Miten Maria Guzenina pysyy täysin hoikkana vaikka on 54?
Ei istuessakaan yhtään vatsa pullota. Katsoin just IS:n vaalitilaisuuden tubesta. Pelkät geenitkö ratkaisee vai joku ultrakevyt ruokavalio Victoria Beckhamin tyyliin? VB on jo vuosikymmeniä syönyt joka päivä saman aterian: grillattua kalaa ja höyrytettyjä kasviksia. Kun Beckhamin perheessä vietettiin lapsen synttäreitä, muilla oli tavallista kakkua, mutta Victoria-äidillä oli joku vesimelonin palanen joka oli muotoiltu kakun näköiseksi. Edes yhtä kertaa vuodessa ei voi maistaa mitään epäterveellisenä ja lihottavana pidettyä. Kate Middleton on kolmas jolla on rasvaton vyötärö ja hänkin syö vain jotain kasvismehuja yms.
Kommentit (59)
Guzeninahan oli jo nuorena mallin mitoissa työskennellessään TV:ssä.
Minä olen hieman häntä vanhempi. Olen hoikka. Minulla tämä on geeneissä ja samaa arvelen hänellä syyksi.
Heteroseksi, seksi, seksi pitää virkeänä ja kunnossa.
Syömällä vähän. Vielä 50 vuotta kaikki pysyivät hoikkina, riippumatta siitä kuinka vanhoja olivat.
Ei varmaan mussuta pullaa ja muuta mättöä koko ajan.
Itse en laihdu millään. Vaikka en söisi mitään ja joisin vain vettä lihoisin silti. En syö karkkia, pizzaa, hampurilaisia, pastaa, pullaa tai vastaavaa, mutta aina vain lihoan. Rinnat roikkuvat ja pömppömaha on. Vaatteita en oikeastaan edes yritä enää ostaa.
On sitä ikäluokkaa kun piti olla hoikka ja se elämäntyyli jäänyt päälle.
Varmaankin hän elää tervehenkisesti. Ei siihen muuta vaadita. Liikkuu, ei mässäile, ei juopottele ja nukkuu tarpeeksi. Ei tee mitään stressaavaa vuorotyötä tms.
Kun lunta syö ja vettä juo niin ei kakkakaan paljon haise
Julkkiksista kun puhutaan niin Gwyneth Paltrow kertoi syövänsä lounaaksi luuliemen.
Illalliseksi kasviksia koska detox.
mitä se ikä läskeihin vaikuttaa? katkerilla av-mammoilla on paskamaha jo 10-vuotiaana
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hieman häntä vanhempi. Olen hoikka. Minulla tämä on geeneissä ja samaa arvelen hänellä syyksi.
Geenit= syö vähän.
Geenit. Olen 42 ja voin syödä edelleen mitä vaan lihomatta. BMI 19.
Varmastikin liikkuu ja syö terveellisesti?
Kai se enimmäkseen perintötekijöistä johtuu. Itsekin 52-vuotiaana hoikka ja herkkujakin syön lähes päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Syömällä vähän. Vielä 50 vuotta kaikki pysyivät hoikkina, riippumatta siitä kuinka vanhoja olivat.
Ei vaan mun isovanhemmat pysyneet. Varsinkin mummo oli tosi pulska.
Olisiko Maria kasvissyöjä?