Edellistä pääministeriä ei kutsuttu "Juhaksi"
Nyt on neljä vuotta alennettu ja pilkattu tehtävässään ihan hyvin onnistunutta pääministeriä sannattelemalla ja tytöttelemällä.
"Juhan" hallitus oli epäsuosittu, epäonnistui ja kaatui kesken kauden, mutta "Juha" oli silti loppuun asti Sipilä.
Kommentit (86)
Olihan jo aikoinaan Kekkonenkin koko kansan Urkki, että turha yrittää tästä jotain sukupuoliasiaa vääntää.
Vierailija kirjoitti:
No on ihan asiallista kutsua pääministeriä Sannaksi, mutta pikkuusen arveluttaa, onko seuraava pääministeri Revä-Riikka. Kuinka se käännetään ulkomailla.
Kyllä ulkomailla nimen keksivät, kunhan nämä telttatarinat leviävät lehdistöihin.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä ei halunnutkaan ravistella pääministeri-instituutiota, vaan ylläpitää sen asemaa ja arvovaltaa.
Stupid is as stupid does.
Sipilä ravisteli koko kansakunnan kyykkyyn ennätyslyhyessä ajassa, kikyloikkia tehtiin, ja hyöty oli? Muita eksoottisia tempauksia oli mm. Ehdotus, että kaikki voisivat majoittaa kotiinsa Irakin suunnalta saapuneita, koska hän itsekin tarjosi majoitusta kotoaan. Terrafamen lippis pysyi myös tiukasti päässä skandaalin poikasesta huolimatta ja taitaa pysyä yhä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä ei halunnutkaan ravistella pääministeri-instituutiota, vaan ylläpitää sen asemaa ja arvovaltaa.
Stupid is as stupid does.
Lupaamalla asuntonsa siirtolaisten käyttöön.
32 000 tuli kyläilemään, eikä niistä ole vieläkään päästy kaikista eroon.
Sipilä raviseli koko maata tyhmyydellään.
Pilasi ja vesitti Keskustan arvot ja maineen. Siinä sitä onkin sitten sillä puolueella korjattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Olihan jo aikoinaan Kekkonenkin koko kansan Urkki, että turha yrittää tästä jotain sukupuoliasiaa vääntää.
Ja Koivisto oli Manu.
Tarja esitteli itsensä Tavjaksi.
Sipsip Sipilä mä oon, sippi sii Sipilä.
Vierailija kirjoitti:
Voi verrata sannulin ja Sipilän käytöstä. Siinä syy omalla kohdallani: Toinen on kersa ja toinen aikuinen.
Poliittisesti symppaan ensimmäistä, valtiohenkilönä jälkimmäistä.
EROA, SANNA!!!
Kuinka tyhmä olet? Oletko kuullut vaaleista?
Vierailija kirjoitti:
Sipsip Sipilä mä oon, sippi sii Sipilä.
Vispilä. Varsinainen vatkain.
Mauri Myllymäkikin kutsui parhaita juoksijoita pelkällä etunimellä. Kenenisa oli Kenenisa (Bekele) ja Maria oli Maria (Mutola).
Eikä myöskään puhuttu Alexander hallituksesta, vaan Stubbin hallituksesta, samoin kukaan ei puhunyt Jyrkin hallituksesta, vaan Kataisen hallituksesta eikä kukaan vetänyt marjanpoiminta hallituksesta tai alkonmyyjän hallituksesta.
Marinin aikana naisviha on rehottanut ja setämiehiltä unohtunut käytöstavat, jota vaaditaan jopa päiväkoti-ikäiseltä.
Marinin hallituksen naisviha on heikentänyt myös Suomen mainetta ja maakuvaa, näiden setämiesten toimesta.
Ei ole kivaa luettavaa kansainvälinen tutkimus
Tuore Nato-raportti: Suomen hallitukseen kohdistunut laajaa naisvihamielistä verkkohäirintää
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007867076.html?cs
Santsuhan on itse halunnut ehdottomasti olla muutakin kuin ministeri. Bileprinsessa, bailumami, festarikävijä, somettajien kaiffari jne.
Vierailija kirjoitti:
No on ihan asiallista kutsua pääministeriä Sannaksi, mutta pikkuusen arveluttaa, onko seuraava pääministeri Revä-Riikka. Kuinka se käännetään ulkomailla.
Macron ja Zele kutsuvat Sannaa leikkisästi pesä-Sannaksi.
Jos Riikka Purrasta tulee seuraava Suomen pääministeri, niin häneen tulee kohdistumaan ennen näkemätöntä naisvihaa ja vihapuhetta, jonka Persut ja setämiehet ovat itse luoneet alustan ja tehneet siitä yleisesti hyväksyttävän.
Jo Riikka Purran olemus herättää ärtymystä ja vihapuhetta ja häneltä pääsee suustaan sammakoita ja suututtaa monia ryhmiä, kuten "kulttuuri on luksusta" tai nämä rasistipuheet.
Ja se on Purran ja hänen perheensä turvallisuusuhka. Esim. Purran lausunnot koulutuksesta.
Nyt Persut korjaavat satoa, mitä ovat kylväneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos Riikka Purrasta tulee seuraava Suomen pääministeri, niin häneen tulee kohdistumaan ennen näkemätöntä naisvihaa ja vihapuhetta, jonka Persut ja setämiehet ovat itse luoneet alustan ja tehneet siitä yleisesti hyväksyttävän.
Jo Riikka Purran olemus herättää ärtymystä ja vihapuhetta ja häneltä pääsee suustaan sammakoita ja suututtaa monia ryhmiä, kuten "kulttuuri on luksusta" tai nämä rasistipuheet.
Ja se on Purran ja hänen perheensä turvallisuusuhka. Esim. Purran lausunnot koulutuksesta.Nyt Persut korjaavat satoa, mitä ovat kylväneet.
Hyvä vihervassari, pitäisikö sinun konsultoida vihanhallintaterapeuttia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Macron ja Zele kutsuvat Sannaa leikkisästi pesä-Sannaksi.
Ja miten Espanjan pääministeri katselikaan Sannan perää ja pesää.
Minä kutsun kumpaakin heidän kaikilla nimillä. Tosin sana Sipilä sopii paremmin suomalaisen suuhun kuin Marin, joten nykyisestä pääministeristä käytän useammin etunimeä kuin edellisestä. Ei kaikesta pidä aina kehittää salaliittoteorioita.
Koska ei käyttäytynyt kuin teini.