, mutta sitten toisena päivänä on parempi mieli. Toivottavasti sullakin nyt. Tsemppiä, voimia ja haleja rutkasti!
vm69: Toivottavasti tulisi sulle tänään nyt sitten hyviä kuulumisia. Pidän täällä peukkuja sun puolesta! bd
Mikäs on muuten olo? Mulla on jo oikeastaan sellanen, että haluaisin päästä jatkamaan mahdollisimman pian.
ON: Vuoto on jo helpottamaan päin. Jos vaikka muutaman päivän päästä uskaltaisi rätinkin ottaa pois housuista. Ja kuten tossa jo " veeämmälle" totesin, niin jotenkin sitä jo tahtois päästä jatkamaan yrityksiä. Vaikka tässä edelleen suren, niin silti ajatukset ovat jo osaksi kääntyneet tulevaan ja että ehkä jo seuraavalla kerralla onnistuis...
Piti tässä jo tehdä erinäisiä järjestelyjä, kun ainakin koko meidän rapun kylppäreihin tehdään kosteusmittaukset. En tiedä tehdäänkö muihin samalla, mutta ainakin siis meidän rapun asuntoihin tullaan. Näissä ilmoituksissa on vain se ikävä puoli aina, että koskaan ei laiteta tarkempaa aikaa milloin tulevat. Nytkin ajaksi on laitettu, että tulevat klo 8-16 välillä. Päivystä tässä nyt sitten koko ajan, vaikka väsyttäisi ja haluaisi mennä nukkumaan. Ja lisäksi piti laittaa vähän esteitä, jotta meidän koiruus ei ryntää ovelle heti kun ovikello soi. Joutuu sekin parka olemaan yhdessä huoneessa niin kauan kunnes on mittaukset tehty ja lähetty pois. Toivottavasti vain ei mee minnekään myöhempään iltapäivään asti ennenkuin tulevat.
Päivänjatkoja kaikille ja tsemppiä vaiheisiinne!!
Samat fiilikset täällä. Mahdollisimman nopeasti uutta yritystä kohti. Jännää miten nopeesti mullakin mieli muuttui...
Joo, kummasti se mieli alkaa muuttua kun km-vuoto lähenee loppuaan. Satuin tuossa allakkaa katsomaan ja jos en olisi saanu sitä plussaa testiin, niin olisi voinut hyvin olla vain pidempi kierto. Laskin tossa, että tavallaan olisi silloin ollu kp 47, kun vuoto alkoi.
Kait sitä jotenkin vain haluaa saada ajatukset mahdollisimman pian pois tästä km:sta ja siksikin on " kiire" päästä jatkamaan.
Kävi muuten ne kosteusmittaajatkin jo. Oli Saton isännöitsijä ja tekninen isännöitsijä kun täällä kävi. Kuiva oli kylppärissä edelleen, onneksi. Sitten alkoivat puhumaan sen katon maalaamisesta mistä ne vedetkin tossa jokin aika sitten tuli, mutta mainitsin maalin hajusta ja migreenistä, niin sanoivat heti ettei se nyt niin pakko ole jos siitä kerran on mulle enempi haittaa. Ja että jos vaikka kesällä tiedän olevani pidemmän aikaa pois, niin ilmoittaisin niille siitä ja joku tulisi sen poissaolon aikana maalaamaan. Kiva, kun ajattelivat eivätkä sanoneet suoraan, että on se vain nyt heti maalattava.
toivottavasti kaikilla olis jo parempi mieli!
Meikalainen on kotiaiti, ollu niin kauan kun taalla oon asunu! Hotellialaa voisin tehda kun sellainen perheessa olisi, muttei viela oo mitaan intoa kodin ulkopuoliseen tyohon! Hiukan olen autellu pienissa kaannostoissa kun on tarvittu paikallisen kielen ja suomen valilla, mutta niiitakin kotoa kasin. Ja houkuteltiin mua jo toihinkin toimistoon ihan kivoihin hommiin, mutta sitten mun pitais luopua tasta vauvatouhusta! Ja laitoin tan siis ykkostavoitteekseni etta kylla mina viela tan nyytin haluaisin! Ehtii sita sitten toita tehda joskus 3-5 vuoden paastakin loppuelamansa, eiko?
Oma olo on taallakin mainio; karsimaton tosin jo! Kp 21 elellaan ja tatosia odottelen siina kp 30-32 tienoilla jos nuo ovistuntemukset pitivat kutinsa.
Tanaan pitais munkin labratuloksien tulla, mutta vasta myohemmin iltapaivalla. Eipa tassa taman kummallisempaa. Parempia vointeja kaikille!
-levinia-
Pirteämpää päivää kaikille ja parempaa mieltä toivottelen kaikille !
Olen kotosalla räkäisten pikkupimujen kanssa vielä tämän päivän ja koetan saada jotain järkevää tehtyä mutta aika vaikeaa tuntuu olevan, masis vaivaa eikä edes joulujuttujen esille laitto paljon mieltä virkistä, vaikka yleensä olen höyrynnyt joulun kanssa aivan mahdottomasti.
Ammateista oli kyselty ja hoitoalan immeisiä minäkin olen,, joskus kauan sitten olin konttorirotta mutta kun kuopukset olivat vauvoja kouluttauduin uuteen ammattiin enkä ole kyllä kertaakaan alan vaihtoa katunut !!
Nyt taidan painua tekemään jotain kotihiommia palailen paremmalla ajalla !!
Isotikru
Ei jaksa kauheasti positiivista mieltä pitää yllä. Alavatsalla edelleen painon tunne ja tuhruvuotoa tulee silloin tällöin. Välillä nippailee, ei kuitenkaan musta samalla tavalla kuin silloin, kun oli se alkava kohtutulehdus. En kyllä yhtään nyt tajua, mitä tää on! Ei kai kohtutulehdusta voi nyt enää tulla? Uudestaan? Menkatkin oli jo. Pissiitti on tietty yks vaihtoehto, mutta mistä se tuhru sitten tulee? No, tänäänhän tähän saan selkoa, kun pääsen iltapäivällä yksityiselle, niillä on labrakin auki, joten saadaan tarvittaessa näytteitä jne otettua.
Menier pohdiskeli ammattisuuntia. Sinänsä osui oikeaa, että oon tavallaan hoitoalalla, mutta eläinpuolella. :)
Ensiksikin Katrille pahoittelut ja lämmin lohtuhalaus.
Oon kyllä käynyt lukemassa , mut en oo saanut kirjoitettua kun jotenkin ollut mieli matalalla. Sofialle muuten terveisiä, että myös minä aloin heti menkkojen alettua km:n jälkeen laskemaan että koska olis la jos tärppäis heti eka kierrosta... No siitä ei siis silloin tärpännyt eikä kyllä tästäkään kierrosta, koska tänään alko taas vuoto. Ja kp olis mun mielestä ollut tänään vasta 27 ja viime viikon keskiviikkona tikutin siis vasta ton oviksenkin eli ei näillä hormonitoiminnoilla mitkä nyt pyörii niin kai ole edes mahdollista tullakkaan raskaaks. Siinä mielessä ei kyllä haittaakkaan, kun tuli jotenkin viimeksi vauvan haudalla käydessä niin huono omatunto koko vauva haaveista. Siellä meidän pieni poika nukkuu ikuista unta ja minä vaan vouhotan omaa napaani. Ehkä on parempikin etten edes tuu raskaaksi kun en vielä selvästi ole käsitellyt tätä edellistä menetystäkään.
Ehkäpä sitten ku pääsee taas odottomaan uutta ovista ja yritystä niin mielikin kohenee... Kunhan ensin kärsii taas nää menkat.
Sen siitä saa kun puolinukuksissa kirjottelee. Tänään ei oikeestaan mitään uutta, soitin ajan sinne uuteen ultraan. Pitää kuulemma vielä kuukautisten jälkeen tarkistaa, että paikat on ok. Hyvähän se on että tarkistelevat viimisen päälle. Musta kyllä tuntuu jo että eikö sais mitään jäsenkorttia ja sen mukana alennusta tonne sairaalaan? Kun siellä joka viikko on rampattava!!! Ei sillä, jospa tämä nyt jäisi viimeiseksi käynniksi tämän jutun tiimoilta. Mieli poukkoilee edelleen, on semmonen kumman tyhjä olo. Paha olla mut en oikeen osaa sanoiksi pukea. Aamulla ajattelee että taas uusi päivä edessä ja illalla että siinä meni tämäkin päivä. Töissä on kyllä ihan mukavaa, varsinkin kun saa keskittyä muiden ihmisten asioihin ettei tarvi omia miettiä. Toivoisin niin että elämä olis taas joskus ihanaa, nyt tuntuu yhtä harmaalta kun pihalla näyttää.
Taidan painua pehkuihin, hyvää yötä!