Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minussa jotain vikaa kun en ymmärrä miesten ja naisten välistä ystävyyttä, tai itse pysty sellaiseen??

Vierailija
24.03.2023 |

Olen joskus ollut kavereita miesten kanssa, mutta he ovat aina alkaneet ehdottelemaan muuta.

Jopa ex miehen hyvä ystävä jonka itse sentään näin vaan kaverina, vaikkakaan ei kovin läheisenä sellaisena, alkoi ehdottelemaan mieheni selän takana.

Kommentit (158)

Vierailija
21/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti vaan mietit seksiä ihan liikaa.

Saatan miettiä :D

Mutta nyt ei ollut kyse vain minusta, vaan muiden käytöksestä. Se on fakta.

ap

Vierailija
22/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parissa edellisessä suhteessa miehellä oli naispuolisia ystäviä. Kai ihan ok, mutta ihmettelen ystävien tarvetta tulla päälle käyvän oloisesti korostamaan uudelle tyttöystävälle , kuinka hyviä ystäviä he ovatkaan miehen kanssa. "Hei. Me olemme Jussin kanssa sitten TODELLA hyviä ystäviä jo vuodesta 1996. Ilman minua Jussi ei olisi päässyt yli avioerostaan'. Mitä tuohon pitäisi vastata? Kiitos tiedosta? Onnittelut? Yhdelle naiselle totesin "Ai jaa, Jussi ei ole maininnut sinusta sanaakaan". Joo, ei ehkä ihan fiksuin veto, mutta tämän naisen avautuminen minulle, hänelle ventovieraalle ihmiselle, ei myöskään ollut ihan asiallinen.

Ja siis oikeasti mies ei ollut tästä vanhemmasta entisestä naistyökaveristaan puhunut mitään. Mikä sitten lie syynä siihen. Varmaan se, että mies ei kokenut häntä millään tavalla läheiseksi ystäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Eikö sinulla työssä ole miespuolisia ystäviä töissä, naapureita tai harrastuspiireissä?

Itselläni paljon miespuolisia ystäviä sukulaisissa, työkavereissa ja naapureissa.

Itselläni hyvin läheiset ja lämpimät välit veljeeni, eikä ole ollut mitään taka-ajatuksia.

Olen introvertti ja harrastukseni ovat yksilölajeja.

Töissä oli kiva mies, mutta hän alkoi ehdottelemaan autokyytejä ja vaikutti muutenkin enemmän kiinnostuneelta. Sama edellisissä työpaikoissa.

ap

Kyllä autokyytiä voi ihan hyvälläkin tahdolla ehdottaa.  Jotenkin haiskahtaa, että asennoidut miehiin niin kuin heillä olisi pelkkiä taka-ajatuksia sinua kohtaan. Ehkä se työkaveri yksinkertaisesti vain pitää sinua mukavana ihmisenä? On pitkälle sinustakin kiinni, miten itse suhtaudut miehiin.

Vierailija
24/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ystävistäni on naisia.

T. Homomies

Uskon tuon. Olen itse heteronainen (sinkku) ja mulla on kahdenlaisia platonisia ystävyyksiä miehiin:

a) homomiehet

b) entiset poikaystävät

Kaikkien exien kanssa en toki ole tekemisissä, mutta kahdesta heistä on jäänyt hyviä kavereita.

Vierailija
25/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Eikö sinulla työssä ole miespuolisia ystäviä töissä, naapureita tai harrastuspiireissä?

Itselläni paljon miespuolisia ystäviä sukulaisissa, työkavereissa ja naapureissa.

Itselläni hyvin läheiset ja lämpimät välit veljeeni, eikä ole ollut mitään taka-ajatuksia.

Töissä oli kiva mies, mutta hän alkoi ehdottelemaan autokyytejä ja vaikutti muutenkin enemmän kiinnostuneelta. Sama edellisissä työpaikoissa.

ap

Niin? Jos joku ehdottelee jotain niin siihen voi sanoe että hei, en halua mitään seksuaalista, voidaan olla ystäviä kyllä.

Vierailija
26/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä sekakaveruutta.

Kolme naista on tullut vastaan, joilla ollut kavereina miehiä ja joka ikisellä siihen on liittynyt jossain kohtaa seksiä.

Eräällä naisella ex oli nykyään kaveri ja kun me erottiin, ne pani heti toisiaan. Erokin tumi mun aloitteesta juuri tuosta syystä.

Eräällä opiskelijanaisella sama juttu. Se mies oli "vaan" kaveri, mutta suomen kielellä ennemmin panokaveri. Meidän yhdessäoloajan jaksoi olla erossa. Jälleen erosin, koska niillä oli jotain viestittelyä.

Ja yhtä panin jokusen kerran, kun sekin roikkui eksässä kaverina.

Mulla itsellä oli naispuolinen kaveri edellisellä työmaalla, mutta panemiseksi sekin tietysti meni. Kynnettiin vielä 1/2 vuotta sen jälkeen kun otin loparit sieltä.

Vierailija
27/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et osaa asettaa rajoja, eikä ne äijät tietenkään sitten kunnioita sun olemattomia rajoja. Opportunisteja riittää ja sinä olet paitsi naiivi, myös nössö. Jämäkkyys pitää opetella.

Niinkö! Kun minusta nämä jotka päätyvät "kaveriksi" itseasiassa päätyvät miehen haaremiin jossa ei minkäänaisia rajoja ole. Ei varmasti tokikaan kaikkien kohdalla, mutta tällaista olen nähnyt.

Minulla on rajat. Se ei tarokoita että jotenkin olisin vastuussa miehen ehdottelusta!

Vierailija
28/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ystävistäni on naisia.

T. Homomies

Uskon tuon. Olen itse heteronainen (sinkku) ja mulla on kahdenlaisia platonisia ystävyyksiä miehiin:

a) homomiehet

b) entiset poikaystävät

Kaikkien exien kanssa en toki ole tekemisissä, mutta kahdesta heistä on jäänyt hyviä kavereita.

Minulla on platonisina ystävinä lapsuuden ystävän pikkuveli, yksi entinen työkaveri, esikoisen kaveri joka pyysi apua kun oli masentunut ja meistä tuli ystävät ja yksi tinderdeitti jonka kanssa on hauskaa mutta ei mitään seksuaalista vetoa kummankaan puolelta.

Vierailija
29/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parissa edellisessä suhteessa miehellä oli naispuolisia ystäviä. Kai ihan ok, mutta ihmettelen ystävien tarvetta tulla päälle käyvän oloisesti korostamaan uudelle tyttöystävälle , kuinka hyviä ystäviä he ovatkaan miehen kanssa. "Hei. Me olemme Jussin kanssa sitten TODELLA hyviä ystäviä jo vuodesta 1996. Ilman minua Jussi ei olisi päässyt yli avioerostaan'. Mitä tuohon pitäisi vastata? Kiitos tiedosta? Onnittelut? Yhdelle naiselle totesin "Ai jaa, Jussi ei ole maininnut sinusta sanaakaan". Joo, ei ehkä ihan fiksuin veto, mutta tämän naisen avautuminen minulle, hänelle ventovieraalle ihmiselle, ei myöskään ollut ihan asiallinen.

Ja siis oikeasti mies ei ollut tästä vanhemmasta entisestä naistyökaveristaan puhunut mitään. Mikä sitten lie syynä siihen. Varmaan se, että mies ei kokenut häntä millään tavalla läheiseksi ystäväksi.

Kävikö mielessä, että tuo naispuolinen ystävä saattoi olla läheinenkin, mutta miehesi ei halunnut antaa sinulle mitään syytä kuvitella, että sinun kannattaisi olla mustasukkainen.

Fiksu mies.

Vierailija
30/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos olisit biseksuaali? Olisiko kaikissa ihmissuhteissasi silloin potentiaalia seksiin? Tai jos kaverimiehesi olisivat homoja, olisiko heidän kanssaan silloin luontevampaa olla ystäviä? Ystävyyssuhteisiin ei kuulu seksuaalinen alavire. Mutta on myös aika surullista rajata 50% maapallon väestöstä pois mahdollisista ystävistä vain genitaalialueiden perusteella.

Vierailija
31/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia että ihmisellä on vastakkaisen sukupuolen omaavia ystäviä. Ehkä se vaikuttaa että minulla on isosisko.

Vierailija
32/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin? Jos joku ehdottelee jotain niin siihen voi sanoe että hei, en halua mitään seksuaalista, voidaan olla ystäviä kyllä.

Miten ihmeessä sitä siinä kohtaa enää voisi olla vain kaveri, minusta todella töykeää edes ehdottaa tuollaista!

Miehellä on koiranpentukatse ja hän on ihastunut ja sittenkö pitäisi mennä ehdottamaan että ollaan vaan kavereita.

ap

Vierailija
33/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on. Sinä todennäköisesti pidät hyvin erilaisina miehiä ja naisia. Itselleni kyseessä ei ole koskaan mies tai nainen vaan ihminen. Kokemuksesta kerron, että häviät paljon, kun et ymmärrä tätä.

Vierailija
34/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Lukiko jossain että en tiennyt mitä tilanteessa tehdä?? No ei lukenut.

Tietysti osaan torjua ehdottelut, mutta minun standardeilla sellaisesta ei mitään kaveruutta enää tule.

Vierailija
35/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on. Sinä todennäköisesti pidät hyvin erilaisina miehiä ja naisia. Itselleni kyseessä ei ole koskaan mies tai nainen vaan ihminen. Kokemuksesta kerron, että häviät paljon, kun et ymmärrä tätä.

Minusta NIMENOMAAN kaikki ovat tasa-arvoisia ja vain ihmisiä. Kohtelen kaikki samalla tavalla.

ap

Vierailija
36/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamies: Jos joutuu naisen friendzonelle, sieltä ei pääse ikinä pois.

Myös palstamies: Nainen ja mies eivät voi koskaan olla pelkkiä kavereita.

Vierailija
37/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ymmärrä sekakaveruutta.

Kolme naista on tullut vastaan, joilla ollut kavereina miehiä ja joka ikisellä siihen on liittynyt jossain kohtaa seksiä.

Eräällä naisella ex oli nykyään kaveri ja kun me erottiin, ne pani heti toisiaan. Erokin tumi mun aloitteesta juuri tuosta syystä.

Eräällä opiskelijanaisella sama juttu. Se mies oli "vaan" kaveri, mutta suomen kielellä ennemmin panokaveri. Meidän yhdessäoloajan jaksoi olla erossa. Jälleen erosin, koska niillä oli jotain viestittelyä.

Ja yhtä panin jokusen kerran, kun sekin roikkui eksässä kaverina.

Mulla itsellä oli naispuolinen kaveri edellisellä työmaalla, mutta panemiseksi sekin tietysti meni. Kynnettiin vielä 1/2 vuotta sen jälkeen kun otin loparit sieltä.

On ihmisiä, joiden aivot on oikealla paikallaan yläpäässä, ja on ihmisiä joilla ne on valunut alas. Sinä olet yksi näistä, jotka ajattelee mulkullaan. Älä kuitenkaan normalisoi omaa tyyliäsi ainoaksi oikeaksi.

Vierailija
38/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoin. Esimerkiksi äitini uudesta miehestä on tullut minulle hyvä ystävä. Myös siskon mies on ystäväni. Minkälaista elämää oikein ne viettävät jotka eivät voi ystävystyä vastakkaisen sukupuolen kanssa? Kun mun mielestä niin käy väkisinkin, jos elää ihan normaalia elämää. Jatkuva seksin miettiminen ei ole normaalia elämää, sellaisesta pitäisi mennä hoitoon.

Vierailija
39/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli lapsena poikia kavereina. Myöhemmin en ole halunnut olla ystävä miesten kanssa niin, että jakaisin henkilökohtaisia asioitani miesten kanssa ym. Ystävyyttä ehdottaneet miehet ovat aina toivoneet suhteelta enemmän. Olen myös joskus ihastunut itse sellaisiin työkaverimiehiin, jotka hakeutuvat mielellään seuraani ja avautuvat minulle asioistaan. Olen sitten ottanut etäisyyttä. Tiedän, että minun kohdallani neutraali ystävyys miesten kanssa on täysin mahdoton yhtälö ja siksi pidän tietyt rajat.

Vierailija
40/158 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa aina seksiä viehättävältä naiselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi