Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatko itse ruokasi?

Vierailija
13.05.2023 |

Minä en melkein koskaan

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko kalliiksi?

Vierailija
2/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Laitan monena päivänä viikossa ruokaa itselleni ja perheelleni. Eilen kävimme miehen kanssa ulkona syömässä ja teinit laittoivat itse oman ruokansa, mutta pääosin syömme itse laitettua ruokaa kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Laitan monena päivänä viikossa ruokaa itselleni ja perheelleni. Eilen kävimme miehen kanssa ulkona syömässä ja teinit laittoivat itse oman ruokansa, mutta pääosin syömme itse laitettua ruokaa kotona.

Sama täällä, eli itse laitamme ruokamme. Saamme koko perheelle hyvää ruokaa täsmälleen niistä aineksista, joista haluamme ja jos kaikki ei mene yhdellä syönnillä, niin pakastan loput annoksina tai mies syö ne seuraavana päivänä lounaaksi.

Vierailija
4/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan mielelläni. Lähellä on hyvä kauppa ja ideoita saa netistä vaikka kuinka paljon.

Vierailija
5/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa pari kertaa viikossa, onneksi ei tarvitse tehdä joka päivä.

Vierailija
6/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laitan kokkaan 80: lle isälleni ja samalla itselleni ja veljelleni.

Eli joka päivä!

Vierailija
7/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja ei. Siis normi arjessa kyllä kokkaan useimmiten ja leivon jne mutta jos puoliso låhtee vaikka työreisulle niin leivän puputtamiseks se menee, en saa mitään nautintoa siitä et kokkaisin itelleni vain. En siis sillonkaan mitään ruokaa tilaa taikka valmisruokia osta mutta menee tuohon leivän syömiseen ja puuro jne.

Vierailija
8/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin minulle laittaa joku muu ruokaa kuin minä itse. Ei meillä asu muita kuin mies, joka on aika avuton kokkaushommissa. Mutta kyllä se osaa vielä auton laittaa kuntoon.

Vierailija
9/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi tarvitse. Mies tekee aamiaisen ja lounaan - iltapalaksi hedelmia ja kreikkalaista jugurttia. Ei tarvetta valipaloille. Ja mies myos kay kaupassa.

Vierailija
10/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Niin saan ruokaa, joka on parasta, terveellisintä ja edullisinta. Ruuanlaittotaito on elämänhallinnan kannalta oleellinen ja tuo elämään paljon hyvää.

Vierailija
11/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä kokkaan jos olen kotona. Välillä olen päivän reissuilla ja silloin syön jossain ravintolassa. Asun yksin, kokkaus on yksi harrastuksistani ollut aina. Olen eläkeläinen. 

Vierailija
12/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koskaan?

MIKSI suomenkieli päästetään rappeutumaan näin pahasti?

Vierailija
13/13 |
13.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön 99% itse laittamaani ruokaa, koska allergioiden takia en pysty syömään muiden tekemiä (ravintola, eines) ruokia.