Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa,millainen on vaakamies? mies, luonteeltaan ja rakkaudessa?

Vierailija
09.07.2010 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tuntemani vaakamiehet ovat yhden naisen miehiä - siis omansa, ei yhden yhteisen :)

Kuten sanoin, meillä kummallakin päätöksenteko on vaikeaa, kun asiaa pitää pohtia joka puolelta pitkään ja hartaasti. Mutta päätökset pysyvät! Niin ja selvennyksen vuoksi: me ei joka asiaa päätetä yhdessä, vain yhteiset jutut. Omat päätökset on sitten ihan omia.

Ap, miehesi on löytänyt elämänsä naisen sinusta.

Vierailija
2/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koska horoskoopeilla ei ole mitään tekemistä persoonallisuuden kanssa, sinun vaakamiehesi voi olla tosi ihanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollahan noita luonnehoroskooppeja on google pulloillaan.

Vierailija
4/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaka on aika kauneuden palvoja.Harvoin rumaa naista edes ystävänä.

Siinäpä se olikin=)

Vierailija
5/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota omaa miestä, joka on vaaka, on hän hyvin rauhallinen, kärsivällinen ja rento. Hän on toisen huomioon ottava rakkaudessa ja myöskin omistautunut perheelleen vaikka välillä katoaakin (lyhyille) reissuilleen, tykkää halailla, pussailla jne. vaikka koko ajan. Tiedä sitten, kuinka paljon luonteessa on niitä perittyjä ominaisuuksia =)

Vierailija
6/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaaka ja luonteeltaan erittäin lojaali, oikeudenmukainen, kiltti ja toisia huomioiva. Päätöksenteko KESTÄÄ kun kaikkia vaihtoehtoja pitää puntaroita pieni ikä ja vastustus uuden edessä on alkuun vahvaa. On vähän liiankin kiltti, eli ei osaa pitää puoliaan, mutta voi tulla enemmän kasvatuksesta tämä.

Rakastava ja hellä on, erittäin herkkä. Ei tykkää riidellä, puhuu aina kauniisti ja yrittää miellyttää kaikkia. Nämä viimeiset on hyviä ominaisuuksia yleensä, mutta voivat myös vaikeuttaa yhteiseloa. Tykkää kaikesta kauniista, maku tarkka. Mutta ei mikään kukkoilija kuitenkaan, päinvastoin vaatimaton itse.

Tällaisia tuli näin äkkiseltään mieleen :-)

Vierailija
7/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ainakin oman miehen kanssa ei saa riitaa aikaiseksi millään. Minä (oinas) olen tulinen ja helposti räjähtävä tapaus ja kun minä hermostun, mies lähtee mieluummin pois ja odottaa että palaan taas "normaaliksi" =D

Vierailija
8/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romanttinen tämä mies on myös isolla ärrällä! Sellainen runopoika, joka jättää ruusun ja kauniisti kirjoitetun viestin pöydälle töihin lähtiessään. Ei nyt joka päivä, mutta usein kuitenkin jollain tavalla huomioi.

Vierailija
9/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omisteleva.

Pysyy pitkässä suhteessa, harvoin hyppii vieraissa.

Tylsähkö.

Vierailija
10/41 |
09.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheelleen omistautuvia, kilttejä. Mutta siis iso mutta. naistennaurattajia pettäjiä.

Kälyn mies lähetellyt well aika härskejä tekstiviestejä niin minulle kuin muutamille tutuille. Ehdottelee aina hävyttömiä ja lähentelee.. Appiukko oli samaa pataa kiinni jäi monesti, niinkuin tuo kälyun mieskin. En huolis vaakamiestä.

Vierailija
11/41 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun vaakamies on just ku edellä mainittiin. ei puhu ongelmistaan eikä todellakaan tunteistaan, muuttaa mieltään tosi usein, pettää vain jos hänen mielestään suhteessa menee huonosti, eli tosi vaikee tietää mitä kyseisen miehen päässä liikkuu.. miellyttämisen halu, kammoaa riitelyä joten on sen takia mieliksi kumppanille. ja eroki meinannu tulla monesti sen takia ku ei kestä pienintäkää riitelyä.. eli ei mikään helppo kumppani.. päätöksen teossa menee ikuisuus..

Vierailija
12/41 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallinen ja järkevät. Ei ole koskaan suuttunut. Hoitaa asiat maltillisesti ja on onnekas kaikessa.

Ei lätise rakkaudesta, mutta saa hyvin innostettua petipuuhiin.

Erittäin maanläheinen kasvattajana ja kumppanina, antaa anteeksi kiukkuilut ja känkkäikyt. Pitää avioliittoa pyhänä.

Ja tosiaan,vähän mustasukkainen, mutta sen verran vain, että mielestäni saakin olla.

Vierailija
13/41 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaakamies on ajanut mut täysin hulluksi juuri tuon hitaan päätöksentekonsa ja konfliktin kauhunsa takia. Ikinä ei tiedä mitä miehen päässä liikkuu ja lupailee asioita joita ei pysty pitämään kun ei pysty päättämään että haluaako vai ei halua. Ihanaa lukea sun juttu, nyt tiedän etten ole itse sekopää, tuo vaakamainen käytös vai ajoi mut ihan hulluksi. Päädyimme eri teille, kun en enää jaksanut odottaa hänen päätöstään olenko minä se elämän nainen hänelle vai en. Tuli todella alentava olo itselle, on niitäkin miehiä jotka pystyvät puhumaan asioistaa ja ennenkaikkea tekemään päätökset inhimillisessä ajasssa.

Vierailija
14/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kummatkin ovat rentoja, huumorintajuisia veikkoja. Puuttuvat hyvin nopeasti tilanteisiin, joissa jotakuta sorretaan tai ahdistellaan. Huolehtivia, rauhallisia miehiä.

Vierailija
15/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmat luotettavia ja kovia tekemään töitä.

Ehkä romanttisessa mielessä tylsähkö tuo minunkin mieheni, mutta silti niin ihana ja sitoutunut. Huolehtiva ja loistava isä.

Vierailija
16/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kaikkein kanssa toimeen

Vierailija
17/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono isä, huono raha-asioissa, huono taloudenpidossa. Tuulen vietävissä, arvaamaton, omistushaluinen ja mustasukkainen.

Vierailija
18/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaaka ja luonteeltaan erittäin lojaali, oikeudenmukainen, kiltti ja toisia huomioiva. Päätöksenteko KESTÄÄ kun kaikkia vaihtoehtoja pitää puntaroita pieni ikä ja vastustus uuden edessä on alkuun vahvaa. On vähän liiankin kiltti, eli ei osaa pitää puoliaan, mutta voi tulla enemmän kasvatuksesta tämä. Rakastava ja hellä on, erittäin herkkä. Ei tykkää riidellä, puhuu aina kauniisti ja yrittää miellyttää kaikkia. Nämä viimeiset on hyviä ominaisuuksia yleensä, mutta voivat myös vaikeuttaa yhteiseloa. Tykkää kaikesta kauniista, maku tarkka. Mutta ei mikään kukkoilija kuitenkaan, päinvastoin vaatimaton itse. Tällaisia tuli näin äkkiseltään mieleen :-)

kun sen pitäisi muka olla vaaka, mutta ei se ole yhtään tollane!

Vierailija
19/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vaakamies lienee yksilö, myös rakkaudessa. Mitä jos kysyisit ihan siltä mieheltä itseltään.

Vierailija
20/41 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonteiltaan täysin erilaiset. En uskoisi horoskooppeihin.