Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Vierailija kirjoitti:
Kuntopyörään kyllästyy nopeasti. Ulkona pyöräily on paljon miellyttävämpää.
Sehän on juuri päinvastoin. Kuntopyörää polkiessa on rajaton määrä viihdykettä tarjolla, voi kuunnella mitä tahansa musiikkia tai katsoa sarjaa, ja pyörän päällä voi vaikka "tanssia", voi pyöräillä tuulettimen edessä ja vettä saa rajattomasti, ja polkea voi missä asussa tahansa. Ulkona on vaarallista, pyöräteitä vähän, aina olet muka jonkun riesana, autoilijat tööttää ja jalankulkijat huutaa, ötökät lentää naamaan, palaa auringossa, tulee aivan liian kuuma jne. Vain maisema - jos vehreää sellaista on tarjolla - on parempi hetkittäin ulkona pyöräillessä. Muuten en keksi yhtään syytä miksi mielummin polkisin ulkona kuin sisällä.
Suosio laski kun sensuuri kasvoi.
Onko oikeasti epäselvää miten viikonpäivät kirjoitetaan?
Hanki elämä tai lainaa jonkun muun.
Mitkäs työttömien kokoontumisajot täällä on menossa?
Mieluummin lähetä rahasi minulle.
Suomen kodeissa on turhana tukkeena jo miljoona käyttämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä voimistella kotona ilman välineitäkin,vähän tylsää vain.
Kuntopyörää tylsempää ei ole. Kypsyy enintään viikossa viheliäiseksi tukkeeksi.
Äänestän vihreää liittoa ja olen kaikkea vastaan :D
Ei tuollaisia kannata huomioida.
Dieetin ja kuntopyöräilyn yhdistelmällä olen laihduttanut kaksi kertaa yli 25 kg alle reilusti alle puolessa vuodessa.
Ai miksi kaksi kertaa? No kun kilot tulevat tuolla vauhdilla korkojen kera takaisin, kun luolamiesvaisto rupeaa vaatimaan takaisin menetettyjä kaloreita.
Tiesin sinänsä oikeaoppiset tavat, mutta kun piti väkisin haluta nopeita tuloksia. Rookie mistake.
Kuntopyörällä on hyvä lämmitellä. Se on hyvä hankinta, jos teet voimaharjoittelua kotona, jumppaat, venyttelet tms. Miksei pelkiltäänkin kuntoiluun, mutta se on vähän tylsä siihen tarkoitukseen.
Vierailija kirjoitti: Mitkäs työttömien kokoontumisajot täällä on menossa?
Harjoittelemme kirjoittamaan viikonpäiviä.
Vierailija kirjoitti: Mihin katosi Antti Hanhivaara?
Muistelen että tv-jutussa oli jotenkin että käveli metsään?
Mulla on mies joka tykkää matkustella
Ylös..