Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yökylässä Maria Veitola: Andy McCoy

Vierailija
22.03.2023 |

"Veitola huomauttaa takaisin, ettei hän odottanut McCoyn haukkuvan häntä tuntikausia ja uhkaavan sitten väkivallalla.

Toi on vaan läppää. Älä ota sitä vakavissaan. Älä todellakaan, McCoy vastaa."

Lähde: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009469967.html

Miksi halusi p**liukon luo kylään, kun heillä ei ole erityisen hyvät välit edes?

Kommentit (776)

Vierailija
301/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh, osas kyllä skebaa soittaa. Nykyään aika pelottava juu.

Vierailija
302/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Andy suostui tähän yökyläilyyn jos Veitola häntä noin paljon ottaa aivoon? Ite en kyllä menisi Andylle kylään vaikka maksettaisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia oli varmasti puhunut Andyn tuohon ohjelmaan mukaan julkisuuden takia ja sanonut että Joo voidaan ollakin täällä mun kämpillä ja mä oon koko ajan mukana jne jne, ja Andy sitten suostunut kun haluaa tietenkin mielitiettyään miellyttää. Ja teki Sofia Marialle taulutkin lahjaksi, että saa ittestään annettua mahdollisimman kivan kuvan ja esitellä siinä samalla taidettaan. Eipä ne niiden taulut kummoisilta näyttänyt, vaikka kuinka moni mun maalaamista harrasteleva kaveri osaisi tehdä samanlaisia, siis ihan oikeasti.

Vierailija
304/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen pitää olla naisen, että ottaa tuollaisen miehen (sokeri)isäkseen? 

Sokeriisäksi, eikö sellaisella pitäisi olla rahaakin?  Andyhan on ihan persaukinen.

Vierailija
305/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisuusko sinulle on kaiken mitta? Olet niitä ihmisiä, joille miljoona kärpästä on oikeassa; paska on hyvää? [/quote]

On. Kuuluisuus on minulle kaiken mitta. Olen niitä ihmisiä, joilla yksi kärpänen on oikeassa silmässä.

Ja Hanoi Rocks oli paska bändi.

Suomalaisille artisteilla muuten on   AINA jokin ulkopuolinen tekijä, joka estää sen ulkomailla, eli Ameriikassa tapahtuvan läpilyönnin: Milloin paras soittaja kuolee, levy-yhtiö mokaa, keikan järjestäjä mokaa, yleisö mokaa, jonkun äiti tulee kylään, tulee vyöruusu jalkaan tai basisti myöhästyy New Yorkin junasta ihan justiinsa kun olisi olisi ollut maailman ovet avoinna....mutta ihan viime metreillä käy joku kämmi, joka ei tietenkään johdu bändistä itsestään. 

Ja sitten kun suomalaiset eivät siellä Amerikassa menesty, niin  sanotaan, että ihan paskoi ja tyhmii ne jenkkiläiset kyllä olis olleetkin.

Ja nyt sitten takaisin siihen Veitolaan ja Andyn tuuttumiseen.

Vierailija
306/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlasin Andy MçCoy taide ja nuohan on hyviä. Värikkäitä, kiinnostavia.

Vierailija
307/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhanta jostain Hanoista ja Hulkosta on pelkästään eläkeikään ehtineiden äijien nostalgian kultamaa muistelua täysin keskinkertaisesta bändistä jonka ainoa hiukan tunnetumpi biisi oli coveri. Koko kööri oli täynnä sössöttäviä kamaa vetäviä pellejä joiden ainoa saavutus oli elää rock-elämää pari vuotta.

Mitään musiikillisesti merkittävää he eivät koskaan saaneet aikaiseksi.

Kun oikeasti tarkastellaan asiaa musiikki edellä, niin esim. Petri Walli on suomalaisen musiikin historiassa huomattavasti merkittävämpi hahmo kuin Hulkko on koskaan ollut tai tulee olemaan. Pelkästään kitaristina Walli vetelee Hulkkoa täysin korville.

Vierailija
308/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Andyn elättää Teosto, eikä muuten ole köyhä mies.

MIhinkä se Andy sitten rahansa syytää, kun jatkuvasti pummii wanna be-kavereiltaan ja jättää vuokrat maksamatta ja muutenkin kerjää kaikkea mitä voi toisten maksamana saada?

Vierailija
309/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIhinkä se Andy sitten rahansa syytää, kun jatkuvasti pummii wanna be-kavereiltaan ja jättää vuokrat maksamatta ja muutenkin kerjää kaikkea mitä voi toisten maksamana saada?

Rahasäiliöönsä tietysti, että voi uiskennella kultakolikoissa. Höh mikä kysymys.

Vierailija
310/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlasin Andy MçCoy taide ja nuohan on hyviä. Värikkäitä, kiinnostavia.

Eivätkä ole. 

Värikkäitä ovat kyllä mutta luokattoman huonoja. Hän ei osaa edes piirtää, että saisi sillä vähän parannettua töhräyksiään. 

Joka kylän kansalaisopistossa se kukkia maalaava mummokin on parempi taiteilija kuin Andy.

Vierailija
311/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahasäiliöönsä tietysti, että voi uiskennella kultakolikoissa. Höh mikä kysymys.

Sea Horse ei ole rahasäiliö ihan siinä mielessä, mitä se Roope Ankalle on.

Vierailija
312/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan ymmärrä, miksi sairasta ja alkoholisoitunutta ihmistä pitää haastatella ja näyttää TVssa.

Tosin noita pelottavia juoppokohtauksia tapahtuu jatkuvasti monissa kodeissa. Niin surullista.

Vierailija
313/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jauhanta jostain Hanoista ja Hulkosta on pelkästään eläkeikään ehtineiden äijien nostalgian kultamaa muistelua täysin keskinkertaisesta bändistä jonka ainoa hiukan tunnetumpi biisi oli coveri. Koko kööri oli täynnä sössöttäviä kamaa vetäviä pellejä joiden ainoa saavutus oli elää rock-elämää pari vuotta.

Mitään musiikillisesti merkittävää he eivät koskaan saaneet aikaiseksi.

Kun oikeasti tarkastellaan asiaa musiikki edellä, niin esim. Petri Walli on suomalaisen musiikin historiassa huomattavasti merkittävämpi hahmo kuin Hulkko on koskaan ollut tai tulee olemaan. Pelkästään kitaristina Walli vetelee Hulkkoa täysin korville.

Minä olen tällainen jo lähemmäs 60-vuotias täti, joka olen täällä rohjennut arvostella Hanoi Rocksia ja Andya.

Ja Petri Wallistakin olen aivan samaa mieltä.

Vierailija
314/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että tämä Andy kauan enää elää...

Vierailija
315/776 |
24.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ollenkaan ymmärrä, miksi sairasta ja alkoholisoitunutta ihmistä pitää haastatella ja näyttää TVssa.

Tosin noita pelottavia juoppokohtauksia tapahtuu jatkuvasti monissa kodeissa. Niin surullista.

En tiedä onko se juutuupissa enää nähtävissä kun Antti oli hiukan ottaneena Iisveden rantapaviljongissa kahden miehen keikalla.

Pahaa teki katsoa kun täysin sekaisin oleva kehäraakki raahataan muka soittamaan.

Vierailija
316/776 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Ändi on onnistunut vaihtamaan eukkonsa puolta nuorempaan.

Hän selvästi tietää mikä toimii nuoremman sukupolven naisiin.

Vierailija
317/776 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en usko että tämä Andy kauan enää elää...

Tätä on veikkailtu jo yli 20 vuotta, mutta niin vain mies on elänyt 60-vuotiaaksi päinvastoin kuin esim. Kirka, Nykäs-Matti, Yön Olli ja Jussi, Juice ja mitä näitä onkaan.

Vierailija
318/776 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ihmettelen tuota Veitolan haastattelutyyliä. Hän hakee konflikteja. Silmissä oikein välähtää, kun hän kysyy mukaviattoman kysymyksen ja saa haastateltavan provosoitumaan. Toimittajuuden alkuaikoina oli läpinäkyvämpää, että haki konflikteja.  Nyt naamioi sen uteliaisuuteen. Jokainen kysymys, on kuin miina. 

Tuolla tavalla toimivat ikävä kyllä usein myös kiusaamiseen taipuvaiset henkilöt. Veitola on fiksu. Tietää miten pyörittää naiiveja ja viattomuuteen taipuvia, herkkiä ihmisiä. Kyselee ja uhri vastaa.

Andy lienee päihdeongelmainen ja elää menneisyydessään, mutta hän ei tavallaan mennyt halpaan vaan huomasi, mitä Veitola tavoittelee.  

Hyvä toimittaja kunnioittaa haastateltaviaan. Tästä esimerkkinä Arto Nyberg. Hän osaa kuunnella. Hän kysyy suoraan. Ei pelaa pelejä. 

Vierailija
319/776 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veitola on niin pirullinen maireine äänineen, että en ihmettele jos haastateltava kilahtaa.

Vierailija
320/776 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andysta voi olla montaa mieltä mutta sävelsi ja sanoitti esim. Tragedyn 15-vuotiaana.. Fallen Starin 14-vuotiaana? Lahjakkuutta oli minkä tuhosi huumeilla.