Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Arjen vapaamatkustajat vievät parisuhteet eroon

Vierailija
22.03.2023 |

Ja estävät naisten urakehitystä. Ei pysty ottaa vaativampia töitä, jos kaikki vastuu kotitöistä jää silti naiselle. Miksi mies ei osallistu? Tai ole oma-aloitteinen? Millainen mies kehtaa jättää kotityöt tekemättä?

Kommentit (805)

Vierailija
1/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siellä taas joku itkee metatyöstä. Tekeehän ton mies mutta pitää vaan huomauttaa. Siihen huomauttamiseen tuskin urakehitys hyytyy

Vierailija
2/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskasta on taas... Arjen vapaamatkustaja...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehdi koska vaimo on niin näppärä niiden suhteen. Tehkööt itse kun kaikki pitää aina tehdä heti, koskaan ei ole aikaa levätä ja tehdä niitä sitten joskus,vaikka seuraavana päivänä.

Vierailija
4/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehdi koska vaimo on niin näppärä niiden suhteen. Tehkööt itse kun kaikki pitää aina tehdä heti, koskaan ei ole aikaa levätä ja tehdä niitä sitten joskus,vaikka seuraavana päivänä.

Loppuu se pinin saanti yksi päivä.

Vierailija
5/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin töissä alkaa käyttää samaa... "Mitä ne kollegat valittaa, teen kyllä tämän päivän työt sitten joskus. Vastaan pomon kysymykseen sitten joskus. Palvelen tiskillä odottavaa asiakasta sitten joskus. Toimitan luvut kirjanpitoon sitten joskus."

Vierailija
6/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin tekemästä oma-alotteisesti mitään kun mikään ei muijalle kelvannut. Tyhjensin tiskikoneen niin se järjesti astiat uudestaan kaappiin. Imuroin niin se imuroi nurkat uudestaan. Ostettiin pojan kanssa kauppareissulla takki niin muija osti toisen kun ei kelvannut meidän ostama. Laitoin kengät telineeseen niin vaihtoi niiden järjestystä. Pistin pyykit kuivumaan niin laittoi uudestaan. Ajattelin että turha tehdä tuplana, tehköön akka kun kerran hänen tapa on ainoa oikea

Vierailija
7/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

#miesviha

isänsä poika, naisista mitään tietämätön

Vierailija
8/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lakkasin tekemästä oma-alotteisesti mitään kun mikään ei muijalle kelvannut. Tyhjensin tiskikoneen niin se järjesti astiat uudestaan kaappiin. Imuroin niin se imuroi nurkat uudestaan. Ostettiin pojan kanssa kauppareissulla takki niin muija osti toisen kun ei kelvannut meidän ostama. Laitoin kengät telineeseen niin vaihtoi niiden järjestystä. Pistin pyykit kuivumaan niin laittoi uudestaan. Ajattelin että turha tehdä tuplana, tehköön akka kun kerran hänen tapa on ainoa oikea

teillä ei ole oikea parisuhde, mikälie taloudellis/vellihousu liittymä koska kutsuit vaimoasi akaksi. Mieti sitä

Vierailija
9/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen urakehityksen estää hånen itse valitsemansa koulutusala ja tutkinto.

Vierailija
10/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jutun ja taas se oli sitä samaa vanhaan skeidaa kuin ennenkin. Naisella oli ihan itse keksityt aikataulunsa ja jos mies ei niistä niin tiennyt tai muistanut, niin sitten itkettiin.

Tyyppi olisi kuulema "itkenyt ilosta", jos mies olisi käynyt ostamassa lapselle kengät ja muuta tällaista tosi typeryyttä.

Olen itsekin nainen ja toisaalta Tunnistan jotkut asiat, mutta en ole joskaan huomannut niistä räkyttää kenellekään. Asiat ja elämän voi tehdä miellyttäväksi ilman nalkutusta ja itkuvirsiäkin. Vähemmälläkin pärjää ja kaiken ei tarvitse mennä täysin niin kuin itse on suunnitellut. Lapsi ei kuole, vaikka kulkisi viikon vielä niissä vanhoissa kengissä, jos se on kerran kulkenut niissä edellisetkin viikot ja kaikkea ei tarvitse aikatauluttaa.

Vierailija
11/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä vaimo ei todellakaan tee paljoa kotitöitä, minä saan kannatella kotia pystyssä. Hän sotkee, ei hoida hommiaan ajallaan, joihinkin hommiin ei osallistu lainkaan. Siitä huolimatta hän on se joka niistä kotitöistä pitää meteliä ja jolla on aina jotain huomautettavaa. Siitä huolimatta hän on neuvomassa ja kritisoimassa jälkeä.

Kun sanon hänelle aiheen tiimoilta, esimerkiksi että roskat vois edes laittaa roskiin, hän suuttuu. Eikä hän muuten tee metatyötäkään, kaikki kaatuu minulle.

En ole ihan varma miksi siedän enää.

Vierailija
12/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiäkkö suurimmalla osalla ei ole uraa vaan on ihan vaan työ?

Vierailija
13/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli likaiset pikkarit kotona estää naisten aseman johtoryhmässä?

Vierailija
14/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin täysin samaistua tähän! Jokaisessa parisuhteessa ollut sama. Kokemuksen myötä olen nykyiselle laittanut rajat vastan, hän EI määrittele yksin kotona yhtään mitään laatukriteereitä siisteydelle.

Vierailija
15/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimpillä kiristäminen onkin kypsän ja tasapainoisen ihmisen merkki. Jynssätköön kaakelinsaumoja hampaat irvessä.

Ei se ole mitään kiristämistä, jos ei näe enää omaa puolisoaan haluttavana.

Vierailija
16/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli likaiset pikkarit kotona estää naisten aseman johtoryhmässä?

En minä ainakaan jaksaisi sellaista elämää, että olisi erittäin vaativa työ, jossa painetaan sata lasissa ja sitten kiire hakemaan päiväkodista lasta, ruokakauppaan, ruuantekoon ja ilta siitä sitten pyykkiä, vessan pesua, tiskejä samaan aikaan kun tarpeeton uros makaa sohvalla tai hakkaa pelikonetta.

Vierailija
17/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusfeministit paskovat taas ydinperheiden ja parisuhdemarkkinoiden päälle tällä joutavalla uhriutumisella. Voimaantuneet typerät mammat eroavat joukolla taas lattialle jätettyjen sukkien ja tyhjentämättömän astianpesukoneen takia.

Ja tuo kaikki samalla kun nakkelevat rintsikoitaan minne sattuu.

Vierailija
18/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käyttävät järjettömän määrän energiaa ja aikaa uhriutumiseen.

Vierailija
19/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos astiat laittaa kaappiin sekaisin, ei sieltä löydä mitään. Imuroida voi huolellisesti eikä sieltä täältä sutaisten. Pyykkejä ei tarvitse silittää ja ne kuivuvat nopeammin, kun vaatteet oikoo huolellisesti kuivumaan laittaessa. Ihan sama kuin ruokaa laittaessa polttaisi kaiken aina pohjaan tai keittäisi perunat vain puolikypsiksi.

Vierailija
20/805 |
22.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pimpillä kiristäminen onkin kypsän ja tasapainoisen ihmisen merkki. Jynssätköön kaakelinsaumoja hampaat irvessä.

Ei se ole mitään kiristämistä, jos ei näe enää omaa puolisoaan haluttavana.

Tämähän se. Jos puoliso on itselle lähinnä ällötys, niin siihen loppuu ihan kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi