Huomenta! Miten vietät sunnuntaitasi?
Kommentit (57)
Torpan imurointi puuron hautuessa ja uunin lämmetessä. Sitten karjalanpiirakoiden paistaminen ohjelmassa.
Ikää kohta kuuskymmentä
Tulin juuri 15km lenkiltä ja nyt teen suursiivouksen. Sitten käyn avannossa ja saunon.
Siivoamme ensin mieheni kanssa ja loppu ajan pelaamme yhdessä League of Legends pc-peliä :)
Ikää meillä on 28-vuotta.
Vien hoidossa olleen koiran kotiinsa, käyn parilla kirpparilla, illalla siivoan. Ikä 60v.
Tiiä häntä. Elän ja hengitän ( toistaiseksi ). Kivaa sunnuntaita kaikille 😇
Piti käydä markkinoilla, mutta tuo sää ei houkuttele joten ei varmaan mennä.
Autotkin ihan jäässä ja ovet ei aukee. Yritetään nyt saada kuskin ovet auki ja körötellään kaupan lämpimään halliin sulattamaan ne.
Sen jälkeen voikin aloittaa päivällisen teon. Lihapataa tänään tiedossa. Saa hautua uunissa pitkään miedolla lämmöllä.
Loppupäivä sit varmaan telkkaria.
Töihin tästä pitäisi lähteä.
Miten ikä vaikuttaa tähän? Olen yli 50v.
Taidan mennä keittiöön kokkaamaan, jatkan myöhemmin päivällä sitä. Puolitusinaa sapuskapaketti pakkaseen on ajatus. Sitten nukkua. Riippuu tietysti voinnista ja jaksamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon suorittajia. Ettekö osaa olla tekemättä mitään?
Ei kaikkien viikkorytmi ole sama.
Itselläni sunnuntai on lepopäivä ja olen sunnuntaisin usein myös väsynyt. Lauantaita vietän torstaina, koska en jaksa suorittaa viittä päivää putkeen ja olen huomannut paremmaksi pitää ADHD-lääkkeestä taukoa nopeammassa sykkeessä.
Sunnuntaihin kuuluu kevyt, palauttava aerobinen kuntopyörällä, ehkä Netflixiä sen kanssa. Nettisurffailussa saattaa mennä loppupäivä hyvistä aikeista huolimatta. Saatan kuvitella tekeväni ruokaa ensi viikoksi, mutta yhtä hyvin voi olla, etten jaksa.
On ollut ajatuksissa käydä lapsen luona, kun on ikävä hänen koiraansa. Mutta en tiedä saanko sitäkään aikaiseksi.
Menen kohta takaisin sänkyyn lukemaan. Puolilta päivin jotain kevyttä lounasta ja sen jälkeen salille ja kauppaan. Illalla hiusten pesu+kasvonaamio ja jos jaksan, niin voisin katsoa jonkun leffan suoratoistopalvelusta. Ikää 50 v.
Älkää valehdelko. Täällä me kaikki velttoilemme ja vuotemme virtana vierivi pois.
Töissä. Iällä ei ole merkitystä.