Miten Maria Guzenina pysyy täysin hoikkana vaikka on 54?
Ei istuessakaan yhtään vatsa pullota. Katsoin just IS:n vaalitilaisuuden tubesta. Pelkät geenitkö ratkaisee vai joku ultrakevyt ruokavalio Victoria Beckhamin tyyliin? VB on jo vuosikymmeniä syönyt joka päivä saman aterian: grillattua kalaa ja höyrytettyjä kasviksia. Kun Beckhamin perheessä vietettiin lapsen synttäreitä, muilla oli tavallista kakkua, mutta Victoria-äidillä oli joku vesimelonin palanen joka oli muotoiltu kakun näköiseksi. Edes yhtä kertaa vuodessa ei voi maistaa mitään epäterveellisenä ja lihottavana pidettyä. Kate Middleton on kolmas jolla on rasvaton vyötärö ja hänkin syö vain jotain kasvismehuja yms.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hieman häntä vanhempi. Olen hoikka. Minulla tämä on geeneissä ja samaa arvelen hänellä syyksi.
Geenit= syö vähän.
Niin, syön kyllä terveellisesti, mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt, myös useat ylipainoiset syövät samoin. Kyllä hoikkuus on osaksi geeneissä. Painan hiukan yli 50 kg, vaikka olen yli 170 cm. En erityisemmin tarkkaile painoa.
Mutta luultavasti syöt paljon vähemmän, kun se 100kg joka myös syö terveellisesti. Ei riitä, että syö "terveellisesti" jos syö liikaa, eli emnemmän, kuin kuluttaa.
Vaikka söisit pelkkiä herkkuja, mutta kuluttaisit kaiken syömäsi, et lihoisi.
Terveellinen ruokavalio ei ole = hoikka
Luulen, että taustalla on monesti kotoa opittu ruokailu malli, eli syödään enemmän, kun kohtuullisesti. Moni ylipainoinen on ollut koko elämänsä ylipainoinen ja yleensä koko perhe on xxxxl-luokkaa.
Ei kyllä pidä paikkaansa. Moni lihoo vasta aikuisiällä. Minä olen ollut vasta kaksi vuotta ylipainoinen, olen keski-ikäinen. Syömätavat eivät ole muuttuneet, itseasiassa syön vähemmän herkkuja kuin hoikkana. Koskaan en ole nälkää pelännyt päinvastoin, säännöllisesti syöminen on minulle vaikeaa.
Tänään aamulla maitokahvi, marjasmoothie, treeni: zumba 3 h, pala proteiinipatukkaa, banaani ja päivällinen riisiä ja linssipataa 450 kcal. Hoikkana ja nuorempana olisin vielä vetänyt lisäksi juustovoileipiä kasan. Nyt ei voi tuollaisia syödä ollenkaan.
So? Mä olen 60 ja käytän 36 farkkuja.. Syön terveellisesti, en syö hiilareita paljoa, esim en perunaa, pastaa jne , liikun, en polta enkä käytä alkoholia.
Tupakka auttaa, ei tuu niin kovasti nälkä.
Pystyy välttämään syömistä, kun vetää henkoset.
Guzenina on nykyään muutenkin ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen. Paremmat hiukset? Siis lähinnä kampaus. Paremmat kulmakarvat? Jotenkin nuortunut Brysselissä. Hyvä tyyli vaatteissa! Kauniit jalat!
Vaihdevuosi-ikäisenä on aika vaikea laihduttaa. Parempi kun ei päästä itseään lihomaan missään vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin hän elää tervehenkisesti. Ei siihen muuta vaadita. Liikkuu, ei mässäile, ei juopottele ja nukkuu tarpeeksi. Ei tee mitään stressaavaa vuorotyötä tms.
Luut napsahtaa sitten osteoporoosiin.
Se on se syökö enemmän kuin kuluttaa. Ja ennenkaikkea mitä syö.
Vierailija kirjoitti:
mitä se ikä läskeihin vaikuttaa? katkerilla av-mammoilla on paskamaha jo 10-vuotiaana
Noh noh jos lapsena on lihava niin se tuskin on lapsen syytä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En puhu pelkästään hoikkuudesta vaan nimenomaan rasvattomasta vyötäröstä ja vatsan seudusta. Mulla on tuttuja jotka sanoo olevansa hoikkia mutta joilla pullistuu istuessa kumpu vatsalle. Todennäköisesti tämänkään ketjun hoikkuuttaan mainostavilla ei ole yhtä litteä rasvaton vatsa ja vyötärö kuin Guzeninalla, Middletonilla, Beckhamilla. Sellainen nimittäin on harvinaista viisikymppisillä ja sitä vanhemmilla.
Ap
Naisilla kohtu alkaa iän myötä pullottamaan enemmän ulospäin ja siksi usein laihoillakin naisilla tulee semmoinen "pömppis". Iän myötä tulee myös erkaumaakin useille ja varsinkin tietenkin, jos on synnyttänyt ja on tullut erkauma jo silloin niin vatsalihakset alkavat pettää vanhempana. Joillakin varmaan se kohtu ei ala niin paljon pullottaa ja toisilla sitten enemmän. Eli kyse ei välttämättä ole rasvan määrästä kehossa vaan muista fysiolo
Miten se kohtu pullottaa sieltä häpyluun takaa? Kohtu on ei-raskaana olevalla niin pieni, että jää sinne piiloon. Suolikaasut siellä mahassa pullottaa tai hankittu rasvakerros
Miksi sitä pitäisi niin hoikka olla?
Kohtu on häpyluun yläpuolella. Siinä on virtsarakkokin välissä, eikä sekään ei ole täysin häpyluun takana.
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin hän elää tervehenkisesti. Ei siihen muuta vaadita. Liikkuu, ei mässäile, ei juopottele ja nukkuu tarpeeksi. Ei tee mitään stressaavaa vuorotyötä tms.
Varmaan pahin stressivaihe oli,kun erehtyi kihloihin bi:n kanssa
Onko se sitten jotain elämää ettei voi koskaan syödä kakkua tai herkkuja, kuten VB. Minusta ri. Mitä iloa siitä oikein saa jos on luurankovartalo viiskymppisenä, en ymmärrä. Käpertyvät kasaan vanhetessaan. Minä olen ihan tyytyväinen pulleana viisikymppisenä, olenhan yhden lapsen mummokin jo, kyllä mummon täytyy olla pyöreä ja lämmin hahmo, joka paistelee lettuja lapsenlapselle ja uskaltaa syödä niitä itsekin. 😊
Mitä iloa siitä sitten on että on laiha syömättä mitään normaalia ruokaa. Järkyttävää että elämä pyörisi jonkun syömisen ympörillä niin, ettei uskaltaisi syödä kuin jotain hiton smoothieta ja puolikkaan hedelmän päivässä. 😂
Kyllä minä syön mitä haluan, ei ole mitään väliä enää näin vanhemmiten enää kiloilla, ei tässä enää lisääntymisiässä olla ja etsitä pesänrakennuspuuhissa urosta. Tsirp tsirp vaan teille linnunruokaisille, mä korkkaan nyt alkoholijuoman ja teen kohta pizzaa.
N53
Aktiivinen sukupuolielämä on tärkein asia, jos haluaa pysyä hoikkana.
Mun äitini oli tuon ikäisenä niin hoikka, että säikeet näkyi olkalihaksissa ja vatsalihakset melkein kuin fitnesskisaajalla. Teki kovasti (liikaa) raskasta työtä, ja eli lähinnä kahvilla. Eläkkeelle jäätyään on lihonut keskikokoiseksi. Varmaan jos on kiireinen ja syö tosi vähän, pysyy laihana.
Siis joo. Mulla oli mieskandidaatti, jonka kanssa liikkuminen oli kuin vauva olisi mukana. Yhtäkkiä se nälkä iski, ja sitten oli saatava ruokaa ja äkkiä. Ei voisi liikkua muualla kuin ihmisten ilmoilla ilman huolellisia eväitä.