Sukkahousut ja säärystimet.
Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.
Kommentit (606)
Mieheni tulee kiimaiseksi kun kotona olen sukkahousuissa säärystimissä ja isossa T-paidassa. Jossain kohtaa hän sitten hyökkää ja minä saan munaa kovaa.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tulee kiimaiseksi kun kotona olen sukkahousuissa säärystimissä ja isossa T-paidassa. Jossain kohtaa hän sitten hyökkää ja minä saan munaa kovaa.
Hyvä Pentti !
Ootteko käyneet lenkillä pelkissä sukkahousuissa-se on kivaa ja hieroo mukavasti peniksen vartta ja kulkusia, vastaantulijat huomaa yleensä vasta kohdalla että onkin peittävät sukkahousut eikä juoksulegginsit
Vierailija kirjoitti:
Kattimatikainen oli kyllä aika hyvä aikoinaan. Siihen kun olisi repäissyt pepun kohdalle sopivan reiän niin kiima olisi ollut melkoinen.
Kattimatikainen oli tosi seksy, sellasia sukkiksia ja sukkispukuja pitäis löytää jostain
Olen 35 vuotias mies ja pidän huolta kunnostani. Talvella puen 80 den sukkikset ja polvipituiset kompressiosukat ja siihen päälle juoksutikoot lyhyet villasäärystimet. Kukaan ei ole sen kummemmin tuijotellut säärystimiäni, mietin vain että kun tietäisivät mitä alla on. Se on totta että kun kullini on pystyssä alavatsaani vasten nylonissa juostessa niin hankaa kiihottavasti ja joskus jopa laukean sukkiksiin.
Vierailija kirjoitti:
Olen 35 vuotias mies ja pidän huolta kunnostani. Talvella puen 80 den sukkikset ja polvipituiset kompressiosukat ja siihen päälle juoksutikoot lyhyet villasäärystimet. Kukaan ei ole sen kummemmin tuijotellut säärystimiäni, mietin vain että kun tietäisivät mitä alla on. Se on totta että kun kullini on pystyssä alavatsaani vasten nylonissa juostessa niin hankaa kiihottavasti ja joskus jopa laukean sukkiksiin.
Jaa, siis muitakin mun lisäksi, ainoo vaan että noi säärystimet ei tod kiinnosta, mun mielestä epäseksikkäintä ikinä mutta estäähän ne säärikramppeja
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole iänikuiset-valitettavasti, kovin helposti repeilevät ohuemmat laadut ja varsinkin haaroista jos ei ole riittävän isot eli joku koko isompi kuin oikea mitta. Värittömällä kynsilakalla yrittää paikataTäytyisi löytää hinta/laatusuhteelta kestävät !
Lidl 1,60€
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö monet miehet muuten sukkahousuja. Vaatteiden alla tai muuten ? Millaisia ?
20-80 den kelistä riippuen. Ohuemmat ihonväriset, paksummat mustat.
Tää on muuten nouseva trendi teinimiehillä olen pannut merkille sukkahousuja paljon heillä
Olen käyttänyt sukkahousuja jo teini ajoista, tunnen itseni kiimaiseksi niissä. Varsinkin avosukkahousut ovat kiihottavat ja ne ovat minulla jalassa kun miesystäväni nai minua. Kotona olessani pidän myös sähkönsinisiä puolireiteen ylettyviä säärystimiä T- paidan ja sukkahousujen kanssa. Nautin olla kontilla ja tuntea kun muna tunkeutuu sisääni pyllyyn. Mies ystäväni läiskii avokämmenellä pakaroitani ja haukkuu pikku hutsuksii kun nai takaa. Tunnen myös olevani se kun olen pylly pystyssä uikutan ja saan spermat pyllyyni. Ville 22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö monet miehet muuten sukkahousuja. Vaatteiden alla tai muuten ? Millaisia ?
20-80 den kelistä riippuen. Ohuemmat ihonväriset, paksummat mustat.
Ei varmaan kovin monet, mutta jotkut kyllä. Itse olen käyttänyt sukkahousuja alusvaatteena farkkujen alla vuosikaudet. Sukkahousut ovat kevyet ja mukavat, paljon mukavammat kuin pitkät kalsarit, joita en käytä enää juuri koskaan. Paksuudet vaihtelevat minullakin 20-80 denierin välillä. Melkein kaikki sukkahousuni ovat mustia. Paksuimmista löytyy muitakin värejä, esim viininpunaiset.
Näinpäs tänään to-del-la vappuisen tai keväisen näyn! Paikalliseen lukioon tai sen ohi käveli nuori nainen lyhyehkössä hameessa ja hänellä oli jaloissaan tipukeltaiset sukat tai sukkahousut missä oli isoja perhosia ja kukkia. Paitsi että oli kaunis, hyvärunkoinen ja rotusäärinen brunetti niin ilahdutti tämä värien käyttö ja pirteät kuviot. Nams !
Seksikästä on kun mimmit kulkevat näin keväällä sukkiksissa ja hameessa.
Vapputorilla oli tänään monenlaisia sukkiksia ja hameita. Voi olla että joillain jopa sukkanauhat ja sukat tai stay up:sit. Joillain tytöillä jopa säärystimet tennareiden kanssa. Sexyy on.
Vierailija kirjoitti:
Vapputorilla oli tänään monenlaisia sukkiksia ja hameita. Voi olla että joillain jopa sukkanauhat ja sukat tai stay up:sit. Joillain tytöillä jopa säärystimet tennareiden kanssa. Sexyy on.
Suattaahan se olla niinnii, vaan voihan se olla näennii.
Ähelsin wappuna yhden mopopojan kanssa sitten housuja riisuttaessa hänellä oli sukkahousut siellä alla-oli muuten jotensakin kiihottavan näköistä ilman alkkareita. Kehu että pitää mopoillessa vedon tunteen poissa. Oli aika nopea suihinotto-ei kestänyt poika kauaa
Takatalvi saappuu, sukkahosut esiin.
Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.
Mies.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.
Mies.
Mulla paksut ribbineulos sukkahousut vaaleansiniset työhaalareiden alla
Työmies
Osuit naulankantaa. väriä ja kuvioita peliin.