Pidätkö sellaisesta, että miehellä on rintakarvat ja paidannappeja auki?
Kommentit (16)
Tämän on pakko olla vitsi.
Tuohan on ihan sketsikamaa, kuvottavaa sellaista.
Hyi helvetti. Sokerointi kehiin! Myös takapuolelle.
Varmaan sama kuin naisella toppi ja kainalokarvat tursuavat. Joten mieti itse.
En se on ällöttävyyden huippu, varsinkin jos siellä karvojen seassa vielä killuu paksu kultaketju, jossa on joku medaljonki 😭😭😭😭😭 Välimeren maitten gigolot ja muut tampiot rakastaa tota tyyliä 😳
Vierailija kirjoitti:
Näistä ei tule kyllä millään tavalla samat vibat.
Tykkään karvaisista miehistä ja esim. rintakarvat saavat pilkistää...
Kyllä jos housuista löytyy iso ja karvaton.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, vaan sama kuin nainen jolla avoin kaula-aukko.
Oon sellanen mies. Mulla rehottaa myös selkäkarvat niskasta. En anna vit - tu- ja -kaan!
Joo, kyllä tykkään kunhan se ryijy on tiheää karvaa, eikä mikään harvan häpylarvoituksen oloinen linnunpesä.
Ja max 2 nappia auki, tyylikkyys ei parane vetämällä paidan auki napaan asti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä tykkään kunhan se ryijy on tiheää karvaa, eikä mikään harvan häpylarvoituksen oloinen linnunpesä.
Entäpä miesten avomalliset t- paidat; niissähän ei ole nappeja... Tumma mies, tummilla ja tiheillä rintakarvoilla varustettuna; pukeutuneena avokaulaiseen vaaleaan t- paitaan 👍
Karvat saa olla, mutta ei paidan napit auki. Eikä missään nimessä kultaketjua
Vierailija kirjoitti:
En se on ällöttävyyden huippu, varsinkin jos siellä karvojen seassa vielä killuu paksu kultaketju, jossa on joku medaljonki 😭😭😭😭😭 Välimeren maitten gigolot ja muut tampiot rakastaa tota tyyliä 😳
Oon Suomessa nähny kans vastaavan. Medaljonki oli kultainen suomileijona, äijä joku liki 60 harmaakarvainen. Oli vielä vissiin joku iltalehtikuva.Ihan hirvee! Yöks!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäpä miesten avomalliset t- paidat; niissähän ei ole nappeja... Tumma mies, tummilla ja tiheillä rintakarvoilla varustettuna; pukeutuneena avokaulaiseen vaaleaan t- paitaan 👍
Voi yökötys. Ne paidatkin näyttävät siltä, kuin mies olisi vetänyt naisten paidan päälleen.
Tarkoitaako AP Peteliuksen hahmoa herra 47?
En