Muita, jotka heräsivät hetki sitten ja juovat aamukahvia?
Kommentit (15)
En kyllä ymmärrä kahvin juontia. Pitääkö se pää sekoittaa kofeiinilla heti aamusta. Hajun takia en ole maistanutkaan.
Heräsin tunti sitten. Toinen kahvimukillinen menossa. Ensimmäisen mukillisen jälkeen imuroin. On tässä siis jotain saanut aikaiseksi. Kauppaan olisi tarkoitus lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin tunti sitten. Toinen kahvimukillinen menossa. Ensimmäisen mukillisen jälkeen imuroin. On tässä siis jotain saanut aikaiseksi. Kauppaan olisi tarkoitus lähteä.
Juotko niitä "kusipotan" kokoisia mukillisia? Koskaan en ole tajunnut tuota tapaa. Minulle riittää kupillinen, joka on puolitoista desiä.
Heräsin hetki sitten jo kolmannen kerran tänään. Vapaapäivänä on ihana torkahdella.
Kolme tuntia sitten join aamukahvin ja söin kaurakeksin. Sitä ennen söin aamupuuron. Kahvi tyhjään mahaan ja ilman kahvileipää saa voimaan lähes pahoin.
Mulla on mutteripannu, josta tulee 4 kuppia. Tuon kun aamulla vetää, niin herää kyllä.
En osaa päättää nousebko ja herään kunnolla. Unta takana 3 tuntia. nyt näköjään närästääkin. Haluisin juoda ekaksi pienen kahvikupillisen mutta ei varmaan voi, ku nyt jo näin. Tarttisin kahvia etenkii jos aion herätä 3 h jälkeen. Joten. <en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä kahvin juontia. Pitääkö se pää sekoittaa kofeiinilla heti aamusta. Hajun takia en ole maistanutkaan.
Tietenkin pitää. Kuka nyt kahvin mausta tykkäisi? Jokainen käyttää sitä pärinöiden takia. En tiedä ketään, joka joisi kofeiinitonta päivittäin useita kuppeja, vaikka ne ovat nykyään niin aidon makuisia, että sokkotestissä ei erota kumpaa juo.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on mutteripannu, josta tulee 4 kuppia. Tuon kun aamulla vetää, niin herää kyllä.
Neljä kupillista on minulle koko vuorokauden kahvimäärä.
Minä heräsin äsken myös. Heräsin jo aiemmin mutta päätin nukkua vielä jonkin aikaa ja menikin varmaan 4 tuntia :D
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäisit jos joisit.
Lääkäri kirjoitti, että vesi lasillinen heti aamusta herättää parhaiten. Olen kuullut tuon asian aikaisemminkin ja olen samaa mieltä. Tietysti sen jälkeen pari kuppia ( mukia) kahvia hitaasti herättelee. Koskaan ei kiirettä tosin poikkeus vahvistaa säännön.
Täällä yksi. Heräsin kolmisen tuntia sitten ja join silloin aamukahvit. Joka aamun rutiineihin minullakin kuuluu aamukahvit.