Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukkahousut ja säärystimet.

Lissu.
25.03.2023 |

Mites on miehet, nyt taas tulee muotiin säärystimet. Mieheni käy ainakin kuumana kun olen sukkahousuissa, säärystimissä ja hameessa. Kieltämättä tunnen itsekkin oloni seksikkääksi.

Kommentit (606)

Vierailija
421/606 |
26.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensiviikolla alkaa lämpenemään, taas alkaa sukkiksia ja hameita näkymään.

JES ! Tätä odotamme kuin kuuta nousevaa ! Ja naiset pliis: vähän väriä sinne sääriin; ei aina beigeä, ruskeaa tai mustaa ! Kiits

Osuit naulankantaa. väriä ja kuvioita peliin.

Vierailija
422/606 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tulee kiimaiseksi kun kotona olen sukkahousuissa säärystimissä ja isossa T-paidassa. Jossain kohtaa hän sitten hyökkää ja minä saan munaa kovaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/606 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni tulee kiimaiseksi kun kotona olen sukkahousuissa säärystimissä ja isossa T-paidassa. Jossain kohtaa hän sitten hyökkää ja minä saan munaa kovaa.

Hyvä Pentti !

Vierailija
424/606 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko käyneet lenkillä pelkissä sukkahousuissa-se on kivaa ja hieroo mukavasti peniksen vartta ja kulkusia, vastaantulijat huomaa yleensä vasta kohdalla että onkin peittävät sukkahousut eikä juoksulegginsit

Vierailija
425/606 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kattimatikainen oli kyllä aika hyvä aikoinaan. Siihen kun olisi repäissyt pepun kohdalle sopivan reiän niin kiima olisi ollut melkoinen.

Kattimatikainen oli tosi seksy, sellasia sukkiksia ja sukkispukuja pitäis löytää jostain 

Vierailija
426/606 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35 vuotias mies ja pidän huolta kunnostani. Talvella puen 80 den sukkikset ja polvipituiset kompressiosukat ja siihen päälle juoksutikoot lyhyet villasäärystimet. Kukaan ei ole sen kummemmin tuijotellut säärystimiäni, mietin vain että kun tietäisivät mitä alla on. Se on totta että kun kullini on pystyssä alavatsaani vasten nylonissa juostessa niin hankaa kiihottavasti ja joskus jopa laukean sukkiksiin.

Vierailija
427/606 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 35 vuotias mies ja pidän huolta kunnostani. Talvella puen 80 den sukkikset ja polvipituiset kompressiosukat ja siihen päälle juoksutikoot lyhyet villasäärystimet. Kukaan ei ole sen kummemmin tuijotellut säärystimiäni, mietin vain että kun tietäisivät mitä alla on. Se on totta että kun kullini on pystyssä alavatsaani vasten nylonissa juostessa niin hankaa kiihottavasti ja joskus jopa laukean sukkiksiin.

Jaa, siis muitakin mun lisäksi, ainoo vaan että noi säärystimet ei tod kiinnosta, mun mielestä epäseksikkäintä ikinä mutta estäähän ne säärikramppeja

Vierailija
428/606 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole iänikuiset-valitettavasti, kovin helposti repeilevät ohuemmat laadut ja varsinkin haaroista jos ei ole riittävän isot eli joku koko isompi kuin oikea mitta. Värittömällä kynsilakalla yrittää paikataTäytyisi löytää hinta/laatusuhteelta kestävät !

Lidl 1,60€

Vierailija
429/606 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö monet miehet muuten sukkahousuja. Vaatteiden alla tai muuten ? Millaisia ?

20-80 den kelistä riippuen. Ohuemmat ihonväriset, paksummat mustat.

Vierailija
430/606 |
29.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on muuten nouseva trendi teinimiehillä olen pannut merkille sukkahousuja paljon heillä

Vierailija
431/606 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt sukkahousuja jo teini ajoista, tunnen itseni kiimaiseksi niissä.  Varsinkin avosukkahousut ovat kiihottavat ja ne ovat minulla jalassa kun miesystäväni nai minua. Kotona olessani pidän myös sähkönsinisiä puolireiteen ylettyviä säärystimiä T- paidan ja sukkahousujen kanssa. Nautin olla kontilla ja  tuntea kun muna tunkeutuu sisääni pyllyyn. Mies ystäväni läiskii avokämmenellä pakaroitani ja haukkuu pikku hutsuksii kun nai takaa. Tunnen myös olevani se kun olen pylly pystyssä  uikutan ja saan spermat pyllyyni. Ville 22.

Vierailija
432/606 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö monet miehet muuten sukkahousuja. Vaatteiden alla tai muuten ? Millaisia ?

20-80 den kelistä riippuen. Ohuemmat ihonväriset, paksummat mustat.

Ei varmaan kovin monet, mutta jotkut kyllä. Itse olen käyttänyt sukkahousuja  alusvaatteena farkkujen alla vuosikaudet. Sukkahousut ovat kevyet ja mukavat, paljon mukavammat kuin pitkät kalsarit, joita en käytä enää juuri koskaan. Paksuudet vaihtelevat minullakin 20-80 denierin välillä. Melkein kaikki sukkahousuni ovat mustia. Paksuimmista löytyy muitakin värejä, esim viininpunaiset. 

Vierailija
433/606 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinpäs tänään to-del-la vappuisen tai keväisen näyn! Paikalliseen lukioon tai sen ohi käveli nuori nainen lyhyehkössä hameessa ja hänellä oli jaloissaan tipukeltaiset sukat tai sukkahousut missä oli isoja perhosia ja kukkia. Paitsi että oli kaunis, hyvärunkoinen ja rotusäärinen brunetti niin ilahdutti tämä värien käyttö ja pirteät kuviot. Nams !

Vierailija
434/606 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä on kun mimmit kulkevat näin keväällä sukkiksissa ja hameessa.

Vierailija
435/606 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapputorilla oli tänään monenlaisia sukkiksia ja hameita. Voi olla että joillain jopa sukkanauhat ja sukat tai stay up:sit. Joillain tytöillä jopa säärystimet tennareiden kanssa.  Sexyy on.

Vierailija
436/606 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vapputorilla oli tänään monenlaisia sukkiksia ja hameita. Voi olla että joillain jopa sukkanauhat ja sukat tai stay up:sit. Joillain tytöillä jopa säärystimet tennareiden kanssa.  Sexyy on.

Suattaahan se olla niinnii, vaan voihan se olla näennii.

Vierailija
437/606 |
01.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ähelsin wappuna yhden mopopojan kanssa sitten housuja riisuttaessa hänellä oli sukkahousut siellä alla-oli muuten jotensakin kiihottavan näköistä ilman alkkareita. Kehu että pitää mopoillessa vedon tunteen poissa. Oli aika nopea suihinotto-ei kestänyt poika kauaa

Vierailija
438/606 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takatalvi saappuu, sukkahosut esiin.

Vierailija
439/606 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.

Mies.

Vierailija
440/606 |
06.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun ilmat taas jäähtyivät niin paksummat mustat sukkahousut on mukavat alla.

Mies.

Mulla paksut ribbineulos sukkahousut vaaleansiniset työhaalareiden alla

Työmies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä