Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en oo koskaan ymmärtänyt ihmistä joka valittaa 10 vuotta putkeen omasta kumppanistaan mutta ei tee asialle mitään

Vierailija
26.03.2023 |

Te voitte tehdä muutoksen omiin asioihin, kai te ymmärrätte sen?
Tai tätä exien pilkkaamista mitä tapahtuu palstalla usein, te olitte niiden ihmisten kanssa. Ei kukaan pakottanut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalleta ottaa riskiä on syynä - kumppani onnistunut nujertamaan tahdon pelottelulla.

Vierailija
2/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä kumppania tai exää pilkatessaan monikin käsitä pilkkaavansa ihan itseään. Että näin tyhmä ja säälittävä minä olen, kun roikun/roikun tällaisen ihmisen kanssa, jota saa holhota kuin lasta tai joka tulee ja haistattaa kättä jolla kaiveli juuri muniaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät kaikki ole olleet 10 vuotta, ehkä pari tai ei sitäkään. Osa ei pilkkaa, vaan kertoo miten kävi. Ero on joskus hyvä ratkaisu, jos toinen on ilkeä / piinaava. 

Vierailija
4/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuule...ei sun kai tarvitse ymmärtääkään muitten juttuja.

Hoida vaan oma tonttisi.

Stressaat vähempi🙂

Vierailija
5/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhriutuminen on selviytymissrategia siinä missä muutkin srategiat. Haetaan kolmansilta osapuolilta hyväksyntää ja kaikki paha on aina puolison syytä.

Vierailija
6/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään parittelukumppania, vaan myös työkumppaneita ym. ihmissuhteita valitetaan kaikille muille kuin asianosaisille.

Vierailija
7/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme vinkuiitoja

Vierailija
8/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään suhde ei ole täydellinen vaan jokaisessa on omat vikansa. Hyvä sinulle, jos olet löytänyt sen yksisarvisen, jonka kanssa ei ole mitään yhtään kärhämää koskaan.

Vierailija
9/9 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että tuollaiset tapaukset on pienituloisia naisia. Vaikka vihaisivat puolisoaan, saavat hänen kauttaan paremman elintason ja jotain hassua turvaa asioiden hoitamiseen (ihan kuin nykyään mikään olisi niin vaikeaa itsekään, vaikka se auto, niin kyllä mulla sinkkunaisena on auto, hyvää palvelua tulee huollossa ja rengashotellissa, ei tarvi olla parisuhteessa tekijän kanssa).

Elämä on valintoja, mutta on kyllä rasittava kuunnella sellaista valitusta, jos henkilö kuitenkin ihan itse päättää suhteessa olla. Eri asia sitten joku väkivaltainen alistaja, jolloin nainen voi tarvitakin apua suhteesta irtautumiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi