Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin täysin seksittömän parisuhteen

Vierailija
26.03.2023 |

Joka olisi kuitenkin romanttinen ja rakastava eli ei mikään kämppissuhde. Onko sellaista haluavia miehiä olemassa? Kaikki tähän asti tapaamani ovat pitäneet haluttomuuttani lähinnä henkilökohtaisena loukkauksena.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, seksitön suhde on kämppissuhde. Aivan turhaan yrität itsellesi todistella jotain muuta.

Ei tulisi mieleenkään suukotella, halia ja hellitellä kämppistäni. Oletko pösilö?

Nää tyypit, jotka väittävät seksittömän suhteen olevan "kämppissuhde" ovat heitä, seksiriippuvaisia ihmisiä, jotka eivät osaa ajatella, että tuon riippuvuuden ulkopuolella on muitakin tunteita kuin vain ylitsepääsemätön seksin himo. Ovat juuri niitä oksettavia ruinaajia suhteissa.

Totta. Ex-mieheni oli tällainen. Tyrmäsi täysin seksittömät parisuhteet, ruinasi itse useamman kerran päivässä - joka päivä. Mitään ei voinut tehdä ilman, että sen olisi pitänyt johtaa seksiin. En voinut edes halata ilman, että oli tarraamassa takapuolesta. Lopulta sain tarpeekseni ja heivasin ukon pihalle. Nyt on mies, joka harvoin haluaa seksiä ja elämämme on hyvää ja itse saan olla sellainen kuin olen. Hellyyttä meillä on päivittäin.

Vierailija
22/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, seksitön suhde on kämppissuhde. Aivan turhaan yrität itsellesi todistella jotain muuta.

Ei tulisi mieleenkään suukotella, halia ja hellitellä kämppistäni. Oletko pösilö?

Ja sinä olet sitä mieltä ettei yhdestäkään "kämppissuhteesta" ole tullut oikeaa suhdetta? Varsinkin jos kämppiksinä on mies ja nainen. Pumpulissako elät?

Ja tuolla eka kommentillani tarkoitin sitä että, jos eletään parisuhteessa ilman seksiä, niin se on silloin kämppissuhde. Ja en ole pösilö, 58 vuotias elämää nähnyt nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impotentti pitäisi löytää.

Vierailija
24/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki keski-iän ylittänyt miesystävä! Ei pelkoa seksistä..:

Kuinka paljon täytyy olla yli keski-iän. Mies on 69 eikä vietti ole häneltä vähentynyt. Eikä kyky.

Vierailija
25/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin a-seksuaali ryhmä.Alaston Suomi kannattaa kanssa vilkaista.Demi seksuaaleille oli muistaakseni ryhmiä.

Vierailija
26/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei toimi. Mies haluaa, vaikka ikää on reippaasti yli 60v. Itse en niin välittäisi.

Voidaanhan sitä sopia, että harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ma, ke ja la. Tämä on reilua ja hyvä parisuhteen kannalta. Seksipäivinä voi ottaa rennommin, vähemmän kotitöitä ja stressiä. Jos kumppani huolehtii itsestään ja hygiesniastaan ja on miellyttävä ja mukava, seksi on 90 % mukavaa ja hauskaa. Lisäksi pieni leikkiminen virkistää.

Voihan toista tyydyttää monin tavoin.

Vierailija
27/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impotentti pitäisi löytää.

Ei automaattisesti auta. Jotkut ovat kuitenkin haluamassa lerpulleen suuhoitoa tai vähintäänkin tunkemassa sormiaan naisen jalkoväliin, kun seksiä tekee mieli tai ainakin pitää todistella miehisyyttään.

Vierailija
28/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet sitä mieltä ettei yhdestäkään "kämppissuhteesta" ole tullut oikeaa suhdetta? Varsinkin jos kämppiksinä on mies ja nainen. Pumpulissako elät?

Ja tuolla eka kommentillani tarkoitin sitä että, jos eletään parisuhteessa ilman seksiä, niin se on silloin kämppissuhde. Ja en ole pösilö, 58 vuotias elämää nähnyt nainen.

Ei, olet ahdasmielinen täti, joka ei ole tuohon ikään mennessä ymmärtänyt, että ihmiset ovat erilaisia. Surullista.

Vierailija
29/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei toimi. Mies haluaa, vaikka ikää on reippaasti yli 60v. Itse en niin välittäisi.

Voidaanhan sitä sopia, että harrastetaan seksiä vaikka kolme kertaa viikossa ma, ke ja la. Tämä on reilua ja hyvä parisuhteen kannalta. Seksipäivinä voi ottaa rennommin, vähemmän kotitöitä ja stressiä. Jos kumppani huolehtii itsestään ja hygiesniastaan ja on miellyttävä ja mukava, seksi on 90 % mukavaa ja hauskaa. Lisäksi pieni leikkiminen virkistää.

Ei, seksi ei saa olla yksi kotitöistä.

Vierailija
30/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan monen ns. aseksuaalinaisen mies on henkisesti tai fyysisesti epämiellyttävä? Tai toisinpäin?

Vierailija
31/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin onnistuu, mutta jos etsisitkin ystävyyssuhdetta, niitä luultavasti löytyisi tai vaikka yksi. Miksi seksitön parisuhde?

On sairasta, että sitä pidetään outona, jos joku/jotkut eivät halua seksiä. Ihan kuin se olisi jotenkin epänormaalia. 

On se epänormaalia. Parisuhde on olemassa seksuaalisuutta varten. Mikäpä muu ventovieraita ihmisiä yhdistäisi? Suhteen alkusyy on keskinäinen intohimo, joka vähitellen laantuu kädestäpitelyksi, joillain neljässäkympissä, toisilla yhdeksässäkympissä.

Kädestäpitelysuhteen voi rakentaa vaikka oman sisaruksen kanssa ja siinä toimii sitten liimana esim. yhteinen elämän tai ihmisten pelko, yhteinen trauma, perintöomaisuuden kyylääminen yhdessä tai joku outo harrastus. Näitäkin suhteita tiettävästi on. Minä tunnen noin 70-vuotiaat sisarukset, joita kaikki luulivat aviopariksi. Toinen on toisen omaishoitaja.

Vierailija
32/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan monen ns. aseksuaalinaisen mies on henkisesti tai fyysisesti epämiellyttävä? Tai toisinpäin?

No, tuntemani aseksuaali pariskunta on paljon miellyttävämpiä kuin naapurini pariskunta, jotka hässivät äänistä päätelleen joka yö.

Vierailija
33/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, seksi ei saa olla yksi kotitöistä.

Miksei?

Minä koen lapsenhoidon tietyllä tavalla työnä. Kotityöt ovat minulle työtä. Siivoan esim. joka päivä 45 min. Se on minulle velvollisuus. Teen ruokaa ja käyn kaupassa, koska koen sen työnä minulle.

Miksei parisuhde voisi olla työtä? Sen asian tiedostaminen, että miehen pitää purkaa paineita esim. kolme kertaa viikossa, jotta on onnellinen. Toisen erilaisuuden ymmärtäminen ja hyväksyminen. Voin auttaa kumppaniani. Kun kumppanini on tyytyväinen, minäkin olen tyytyväinen, koska kotona on harmonia.

Vierailija
34/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä seksissä niin kamalaa? Ei ole mitään parempaa kuin orgasmin saaminen, mieluiten oman rakkaan avittamana. Säälittää niin kovasti nämä jotka jäävät ulos isoimmasta nautinnosta minkä omalla keholla saa aikaiseksi.

Onneksi on hyväkroppainen, seksikäs vaimo joka haluaa joka päivä.

Vierailija
35/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin onnistuu, mutta jos etsisitkin ystävyyssuhdetta, niitä luultavasti löytyisi tai vaikka yksi. Miksi seksitön parisuhde?

On sairasta, että sitä pidetään outona, jos joku/jotkut eivät halua seksiä. Ihan kuin se olisi jotenkin epänormaalia. 

On se epänormaalia. Parisuhde on olemassa seksuaalisuutta varten. Mikäpä muu ventovieraita ihmisiä yhdistäisi? Suhteen alkusyy on keskinäinen intohimo, joka vähitellen laantuu kädestäpitelyksi, joillain neljässäkympissä, toisilla yhdeksässäkympissä.

Kädestäpitelysuhteen voi rakentaa vaikka oman sisaruksen kanssa ja siinä toimii sitten liimana esim. yhteinen elämän tai ihmisten pelko, yhteinen trauma, perintöomaisuuden kyylääminen yhdessä tai joku outo harrastus. Näitäkin suhteita tiettävästi on. Minä tunnen noin 70-vuotiaat sisarukset, joita kaikki luulivat aviopariksi. Toinen on toisen omaishoitaja.

Mikä ylivertainen ihminen sinä olet kertomaan mikä on normaalia? Sinun "normaalisi" on jollekkin toiselle ihan epänormaali asia. Se, että sinä koet sen näin, ei ole totuus. Se, että sinä koet sen näin, ei tarkoita, että muutkin kokevat sen siten. Herää nyt jo tuosta ylivertaisuuden harhastasi.

Vierailija
36/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys. Ei aseksuaaliksi muututa, sellaisia ollaan syntymästä tai lapsuudesta lähtien. Eikö se usein liity neuroepätyypillisyyteen, harvemmin postnataalitraumaan.

Vierailija
37/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olen sinkku. Nämä seksin tuputtajat tässä ketjussa ovat aivan kipeitä

Vierailija
38/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin suhteen, jossa olisi molemminpuolista ihastumista ja rakastumista, suutelua, sylikkäin oloa, sitoutumista ja kumppanuutta. Vain ilman seksiä, joka tuntuu suunnilleen kaikkien muiden mielestä tulevan "paketin mukana". En siis etsi pelkkää ystävyyttä.

Ap

Mutta miksi seksitön?

Vierailija
39/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, tuntemani aseksuaali pariskunta on paljon miellyttävämpiä kuin naapurini pariskunta, jotka hässivät äänistä päätelleen joka yö.

Juomalasi seinän ja korvan välissä kuuntelet ja kadehdit :D

Kokeile korvatulppia. Seksi on normaalia elämää, muiden seksin salakyylääminen perversio.

Vierailija
40/134 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä seksissä niin kamalaa? Ei ole mitään parempaa kuin orgasmin saaminen, mieluiten oman rakkaan avittamana. Säälittää niin kovasti nämä jotka jäävät ulos isoimmasta nautinnosta minkä omalla keholla saa aikaiseksi.

Onneksi on hyväkroppainen, seksikäs vaimo joka haluaa joka päivä.

Vaimos feikkaa orgasminsa, ei se vaan sulle sitä kerro. Ja olen saanut orgasmin, useampiakin, mutta mikään ei voita tunnetta, kun esim maistaa jotain todella hyvää tai saa uppoutua mielekkään asian pariin, esim harrastuksen. Rehellisesti, luopuisin mieluummin tästä ah mahtavasta orgasmin tunteesta ennemmin kuin harrastuksestani.