Kuntopyörä laihdutukseen kotona?
Olisi tarve liahduttaa niin olisiko kuntopyörä hyvä? En halua mennä mihinkään kuntosalille polkemaan kun kaikki tuijottaa minua. Eli onko teillä kuntopyörä kotona?
Poljetko?
Paljonko poljet?
Minkälainen pyörä?
Kommentit (643)
Palstahullut on siirretty muihin tehtäviin.
Vierailija kirjoitti:
Jos on suuri pylly, istuin voi painaa hankalasti
Painaa myös luisevaa pyllyä.
Tulen hyväosaisesta perheestä ja olen itse myös hyväosainen. Miksi se on niin vaikea ymmärtää?
Kotona olevassa kuntoilulaitteessa on se ehdottoman hyvä puoli, että kuntoiluun ryhtymisen kynnys madaltuu tosi paljon: ei tarvitse huomioida säätä, vessahätää, varusteita, voi hypätä pyörän selkään vaikka vartiksi sopivassa välissä, ja toisin kuin liikenteessä, kuntopyörällä voi katsoa tv:tä ja kuunnella mitä mielii, eikä tarvitse tarkkailla ympäristöä. Kotona olet myös aina perillä, eikä tarvitse jaksaa polkea takaisin. :D
On ihan höpöhöpöä väittää, että kuntopyörä jäisi kaikilla vain koristeeksi. Kannattaa vertailla vaihtoehtoja, että löydät itsellesi sopivan pyörän ja sitten vaan pidät polkemisen mukana arjessa, niin eipä ehdi pyörä pölyttyä ja kestävyyskunto kasvaa. Liikunnasta tuleva hyvä olo ja hiki motivoivat myös kevyempään ruokavalioon, joten laihdut paremmin.
Mä hankkisin mielelläni kotiin kuntopyörän tai crossarin, mutta ei oikein ole sopivaa paikkaa sille. Pyöräilen ja crossailen nyt salilla äänikirjat seuranani. Joskus jos väsyttää ajatus kunnon salitreenistä, saatan jäädä vain vaikka tunniksi polkemaan. Joskus jos on aika kortilla tai väsyttää, teen kotona jonkun treenin käsipainojen ja kuminauhojen kanssa telkkaria katsellen. Olen sitä mieltä, että mikä tahansa treeni on parempi vaihtoehto kuin ettei tekisi mitään.
Annat tyhmän kuvan itsestäsi jos kiellät ymmärtäväsi täysin selkeitä asioita.
Viha minua kohtaan on pöyristyttävää!
Älä unta nää. Mikään liikunta ei sinua yksinään laihduta. Se on kiinni 90% siitä mitä suuhusi laitat ja kuinka paljon.
Ei ole kuntopyörää tai muuta laitetta, mutta jos tällaisen päättäisin ostaa ostaisin crosstrainer-laitteen
Uus päivä on armo uus voi taivas voi taivas tieräkkös ronna mitä