Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestätte valitsemaanne puoluetta?

Vierailija
24.03.2023 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009348478.html

Minä äänestän kristillisdemokraatteja koska haluan turvata lapsille ja nuorille kasvurauhan ja kaipaan perinteisiä arvoja politiikkaan.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt äänestämässä: PerusS. Turvallisuus, suomalaisuus, oikeudenmukaisuus, totuudenmukaisuus ja ihmisläheisyys.

Vierailija
82/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään nykyisistä hallituspuolueista en äänestä koska antoivat ja antavat koronan levitä ilman yritystäkään suojella lapsia ja perheitä tai edes niitä hauraita vanhuksia.

Kokoomuksen arvot liian kylmät ja ikävää kyytiä vähäosaisille.

Jäljelle jää PS ja KD.

KD:sta esillä lähinnä Essayah, joka kyllä on fiksu, mutta muusta puolueesta minulla ei ole käsitystä.

Jäljelle jää siis PS josta etsin mieluisen fiksun ehdokkaan.

Vaikuttaa varmaan sekin, että viime aikoina olen huomannut olevani konservatiivisempi kuin ajattelinkaan. Sen verran hulluilta tuntuvat välillä poliittiset keskustelut ja päätökset. Sananvapaus myös minulle tärkeä arvo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS koska kannatan sananvapautta

Vierailija
84/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoliitto. Reilumpi huominen kaikille, ei harvoille.

Vierailija
85/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään Suomi Suomena ja aina oman maan kansalaiset etusijalla.

Siksi valintani on PerusS.

Vierailija
86/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aiemmin äänestänyt lähinnä Sdp:tä ja joskus myös vihreitä. Nyt en haluaisi äänestää kumpaakaan. Vihreillä ei enää järjen hiventä hommissaan enkä enää haluaisi nähdä Sannaa kekkuloimassa pääministerinä. Sdp:n arvot jaan edelleen siinä, että koulutuksesta ja terveydenhuollosta ei saisi missään nimessä leikata senttiäkään tai ollaan tuhottu tää maa. Sen sijaan en jaa heidän maailmansyleilyään ja naivismiaan enkä kannata ulkomaista halpatyövoimaa. Todella vaikeaa siis päättää puoluetta. Persut osuisivat turvallisuuden ja autoilun puolesta, mutta haluavat leikata kouluista ja terveydenhoidosta ja ovat arvoissaan niin oikealla että hirvittää. En usko myöskään löytäväni fiksua ehdokasta heidän listaltaan. Kokkarit, vassarit ja kd on ehdoton ei. Liike nyt:stä löytyisi hyvä ehdokas, mutta Hjallis ei vakuuta. En ihan on vielä auki mihin suuntaan tässä kallistun. Saa jeesiä jos joku keksii hyviä perusteluja.