Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista henkilökuntaa tuolla Eckerö Linellä oikein on? Kai nyt jokainen terve ihminen haluaa auttaa näkövammaisia.

Vierailija
22.03.2023 |

Vaikka ei olisi työpaikalla erikseen ohjattu, niin jos näkee ryhmän olevan näkövammaisia niin apua tarjotaan heille. Aika julmia ihmisiä on hakeutunut alalle.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nakovammaisen-heidin-tarvitsema-apu…

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista.

Ei kaikki ihan kivaa ole muillakaan laivayhtiöillä. TallinkSiljalla toisen ruokailuvuoron illallisbuffettia alettiin kasata pois, vaikka ruokailijoilla oli vielä reilusti ruokailuaikaa jäljellä. Sitten lopulta pariin pöytään typistettiin tarjottavat.

Vierailija
82/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?

Eckeröllä on suomalainen henkilökunta.

Ei ole ainakaan sillon ollu kun itse olen matkustanut. Siis siivoojat ja asiakaspalvelijat sun muut, miksi olisikaan kun virolaisen saa paljon halvemmalla. Raksoillakin suomalaiset vähemmistöä.

t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eckeröllä suomalainen henkilökunta.

Vierailija
84/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suomalainen laiva, vaan ahvenanmaalainen. Sieltä varmaan henkilökuntakin enimmälti. Siinäpä selitys.

Ai, mä luulin, että Ahvenanmaa on Suomea. Milloin se itsenäistyi?

Ahvenanmaa on määrätty osaksi Suomen valtiota mutta ei ole missään varsinaisessa mielessä suomalainen tai osa Suomea. Se on itsehallinnollinen yksikielinen (ruotsi) asevelvollisuudesta vapautettu alue jolla oma verotus. Sijaitseekin lähempänä Ruotsin mannerta kuin Suomen. Pidät varmaan Curaçaotakin Hollantina?

Vierailija
85/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eckeröllä on suomalainen henkilökunta.

Ei ole ainakaan sillon ollu kun itse olen matkustanut. Siis siivoojat ja asiakaspalvelijat sun muut, miksi olisikaan kun virolaisen saa paljon halvemmalla. Raksoillakin suomalaiset vähemmistöä.

t. eri

kyllä mainostaa suomalaisena laivana ja että henkilökunta myös suomalainen.

Vierailija
86/86 |
23.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa moititaan ja arvostellaan näkövammaisia. He eivät saisi matkustaa jne. Mutta entäs jos unohdetaan kaikki vammat ja keskitytään olennaiseen: aspa lupasi jotakin palvelua, jota asiakas tarvitsi. Etukäteen tilattu palvelu jäi saamatta. Tekö tosiaan ajattelette, että tämä olisi ihan ok? Ja perusteena se, että näkövammaisen kuuluisi muutenkin olla vain kotona. Hävetkää jos osaatte. Nyt terve voi jonain päivänä itsekin tarvita apua. Ihan kuka vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme