Millaista henkilökuntaa tuolla Eckerö Linellä oikein on? Kai nyt jokainen terve ihminen haluaa auttaa näkövammaisia.
Vaikka ei olisi työpaikalla erikseen ohjattu, niin jos näkee ryhmän olevan näkövammaisia niin apua tarjotaan heille. Aika julmia ihmisiä on hakeutunut alalle.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nakovammaisen-heidin-tarvitsema-apu…
Kommentit (86)
Mäkin haluan sitte jatkossa että joku tuo buffassa mulle ruuat pöytään kun lasten kanssa muuten hankalaa
Todennäköisesti sitä henkilökuntaa vain on hyvin vähän, ja joku ei sitten ole kiireeltään halunnut ylimääräisiä hommia ja mennyt töksäyttämään typerästi. Tuskin tässä mitään sen suurempaa skandaalia on taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?
Jep. Häiritsevät naapurustoa ja kun asiasta huomauttaa, niin syytetään r a si smista. Mistään ei voi asiallisesti keskustella kun ollaan niin ylpeitä. Tämä tosin nyt vaan muutaman otannalla.
Onhan vaikeasti vammaiselle oltava avustaja ihan itsellä. Eikö heillä ollut yhtään näkevää mukana laivassa tai Tallinnassa? Ihan siis oman turvallisuuden vuoksikin
Miksi sokea menisi risteilylle? En tajua
Eihän tuossa ollut ihan pikkuavusta kyse
Olen niin kyllästynyt erityisiin Minäminä tyyppeihin
en mä ainakaan ala vammaisia auttamaan vaikka terve olenkin
Vierailija kirjoitti:
Miksi sokea menisi risteilylle? En tajua
Toisaalta voisihan sanoa että nyt ollaan risteilyllä ja viedä vaikka pienen ajoreissun jälkeen samaan asuntoon takaisin. Silkkaa säästöä.
Voisin minäkin auttaa vaikka jos olen ravintolassa mutta rn ala 2-3h ajaksi viidelle henkilökohtaiseksi tarjoilijaksi jos buffaan tulevat
Eiei!
Ottavat kyllä itse avustajan mukaan tai menevät ala carteen. /siellä tarjoilija lukee menun kyllä
Miten tuommoinen seurue pärjää Tallinnassa yksin
Minua ihmetyttää miksi ovat menneet ilman yhtä kokonaan näkevää risteilylle?
Arvatkaa mitä - iltapilut ei uskalla avata kommentointia
Avustajalle pitää maksaa palkkaa - pihiys iski?
Vierailija kirjoitti:
Eikun ihmiset on velvollisia auttamaan vaikka sitten ilmaiseksi
Vierailija kirjoitti:
Virolaiset ovat epäkohteliaita. Oliko tämä yllätys jollekulle?
Jos et ole vielä kuullut niin se on suomalainen laiva ja siinä on suomalainen henkilökunta.
Siis miks noi on menny risteilylle?
Vierailija kirjoitti:
sitä minäkin, aika tsägä etteivät joutuneet käännetyksi siellä. Näkevät kun spottaa nää huijarit vähän helpommin.
Onneksi eivät ilmeisesti ainakaan nähneet nälkää paatilla.
Stig ombord, astu laivaan, mutta älä kompastu kynnykseen.
Siellä olisi mammojen bufferaivo päällä kun heidän palvelu hidastuisi. On se heppo aina valittaa. Nimittäin ei teitäkään kiinnostaisi minne se tarjoilija meni vaan olisitte silloin te kirjoittamissa palautetta kun teitä ei oltu palvelemassa.