Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua puhua miehelle mitään, koska se on raskas ihminen.

Vierailija
25.03.2023 |

Onko muita, jotka ei jaksa enää ottaa puheeksi mitään uutista, näyttää videota tai ylipäätään aloittaa keskustelua, koska lähes kaikesta seuraa väittely ja kovaääninen monologi? Haluaisin joskus nauraa yhdessä jollekin tyhmälle jutulle, mutta ei. Se käännetään väkisin siihen, että tässä on nyt paljon laajempi, poliittisempi asia käsittelyssä, en saa puheenvuoroa, joudun puolustautumaan jne. Ja silloin kaduttaa ihan kunnolla, että ylipäätään avasin suuni. Se meuhkaaminen ja ränttääminen on niin uuvuttavaa. Miehen mielestä se on normaalia keskustelua. Sitten kun ajan kanssa kuormitun liikaa ja sanon taas etten jaksa enää, pakkaan kamani ja lähden koska en ilmiselvästi sovellu parisuhteeseen, alkaa se panikointi ja poru.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukas parisuhde.

Vierailija
2/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et lähde, kun olet pakannut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa? Miksi kannattaisi enää jatkaa yhdessä. Joku toinen voi olla sopivampi kumppaniksi. Ei kukaan jaksa miehen tyylistä käytöstä. Eri asia sitten onko videomaku sama vai eri. Tai haluaako hän olla rauhassa tietyntyyppisiltä uutisilta tai tiettyyn aikaan päivästä (aamu esim.), ei halua elämäänsä niitä lainkaan. Mutta yksin on mahdoton keskustella. Älä kuluta aikaasi hukkaan jos ei toimi. Joidenkin äiti/isä on samanlainen kuin miehesi ja vanhana se vaan pahenee.

Vierailija
4/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin kun tykkääminen loppuu - alkaa pelailu puolin ja toisin?

Vierailija
5/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lujan kiitos en elä avio/ en avio liitossa niin ei ole tuollaisia ongelmia! terv.aikuinen itsenäinen vähä varainen nainen!  ps.Mielummin vähä varainen kuin miehen kanssa jolla aina isompi tilipussi kuin naisella ja tuo vain ongelmia kotiin..

Vierailija
6/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää keskustaa niin loppuu tuo äärilaitojen väittely.

Vierailija
7/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko äijä painaa?

Vierailija
8/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde oikeasti. Jos mies todella välittää, hän yrittää muuttua edes vähän.

Vierailija
9/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo tietää miten saa mut väsytettyä lamaannukseen asti.

Ap

Vierailija
10/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet hänen kanssa vielä yhdessä?

Kuulematta keskustelua livenä on mahdoton sanoa onko kyseessä normaali keskustelu vai sinun ylireagointi eriävään näkemykseen.

Vierailija
11/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan. Ja mulla kävi baarissa kerran niin että vedettiin penkki alta kun naisena menin pöytään missä miehiä. Okei oli vähän tai enemmänkin viinaksia otettu. Hyväntahtoinen sokellukseni sai täys tyrmäyksen. Ja kaljat vielä sen lisäksi päälle.

Vierailija
12/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroa? Miksi kannattaisi enää jatkaa yhdessä. Joku toinen voi olla sopivampi kumppaniksi. Ei kukaan jaksa miehen tyylistä käytöstä. Eri asia sitten onko videomaku sama vai eri. Tai haluaako hän olla rauhassa tietyntyyppisiltä uutisilta tai tiettyyn aikaan päivästä (aamu esim.), ei halua elämäänsä niitä lainkaan. Mutta yksin on mahdoton keskustella. Älä kuluta aikaasi hukkaan jos ei toimi. Joidenkin äiti/isä on samanlainen kuin miehesi ja vanhana se vaan pahenee.

Tämä nauttii näistä "keskusteluista". Minä en. Monesti yritän ohjata keskustelua sellaisille vesille, että intensiteetti laskisi siedettävämmälle tasolle, mutta siihen ei tartuta. Nyt sanoin suoraan, etten jaksa nyt puhua Kiinasta ja sen vaarallisuudesta, halusin vain nauraa yhdessä tälle videolle. Se meni kuuroille korville joten pakenin töitteni pariin. Monesti olen kotona kuulokkeet päässä.

En näe meitä vanhana yhdessä. Aivoni ovat siinä vaiheessa stressihormoneista mössöytyneet. Olen sanonut miehelle tämän, mutta elättelee toiveita.

Ap

Vierailija
13/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lujan kiitos en elä avio/ en avio liitossa niin ei ole tuollaisia ongelmia! terv.aikuinen itsenäinen vähä varainen nainen!  ps.Mielummin vähä varainen kuin miehen kanssa jolla aina isompi tilipussi kuin naisella ja tuo vain ongelmia kotiin..

Haluaisin itsekin olla vain yksin. Olen manipuloinnille ja väsyttämiselle heikko kohde.

Ap

Vierailija
14/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tietää miten saa mut väsytettyä lamaannukseen asti.

Ap

Kun lähdet, etkä jää kuuntelemaan, et lamaannu vaan voimasi pysyy itselläsi.

Vierailija
15/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kannattaa aina. Tinderiin vaan ja karjamarkkinoille.

Vierailija
16/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä nauttii näistä "keskusteluista". Minä en. Monesti yritän ohjata keskustelua sellaisille vesille, että intensiteetti laskisi siedettävämmälle tasolle, mutta siihen ei tartuta. Nyt sanoin suoraan, etten jaksa nyt puhua Kiinasta ja sen vaarallisuudesta, halusin vain nauraa yhdessä tälle videolle. Se meni kuuroille korville joten pakenin töitteni pariin. Monesti olen kotona kuulokkeet päässä.

En näe meitä vanhana yhdessä. Aivoni ovat siinä vaiheessa stressihormoneista mössöytyneet. Olen sanonut miehelle tämän, mutta elättelee toiveita.

Ap

Jos et vielä ole tajunnut, olet narsistin lähde. Hän imee sinut täysin kuiviin ja korvaa uudella. On jo korvannut tietyllä lailla, heillä on aina useita lähteitä eikä ole kiintynyt aidosti kehenkään eikä välitä. Olet hänelle käyttöesine, joka kuluu koko ajan ja jonka uutuudenviehätys on katoavaista.

Pekasta itsesi, kuten vaistosi sinulle kertovat. Mies ei tule sinua koskaan säälimään vaan ankkuroi sinut pohjaan, pahoinvoinnin meren pohjaan.

Vierailija
17/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ero kannattaa aina. Tinderiin vaan ja karjamarkkinoille.

Tässä mankelissa on käynyt niin, että ajatuskin miehistä ja parisuhteesta aiheuttaa syvää kuvotusta. Haluaisin harmaantua ja taiteilla yksinäni kaiken vapaa-aikani.

Ap

Vierailija
18/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa eksälle. Alussa mies jaksoi kiinnostua myös minunkin asioista ja sanomisista. Kun muutimme yhteen, käytös muuttui viikossa. Jokainen lause minkä sanoin, aiheutti tuntikausien monologin. Jos koetin jotain sanoa väliin, mies vähätteli. Aloin välttämään puhumista. Tuntui että olin ennemmin vaaliväittelyssä kuin parisuhteessa.

Joskus koetin kertoa esim mitä on töissä tapahtunut ja minkälaiset asiat minua painaa, mies sanoi suoraan ettei hänellä kiinnosta mun asiat. Erohan siitä tuli parissa kuukaudessa.

Kyllä ne miehetkin osaa vedättää ja ns huijata nainen parisuhteeseen. Sitten kun on nalkkiin saatu niin paljastetaan se oma karva. Maksumieheksi toki jäin erotessa mutta onneksi pääsin eroon. 

Vierailija
19/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt joku luulee, että minä tein tämän aloituksen. Itse en enää viitsi sanoa oikeastaan mitään, en edes mistään tavallisesta asiasta.

Ei puhu mieskään paljon minulle. Tässä mainitsin, että on joku paikka kipeä ja hänen vastauksensa oli tavalliseen tapaan, kuinka paljon kipeämpi se on hänellä.

Vierailija
20/129 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies ylipainoinen?