Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä yhteiskunnassa pitäisi muuttua, että uskaltaisit perustaa perheen?

Vierailija
22.03.2023 |

Perheellä siis tarkoitan tässä tapauksessa lapsiperhettä. Eli mitä pitäisi muuttua, että tekisit lapsia tähän maahan?

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mie voisin tehä vaikka 10 tenavaa naisten kanssa jos mie saisin vaa niiltä seksiä. Yhteiskunnan pitäisi muuttua niin ettei miun tarvis maksaa elatusmaksuja.

M29

Ugandaan muuttamalla ongelmasi ratkeaa!

Vierailija
82/107 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin uskaltaa tehdä lapsia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen sinkku enkä ole koskaan seurustellut on se miksi minulla lapsia ei ole mutta jos olisin parisuhteessa niin en tiedä haluaisinko lapsia.

Elämä on nyt hyvää ja pärjään hyvin näin, miksi mahdollisesti pilaisin sen tekemällä lapsia?

Vaippojen vaihto,vauvan hoito, se että joku lapsi on riippuvainen minusta useamman vuoden, lapsi rajoittaa ja hankaloittaa elämää... Ei kuullosta houkuttavalle.. Spermaa voin lahjottaa spermapankkiin tarvittaessa, se riittää minulle osuudeksini lisääntymiseen varsin hyvin.

Vierailija
84/107 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teen lapsia tähän maailmaan välittömästi kun saan sopivan miehen.

Minun lapsettomuuteni ei johdu siitä että stressaisin jotenkin maailman tai yhteiskunnan tilaa. Minun lapsettomuuteni johtuu vain ja ainoastaan siitä, että en kykene saamaan sellaista kumppania jonka haluan. Ne miehet joista olen kiinnostunut, eivät kiinnostu minusta.

Kysyn ihan mielenkiinnosta että minkä näköinen olet? Oletko ylipainoinen?

Onko ne miehet joita yrität iskeä kuinka paljon parempi tasoisia kuin sinä itse?

Vierailija
85/107 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle riittäisi ihan se, että äitiyttä edes arvostettaisi. Eikä pidettäisi minään miesten rahoilla loisimisena ja kotona lomailuna kuten se tuntuu monen miehen mielestä olevan. Suomessa on huolehdittu äitiyden tukemisesta useimpiin maihin verrattuna harvinaisen hyvin. Meillä on esimerkiksi äitiyspakkaus, mitä monissa maissa pidetään ihan luksuksena. Mutta samalla meillä ihannoidaan yksin pärjäämistä, etenkin naisten taholta. Ei yhteisöllisyyttä ja perhekeskeisyyttä.

Naisena on huikea fyysinen, emotionaalinen ja taloudellinen riski hankkia edes yksi lapsi, mutta vielä isompi riski on hankkia lapsi miehen kanssa. Jotain on mennyt pieleen kun miehiin ei enää voi tässä asiassa luottaa.

Saksassa on kotirouva kulttuuria. Lisäksi näissä: FarmersD, single farmers dating, Farmers Only. Appikaupasta cowboy dating.

Vierailija
86/107 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkku olen joten jos lapsia meinasin niin sitten pitäisi alkuun löytyä kumppani.

Vierailija
87/107 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisuus pitäisi kriminalisoida

Vierailija
88/107 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaisuus pitäisi kriminalisoida

Jokainen puolue pitäisi kriminalisoida ja politiikka pitäisi alottaa tyhjältä pöydältä.

Tulee sellainen olo että kaikki päätökset ja asiat mitä päättäjät päättää on surkeita asioita.

Nyt myös päättäjät puuttuvat ihan liikaa ihmisten elämään, he haluavat ohjailla ihmisiä aivan liikaa.

Verot alas ja kansalle vapautta olisi parhaat toimet saada ihmiset hyvinvoiviksi joka johtaisi varmasti siihen että he lisääntyisivät enemmän.

Vierailija
89/107 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko maailman pitäisi muuttua. Mitä hemmetin järkeä on tehdä lapsia tällaiseen maailmaan, missä ainoastaan seksillä ja rahalla on väliä?

Vierailija
90/107 |
04.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pitäisi vaihtaa kansa suomen kansa on kusipää kansaa jotka ei osaa tehdä mitään oikein

Vierailija
91/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun löytyy naishenkilö jolta saa vastakaikua edes sen parisuhteen aloittamiseen.

Siihen pyrkiessä, minkäs teet - miehet ei synnytä, kohtuvuokraus on hämärää ja sinkkumiehenä adoptointi on kuin koittaisi yksisarvista metsästää.

Vierailija
92/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin liikaa ajatellut ja sain vasta yli 40 v lapsen. Eli antaa mennä vaan.

Vierailija
93/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että olen sinkku enkä ole koskaan seurustellut on se miksi minulla lapsia ei ole mutta jos olisin parisuhteessa niin en tiedä haluaisinko lapsia.

Elämä on nyt hyvää ja pärjään hyvin näin, miksi mahdollisesti pilaisin sen tekemällä lapsia?

Vaippojen vaihto,vauvan hoito, se että joku lapsi on riippuvainen minusta useamman vuoden, lapsi rajoittaa ja hankaloittaa elämää... Ei kuullosta houkuttavalle.. Spermaa voin lahjottaa spermapankkiin tarvittaessa, se riittää minulle osuudeksini lisääntymiseen varsin hyvin.

Useamman vuoden? Kyllä lapsista ja nuorista pitäisi huolehtia ihan aikuuisuuten asti, eikä heittää 6 -vuotaina huolehtimista koulun harteille.

Vierailija
94/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä jos saataisiin tuo persujen toinen reuna ja vasemmistoliitto pois niin ehkä haluaisin tänne hankkia lapsia. 

Vierailija
95/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo kolme lasta ja yksi lapsenlapsi, mutta olisin kyllä vielä mahdollisesti valmis neljänteen omaan lapseen.

Suomessa on lähivuosina tehty huonoa perhepolitiikkaa, joka on omiaan ajamaan perheitä köyhyyteen. Perheiden itsemääräämisoikeus on vähentynyt. Kyttäysyhteiskuntaa on vahvistettu. Synnytysmatkat ovat pidentyneet synnytyssairaaloiden lakkautuksen vuoksi ja niissä jäljelle jääneissä sairaaloissa on ruuhkaa.

Siinä syitä nyt ensialkuun. Lista olisi pidempikin, mutta en nyt jaksa näpytellä.

Vierailija
96/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

NYT on hyvä aika perustaa perhe jos sellaista aikoo. Me ollaan Natomaa ja voidaan aloittaa loistava tulevaisuus ja jälleenrakennus.

Vierailija
97/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robotti kohdut aluksi ja se että lapsen geenejä saisi muuttaa paremmaksi

Sun geenejä sais muuttaa aika paljonkin.

Vierailija
98/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NYT on hyvä aika perustaa perhe jos sellaista aikoo. Me ollaan Natomaa ja voidaan aloittaa loistava tulevaisuus ja jälleenrakennus.

Olen samaa mieltä.

Vierailija
99/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten pitäisi elää heille luontaisella tavalla, eli kylämäisesti/heimomaisesti. Vastuunkanto jaetaan kaikkien kesken. Minä voin huolehtia tänään kaikista lähipiirin lapsista ja Pirkko-Liisa voi huolehtia huomenna. Ne äidit, joilla on alle kouluikäisiä lapsia, eivät joutuisi käymään palkkatöissä. Taloudellinen pärjääminen olisi turvattu. Elämänmeno olisi yksinkertaisempaa kuin nykyisin, mutta samalla myös jollain tapaa sielulle levollisempaa ja verkkaisempaa.

Vierailija
100/107 |
05.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maapallon väkimäärän pitäisi pienentyä noin seitsemällä miljardilla.

Sinä ensin ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi