Oletko lihonut tai laihtunut ruoan kallistumisen myötä?
Inflaatio on useimmilla vaikuttanut kulutustottumuksiin. Kummin päin sinulla on käynyt?
Kommentit (7)
Laitoin pysynyt samana vaikka se on noussut ja pudonnut ja noussut ja pudonnut ja noussut taas, uskon että putoaa tässä kevään myötä taas kun olen alkanut treenata aika rankasti. 52-57 kilon välillä seilaa, 50 olisi se oma ihanne... mutta vaikka siihen en pääsisi niin onpahan ainakin lihasta eikä läskiä kesäksi. :)
Ei hinta ole vaikuttanut painooni vaan paremmat valinnat. Yhtälailla vieläkin voisin ostaa sitä samaa roskaa ruoaksi mitä ennenkin.
painossa ei ole näkynyt, mutta verisuonet ovat varmasti tukkeutuneet enemmän nykyisellä ruokavaliolla
Olen laihtunut, mikä olisi useimmille suomalaisille hyväksi, mutta itselleni huono homma, kun olen ollut aina laiha.
Hintojen nostaminen vei laihdutuskuuriin, n. 10 kg. lähti. Huono sää toisaalta on estänyt liikuntaa.
Nyt olisi hyvä laihduttaa varsinkin meidän joilla ylipainoa on reilusti. Siinä saa varmasti säästöä kalliista hinnoista huolimatta. Pystyisin joka päivästä karsimaan monenlaista pois. Kyllä olen huomannut että ruoka vie yhä enemmän ja rahaa jää muuhun selkeästi vähemmän.
BMI ennen 14, nyt 13.