Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Käytän wetlook sukkahousuja päivittäin. Ei erota legingseistä kun että on lavat. Kotiin tullessani vetaisen jalkaan säärystimet ja hupparin yläosaksi rintaliivien kanssa. Miehenikin sanoo et kiva kun kotona noi sukkikset ja taputtelee mun persettä. Oona.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.
Mies.
Vaimo ostelee usein tarjouslaareista kaikenlaisia ja värisiä sukkahousuja. Viimeksi osti yhdet vaaleanvioletit 80 denierin paksuiset. Ei sitten halunnutkaan käyttää niitä, vaan antoi minulle. Tänään vedin ne jalkaan kun oli niin kylmä aamu. Mukavat jalassa, mutta väri on kieltämättä aika villi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.
Mies.
Vaimo ostelee usein tarjouslaareista kaikenlaisia ja värisiä sukkahousuja. Viimeksi osti yhdet vaaleanvioletit 80 denierin paksuiset. Ei sitten halunnutkaan käyttää niitä, vaan antoi minulle. Tänään vedin ne jalkaan kun oli niin kylmä aamu. Mukavat jalassa, mutta väri on kieltämättä aika villi.
Itse pidän 80den punaisia sukkiksia alla ja kotosalla. Mustat säärystimet sopii värin kanssa. Alushousuja en käytä lainkaan, nylon hieroo niiiiin mukavasti kikkeliä ja kiveksiä. M38.
Niin, miksikäs mies ei voisi olla sukkahousuissa ja säärystimissä. Jos tästä saa mielihyvää niin miksi ei. Itse käyn naisten tanssiryhmässä, sukkahousut, trikoot ja säärystimet ihan normit tanssi kamat. Joskus puen ne jo kotoa lähtiessä, kieltämättä yksi ukkeli kyttäsi pitkään kun tankkasin autoa.
Olen nuoresta asti ihaillut naisia jotka ovat nylonissa. Kouluaikoina tiirailin tyttöjä jumppasalissa kun olivat tiukoissa trikoissa ja säärystimissä. Tiukka jumppabody yläosana ja hiukset ponnarilla. Myös valkoiset jumppatossut näyttävät säärystimien kanssa todella seksikkäältä. Kuinka monena iltana runkkailin huoneessani kuvitellen että saisin naida tälläistä tyttöä.
Heräsin aamulla ja laitoin korsetin ja saumasukat, mustan kiiltävän silkki aamutakin. Mieheni toi eileen hienon äitienpäivälahjan, ajattelin että palkitsen hänet hyvällä seksillä. Aamukahvipöydässä hän suorastaan söi minua katseella ja sitten menimme makkariin harrastamaan seksiä. Mieheni on heikkona sukkiksiin ja sukkiin ja kaikkeen kiiltävään ja liukkaaseen. Myöskin lakerikorkokengät saavat häenet kiimaa. Ritu.
Lähden kohta töihin ja laitoin sukkanauhat, sukat ja vaimo vielä napsautti metalisen siveysvyön kiinni. Voi sitä kiiman tunnetta konttori hommissa, mietin usein että mitähän jos asiakkaat tietäisivät, muta puvun alta ei näy mitään. Kotiin pääästyäni laitan sitten säärystimet ja pannan kaulaan. Odotan jumalatartani kiimaisena koska saapuu kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Heräsin aamulla ja laitoin korsetin ja saumasukat, mustan kiiltävän silkki aamutakin. Mieheni toi eileen hienon äitienpäivälahjan, ajattelin että palkitsen hänet hyvällä seksillä. Aamukahvipöydässä hän suorastaan söi minua katseella ja sitten menimme makkariin harrastamaan seksiä. Mieheni on heikkona sukkiksiin ja sukkiin ja kaikkeen kiiltävään ja liukkaaseen. Myöskin lakerikorkokengät saavat häenet kiimaa. Ritu.
Tällaista täytyy alapeukuttaa, onhan viestissä ilmiselvästi keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuussiiven virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen paheksumaa sisältöä! ; )
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista täytyy alapeukuttaa, onhan viestissä ilmiselvästi keskiaikaisuudenpuolueen vanhapiikajaoston kehopositiivisuussiiven virallisen mielensäpahoittamisnäkemyksen paheksumaa sisältöä! ; )
Sama äijä kirjoittelee noita tarinoita jatkuvasti. Helposti löytää ne yksityiskohdat. Joista selviää se
Löysin sissy-kaapistani yhdet uudet verkkosukkahousut, oli mielyttävää eilen pitää varkkujen alla ja yöllä nukkuessa. Tänään oidän töissä myös
Jahve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama äijä kirjoittelee noita tarinoita jatkuvasti. Helposti löytää ne yksityiskohdat. Joista selviää se
Älkääs nyt hyvät ihmiset olko niin tiukkapipoisia. Itse suhtaudun tällä palstalla kirjoittelioihin enemmän huumorilla. Antakaa ihmisten olla luovia ja kirjoitella.
Verkkossukkanainen hiippaili tänään ostarilla kun olin siellä. seksikästä.
Eipä näy sukkiksia kun ilmat lämpeni, mutta kauniita naisia tiukoissa housuissa.
Nuori nainen oli juoksulenkillä tänään valkoisissa polvisukissa ja tiukoissa trikooshortseissa Seksikästä menoa.
Vierailija kirjoitti:
Eipä näy sukkiksia kun ilmat lämpeni, mutta kauniita naisia tiukoissa housuissa.
Kyllä tänään aamusta näkyi yllättävänkin paljon sukkahousuja.
Oli loppuviikosta kuuma nukkua mutta exän jäämistöstä löytyi ihanat tummanruskeat sukkahousut jotka jalassa nukkumisesta tuli viileämpää ja lisäksi seksikkäämpää ja kiihottavampaa. Nyt ovat päivälläkin jalassa
Ohuet stay upsit on kesällä mukavemmat esim: häissä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nuoresta asti ihaillut naisia jotka ovat nylonissa. Kouluaikoina tiirailin tyttöjä jumppasalissa kun olivat tiukoissa trikoissa ja säärystimissä. Tiukka jumppabody yläosana ja hiukset ponnarilla. Myös valkoiset jumppatossut näyttävät säärystimien kanssa todella seksikkäältä. Kuinka monena iltana runkkailin huoneessani kuvitellen että saisin naida tälläistä tyttöä.
Muistan ala-asteelta yhden ulkovoimistelutunnin. Oli kevät ja vielä vähän viileä ilma. Meidän luokan nätein tyttö tuli hyppäämään korkeutta, jalassaan lyhyet urheilushortsit ja niiden alla läpikuultavat, ehkä 40 den sukkahousut. Se oli näky, mistä ei silmiään irti saanut. Että voi tyttö olla seksikäs. Tuota ennen ei luokan tyttöjä ollut juuri nähnyt kun niissä paksuissa puuvillasukkahousuissa.
Aika niukassa vaatetuksessa naiset nyt kun on kuuma.
Ribbisukkikset on makeen näköisiä miehellä samoin kun palmikkosukkikset. Mieheni on jo vuosia käyttänyt näitä. Kuitenkin niin että muut kun minä ei tiedä.