Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko elää tiukkojen treenien ja dieettiä noudattavan kumppanin kanssa?

Vierailija
19.03.2023 |

Naisystäväni painaa 52 kiloa ja on 167 centtimetriä pitkä, treenaa kahdesti päivässä kuutena päivänä viikossa. Aamu alkaa lasillisella sitruunavettä ja jatkaa juomalla itsepuristetulla sellerimehulla sekä syömällä rasvatonta jugurttia 2dl tuoreiden marjojen kanssa.

Naisystävä ei syö mitään ylimääräisiä herkkuja tai sokeria. Joskus nauttii pari palaa tummaa suklaata.

Proteiinit koostuvat kanasta ja hiilarit ovat riisiä, bataattia tai vastaavaa missä ei juurikaan ole hiilareita. Vihanneksia ja kasviksia syö paljon. Jälkkäri on hedelmä tai marjoja. En muista aikaa milloin olisi syöty pikaruokaa tai pitsaa yhdessä.

Ei ole ammattiurheilija eikä fitnessurheilija. Miltä kuulostaa elämä?

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas meni läskeillä tunteisiin terveellinen ruokavalio. Sitruunamehukin kuin saatanasta näille siiderin lipittäjille :D

Sinulla se kuulostaa tunteisiin menneen, kun läskittelet ja selität jostain siideristä. Terveellisesti syömisen ei onneksi tarvitse tarkoittaa mitään ehdottomuutta ja tuollaista aloituksen kaltaista tylsyyttä.

Kohtuus kaikessa, ja nautinnot kuuluvat hyvään elämään. 

Minä jätin leivän, burgerit, pitsat, pastan ja sokerin pois, kun niistä vaan turposi maha. Syön todella paljon kasviksia ja riisinkin tilalla syön kvinoa. Kyllä nuo höttöruoat ovat paljon tylsempää ruokaa ja sen jälkeen ähkytään maha pullollaan. 

Vierailija
82/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

c-vitamiini on yks niistä harvoista vitamiineista D-vitamiinin lisäksi jotka on parempi ja edullisempi ottaa pilleristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloituksen ruokavalio kuulostaa ihan normaalilta. Esim. Aasian maissa monesti syödään tuolla tavoin eikä käydä joka päivä kebulassa tai mäkkärillä niin kuin mammojen perheissä. 

Vierailija
84/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jopas meni läskeillä tunteisiin terveellinen ruokavalio. Sitruunamehukin kuin saatanasta näille siiderin lipittäjille :D

Sinulla se kuulostaa tunteisiin menneen, kun läskittelet ja selität jostain siideristä. Terveellisesti syömisen ei onneksi tarvitse tarkoittaa mitään ehdottomuutta ja tuollaista aloituksen kaltaista tylsyyttä.

Onneksi se päivittäinen pizzan mussuttaminen ei ole yhtään tylsää.....

Vierailija
85/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisissä ja bataatissa ei ole hiilareita? :-DDD

Vierailija
86/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilaa läheistensä elämän ja    kaikki perhejuhlat. Tiedän yhden, oli  urheilija. Todella oli tylsä  puoliso. Ei kukaan voinut käydä kylässä  eikä heitä kutsuttu  minnekkään.  Ennen syötiin hyvin hallituksen  kokouksissa ja  juotiin kahvit. Tämä pilasi kaiken  sosiaalisuden. Ortrektikko. Sitten tuli avioero heille. Lapset jäivät äidille. On ihan tikkulaiha  , pulkan naru  .Erikoisesti   se haittasi ettei juonut kahvia eikä teetä. Olis ollut  muuten kiva tyyppi.  Meillä  on   perheessä tiukka  vegaani. Ei sekään mikään kiva  juttu ole , kaikki kaihtaa  kutsua minnekkään. Juo  sentään kahvia,  mutta  mihinkään ei voi mennä  ulos syömään kun pitää etukäteen tietää  ne  ruuat.

Vierailija
87/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jätin leivän, burgerit, pitsat, pastan ja sokerin pois, kun niistä vaan turposi maha. Syön todella paljon kasviksia ja riisinkin tilalla syön kvinoa. Kyllä nuo höttöruoat ovat paljon tylsempää ruokaa ja sen jälkeen ähkytään maha pullollaan. 

Njaa, minä syön lähes kaikkea kohtuudella. Minulla näkyy absit ja just ihailin miten on hieno haba, ei mitään valittamista kropassa tai muutenkaan terveydessä.

Normaalia elämää syödä jotain pastaa ja tuollaista, tosin ymmärrän, että joillain harvoilla ihmisillä voi olla sellaisia sairauksia ettei kestä syödä ollenkaan mitään muuta kuin jotain tarkasti rajattuja ruoka-aineita. Itse olen sillä tavalla onnekas, että voin elää rennosti ja ottaa viiniä, suklaata, pastaa, leivoksia jne. jos mieli tekee. 

Vierailija
88/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Thaimaassa ja siellä oli ateriana kanaa ja riisiä kasviksilla ja jälkiruuaksi tuoretta mangoa. Mielestäni oli ihan täysipainoinen ateria. Ei ruokaan tarvita aina valkoista sokeria, jotta se voi olla oikeaa ruokaa. 

Vierailija
89/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri oli tuollainen ihan nuoresta saakka kunnes tuli kolmikymppisenä äidiksi ja rentoutui, mutta hän oli niin neuroottinen niissä syömisissään ja nukkumaan menemisissään, että lähti kesken illanvieton kotiinsa syömään omia eväitä jne. Ja tuloksena oli vain 10 vuotta vanhemman näköinen kuin muut, kun oli niin rasvaton ja stressissä, vaikka eli mukamas täydellisen terveellisesti siinä missä muut valvoivat, söivät sokeria, polttivat jne. 

Vierailija
90/181 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma riisi: hh/100g  =  72 g

Provosta 1/5.

Vierailija
91/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noudatan itsekin tiukkoja rutiineja arjessa kaiken osalta niin kuulostaa hyvältä.

Vierailija
92/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pakkomielteet vaikuttavat elämänlaatua heikentävästi.

Saakohan nainen treenaamisestaan iloa, vai onko kyse enemmän pakkomielteestä?

Me olemme mieheni kanssa sporttisia molemmat, sellaisia tavoitteellisia kuntoliikkujia nykyään (ei enää kilpaurheilua). Liikkuminen on elämäntapa, ja rennolla otteella myös ruokapuoli hoituu. Ei ole paino-ongelmia.

Kyllä ne tuolla lenkillä ja hiihtoladuillakin erottaa, joilla pipo kiristää ja stressi puristaa. Ei näytä lisäävän kenenkään hyvinvointia se touhu.

Vierailija
93/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin Thaimaassa ja siellä oli ateriana kanaa ja riisiä kasviksilla ja jälkiruuaksi tuoretta mangoa. Mielestäni oli ihan täysipainoinen ateria. Ei ruokaan tarvita aina valkoista sokeria, jotta se voi olla oikeaa ruokaa. 

Mikä tämän tarinan pointti oli? Söit yhden aterian Thaimaassa ja tästä päättelit, että Suomessa syödään koko ajan vaan valkoista sokeria ja Thaimaassa ei koskaan? Kuvailemasi ruoka on ihan tavallinen annos ihan täällä kotosuomessakin. Riisiä, kanaa ja kasviksia. Tosi eksoottista.

Vierailija
94/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän ehtii treenaamaan noin usein? Tuo ruokavalio kuulostaa ihan hyvältä minusta. Ei meillä ole mitään ongelmia syömisissä yhdessä. Käydään pizzeriassa ja minä tilaan salaatin pizzan sijaan, mutta syödään kuitenkin yhdessä. Käydään ravintoloissa, joissa kummalkekin löytyy jotain syötävää. On myös burgeripaikkoja, joissa voi tilata kanahampurilaisen salaatinkääreellä ja toinen syö tavishampparin. Ei ongelmaa.

Eihän muutenkaan ravintoloissa aina tilata samoja annoksia.

Vierailija
95/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin elää mielummin ap:n kuvaileman spartalaisen kanssa kuin viikottain suklaata/sipsejä/karkkeja/leivonnaisia mätystävän kanssa.

Itse kun en ole herkkujen perään niin sohvalla raksupussia kauhova otus lähinnä ällöttäisi.

Vierailija
96/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tämän tarinan pointti oli? Söit yhden aterian Thaimaassa ja tästä päättelit, että Suomessa syödään koko ajan vaan valkoista sokeria ja Thaimaassa ei koskaan? Kuvailemasi ruoka on ihan tavallinen annos ihan täällä kotosuomessakin. Riisiä, kanaa ja kasviksia. Tosi eksoottista.

Minä kävin Kiinan kiertomatkalla ja laihduin reissussa. Siellä oli niin paljon kasviksia tarjolla etten syönyt riisiä juuri laisinkaan. Aivan ihania ruokia ja tulisuus vaihteli maan eri osissa. En syönyt koko reissun mitään makeaa, kun sitä ei ollut juuri tarjolla. Eri

Vierailija
97/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti tai liikunta ei sinällään olisi ongelma, mutta asenne todennäköisesti olisi. Harrastan liikuntaa itsekin n. 350 tuntia vuodessa, mutta en ryppyotsaisella, vaan rennolla asenteella.

Vierailija
98/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Njaa, minä syön lähes kaikkea kohtuudella. Minulla näkyy absit ja just ihailin miten on hieno haba, ei mitään valittamista kropassa tai muutenkaan terveydessä.

Normaalia elämää syödä jotain pastaa ja tuollaista, tosin ymmärrän, että joillain harvoilla ihmisillä voi olla sellaisia sairauksia ettei kestä syödä ollenkaan mitään muuta kuin jotain tarkasti rajattuja ruoka-aineita. Itse olen sillä tavalla onnekas, että voin elää rennosti ja ottaa viiniä, suklaata, pastaa, leivoksia jne. jos mieli tekee. 

Elän oikein rennosti vaikka en syö suklaata, pastaa ja leivoksia jne.. En saa niistä mitään nautintoa. Sen sijaan tuoreet hedelmät ovat herkkuani. Ulkomailla tulee aina syötyä niin paljon hedelmiä, Maukkaat grillatut kasvikset vievät myös kielen mennessään.

Vierailija
99/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyrin syömään terveellisesti, mutta tuota en ymmärrä miksi syödä samaa kanaa ja riisiä koko ajan? Mistä nainen saa hyviä rasvoja? Esimerkiksi lohi täydentäisi hyvin ruokavaliota.

6 kertaa viikossa ja kaksi kertaa päivässä treenaaminen kuulostaa hieman pakonomaiselta. Keho tarvitsee myös lepoa.

Vierailija
100/181 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi nuo sapuskat, mutta jääkö yhteistä aikaa, jos toinen treenaa koko ajan. Miten kroppa kestää tuon treenin?