Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa,millainen on vaakamies? mies, luonteeltaan ja rakkaudessa?

Vierailija
09.07.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voi, miten hidas päättämään mitään! Sovitaan hyvin yhteen, kun minäkin olen vaaka ja ihan samanlainen.

Vierailija
22/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, juuri tuo hidas päätöksen teko sopii myös omaan mieheen. Useimmiten se on hyvin rasittavaa, sillä itse haluan kuulla vastauksen saman tien =D

Onko tosiaan niin, että vaakamies helposti menee vieraisiin? Oma mies kun ei pahemmin kiinnostu edes puoli alastomista naisista telkkarissa vaan vaihtaa mieluummin kanavaa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaaoille tyypillisesti esteettinen ihminen. Kiinnittää paljon huomiota ympäristöönsä, haluaa kaiken olevan täydellistä ja harmonista ja siistiä.

On ahkera ja luotettava "järki-ihminen". Tunnepuolella valitettavasti kylmähkö, ei juuri esittele hellyyden ja rakkauden tunteita, ei koskaan missään tilanteessa itke. Negatiiviset asiat kyllä tuo julki tehokkaasti ja tykkää syytellä muita jopa omista mokistaan.

Vierailija
24/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneutta kyllä tosiaan rakastaa ja vaalii omaa ulkonäköään (jopa liikaakin). Kodin pitää olla siisti ja inhoaa riitelyä. Ei välttämättä kerro suoraan mitä mielessä liikkuu. Ei halua perustaa perhettä eikä halua lapsia eikä edes naimisiin.

Itse olen oinas ja suhde vaakamieheen loppui jo yli 10 v. sitten.

Vierailija
25/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakamiehen kanssa, joten ainakin pettämisjuttu puppua.

on erittäin hidas, miettii asioita liikaakin, järkevä, aina myöhässä jne.

Vierailija
26/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille, tuo hidas päätöksenteko on asia johon olen törmännyt tässä mahdollisessa elämäni miehessä joka on todellakin käyttänyt pitkän ajan siihen päätöksen tekoon, että olenko minä hänen elämänsä nainen. Nyt on sitten kuulema päättänyt näin - eli seurustelumme. Onko näiden vaakamiesten päätökset sitten pysyviä kun ne on saatu viimein päätökseen?

Vierailija
27/41 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, Komea, Sosiaalinen, Kiltti, Huomaavainen, Hellä, Hauska, Vähän Hölmö On Minun Vaakamieheni :) Itse olen Leijona, Hiukka miesmäinen ja maskuliininen Mutta Nätti Nainen...mieheni taas suloisen Snobi :)
Rakastamme Hurjasti toisiamme ja liittomme on Helppo ja melko leppoisa, tosin välillä hiukka tuulee ja myrskyää minun luonteeni vuoksi :D

Vierailija
28/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2010 klo 19:51"]Yksi vaakamies on ajanut mut täysin hulluksi juuri tuon hitaan päätöksentekonsa ja konfliktin kauhunsa takia. Ikinä ei tiedä mitä miehen päässä liikkuu ja lupailee asioita joita ei pysty pitämään kun ei pysty päättämään että haluaako vai ei halua. Ihanaa lukea sun juttu, nyt tiedän etten ole itse sekopää, tuo vaakamainen käytös vai ajoi mut ihan hulluksi. Päädyimme eri teille, kun en enää jaksanut odottaa hänen päätöstään olenko minä se elämän nainen hänelle vai en. Tuli todella alentava olo itselle, on niitäkin miehiä jotka pystyvät puhumaan asioistaa ja ennenkaikkea tekemään päätökset inhimillisessä ajasssa.
[/quote]
Juuri näin. Ero tuli Vaakamiehestä, kun hän ns' eli omaa elämäänsä ilman minua vaikka parisuhteessa vakavassa kuitenkin oltiin. Hänet kyllä piti ottaa huomioon, hoivata ja rakastaa, mutta itse vaivautui harvoin moiseen :( salaili asioita, meni menojaan, otti omaa aikaa just millon itse halus, loukkas...ehkä pettikin? Ei jaksa ees aatella, lista on toivoton...mutta toki hän myös Rakasti,oli hellä, ihana ja huomioiva, tosin vain silloin kun häntä itseään huvitti...ei osannu päättää, halus aikalisän, päätti että rakastaa, mutta jo seuraavassa hetkessä perui sen. No, se oli Vaakamies. Oli ja meni ku työnsin ja annoin vauhtiakin vielä :D

Vierailija
29/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pitää olla horoskoopiltaan, että on niin sekopäinen että uskoo horoskooppeihin?

Vierailija
30/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2010 klo 16:05"]

on vaaka ja luonteeltaan erittäin lojaali, oikeudenmukainen, kiltti ja toisia huomioiva. Päätöksenteko KESTÄÄ kun kaikkia vaihtoehtoja pitää puntaroita pieni ikä ja vastustus uuden edessä on alkuun vahvaa. On vähän liiankin kiltti, eli ei osaa pitää puoliaan, mutta voi tulla enemmän kasvatuksesta tämä.
Rakastava ja hellä on, erittäin herkkä. Ei tykkää riidellä, puhuu aina kauniisti ja yrittää miellyttää kaikkia. Nämä viimeiset on hyviä ominaisuuksia yleensä, mutta voivat myös vaikeuttaa yhteiseloa. Tykkää kaikesta kauniista, maku tarkka. Mutta ei mikään kukkoilija kuitenkaan, päinvastoin vaatimaton itse.
Tällaisia tuli näin äkkiseltään mieleen :-)

[/quote]Olen vaakanainen ja kuvailit juuri minua:)))))Minulla on vaakamiehiä ystävinä, mutta en ole koskaan ollut yhtään ihastuntu heihin.

Vierailija
31/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
32/41 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä

Vierailija
33/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun vaakamies on just ku edellä mainittiin. ei puhu ongelmistaan eikä todellakaan tunteistaan, muuttaa mieltään tosi usein, pettää vain jos hänen mielestään suhteessa menee huonosti, eli tosi vaikee tietää mitä kyseisen miehen päässä liikkuu.. miellyttämisen halu, kammoaa riitelyä joten on sen takia mieliksi kumppanille. ja eroki meinannu tulla monesti sen takia ku ei kestä pienintäkää riitelyä.. eli ei mikään helppo kumppani.. päätöksen teossa menee ikuisuus..

Katselin vanhaa keskustelua Googlen kautta ja tämä pitää paikkansa.

Olen aurinkoskorpioni, mutta mulla on Venus Vaassa, joka on niin voimakas, että hallitsee luonnettani. Rakastan vahvoja naisia, feminiinisyyttä, herkkyyttä, sanataidetta, kaunista kotia, pieniä seurapiirejä, lapsia, eläimiä sekä järjestyksenvalvojia :D

Olen biseksuaali (väitän tämän olevan merkin yksi puoli) ja ajautunut yhteen oinasmiehen kanssa. Meillä on ollut vaikeaan elämäntilanteeseeni liittyen (posttraumaattinen stressioireyhtymä) pahojakin riitoja, mutta "sään ollessa selkeä", yhteiselomme on todella eläväistä, erilaista ja virkistävää. Olen muuttanut Vantaalle ihan vain hänen perässään ja koitan jättää kaiken taakseni. Tämä saattaa tosin luoda paineita impulsiiviselle Oinaalle. Olen pyytänyt paikalliseen improon menemistä koska olemme molemmat teatraalisia ja herätämme huomiota kun matkustelemme :D Kauniaista kutsun pakopaikakseni, siellä kaikki on pedanttia, yhteisöllistä ja iloista. Molemminpuolinen suomenruotsalainen geenirasite tuo sisältäni esiin svekomaanin :P Vapaus, veljeys ja tasa-arvo on sydäntäni todella lähellä ja olen ollut aktiivinen Vihreän liiton ja Ruotsalaisen kansanpuolueen toiminnassa. Kummassakin porukassa löytyy kaltaisiani humanisteja, joiden kanssa koen oloni turvalliseksi.

Astro väittää Kuuni olevan Leijonassa, mutta ero Rapuun on hiuksenhäilyvä. Olen syntynyt hieman ennen klo 12 päivällä, joten uskon olleeni viimeisen kauden rapuja.

Ja voitte uskoa, että Kuu Ravussa sekä Venus Vaassa tekee miehestä aika kummallisen? ;)

Hyvää syksyä kaikille!

Vierailija
34/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miehestä

Vaaka on kuin viini, jonka täytyy antaa valmistua rauhassa.

;)

Vierailija
35/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä.

Vierailija
36/41 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

on vaaka ja luonteeltaan erittäin lojaali, oikeudenmukainen, kiltti ja toisia huomioiva. Päätöksenteko KESTÄÄ kun kaikkia vaihtoehtoja pitää puntaroita pieni ikä ja vastustus uuden edessä on alkuun vahvaa. On vähän liiankin kiltti, eli ei osaa pitää puoliaan, mutta voi tulla enemmän kasvatuksesta tämä.

Rakastava ja hellä on, erittäin herkkä. Ei tykkää riidellä, puhuu aina kauniisti ja yrittää miellyttää kaikkia. Nämä viimeiset on hyviä ominaisuuksia yleensä, mutta voivat myös vaikeuttaa yhteiseloa. Tykkää kaikesta kauniista, maku tarkka. Mutta ei mikään kukkoilija kuitenkaan, päinvastoin vaatimaton itse.

Tällaisia tuli näin äkkiseltään mieleen :-)

Mulla on just tällanen vaakamies!

Vierailija
37/41 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks vilkkusilmää pettäjää vaakaukkoa tunnen. Muut tylsiä perheenisiä. Toki hekin voi pettää. Ovat kauniiden naisten perään.

Vierailija
38/41 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies ja lasteni isä on vaaka ja aina epätasapainossa, juo liikaa ja se on sekoittanut ennestään. Toinen tuntemani vaaka (nainen) sairastaa bulimiaa ja elämä on yhtä tasapainon etsimistä, kuitenkaan koskaan sitä löytämättä. 

Vierailija
39/41 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap.lla ei paljoa järki päätä pakota, jos tosissaan uskoo syntymäajan vaikuttavan persoonallisuuteen. 

Vierailija
40/41 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaakamies on typerä ja rasittava nillittäjä, joka punnitsee joka asian, että kaikki menisi tasan parisuhteessa.