Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erota vai hyväksyä miehen muut naiset?

Vierailija
27.03.2023 |

Mitä pitäisi tehdä? Miehellä on muita naisia, ja se tuntuu pahalta. Toisaalta hän on sanonut jo suhteen alussa, että muita pitää olla. Mies on tosi hyvää seuraa ja meillä on hauskaa ja romanttista yhdessä, uskon että hän kyllä välittää minusta, vaikka en oikein ymmärrä miten joku voi välittää ja silti käydä painamassa muita. Olen jo lapset tehnyt ja kasvattanut ja elämä järjestyksessä, että en tarvitse välttämättä mitään aviomiestä. Mutta jotenkin tuntuu silti pahalta. Miehelle tämä kaikki on iloista elämää ja ainoa ongelma on minun tunteeni. Jotenkin vain loukkaa. Olen suvaitsevainen ihminen ja tiedän että avoin suhde on muotia, mutta jotenkin vaan tuntuu ikävältä. Onko jotain keinoa päästä näistä tunteista vai onko mies vain laitettava kiertoon?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostuit alunperin avoimeen suhteeseen? Oletko muuttanut mieltäsi, vai oliko se suostuminen pelkkää bluffia ja toivoit miehen muuttavan mieltään? Vai käyttikö mies hyväksi huklaantumistasi ja painosti sinut hyväksymään jotain mitä et olisi halunnut hyväksyä?

Vierailija
22/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehdottanut kimppakivaa?

Mies näitä harrastaa, itseä ei kiinnosta. AP

Miksi et ole kiinnostunut puolisosi harrastuksesta? Kokeile edes.

Olen sen verran nähnyt elämää ja kokenut ja kokeillut kaikenlaista itsekin, että tiedän kyllä mitä haluan ja mitä en. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä eroa. Noin ihanasta suhteesta pitää pitää kiinni kynsin ja hampain!

Vierailija
24/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko ehdottanut kimppakivaa?

Mies näitä harrastaa, itseä ei kiinnosta. AP

Miksi et ole kiinnostunut puolisosi harrastuksesta? Kokeile edes.

Olen sen verran nähnyt elämää ja kokenut ja kokeillut kaikenlaista itsekin, että tiedän kyllä mitä haluan ja mitä en. AP

Miksi sitten kysyt meiltä, pitäisikö sinun erota. Jos kerran tiedät, mitä haluat ja mitä et, sinun pitäisi tietää myös se haluatko erota vai et. 

Vierailija
25/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi suostuit alunperin avoimeen suhteeseen? Oletko muuttanut mieltäsi, vai oliko se suostuminen pelkkää bluffia ja toivoit miehen muuttavan mieltään? Vai käyttikö mies hyväksi huklaantumistasi ja painosti sinut hyväksymään jotain mitä et olisi halunnut hyväksyä?

Luulin tai toivoin ettei se olisikaan niin paha juttu, kun joskus kun asiasta juttelee, sitä pystyy jotenkin järkeilemään, että se on vain mitätön asia. Mutta varmasti kyseessä on myös tuo jälkimmäinen, en osaa sanoa onko se ollut mieheltä tietoista vai onko hän vain halunnut näitä seikkailuja niin paljon että on puolittain vahingossa painostanut. Sen kyllä ymmärrän, että ei olisi pitänyt suostua alun perinkään, mutta olin tosiaan hullaantunut. Luulen ettei suhteesta edes olisi mitään silloin tullutkaan. AP

Vierailija
26/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jo niin iso tautiriski, etten voisi harrastaa seksiä tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
27/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pyykkäämään siitä jo

Vierailija
28/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todennäköisesti muutu helpommaksi, vaikka jatkaisit suhdetta.

Toiset vain ovat enemmän yksiavioisia ja toiset avoimen suhteen / polyamorian kannalla ja aina kannattaa pyrkiä löytämään saman kaltainen ihminen.

Minulla on aviomies ja tyttöystävä, enkä voisi kuvitellakaan elämää ilman heitä. Joskus nuorena yritin yksiavioisia suhteita, mutta ei niistä vain tullut mitään.

Vierailija
29/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat heti aluksi, että tuntuu pahalta. Jos haluat, että jatkossakin sinusta tuntuu pahalta, niin jatka toki nykyistä parisuhdetta.

Vierailija
30/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi oksennus. Mulle mies ois pilalla jos sen muna ois mun aikana dipannu toisen naisen pilluun. Eikö sulla ole nainen mitään itsearvostusta. Tämän täytyy olla trolli ja jos ei ole niin sullakin voi olla HIV.

Vierailija
31/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulin tai toivoin ettei se olisikaan niin paha juttu, kun joskus kun asiasta juttelee, sitä pystyy jotenkin järkeilemään, että se on vain mitätön asia. Mutta varmasti kyseessä on myös tuo jälkimmäinen, en osaa sanoa onko se ollut mieheltä tietoista vai onko hän vain halunnut näitä seikkailuja niin paljon että on puolittain vahingossa painostanut. Sen kyllä ymmärrän, että ei olisi pitänyt suostua alun perinkään, mutta olin tosiaan hullaantunut. Luulen ettei suhteesta edes olisi mitään silloin tullutkaan. AP

Nämä on niin herkkiä asioita ja tunteet näissä niin syvällä, ettei ne oikein järkeilemällä tuppaa muuttumaan. Sitä voi arvoiltaan olla vaikka kuinka suvaitsevainen ja vapaamielinen ja silti todeta, ettei avoin suhde itselle sovi koska se tuntuu pahalta. Sekin on ihan okei. Sitten pitäisi vaan uskaltaa tehdä ne ratkaisut.

Vierailija
32/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan teinipojalta. JA kuulostaa sille, että tuon käyttäytymisen jatkuessa kadotat vain itsesi. Ole varovainen ja mieti, mikä on sinulle hyväksi?!? Itse en sietäisi, mutta nykyään on tosiaan "trendikästä", joskin myös lapsellinen ilmiö.

Vierailija
33/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä sinulle on tärkeää suhteessa ja mitä sinä haluat Kirjoita ne asiat vaikka paperille. Jos sinulle on tärkeää, että ei ole muita naisia niin silloin hajoitat vaan itseäsi miehen kanssa. Hyvää on se, että mies on ollut sinulle rehellinen eikä toimi selkäsi takana. Kiitä rehellisyydestä ja jatka matkaa.

Vierailija
34/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa olet asian jo alussa hyväksynyt.

Itse en olisi asiaa hyväksynyt (mielummin etsinyt miehen jonka kanssa arvot tällä saralla kohtaavat).

Me emme voi puolestasi päättää.

Vierailija
35/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan teinipojalta. JA kuulostaa sille, että tuon käyttäytymisen jatkuessa kadotat vain itsesi. Ole varovainen ja mieti, mikä on sinulle hyväksi?!? Itse en sietäisi, mutta nykyään on tosiaan "trendikästä", joskin myös lapsellinen ilmiö.

Itse olen sen verran itsevarma ja kovaluonteinen etta annan piut paut trendeille noin muutenkin, joten jos joku mies haluaa harrastaa muitakin naisia suhteen aikana, niin ei ole minua varten. Ja tiedoksi niille joille ei ole asia selvinnyt viela, tuollainen "trendi" on kiinnostanut noita kaksilahkeisia aina.  Nyt ovat tohkeissaan kun se onkin muka muotia ja saavat sekoilla ihan luvan kanssa ja naisen kuuluisi se vaan tajuta. Hah!

Hyvat kanssasisaret, ei nyt ihan kaikkea soopaa kannata uskoa mita nuo miehet keksii teille syytaa.

Vierailija
36/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi hyväksyt asian ja alat suhteeseen. Sitten myöhemmin uhriudut siitä. Todella lapsellinen ihminen olet, AP. Rasittava tuuliviiri.

Sua ei ole kohdeltu yhtään huonosti eikä painotettu mihinkään. Tämä mies ei ole sika. Sullahan on ollut alusta lähtien kaikki tieto. Sulla on myös ollut kaikki samat oikeudet panna ympäriinsä.

Olet itse laittanut itsesi tähän liriin. Tämä on ihan oma valintasi. Älä uhriudu. Teet nyt vain jatkossa fiksumpia valintoja. Kasva aikuiseksi.

Vierailija
37/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan sivusta tälläistä seikkailua ja sanoisin että JUOKSE.

Vierailija
38/101 |
27.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla näin paljon naisia, joille tämä on jotenkin epärealistinen skenaario? Voin paljastaa, että tällaisia miehiä, joille ei riitä yksi nainen kyllä löytyy niin kantasuomalaisista kuin eräistä väreilevistä kulttuureista tulleista. Olen näitä sivusta seurannut ja yksi mies jopa sanoi ihan suoraan, että hän ei voisi koskaan olla vain yhden naisen mies. Kaksi pahinta näistä meni kylläkin naimisiin ja toisella pettäminen jatkui jopa hääviikonloppuna.

Vierailija
39/101 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensiksi hyväksyt asian ja alat suhteeseen. Sitten myöhemmin uhriudut siitä. Todella lapsellinen ihminen olet, AP. Rasittava tuuliviiri.

Sua ei ole kohdeltu yhtään huonosti eikä painotettu mihinkään. Tämä mies ei ole sika. Sullahan on ollut alusta lähtien kaikki tieto. Sulla on myös ollut kaikki samat oikeudet panna ympäriinsä.

Olet itse laittanut itsesi tähän liriin. Tämä on ihan oma valintasi. Älä uhriudu. Teet nyt vain jatkossa fiksumpia valintoja. Kasva aikuiseksi.

Olenko jossain uhriutunut tai väittänyt ettei valinta olisi minun? Pohdin vain asiaa. Tilanne ei ole ollut myöskään niin että mies olisi pyytänyt minua alun perin polysuhteeseen, tilanne on puolin ja toisin kehittynyt tähän. AP

Vierailija
40/101 |
28.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä näillä polyamoristeilla on ongelmallinen psyyke. Jotain on rikki jo alkuunsa. Monella narsismia.

Jätä mies. Löydät parempaa seuraa. Ajan myötä tuhoat oman psyykesi tuossa mielenvikaisessa esityksessä mitä se häiskä esittää. Et tule eroasi katumaan!