Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi äänestätte valitsemaanne puoluetta?

Vierailija
24.03.2023 |

https://www.hs.fi/tiede/art-2000009348478.html

Minä äänestän kristillisdemokraatteja koska haluan turvata lapsille ja nuorille kasvurauhan ja kaipaan perinteisiä arvoja politiikkaan.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestä jotain puoluetta siksi. että olen valinnut sen puolueen edustajan edustamaan minua eduskunnassa.

Vierailija
42/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike nyt! Koska haluan pyllistää niille jotka nyt päättäävät. ( * )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS saa ääneni. Aitoja ja rehtejä ihmisiä jotka eivät esitä mitään ja ymmärtävät tavallisen suomalaisen elämää

Vierailija
44/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska jo vanhahkona ontullut nähtyä minkälaista yhteskuntaa mikäkin puolue haluaa rakentaa-siis käytännössä, pskapuheista en piittaa.

Vierailija
45/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS saa ääneni. Aitoja ja rehtejä ihmisiä jotka eivät esitä mitään ja ymmärtävät tavallisen suomalaisen elämää

Tavallisen vanhoillisen ja takapajuisen suomalaisen elämää. Ai niin, ja uskovaisen. 

Vierailija
46/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua leikkauksia niin äänestän sdp:tä.

Vierailija
47/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkein yhteiskunnallinen arvo on siis halpa bensa ja että minä saan 20 e enemmän. Miksi edes yrittää mitään? Kaivetaan vain kuoppa ja hypätään sinne. 

Vierailija
48/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Vasemmistoliittoa, koska olen laiska.

Vierailija
49/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta äänestin. Yrittäjyys ja työllistyminen on tärkeää. Palkkojen verotusta pitää löysentää, jotta myös keskituloisten ja hyvätuloisten ostovoima säilyy. Ahkeruudesta tulee palkita, ei rangaista. Verotuksen kiristys haittatuotteisiin.

Vierailija
50/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Hyvätuloisena dieselautoilijana ei voi vasemmistoa ainakaan äänestää. Vievät viimeisetkin rahat. Eikä kyllä muutenkaan kun agendana heillä on haalia elättejä tänne ympäri maailmaa elämään meidän rahoilla.

Vierailija
51/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua leikkauksia niin äänestän sdp:tä.

Eli haluat leikkauksia rankemman kautta. Jos nyt ei leikata, priorisoida, sopeuteta, taiteta velkaantumista itse valitsemallamme tavalla, tulee joukko vähemmän mukavia tahoja kertomaan, että nyt asiat tehdään näin ja pulinat pois. Haluatko, että olemme pian samassa jamassa kuin Kreikka joku aika sitten?

Vierailija
52/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS meni itellä muiden ohi aika isolta osalta sananvapauden takia. Kristillisillä olis kanssa ollut hyvät arvot mutta halusin lähteä ison puolueen kelkkaan. Kokoomus taas tippui pois omalta listalta sen takia kun haluavat haalia suomeen halpatyövoimaa.

Vierailija
53/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehtejä rikollisia 🙄

Vierailija
54/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PS meni itellä muiden ohi aika isolta osalta sananvapauden takia. Kristillisillä olis kanssa ollut hyvät arvot mutta halusin lähteä ison puolueen kelkkaan. Kokoomus taas tippui pois omalta listalta sen takia kun haluavat haalia suomeen halpatyövoimaa.

Minulla ehdokkaita oli perussuomalaisissa ja KD:ssä. Valitsin kuitenkin PS saman syyn takia.

Edellisellä sivulla oli myös hyvin lueteltu heidän ilmasto-, turvallisuuspolitiikasta ja eräästä toisesta asiasta.

Vierailija
55/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Autoilijana tietenkin PS. Ainoa suuremmista joka vastustaa autoilun jättiveronkorotuksia. Punavihreällä hallituksella polttoaineet olisi 3e ensi hallituskauden lopussa.

Hyvä huomio.

Itse olen ollut pitkään liian pienituloinen autoon eikä se ole välttämätön, mutta haluaisin vielä joskus ajella. Etenkin kun tykkäisin asua lähempänä luonnon väljyyttä. Kyllä tuo autoilun mahdollistaminen on tärkeä asia myös niille, joilla ei ole paljoa ylimääräistä rahaa.

Vierailija
56/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pähkin KDn ja PSn välillä. Luultavasti nyt jälkimmäinen. Arvostan heidän suoruuttaan ja en ole ihan varma KDn kokonaisuudesta, vaikka myös PSllä on omat kysymysmerkkinsä. Arvostan sivistysarvoja mutta nyt on tehtävä tämän suhteen ehkä kompromissia, toisaalta sananvapauden avon taju on sivistyksen ja demokratian kovaa ydintä. Samasta syystä olen väljästi kristillinen, mutta vasemmiston nihilistinen ja vieraantunut materialismi on vaan ihan kauheaa nykyään. Viisaus ei ole laumasieluista mutta se on sosiaalista, yhteisöä, traditiota ja perhettä arvostavaa. Toivon että PS jalostaa tuota kulttuurin arvon tajua vielä itsessään.

Vierailija
57/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps koska haluan turvallisemman Suomen.

Joustan nyt muista toiveistani. Tämä on tällä kertaa tärkein.

Vierailija
58/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS siksi, koska olen dieselautoileva metsänomistaja joka arvostaa sananvapautta ja tasa-arvoa.

Vierailija
59/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten ja naisten turvallisuus.

Ääni Perussuomalaisille

Vierailija
60/86 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehtejä rikollisia 🙄

Lue sinä tämänpäiväinen uutinen taksikuskista (IS) ja häpeä mitä itse kannatat.