Olen vahvasti ketoosissa. Mitäs nyt tapahtuu?
Testiliuskojen mukaan olen vahvasti ketoosissa.
Olen kyllä syönyt hiilareita, kuten kasviksia, marjoja ja kookosjauhoa käyttänyt myös sekä maitotuotteita.
Kommentit (47)
Keto on kyllä hyvä, kun on energinen olo. Itsellä vaikuttaa unen saantiin. Ei vain uni tule. Toinen on portaiden kiikkuminen. Se on todella hankalaa.
Ketosta huolimatta haluttaa hiilihydraatteja. Nyt taas olen vähentänyt hiilihydraatit. Käytän maitotuotteita sen verran, että ihan tiukille en vedä, vaan sallin semmoiset 40g päivässä. Ketoosia en ole koskaan mitannut.
Vierailija kirjoitti:
Keto on kyllä hyvä, kun on energinen olo. Itsellä vaikuttaa unen saantiin. Ei vain uni tule. Toinen on portaiden kiikkuminen. Se on todella hankalaa.
Ketosta huolimatta haluttaa hiilihydraatteja. Nyt taas olen vähentänyt hiilihydraatit. Käytän maitotuotteita sen verran, että ihan tiukille en vedä, vaan sallin semmoiset 40g päivässä. Ketoosia en ole koskaan mitannut.
Mulla taas unet parantui huomattavasti vhh:lla. Ei tule enää aamuyön heräämistä, joita luulin väistämättömiksi vaihdevuosioireiksi, mutta ne saattoivatkin johtua siitä että maksa purskautti aamuyöllä glukoosis koneesen. Niin tai näin, mutta onneksi korjaantui.
Kaikille ei sovi kovin matalat hiilaritasot, itsellä on paras tasapaino unien, painon ja vireyden suhteen sellaiset 60-70 g päivässä. Iltapalaksi syön pari desiä maustamatonta jugurttia juuri yöunien vuoksi, vaikka nälkä ei olekaan. Ja iltamagnesium on toinen hyvien unien edellytys.
Olipa mukava lukea teidän kommentteja!
Tämä on niin parasta. Tänäänkin olen saanut syödä hyvää ruokaa.
Olen syönyt kaksi kertaa kohtuullisen annoksen kana-kaalikasvispannua. Se on niin hyvää.
Illalla vähän marjoja ja mantelipuuroa.
Ei ole yhtään nälkä. Askeleitakin kertyi 11 500 tänään.
Huomenna sama edessä eri ruuilla mutta yhtä maistuvilla. :)
Sopiiko pitää ketjua hengissä?
Voisin tänne päivitellä kuulumisia aina ja kertoa kahden viikon välein painoni.
Nyt paino on hurjat 117 kg. Älkää tuomitko, yritän päästä eroon liiasta mutta en kituuttamalla.
Lähtöpainoa en edes ottanut, eilen punnitsin itseni vasta.
-ap
Pitää vielä kertoa, että hikoilen aivan kamalasti.
Jo heti aamun ensimmäisistä töistä tippui otsasta hikipisaroita.
Kainalot haisivat myös kamalalta, todella pistäviltä ja oudoilta vaikka oli dödöä kunnolla kainaloissa, lisäksi suihkutettavaa dödöä perään. Petti kuitenkin ja hävetti loppupäivä, yritin vältellä liian lähelle menemistä etteivät huomaisi hajuani.
Outoa. Ei tuollaista yleensä ole.
-ap
Kiloja lähtenyt nyt ke-su välisenä aikana noin 2 kg.
Tarkoituksena ei ole päivittäin, ei välttämättä edes viikottain punnita mutta nyt alkuun haluan vain nähdä, että olen oikeassa suunnassa ja kiloja pitäisi karista.
Kasvoista huomaan jo selvää eroa, ovat kapenemaan päin.
Hajuun vielä, etten sittenkään haise vaan suihkutettava deudorantti ei vain sopinut iholleni. Se ei toiminut ja jätin pois ja käytän toista valmistetta joka pitää kainalot raikkaina.
-ap
Ihan tollai ohimennen, miltä teistä tuntuisi jos joku seuraisi teitä jatkuvasti ja luettelisi sitten netissä mitä olette ostaneet? Sitä nämä tyypit tekee.