Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestätte valitsemaanne puoluetta?

Vierailija
24.03.2023 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009348478.html

Minä äänestän kristillisdemokraatteja koska haluan turvata lapsille ja nuorille kasvurauhan ja kaipaan perinteisiä arvoja politiikkaan.

Kommentit (86)

Vierailija
21/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän persuja mm sananvapauden takia. Tästä oli tulossa pitkä perustelu kaikista eri syistä, mutta en jaksa alkaa kikkailemaan kiertoilmaisujen kanssa, joita olisin tarvinnut jokaiseen lauseeseen, jotta viesti olisi tullut läpi.

No sitä teidän syytä on turha jankuttaa. Kaikki sen tietää. Marin sanoi suoraankin millainen puolue Persut on ja vaikka niitä arvoja joka paikassa jankuttavat, suuttuivat. 😂

Vierailija
22/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän SDP:tä koska en halua oikeistohallitusta. Ihmettelen kristillisiä kun monesti ovat niin oikealla. Miten kristillisyys ja kovat arvot muka sopii yhteen?

Eikai järjen käyttö ja realismi ole kristillisiltäkään kielletty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin vasemistoa kuten aina , sitä kun ollut oikeuteni äänestää.Mutta ensimäisen kerran naista,numero 70.Eduskunta hän äänesti ei natoon.Itse änestin ei EU. Nyt saate sen mitä olette tilaneet jotka äänesti Kyllä Eu.

Vierailija
24/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän SDP:tä koska en halua oikeistohallitusta. Ihmettelen kristillisiä kun monesti ovat niin oikealla. Miten kristillisyys ja kovat arvot muka sopii yhteen?

Eikai järjen käyttö ja realismi ole kristillisiltäkään kielletty.

Niin köyhät kyykkyyn on kristillistä ja järkevää?

Vierailija
25/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein asia on, että vältetään sotaan joutuminen. Edellytys sille on tajuta mitä maailmassa oikeasti tapahtuu. Se karsii jo suurimman osan valitettavasti.

Toisena asiana haluan, että koronaan liittyvät päätökset käsitellään läpi kunnolla. Erityisesti koronapassi ja hoitajien rokotuspakko. Siinä karsiutui sitten melkein kaikki puolueet.

Muitakin toiveita on eli vaikea päätös tulee olemaan.

Vierailija
26/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän keskustaa, koska se on ainoa mahdollinen minulle. Asun maaseudulla, joten ei kok eikä vihr, samasta syystä ulkomaalaiset eivät haittaa minua, joten ei ps, olen hyvätuloinen, joten ei sdp eikä vasemmisto. Olen suomenkielinen, joten ei rkp. Olen uskonnoton, joten ei kd. Liike nyt on epämääräinen, joten ei ainakaan vielä.

Vierailija
27/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut vai sdp?

Vierailija
28/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän keskustaa, koska se on ainoa mahdollinen minulle. Asun maaseudulla, joten ei kok eikä vihr, samasta syystä ulkomaalaiset eivät haittaa minua, joten ei ps, olen hyvätuloinen, joten ei sdp eikä vasemmisto. Olen suomenkielinen, joten ei rkp. Olen uskonnoton, joten ei kd. Liike nyt on epämääräinen, joten ei ainakaan vielä.

Keskusta on vain kokoomuksen ja persujen apupuolue.

Vierailija
29/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että minun ääneni ei ainakaan mene persuille. 

Vierailija
30/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vihreitä koska se takaa että saadaan tätä lisää.

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000009476347.html

Vierailija
31/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin äänestänyt piraatteja, mutta heillä ei ole yhtään ehdokasta vaalipiirissäni. Äänestin sitoutumatonta ehdokasta.

Suurissa, eikä oikein pienissäkään puolueissa ei ole konservatiivisuuteen kallistuvaa vasemmistopuoluetta. En tykkää nykyisestä wokemeiningistä, mutta persut ja kristilliset on liian konservatiivisia. Joku maalaisjärjen ja yhteisöllisyyden puolue olisi hyvä.

Vierailija
32/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tälle "kaikki sukupuolet" hulluudelle on tultava loppu.

Vierailija
33/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän sos.dem. pikkukaupunkiin on haalittu valtava määrä tummapaahtoista väkeä. Vuodesta toiseen surkean näköisinä haahuilevat he kauppakeskuksissa. Vanhoissa parantoloissa asuvat kuin silakat säilössä. Suomenkieltä eivät nuo onnettomat ole oppineet 10 vuodessa.

Onko tuo edes ihmisen elämää? Ja onko varaa umpivelkaisella Suomella heitä elättää?

Piti antaa ääni sille puolueelle joka vastustaa tuollaista toimintaa.

Vierailija
34/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestä ollenkaan. Kirje meni heti roskiin.

Vierailija
35/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi koskaan uskonut äänestäväni Kristillisiä, mutta nykyisessä maailmanmenossa se näyttäytyy ainoana järkevänä vaihtoehtona. Lisäksi Essayah ainut, joka esiintynyt uskottavasti vaalitenteissä. 

Vierailija
36/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, ettei demarit voittaisi

Vierailija
37/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää Sannaa pääministeriksi!

Vierailija
39/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin perussuomalaisia, koska heillä on hyvä ilmastopolitiikka, turvallisuuspolitiikka ja se politiikka jota tällä sivustolla ei saa mainita

Vierailija
40/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän punikkeja koska en halua käydä töissä.