Voisitteko elää tiukkojen treenien ja dieettiä noudattavan kumppanin kanssa?
Naisystäväni painaa 52 kiloa ja on 167 centtimetriä pitkä, treenaa kahdesti päivässä kuutena päivänä viikossa. Aamu alkaa lasillisella sitruunavettä ja jatkaa juomalla itsepuristetulla sellerimehulla sekä syömällä rasvatonta jugurttia 2dl tuoreiden marjojen kanssa.
Naisystävä ei syö mitään ylimääräisiä herkkuja tai sokeria. Joskus nauttii pari palaa tummaa suklaata.
Proteiinit koostuvat kanasta ja hiilarit ovat riisiä, bataattia tai vastaavaa missä ei juurikaan ole hiilareita. Vihanneksia ja kasviksia syö paljon. Jälkkäri on hedelmä tai marjoja. En muista aikaa milloin olisi syöty pikaruokaa tai pitsaa yhdessä.
Ei ole ammattiurheilija eikä fitnessurheilija. Miltä kuulostaa elämä?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin elää mielummin ap:n kuvaileman spartalaisen kanssa kuin viikottain suklaata/sipsejä/karkkeja/leivonnaisia mätystävän kanssa.
Itse kun en ole herkkujen perään niin sohvalla raksupussia kauhova otus lähinnä ällöttäisi.
Ajatella joku mättää vIiKotTaIn herkkuja😆
Itse syön niitä päivittäin ja olen hyväkuntoinen mies.
Mutta henkisesti heikko ja syöt tieten tahtoen epäterveellisesti. Miksi?
Matkustapa joskus muuallakin kuin Lapissa. Näet vähän maailmaa ja sen ihmeitä. Suosittelen Ranskaa ja Italiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin elää mielummin ap:n kuvaileman spartalaisen kanssa kuin viikottain suklaata/sipsejä/karkkeja/leivonnaisia mätystävän kanssa.
Itse kun en ole herkkujen perään niin sohvalla raksupussia kauhova otus lähinnä ällöttäisi.
Koska elän ja iloitsen.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt tuollaista elämää joitain vuosia sitten. "Sallittujen" ruoka-aineiden määrä oli naurettavan pieni, pelkäsin hysteerisesti sokeria ja käytin kaikki ruoka-aineet vaa'alla. Liikuntaa harrastin monta tuntia päivässä. 168-senttisenä painoin 46kg, voitte kuvitella millaiselta näytin ja kuinka hyvä olo oli. Nyt kun olen tuon vaiheen yli päässyt ja löytänyt hyvän tasapainon treeniin ja syömisiin, en voisi seurustella ihmisen kanssa, jolla on supertiukka ruokavalio. Sellainen kumppani saattaisi suistaa minut takaisin tuohon meininkiin, enkä todellakaan halua sitä. Ja jos joku miettii että olen nyt joku läskipallero niin ei, en ole: painan 52kg, ja näytän hemmetisti paremmalta kuin silloin kun söin vähemmän ja liikuin enemmän.
Voisin jatkaa tästä, että parhaiten uskoisin minulle sopivan kumppanin, joka ei ole kiinnostunut ravitsemuksesta eikä liikunnastakaan suuremmin. Syö elääkseen ja liikunta on pakollinen paha, jonka kanssa ei jaksa stressata. Yleensä en olekaan kiinnostunut mistään lihaksikkaista salimakeista, vaan miehistä, jotka ovat luonnostaan hoikkia.
Kerran olin hetken miehen kanssa, joka ravasi koko ajan lenkillä ja treeneissä. Elämä oli liian säntillistä eikä mitään hauskanpitoa, ei jaksanut kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustapa joskus muuallakin kuin Lapissa. Näet vähän maailmaa ja sen ihmeitä. Suosittelen Ranskaa ja Italiaa.
Syödäänkö siellä herkkuja joka päivä?
Mulla on suht tiukka ohjelma, eli lenkkeilen ja pyöräilen, talvella hiihdän. Syön terveellisesti. Mä en usko, että se olisi kenellekään ongelma, jos ei nyt ihan ole sellainen hedonistinen sohvaperuna. Mä en jauha asiasta loputtomiin, en tee numeroa siitä, että käyn viikonloppuaamuisin pitkällä juoksulenkillä, kun muut vielä nukkuu, jääkaapissa on muille tavallista ruokaa, mutta mä syön tiukemmin. Teen lapsille ihan perusruokaa, tosin aika terveellistä.
Itsessään kova treeni ei ole ongelma, mutta jos koko elämä pyörii sen ympärillä, ei osaa relata hetkeksikään, ei osaa puhua mistään muusta ja pyrkii vielä opettamaan muillekin näitä tapoja, voi olla, että seuraan ei niin haluta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elän ja iloitsen.
Jos epäterveellisten herkkujen syöminen päivittäin on sulle ainoa tapa iloita, niin otan osaa.
Taas nainen joka suorittaa elämää. Milloin te opitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syödäänkö siellä herkkuja joka päivä?
Jälkiruoka kuuluu sivistyneeseen ruokakulttuuriin.
Ehkä pikaruuan ystävien kannattaa paritua keskenään.
Rasvatonta jogurttia lukuunottamatta tuo kuulostaa omalta elämältäni. Minulla on tuollainen ruokavalio kroonisten sairauksien hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elän ja iloitsen.
Jos epäterveellisten herkkujen syöminen päivittäin on sulle ainoa tapa iloita, niin otan osaa.
Sairas ja mustavalkoinen elämäntapasi paistaa rivien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elän ja iloitsen.
Täytyyhän sen olla sairasta, jos ei herkuttele joka päivä. Onko lihavuusepidemia mikään ihme näillä asenteilla?
Juuri tuollaisen naisen itsekin haluaisin
Olen elänyt aiemmin naisen kanssa, joka oli hyvin tarkka treenaamisesta ja ruokavaliosta. Ei tosin kyllä vienyt ihan tuolle aloitusviestin tasolle hommaa, mutta kuitenkin.
Kyseisen naisen kiihkomielinen suhtautuminen urheilemiseen ja ravintoon toki välillä ärsytti, mutta toisaalta hänen lähestulkoon täydellinen vartalonsa enemmän kuin kompensoi asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska elän ja iloitsen.
Täytyyhän sen olla sairasta, jos ei herkuttele joka päivä. Onko lihavuusepidemia mikään ihme näillä asenteilla?
Ainakin omassa työyhteisössä nimenomaan lihavat ovat heitä, jotka kituuttavat työpäivät surkeilla eväillä ja kovaan ääneen kieltäytyvät herkuista, kuin korostaakseen ettei kilot syömällä ainakaan ole tulleet. Hoikemmat ottaa kahvin kanssa sen pullan tai kakkupalan mikäli mieli tekee ja syövät tavallista ruokaa normaalin määrän.
Kuulostaa aika kamalalta noin pitkä ja laiha nainen, jolla ei voi olla kummemmin edes lihasta noilla luvuilla. Bmi on varmaan ihan selkeä alipaino, ei mikään hehkeä nuori tyttö, jonka paino olis siinä normaalin alarajoilla. Itse oon painanutkin vain 40 kiloa (160 pituus) eli aika vastaava ja terveys ja hauskuus oli kaukana. Tietty nyt joskus saattoi olla hyviäkin hetkiä, yleensä ei.