Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vahvasti ketoosissa. Mitäs nyt tapahtuu?

Vierailija
23.03.2023 |

Testiliuskojen mukaan olen vahvasti ketoosissa.
Olen kyllä syönyt hiilareita, kuten kasviksia, marjoja ja kookosjauhoa käyttänyt myös sekä maitotuotteita.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva palaa.

Vierailija
2/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverit siirtyvät kauemmas kun juttelette ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset luultavasti paskalle, vaikket itse tätä huomaa.

Vierailija
4/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotat tapahtuvaksi?

Vierailija
5/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi käytetään maskeja töissä.

Tulin aika nopeasti ketoosiin. Vasta viikon syönyt näin ja välissä on jopa yksi runsashiilarinen päivä.

Kumma juttu. Ei tunnu missään ja olo on hyvä eikä nälkää ole kuten aiemmin.

-ap

Vierailija
6/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä odotat tapahtuvaksi?

En osaa sanoa.

Jatkan näin koska ruoka on hyvää ja puhdasta eikä tee mieli makeaa. Hyvä olo.

Ehkä kuukauden päästä jotain muutakin tapahtuu.

Kiloja on runsaasti ylimääräisiä.

-ap

Vierailija
7/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käyttää suuvettä. Henkesi haisee, se on asian huono puoli. Saatat myös olla todella veemäinen.

Mutta kyllä tuota jatkamalla laihdut.

Vierailija
8/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se haju kauan kestä, kun elimistö sopeutuu, haju loppuu. Ketoosin hiilariraja on yksilöllinen., itse en ole koskaan mitannut, mutta ei mulla koskaan ole nälkäkään. Näin jo 20 vuotta.

Vierailija
9/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulin aika nopeasti ketoosiin. Vasta viikon syönyt näin ja välissä on jopa yksi runsashiilarinen päivä.

-ap

Kuulostaa mun korvaan jopa vähän pitkältä ajalta. Yleensä se tapahtuu todella nopeasti jos oikeasti et vedä hiilareita. 

Vierailija
10/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi jos verensokeriarvot korjaantuisivat. Nyt oli aika koholla kun viimeksi kävin verikokeissa.

Seuraavaksi olisi varmaan diabeteksen rajoilla oltu jos en tätä nyt olisi halunnut alkaa korjaamaan.

Laihtuminen on pelkkää plussaa.

-ap

Vierailija
11/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kuulostaa mun korvaan jopa vähän pitkältä ajalta. Yleensä se tapahtuu todella nopeasti jos oikeasti et vedä hiilareita. 

En osaa sanoa kauan olen ollut ketoosissa. Testasin eilen ja oli keskivahva. Tänään jo vahva.

-ap

Vierailija
12/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta olisi jos verensokeriarvot korjaantuisivat. Nyt oli aika koholla kun viimeksi kävin verikokeissa.

Seuraavaksi olisi varmaan diabeteksen rajoilla oltu jos en tätä nyt olisi halunnut alkaa korjaamaan.

-ap

Verensokerin parantuminen on ok ja tietty laihtuminenkin.

Pidä kuitenkin huoli siitä, että jos et jaksa ketoosia, niin lisää jonkun verran hiilareita. Pysy kuitenkin vhh-ruokavaliossa, jos se tuntuu hyvältä.

Vierailija
13/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Verensokerin parantuminen on ok ja tietty laihtuminenkin.

Pidä kuitenkin huoli siitä, että jos et jaksa ketoosia, niin lisää jonkun verran hiilareita. Pysy kuitenkin vhh-ruokavaliossa, jos se tuntuu hyvältä.

Juu. Ihan tässä voinnin mukaan. Minulle riittää, että ruoka on hyvää, täyttävää ja terveellistä eikä ala heti väsyttämään aterian jälkeen. Niin ja tietenkin se, että voin hyvin enkä kituuta itseäni.

Olen lisännyt liikuntaakin aika paljon. Olen kovin iloinen tästä olosta ja vireystasosta.

-ap

Vierailija
14/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kokemuksia teillä on ketoosista tai vhh:sta?

-ap

Vierailija
15/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi näet vhh-jeesuksen

Vierailija
16/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on se miinuspuoli,että jos joskus vielä syöt ns.normaalisti,eli hiilateita myös,niin ne kilot tulee melko nopeasti korkojen kera takaisin.... mutta jos pystyt olemaan ketoosissa lopun ikääsi niin mikäs siinä, siinä tapauksessa onnittelen

Vierailija
17/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on se miinuspuoli,että jos joskus vielä syöt ns.normaalisti,eli hiilateita myös,niin ne kilot tulee melko nopeasti korkojen kera takaisin.... mutta jos pystyt olemaan ketoosissa lopun ikääsi niin mikäs siinä, siinä tapauksessa onnittelen

Mitä mahdat tarkoittaa "normaalilla"?

Ketoosissa ei muuten tartte olla loppuelämän. Vähillä hiilareilla pärjää aivan hyvin.

Vierailija
18/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketoosilla laihtuu ja muista saada riittävästi oikeata rasvaa.

Onko sinulla ap . reisilihakset sen tuntuiset esim. portaita noustessa, ettå ihan kuin olisi maitohapoilla? 

Vierailija
19/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ketoosikokeilu aiheutti hiustenlähtöä. Mutta toisaalta lähtötilanne normaalipainon rajoissa 60 kg ja tavoite oli 55 kg.

Tämä tapahtui viime keväänä ja uusi kasvusto hiuksia sojottaa nyt 10 cm mitassa, ja ponnari on melko ohut. Vielä vuosi ja sitten alkaa näyttää varmaan normaalimmalta taas.

Vierailija
20/47 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samoja kokemuksia kun sullakin. Pari kuukautta jaksoin ketoosissa ja paino putosi viitisen kiloa, olo oli hyvä ja energinen. Nyt olen jossain välimaastossa, yritän olla vhh mutta sitten sorrun taas syömään jotain pastaa ja olo menee huonoksi. Varmaan otan kohta taas tiukan ketokuurin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi