Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin täysin seksittömän parisuhteen

Vierailija
26.03.2023 |

Joka olisi kuitenkin romanttinen ja rakastava eli ei mikään kämppissuhde. Onko sellaista haluavia miehiä olemassa? Kaikki tähän asti tapaamani ovat pitäneet haluttomuuttani lähinnä henkilökohtaisena loukkauksena.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin onnistuu, mutta jos etsisitkin ystävyyssuhdetta, niitä luultavasti löytyisi tai vaikka yksi. Miksi seksitön parisuhde?

Haluaisin suhteen, jossa olisi molemminpuolista ihastumista ja rakastumista, suutelua, sylikkäin oloa, sitoutumista ja kumppanuutta. Vain ilman seksiä, joka tuntuu suunnilleen kaikkien muiden mielestä tulevan "paketin mukana". En siis etsi pelkkää ystävyyttä.

Ap

Mies ei vain toimi noin. Tuo läheisyys, suukottelu jne nostaa Veitikan pystyyn. Sitä jomottaa ja pakottaa, jos ei laukaise. Ehkä hoitelet suulla tai kädellä sen puolen, muuten en suostuisi moiseen.

Valistaa, M

Vierailija
42/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin onnistuu, mutta jos etsisitkin ystävyyssuhdetta, niitä luultavasti löytyisi tai vaikka yksi. Miksi seksitön parisuhde?

On sairasta, että sitä pidetään outona, jos joku/jotkut eivät halua seksiä. Ihan kuin se olisi jotenkin epänormaalia. 

En minä pidä sitä sairaana enkä outona, kysyin vain syytä siihen. Itse olen elänyt ilman seksiä mieheni kuoleman jälkeen 12v sitten ja hyvin menee. Seksi ei ole perustarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monen ns. aseksuaalinaisen mies on henkisesti tai fyysisesti epämiellyttävä? Tai toisinpäin?

Outo kysymys. Ei aseksuaaliksi muututa, sellaisia ollaan syntymästä tai lapsuudesta lähtien. Eikö se usein liity neuroepätyypillisyyteen, harvemmin postnataalitraumaan.

Miehistä ei juuri aseksuaaleja löydy ihan fysiologian puolesta. Ehkä 0.0001% joilla on sitten muitakin vaivoja / geenivirheitä. Eli semmoisia joita ei ole tarkoitettu lisääntymään muutenkaan.

Vierailija
44/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monen ns. aseksuaalinaisen mies on henkisesti tai fyysisesti epämiellyttävä? Tai toisinpäin?

No, tuntemani aseksuaali pariskunta on paljon miellyttävämpiä kuin naapurini pariskunta, jotka hässivät äänistä päätelleen joka yö.

Juomalasi seinän ja korvan välissä kuuntelet ja kadehdit :D

Kokeile korvatulppia. Seksi on normaalia elämää, muiden seksin salakyylääminen perversio.

Kuka sanoi, että seksi ei olisi normaalia elämää? Myös seksin harrastamatta oleminen on normaalia elämää. 

Vierailija
45/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin suhteen, jossa olisi molemminpuolista ihastumista ja rakastumista, suutelua, sylikkäin oloa, sitoutumista ja kumppanuutta. Vain ilman seksiä, joka tuntuu suunnilleen kaikkien muiden mielestä tulevan "paketin mukana". En siis etsi pelkkää ystävyyttä.

Ap

Mutta miksi seksitön?

Koska ei halua seksiä? Mikä sulla nyt ei mene sinne kaaliin? Oletko jotenkin vajaa?

Vierailija
46/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies ei vain toimi noin. Tuo läheisyys, suukottelu jne nostaa Veitikan pystyyn. Sitä jomottaa ja pakottaa, jos ei laukaise. Ehkä hoitelet suulla tai kädellä sen puolen, muuten en suostuisi moiseen.

Valistaa, M

Sinä et toimi noin, älä yleistä kaikkia. On meitä aseksuaaleja miehiäkin olemassa.

Vierailija
47/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki keski-iän ylittänyt miesystävä! Ei pelkoa seksistä..:

Tämä ei toimi. Mies haluaa, vaikka ikää on reippaasti yli 60v. Itse en niin välittäisi.

Voidaanhan sitä sopia, että harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ma, ke ja la. Tämä on reilua ja hyvä parisuhteen kannalta. Seksipäivinä voi ottaa rennommin, vähemmän kotitöitä ja stressiä. Jos kumppani huolehtii itsestään ja hygiesniastaan ja on miellyttävä ja mukava, seksi on 90 % mukavaa ja hauskaa. Lisäksi pieni leikkiminen virkistää.

Voihan toista tyydyttää monin tavoin.

Ei, seksi ei saa olla yksi kotitöistä.

Miksei?

Minä koen lapsenhoidon tietyllä tavalla työnä. Kotityöt ovat minulle työtä. Siivoan esim. joka päivä 45 min. Se on minulle velvollisuus. Teen ruokaa ja käyn kaupassa, koska koen sen työnä minulle.

Miksei parisuhde voisi olla työtä? Sen asian tiedostaminen, että miehen pitää purkaa paineita esim. kolme kertaa viikossa, jotta on onnellinen. Toisen erilaisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen. Voin auttaa kumppaniani. Kun kumppanini on tyytyväinen, minäkin olen tyytyväinen, koska kotona on harmonia.

Voi hevon he le vet ti, ehta oikeistokristilliskonservatiivin märkä uni :D Kai äijä edes maksaa sulle eläkevakuutus- ja sairausvakuutusmaksuja "työstä"? Onko vapaat ja vuosilomat, vai hoituuko ne Suviseurareissulla, jossa ukko pämppää ja sinä "teet työtä"?

Mitä sulle jää käteen jos eroatte tai puoliso kuolee? Ei mitään.

Vierailija
48/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuntemani aseksuaali pariskunta on paljon miellyttävämpiä kuin naapurini pariskunta, jotka hässivät äänistä päätelleen joka yö.

Kokeile korvatulppia. Seksi on normaalia elämää, muiden seksin salakyylääminen perversio.

Kuka sanoi, että seksi ei olisi normaalia elämää? Myös seksin harrastamatta oleminen on normaalia elämää. 

Parisuhteessa harrastetaan seksiä. Tai ei ole suhdetta. Ainakaan kohta.

Vierailija
49/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valistaa, M

Siinä tapauksessa ei ihme, että sinkkutaloudet kasvaa ja naiset eivät halua enää pariutua. Olette oksettavia.

Vierailija
50/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valistaa, M

Sinä et toimi noin, älä yleistä kaikkia. On meitä aseksuaaleja miehiäkin olemassa.

Poista mies -sana tuosta lauseesta.

Vierailija
51/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On sairasta, että sitä pidetään outona, jos joku/jotkut eivät halua seksiä. Ihan kuin se olisi jotenkin epänormaalia. 

En minä pidä sitä sairaana enkä outona, kysyin vain syytä siihen. Itse olen elänyt ilman seksiä mieheni kuoleman jälkeen 12v sitten ja hyvin menee. Seksi ei ole perustarve.

Miehelle se on. Eturauhanen ei vain sammu eikä sitä voi pistää pauselle. Tämän kun naiset ymmärtäisivät - miehen on PAKKO laueta tietyin väliajoin. Tai tietty voi selibaatissa ajaa itsensä hulluuden rajamaille tai aiheuttaa itselleen eturauhassyövän. Ihan oikeasti: ne siittiöt elävät vain tietyn aikaa ja sitten kuolevat - jos et niitä sieltä vapauta, siittiöt kuolevat kivesten sisään ja alkavat aiheuttaa DNA-vahinkoja, joka tarpeeksi pitkittyessään johtaa syöpään, todennäköisimmin eturauhassyöpään, joka on miesten yleisin syöpä. Me ei voida olla laukeamatta, piste. Ja väkisin ollessa sillä on VAKAVAT terveydelliset seuraukset.

Ei mekään ymmärretä miltä hitolta kuukautiset tuntuu joten älkää pliis tulko selittämään miten meidän kalu toimii. Vähän sama kun sanoisi että oleppas nyt ilman kuukautisia vaikka 4kk ettei tarvi pestä pyykkiä, jooko. 

Vierailija
52/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä niin kamalaa? Ei ole mitään parempaa kuin orgasmin saaminen, mieluiten oman rakkaan avittamana. Säälittää niin kovasti nämä jotka jäävät ulos isoimmasta nautinnosta minkä omalla keholla saa aikaiseksi.

Onneksi on hyväkroppainen, seksikäs vaimo joka haluaa joka päivä.

Ei kai siinä mitään kamalaa ole. Jotkut asennot tuntuvat epämiellyttävältä pökkimiseltä. Joillekin naisille tulee helposti tulehduksia. Jotkut lääkkeet estävät orgasmin saamisen, se tuntuu kivuliaalta.

Vierailija
53/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan aseksuaaleja miehiäkin olemassa, mutta heitä on selkeä vähemmistö, joten löytäminen saattaa olla hankalaa, mutta ei mahdotonta. En oikein osaa auttaa :/ Itselläni on todella epäseksuaalinen parisuhde. Harrastamme seksiä ehkä 2 kertaa vuodessa, joten täysin seksittömästä ei voi puhua:D Oli tuurista kiinni, kun tapasin tämän mieheni 8 vuotta sitten. Olimme alkuhuuman pauloissa erotuksella, että seksiä ei tuolloinkaan ollut yhtään sen enempää :) Ihmiset ovat erilaisia. 

Varmaan lisääntyy koko ajan kun miesten lihominen muuttaa fysiologiaa ja heikentää lipidoa, ei pullapoikia paneta

Vierailija
54/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa harrastetaan seksiä. Tai ei ole suhdetta. Ainakaan kohta.

Mulla on ollut jo 10 vuotta parisuhde - ilman seksiä. Ihan sama, kuinka paljon inttäisit tuota agendaasi ei muuta sitä asiaa, että ihmiset ovat erilaisia. Ja sekös sinua harmittaa, eivät mukaudu siihen muottiin, johon sinä heidät haluaisit tunkea. 

Vierailija
55/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ilman seksiä on puhdasta miehen hyväksikäyttöä ja sitä kutsutaan jo friedzonella olemiseksi kun sielläkin joutuu huomioimaan naista kuin parisuhteessa ja siellä joutuu tekemään naiselle asioita eikä siittä saa mitään kiitosta

Vierailija
56/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelle se on. Eturauhanen ei vain sammu eikä sitä voi pistää pauselle. Tämän kun naiset ymmärtäisivät - miehen on PAKKO laueta tietyin väliajoin. Tai tietty voi selibaatissa ajaa itsensä hulluuden rajamaille tai aiheuttaa itselleen eturauhassyövän. Ihan oikeasti: ne siittiöt elävät vain tietyn aikaa ja sitten kuolevat - jos et niitä sieltä vapauta, siittiöt kuolevat kivesten sisään ja alkavat aiheuttaa DNA-vahinkoja, joka tarpeeksi pitkittyessään johtaa syöpään, todennäköisimmin eturauhassyöpään, joka on miesten yleisin syöpä. Me ei voida olla laukeamatta, piste. Ja väkisin ollessa sillä on VAKAVAT terveydelliset seuraukset.

Ei mekään ymmärretä miltä hitolta kuukautiset tuntuu joten älkää pliis tulko selittämään miten meidän kalu toimii. Vähän sama kun sanoisi että oleppas nyt ilman kuukautisia vaikka 4kk ettei tarvi pestä pyykkiä, jooko. 

Ehkä näin, mutta ei siihen eturauhasen hoitoon vastakkaista sukupuolta tarvita.

Vierailija
57/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Valistaa, M

Poista mies -sana tuosta lauseesta.

Selvän teki. Olet selkeästi älykkyysosamäärältäsi jotenkin vajavainen. Tämä viimeistään todisti sen. En väittele tollojen kanssa, se on kuin hakkaisi päätään seinään, loputon suo.

Vierailija
58/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki keski-iän ylittänyt miesystävä! Ei pelkoa seksistä..:

Tämä ei toimi. Mies haluaa, vaikka ikää on reippaasti yli 60v. Itse en niin välittäisi.

Voidaanhan sitä sopia, että harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ma, ke ja la. Tämä on reilua ja hyvä parisuhteen kannalta. Seksipäivinä voi ottaa rennommin, vähemmän kotitöitä ja stressiä. Jos kumppani huolehtii itsestään ja hygiesniastaan ja on miellyttävä ja mukava, seksi on 90 % mukavaa ja hauskaa. Lisäksi pieni leikkiminen virkistää.

Voihan toista tyydyttää monin tavoin.

Ei, seksi ei saa olla yksi kotitöistä.

Miksei?

Minä koen lapsenhoidon tietyllä tavalla työnä. Kotityöt ovat minulle työtä. Siivoan esim. joka päivä 45 min. Se on minulle velvollisuus. Teen ruokaa ja käyn kaupassa, koska koen sen työnä minulle.

Miksei parisuhde voisi olla työtä? Sen asian tiedostaminen, että miehen pitää purkaa paineita esim. kolme kertaa viikossa, jotta on onnellinen. Toisen erilaisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen. Voin auttaa kumppaniani. Kun kumppanini on tyytyväinen, minäkin olen tyytyväinen, koska kotona on harmonia.

Voi hevon he le vet ti, ehta oikeistokristilliskonservatiivin märkä uni :D Kai äijä edes maksaa sulle eläkevakuutus- ja sairausvakuutusmaksuja "työstä"? Onko vapaat ja vuosilomat, vai hoituuko ne Suviseurareissulla, jossa ukko pämppää ja sinä "teet työtä"?

Mitä sulle jää käteen jos eroatte tai puoliso kuolee? Ei mitään.

Minulla on omaa rahaa takana, elän osingoilla. Jos mies on tarpeeksi miellyttävä, otan sen elämääni. Ei kukaan ole maksamassa mitään. Tosin kyllä jos hoidan taloutta ja siivoan, käyn kaupassa, laitan ruokaa, ja seksipäivät jne. lasken sen puolipäiväiseksi työksi. Odotan siitä jonkinlaista korvausta. En tee ilmaiseksi.

Pämppääminen on epämiellyttävää, en halua olla epämiellyttävän miehen kanssa.

Vierailija
59/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aseksuaalit voivat tyydyttää itsensä väliajoin, mutta eivät halua muita ihmisiä.

Vierailija
60/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä näin, mutta ei siihen eturauhasen hoitoon vastakkaista sukupuolta tarvita.

Ei niin. Kuten ei seksittömään elämäänkään tarvita toista ihmistä, sitä voi elää yksinkin.